Sai aparaadile külge monteeritud. Kuna kaasas oleb termopasta ala oli väiksem kui CPU IHS siis pühkisin orig. pasta ära ning panin asemele Thermal Grizzly Kryonauti. Kasutasin aplikaatorit mis kaasa tuli, pasta ka super paks.
Märkasin, et mingit tuumad throttlevad. CAM näitab, et kõik nagu OK. Hakkasin uurima. Tulemusena avastasin, et pasta halvasti - õhutasku(d) jäid sisse. Stressi ajal olid cpu pooled tuumad u. 67C ja teised 90C+.
NZXT CAM (ver-4.14.0 või 4.15.0?) näitab tempiks rahulikud 77C. Jahuti töötab tasases reziimis nagu olin 77C juures talle ette andnud. Teised softid näevad, et pooled tuumad on u. 90-95C, afterburner teatab samuti, et temp on 95C = ohtlik.
Jahuti maha, panin herne stiilis uue pasta (inteli väike ihs). Jahutit/pumpa cpu'le peale pannes ning thumbscrewsid pingutades üks standoff murdus. Ehk pingutasin liiga kõvasti ning poldiku ots murdus. Samuti ei ole kindal kui sügav oli keermestatud ava mutikal - ava ei ole mutikat läbiv seega kui keere lõppu jõudis võis kergelt selle M1,5/M2 keermega osa jalalt maha keerata/murda.
Tulemuseks mutter (thumbscrew) millel keermejupp sees. Seega standoff ja mutikas kasutamatud kohe.
Kasutamiseks vaja uut standoffi ja mutikat. Võtsin ühendust müüjaga. Ehk neil kohapeal olemas mingid tagavara mounting kit'id (usas laialt levinud). Ei olnud. Pm lahendus EU osta mingi 25-35€ + post (saksast 16€) sama mounting kit ja sealt tagavara kruvid. Eesti edasimüüja ei pakkunud sellist võimalust. Osta USA'st sama mounting kit hind 8€ + post. Või terve AIO arvutist maha lammutada ja kokku pakkida ning edasimüüjale garantiisse viia kuna garantii juhtumi jaoks on vaja kogu kupatus originaal pakkide ja värkidega tagastada. Edasimüüja poolt pakuti välja ka variant proovida otse NZXT suhelda. Oli ka mõttes, et kui hind sinna 50€ kanti läheb mingi odav kraken osta ning sealt varuosad võtta.
Vahepeal muud asjalood arenenud - intel pidi vahetatama zen3 vastu mis AMD standoffe kasutab. Edasimüüja leidis ka thumbscrew mis oli muust kitist (tänud talle veelkord). Olukord siis selline, et ootab millal ryzenid müüki tulevad ka tava inimestele kes botte ei kasuta ning kui cpu saab siis rotika stiilis erinevatest asjadest jahuti peale panna.
Otsustasin ka vahepeal otse NZXT suhelda.
Tegin ticketi. Suunati Saksa regiooni supporti.
Kurtsin oma loo ära. Öeldi, et andke ostudokumendid ja aadress ja kohe tegelevad.
Saksa regioon = sakas keeles.
Vastasin ning andsin mis vaja.
Edasi vaikus. 8 päeva möödas küsisin, et yo mis seis on. Vastus tuli suht kohe paari tunni jooksul.
Vastus oli "Since you are contacting me from Estland I have to move you to one of our international agents, since I am only responsible for the DACH-region".
Mul oli emotsioon, et tra mees kus sa varem olid wtf.
Peale seda paar tundi hiljem võttis ühendust supporti inimene kellele mind suunati ja ütles, et kõik on lahenenud ja korras. Kui pakk on shippitud siis nad teavitavad.
Olin skeptiline kuid rahulik.
6 päeva hiljem tuli nüüd paki teavitud nende keskkonnas, et saadetis on teele pandud koos trackinguga.
Trackingu järgi näha, et juba samal päeval millal mind Saksa regioonist rahvusvahelisse suunati ja järgmine inimene minuga suhtles siis ka pandi kohe pakk posti. Ehk täna 6 päeva hiljem on pakk Rootsis Arlanda lennuväljal.
Hämming on see, et pakk pandi teele Californiast. Fedexiga ümber maailma. Mingi fcing väikesed kruvid.
Ning ma siiani ei tea tegelikult mida nad siis mulle saatsid kuna sellest polnud mingit juttu.
Lisa suurem hämming on see, et millise nurga alt on mõttekam ja odavam Saksa asemel USA läänerannikult Eestile supporti pakkuda... EU's nagu võiks ju väikegi baas/punker olla. Seda enam kui Saksas on.
Ühesõnaga sitast materialist kinnitused - täpsustamata juba teatakse, et see "kuluosa" ja puruneb samas jahutitega kaasa varu ehk viiendat mutikat ei anta.
USA service on tipptase. Saksa oma alla arvestust - hoia ise kätt pulsil,muidu kedagi ei huvita.
Eks pasitab mis lõpuks saabub. Ning kas peab ka tollimaksu või km tollis maksma (rahvuvaheline kallis post võib paki väärtuse piirmäärast ülesse poole viia. Hetkel vist ei kehti absoluut kõigile rahvusvahelistele km otsa väänata).