Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Millised rehvid lähevad suveks alla? |
Uued suverehvid |
|
33% |
[ 3 ] |
Vähekasutatud suverehvid |
|
55% |
[ 5 ] |
Viimase lubatud piirini kasutatud suverehvid |
|
11% |
[ 1 ] |
Uued lamellrehvid |
|
0% |
[ 0 ] |
Kasutatud lamellrehvid |
|
0% |
[ 0 ] |
|
hääli kokku : 9 |
|
autor |
|
CTR
HV vaatleja
liitunud: 02.02.2012
|
17.12.2020 22:15:57
|
|
|
Lexuse veojõukontroll päästis 5-7km/h juures päeva.. muidu oleks risti läinud piirsituatsioonis.. või siis lihtsalt see, et.. õhutemp 3-5 plusskraadi ja jääd pole..
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
metskotkas
HV kasutaja

liitunud: 05.02.2013
|
17.12.2020 22:54:12
|
|
|
Ma lasin preemiumcaariga täna riiamäel mööda bussirada kõigist mööda. 4 ratast vedasid ilusti, kaapima ei hakanud ja piirisituatsiooni ei olnud.
_________________ “We hardly ever realize that we can cut anything out of our lives, anytime, in the blink of an eye.” |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
piraat262
HV veteran

liitunud: 11.01.2006
|
17.12.2020 23:08:07
|
|
|
hübriidid võivad, nelikveoline ka esiveolise ja taguveolise hübriid.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
18.12.2020 02:18:15
|
|
|
IS250ga olen sõitnud talvel lumega. V6 ja jutud, aga veab ainult 1 ratas ja foori alt lumes normaalselt minema ei saa. Kõik quattrod on ammu kõrvalreas silmapiirilt kadunud. Kui taha võtad 100-kilosed "neiud" istuma, siis ehk oleks parem?
piraat262 kirjutas: |
hübriidid võivad, nelikveoline ka esiveolise ja taguveolise hübriid. |
Ainult täiselektrilised võivad Tallinnas bussirajal sõita.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ardo
HV Guru

liitunud: 22.02.2004
|
18.12.2020 02:36:20
|
|
|
Kas LED-tuledega autodel ei pea olema tuledepesureid?
|
|
Kommentaarid: 272 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
4 :: |
225 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
18.12.2020 05:53:52
|
|
|
Ardo kirjutas: |
Kas LED-tuledega autodel ei pea olema tuledepesureid? |
Ei pea.
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
piraat262
HV veteran

liitunud: 11.01.2006
|
18.12.2020 06:17:24
|
|
|
Ardo kirjutas: |
Kas LED-tuledega autodel ei pea olema tuledepesureid? |
Maagiline number peaks laterna puhul endiselt olema 2000lm, kui just DRList jutt pole. Alla selle (eriti hädine LED?) ei pea pesurit olema, tugevamal peab.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
18.12.2020 06:41:16
|
|
|
raxz kirjutas: |
IS250ga olen sõitnud talvel lumega. V6 ja jutud, aga veab ainult 1 ratas ja foori alt lumes normaalselt minema ei saa. Kõik quattrod on ammu kõrvalreas silmapiirilt kadunud. Kui taha võtad 100-kilosed "neiud" istuma, siis ehk oleks parem?
|
Kahjuks ei ole see võimalik.
Kui nad just ilma jalgadeta ei ole.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
18.12.2020 08:25:51
|
|
|
raxz kirjutas: |
IS250ga olen sõitnud talvel lumega. V6 ja jutud, aga veab ainult 1 ratas ja foori alt lumes normaalselt minema ei saa. Kõik quattrod on ammu kõrvalreas silmapiirilt kadunud. Kui taha võtad 100-kilosed "neiud" istuma, siis ehk oleks parem?
piraat262 kirjutas: |
hübriidid võivad, nelikveoline ka esiveolise ja taguveolise hübriid. |
Ainult täiselektrilised võivad Tallinnas bussirajal sõita. |
250 vjk on pooletoobine ja liiga agar, kui üks ratas slippima hakkab, siis tõmbab kogu jõu maha, krõnks krõnks ja ei liigu paigast. Ehk siit ka see objektiivne kiitus 300h suunal, mida seni pole lume ja libeda puudumise tõttu väga saanud tunda, samas on selline kaldtee ideaalne test.
P.S Quattrod kaovad kõigi teiste, ka esiveoliste eest, täiesti dumb ja kohatu võrdlus.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
18.12.2020 09:58:30
|
|
|
Markos, 1wd on 1wd, vahet pole, kas see ratas asub ees või taga. miks see kohatu võrdlus on? jutt oligi 1wd vs 4wd, mitte fwd vs rwd vs 4wd. kusjuures on nähtud ka kohapeal naeladega kaapivat quattrot(tm) mis foori tagant kuidagi minema ei saand.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
18.12.2020 10:07:25
|
|
|
1ver X5d olid ikaldused. Teatud oludes liga peal, käisid kõik rattad eri suundades ringi
miski elektriline vedu vms seal oli
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 656 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
508 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
18.12.2020 10:14:34
|
|
|
Kas uuematel Quattrotel veel difrilukk on või kadus see pärast A6-t ära?
_________________ Müüa igasugu asju
Saab 9-3 oksjonil |
|
Kommentaarid: 889 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
piraat262
HV veteran

