praegune kellaaeg 16.06.2024 17:05:12
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
hugo
HV veteran
liitunud: 01.12.2005
|
18.08.2020 23:15:45
|
|
|
Toomas kirjutas: |
Mõttetu koht, tellisin nädal tagasi pesumasina http://turuliider.ee/et/pesumasinad/20460-lg-f4wn809s2.html ja kuivati http://turuliider.ee/et/pesukuivatid/19871-lg-rc90v9av2q-.html . Mõlemal tootel olid laoseisud "saadaval" aga igaks juhuks valisin sularahas tasumise kauba kättesaamisel kuna varasem kogemus antud firmaga puudub. Päev hiljem helistati, et seda pesumasinat pole ja kuivati tuleks tellida kusagilt kesklaost aga siis tahavad täies ulatuses ettemaksu ja tarneaeg ca nädal. Tühistasin viisakalt tellimuse ja soetasin mõlemad masinad teisest kohast ning mõne päevaga olid kohal. Pesumasin on senini neil e-poes üleval ja saadaval staatusega |
Mis see teine koht oli ?
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Toomas
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.03.2003
|
18.08.2020 23:38:09
|
|
|
hugo kirjutas: |
Mis see teine koht oli ? |
Pesumasin Kaup24'st ja kuivati Frog'ist.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
M00t
HV Guru
liitunud: 05.12.2006
|
10.09.2020 11:01:30
|
|
|
Sai tellitud pesumasin-kuivati ning lubati tarneajaks 5-6 tööpäeva. Tegelikkuses jõudis kohale 4 tööpäevaga. Lisatasu eest toodi ka õigesse ruumi sisse.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Alan
HV veteran
liitunud: 12.02.2008
|
30.11.2021 02:07:20
|
|
|
Täielik peldik asutus, vabandust väljenduse eest.
Samsungi veekindel ja ujumiseks sobiv nutikell sai ujumises siiski kahjustada.
Võtsin turuliidriga ühendust garantii tarvis. Paluti MTTC-le saata. Saatsin sinna juba septembri alguses.
Sealt tuli vastus: "Tagastame remontimata. Varuosa pole saadaval. Samsungi otsus mahakandmine, maha kanda ei saa kuna pole baltikumi seade.Kl. pöördub müüja poole."
Saadeti siis kell mulle tagasi ja tegin uue kõne Turuliidrile. Palusid endale saata koos MTTC aktiga. Saatsin.
Mõlemal korral viljandist kulleriga tallinna, oma kulude eest. Mõtlesin juba siis, et päris debiilne süsteem ja miks mina pean jebima, aga jäin veel rahulikuks.
ca 2 nädalaste vahedega olen neile siiani helistanud, et mis saab ja kus kell on.
Esimene vastus oli, et kell on saksamaal partneri juures ja tehakse ekspertiisi, siis selgub, kas remonditakse või saadetakse uus kell.
Teine vastus, et kell on endiselt saksamaal ja ikkagi remonditakse ära, varuosa jõuab juba paari päeva jooksul.
Kolmas vastus, 5.novembril. Turuliider saatsis mulle e-mailiga lihtsalt copy-paste nende "partnerilt":
tsitaat: |
the unit is currently being processed.
In that case, wait for the replacement part.
I spoke to W-Support on the phone and was told that it is expected to arrive next week.
Please note that this unit has water damage.
Because of this, I have learned that with Samsung watches, if there is water damage, any repair must be approved by the manufacturer. In your case, the manufacturer has approved the repair and the device will be repaired as a gesture of goodwill. |
Gesture of goodwill? Mis kuradi asutusse nad selle saatsid? Minu esimesed mõtted. Aga mõtlesin, et noh, okei, vahet pole, küll varsti siis jõuab.
Täna, 23.november helistasin veel korra, sest paar nädalat jälle möödas. Turuliider ütles, et uurivad ja helistavad tagasi aga saatsid uue copy-paste meiliga:
tsitaat: |
Samsung has still not provided the missing replacement part. I have written to W-Support today asking them to send the unit back to us unrepaired.
Since the device is mechanically damaged but Samsung wanted to repair it as a gesture of goodwill, we have three suggestions for you.
The device is two years old, so we can credit 50% of the purchase price for you as a gesture of goodwill.
Or we can continue to wait for the replacement part. No estimated delivery time could be given.
Or we try to send the device back to the manufacturer via the supplier chain with the request for a credit note (in this case, a credit note for the current value is also issued).
|
Sellepeale saatsin, et kui partner, kes kõlab nagu hiina aliexpressi kaupmees, mitte Samsungi ametlik koostööpartner ja pakub 1) 50% või 2) "oota veel, ei tea kui kaua" siis mina pakun Turuliidrile 1) raha 100% tagasi 2) uus samasugune kell.
