Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
23.11.2020 09:16:37
|
|
|
rmc, sinu jutu loogika põhjal saaks ka uute maanteetrasside kohta sama öelda, et olemasolevat saaks parendada, milleks uus teha
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDvurle
HV pensionär

liitunud: 03.04.2002
|
23.11.2020 22:53:08
|
|
|
jägaja kirjutas: |
rmc, sinu jutu loogika põhjal saaks ka uute maanteetrasside kohta sama öelda, et olemasolevat saaks parendada, milleks uus teha  |
Paned jala pange praegu. rmc jutuga olen nõus. Laiendada olemasolevat Tartu raudteetrassi alust ja ehitada sellele laiendusele euroopa laiusega rööpapaar. Selmet ehitada täiesti uut
trassi sohu. Pealegi parendatakse maanteetrasse. Tallinn-Tartu, Tallinn-Narva ehitatakse 4 realisteks.
_________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
viimati muutis HDvurle 23.11.2020 22:53:59, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
23.11.2020 22:54:02
|
|
|
Tallinn-Tartu uus lõik ehitatakse samuti sohu
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
23.11.2020 23:07:05
|
|
|
jägaja, seal, kus võimalik, ongi seda mõistlik teha.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
23.11.2020 23:17:53
|
|
|
HDvurle, rmc, see olemasolev raudtee on niivõrd sinka-vonka ja kõver, et sellest ei saa normaalset asja.
Kui te pole tähele pannud, siis Tallin-Tartu raudtee kohta ka öeldakse, et see tuleks kohati mitmes punktis uus ehitada, ehk õgvendada, selleks, et saaks 120kmh kiirustki arendada.
RB peaks olema kiirrong, mis kiirusest rääkida saab 90kmh arendava susla kohta?
Eesmärk:
tsitaat: |
Reisirong sõidab kiirusel kuni 240 kilomeetrit tunnis. |
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
24.11.2020 03:16:08
|
|
|
Ma saan sellest kõigest aru, ent säästvam nii keskkonnamõju kui ka kulu mõttes oleks siiski vanade trasside kasutamine. Uute trasside loomine on absoluutselt ogar.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renka
HV Guru

liitunud: 01.04.2002
|
24.11.2020 12:26:57
|
|
|
Et siis teeme 120km/h kiirrongi?
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
24.11.2020 13:12:49
|
|
|
1) kiiremate kiiruste eeltingimusteks pole just projekti vedajate poolt valitud trassi geograafiline asukoht
2) KUNI 240 km/h, eks näis, mis sellest lõpuks alles jääb - sellega tuleb ka arvestada, et aeglasemad kaubarongid liiguvad ka seal... st. kiirem rong üle sõita ei saa
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
degrass
HV kasutaja

liitunud: 23.12.2004
|
24.11.2020 14:13:59
|
|
|
rmc kirjutas: |
1) kiiremate kiiruste eeltingimusteks pole just projekti vedajate poolt valitud trassi geograafiline asukoht
2) KUNI 240 km/h, eks näis, mis sellest lõpuks alles jääb - sellega tuleb ka arvestada, et aeglasemad kaubarongid liiguvad ka seal... st. kiirem rong üle sõita ei saa |
Saksamaal on tihti kohalikud rongid ja ICE ühe trassi peal. Kohalik peatus asub k6rvalteel. Kaubaliiklus näib toimuvat ööseti.
_________________ All it took was for a lot of seemingly decent people to put the wrong person in power, and then pay for their innocent choice. |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 466 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
24.11.2020 23:12:24
|
|
|
Mida küsitakse?
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 466 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 466 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
28.11.2020 14:56:27
|
|
|
Ja hind ning energiaefektiivsus?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
07.12.2020 09:36:49
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Kas pooldad Rail Balticat |
Kui reklaamitud jutt hakkaks tõele vastama, Tallinaast 40 minutiga Pärnusse, siis poleks ju paha. Tegelikkuses, ma ei oleks nii optimistlik soovitud kiiruste osas.
https://majandus24.postimees.ee/7127084/rail-baltica-viaduktide-ehitamine-algab-raplamaalt
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
degrass
HV kasutaja

liitunud: 23.12.2004
|
07.12.2020 10:27:33
|
|
|
Millegi majanduslik tasuvus on alati kaheotsaga asi. Keskkonna kohapealt hommikult autoga tööle ja 6htul tagasi s6ita, ei pruugi k6ige tasuvam olla. Kuid me ei m6tle sellele. Mugavus on meile olulisem.
Sama on ka RB. Lähitulevikus see projekt kindlast ennast ära ei tasu, kuid ma usun, et see avab meile uued v6imalused tulevikus.
Kui tasuvusest veel rääkida: Tagesspiegel kirjutab: Gutachter stellen katastrophale CO2-Bilanz für neue Tunnel auf
https://www.tagesspiegel.de/berlin/u-bahn-in-berlin-als-klimakiller-gutachter-stellen-katastrophale-co2-bilanz-fuer-neue-tunnel-auf/26679718.html [DE]
Eelmine nädal avati siin U5 metrooliini 2,2km pikendus, mis maksis 540M€. Samal ajal avaldati ka uuring, millest järeldub, arvestades CO2 bilanssi, keskmiselt tasub/amortiseerub 5 plaanitava metrooliini pikendus ennast ära alles 139 (109-230) aasta pärast.
_________________ All it took was for a lot of seemingly decent people to put the wrong person in power, and then pay for their innocent choice. |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 466 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
pwn13
HV veteran

liitunud: 04.10.2011
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 466 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
02.01.2021 20:16:33
|
|
|
Korda tehakse siiski raudteetranspordi jaoks, reisijad pühkigu suu puhtaks? Nii ma artiklist aru sain.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
02.01.2021 20:29:58
|
|
|
jägaja kirjutas: |
Korda tehakse siiski raudteetranspordi jaoks, reisijad pühkigu suu puhtaks? Nii ma artiklist aru sain. |
Korda tehakse kuni 40km/h sõitmiseks, kes tahaks reisirongiga 40km/h Pärnusse sõita?
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
02.01.2021 20:40:12
|
|
|
No sestap, ma mõtlesingi, et 40km/h.., pole ist reisijatele mõeldud
aga jalamees täiesti sõidaks kasvõi sellise kiirusega
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
02.01.2021 22:47:26
|
|
|
See oli juba varasemalt teada, et nii tehakse... Pärnu liini väljasuretamine oli ju lisaettekääne RB rajamiseks, sest inimesed vajasid seda liini.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
pwn13
HV veteran

liitunud: 04.10.2011
|
02.01.2021 23:14:09
|
|
|
eitea, sellest põlevkivi ülejäägist saab asjalikku kildu ka?
_________________ pWn |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
|