liitunud: 11.01.2006
|
18.12.2020 10:24:33
|
|
|
Esisild lahtine, keskel ja taga torsenid sõltuvalt mudelist.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
18.12.2020 10:33:12
|
|
|
von Wu kirjutas: |
Kas uuematel Quattrotel veel difrilukk on või kadus see pärast A6-t ära? |
A6 pole diffrilukku olnud, 100 oli viimane.
Uutel paremad lahendused kui labane 100% lukk, mis kõlbab ainult mülkast toimetamiseks.
Enda quattrol viskasin ka tagant luku minema, mõttetu asi, läheb torsen asemele.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
18.12.2020 12:00:19
|
|
|
Hiid kirjutas: |
1ver X5d olid ikaldused. Teatud oludes liga peal, käisid kõik rattad eri suundades ringi
miski elektriline vedu vms seal oli |
Speedsen, ehk siis elektrooniline emuleerimine piduritega, kui ratas liiga kiiresti käima hakkab, vajutatakse klotse peale. Teoreetiliselt ok, praktikas vilets, sama asi oli is250'l ka. Miinuseks just see, et, kui ratta juba ringi tõmbas, oli liiga hilja. Praegune on rohkem torseni moodi.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
18.12.2020 12:23:37
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
A6 pole diffrilukku olnud, 100 oli viimane.
|
Et siis C4 kere nimevahetusega kadus ka lukk? Hea teada.
|
|
Kommentaarid: 889 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
18.12.2020 12:50:31
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
von Wu kirjutas: |
Kas uuematel Quattrotel veel difrilukk on või kadus see pärast A6-t ära? |
A6 pole diffrilukku olnud, 100 oli viimane.
Uutel paremad lahendused kui labane 100% lukk, mis kõlbab ainult mülkast toimetamiseks.
Enda quattrol viskasin ka tagant luku minema, mõttetu asi, läheb torsen asemele. |
Mis mu A6 küljes siis on? Lisavarustuses on sport differential.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
18.12.2020 13:07:22
|
|
|
von Wu kirjutas: |
KillFrenzy kirjutas: |
A6 pole diffrilukku olnud, 100 oli viimane.
|
Et siis C4 kere nimevahetusega kadus ka lukk? Hea teada. |
Jep. Samuti S4 oli lukuga ja S6 polnud lukku, selle asemel oli EDL.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
18.12.2020 13:08:31
|
|
|
Mu rondil teeb kojamehe vars liikumisel häält. Nii teravalt, et valus kuulata, lasin valge liitiumi spreid sinna kojamehe varre vedru vahele, võttis vaikseks, aga vihmaga see liitium lendub lõpuks ikka minema (ja on kallis ka). Mis seal lahendus on? Ärge soovitage kaalule viia või tutikaid detaile, ront peab natuke aega veel sõitma
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
metskotkas
HV kasutaja

liitunud: 05.02.2013
|
18.12.2020 13:42:26
|
|
|
Voodoo 40 aitab alati.
_________________ “We hardly ever realize that we can cut anything out of our lives, anytime, in the blink of an eye.” |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
18.12.2020 13:42:46
|
|
|
Ära kasuta kojamehi
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anti112
HV Guru

liitunud: 14.02.2003
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
 |
piraat262
HV veteran

liitunud: 11.01.2006
|
18.12.2020 16:29:46
|
|
|
Suvalist wiki artiklit ei tasu kulla pähe võtta. Mul on 2013 autol kesk ja tagadiffer torsenid. Crown gear pakuti lisavarustuses "sport differential" nime all.
Korralik virvarr on sellega, kui VAG SSPsid sirvida. Enamasti on S/RS versioonil crown gear.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
18.12.2020 17:34:27
|
|
|
piraat262 kirjutas: |
tagadiffer torsen |
Mis aasta ja mudel sul täpsemalt on?
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
|