Vaatame mis vastavad aga sisetunne juba ütleb, et siin tuleb tarbijakaitse appi võtta.
Õnneks pole sealt midagi rohkem tellinud ja tookord 20-30€ soodsam valik teistest kohtadest annab nüüd valusalt tagasilööke.
2.5 kuud jebimist ja mitte mingit arusaama ei ole. Turuliider lihtsalt copy-pasteb mingi "gesture of goodwill" venna tekste edasi, omalt poolt mingit lahendust ei paku.
Edit: hetkeseisuga Turuliider on võtnud ignoreerimise seisukoha. Vaatan mis tarbijakaitse arvab.
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Kevvare
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.06.2010
|
25.12.2021 11:38:54
|
|
|
Ma mõtlesin, et HinnaVaatlus promob kindlaid ja turvalisi lehti..lisasin ostukorvi asjad vaatasin summa päris märkimisväärne. Tulin igaks juhuks kommentaare lugema ja üle ühe on mingi jant.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
Alan
HV veteran
liitunud: 12.02.2008
|
09.01.2022 22:45:18
|
|
|
Alan kirjutas: |
Täielik peldik asutus, vabandust väljenduse eest. |
Minu saaga antud ettevõttega lõppes siis nii: minu nõudeid ja küsimusi hakati Turuliidrist ignoreerima. Tegin tarbijakaitsesse avalduse. Tarbijakaitse võttis nendega mingi hetk ühendust, saates ka minule kirja, et alustasid menetlust. Sama päeva õhtuks tuli Turuliidrist kiri, et "sorry olin puhkusel aga nägin, et pöördusid tarbijakaitsesse, vastan sinna".
2 nädalat oli jälle vaikust, seejärel tuli Tarbijakaitsest kiri, et Turuliider on nõus raha tagastama.
Saatsin rekvisiidid turuliidrile, kuhu raha tagastada: jälle pea 2 nädalat vaikus. Kirjutasin tarbijakaitsele vastu, et ei ole veel tagastatud ja ei ole mõtet menetlust veel lõpetada ja boom, järgmine päev oli raha kontole tagastatud.
Ei tea kui kaua oleks läinud ilma tarbijakaitsesse pöördumiseta...
Igal juhul edaspidi sellest kohast midagi ei telli. Soodsam hind maksis kätte.
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Zonerman
HV veteran
liitunud: 03.06.2003
|
10.01.2022 00:27:40
|
|
|
Ma ei saa üldse aru miks HV ei jälgi riskantseid ettevõtteid keda nad ise oma lehel promovad edasimüüjatena. Jah maksavad teenuse eest, aga kui tegemist on riskantse ettevõttega, siis probleemide tekkimine on aja küsimus.
https://krediidiraportid.ee/mr-liider-ou maskuvõlg juba pikka aega neil kaelas, üritavad vee peal olla.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
10.01.2022 11:17:42
|
|
|
Raha ei haise ja kõiki ettevõtteid ei jõua alati ka jälgida ju.
Suurema kisa peale saab Tanel küll üht-teist ette võtta.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
matu21
HV Guru
liitunud: 24.11.2003
|
26.01.2023 18:55:55
|
|
|
Ma saan positiivse lisada. Otsisin tolmuimejat. turuliidris 50€ odavam, kui mujal. näitas, et "saadaval". Teisipäeval (24.01) saatsin kirja, et kas ikka on? Jah, täna tellite, neljapäeval (26.01) kohal. Kuna tagasiside suht niru ja päris korralik maxuvõlg, siis tegin tellimuse aga tingimusega, et maksan kohapeal, ettemaksu ei tee.
Täna hommikul 10.45 kõne, et kohal, võite järgi tulla
Ahjaa, arve lubati esmaspäeval saata
_________________ Kõik, mis mul müügiks on, küsi julgelt soodushinda : www.digimarket.ee
Kõiki kaupasid saan müüa ka järelmaksuga
Kasutatud arvutid ja laptopid Tartus, Vanemuise 43 |
|
Kommentaarid: 1358 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
1039 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
matu21
HV Guru
liitunud: 24.11.2003
|
|
Kommentaarid: 1358 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
1039 |
|
tagasi üles |
|
|
CryxOC
HV kasutaja
liitunud: 29.05.2007
|
21.04.2023 12:05:06
|
|
|
Garantiikogemusi ei ole, kuid hiljuti sai taas kodutehnikat tellitud. Kaup kiirelt käes, hinnad head.
|
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
Joel
HV kasutaja
liitunud: 19.02.2007
|
28.12.2023 23:23:02
|
|
|
Otsisin uut pesumasinat. Välja valitud mudel oli HV andmetel kõige soodsama hinnaga neil pakkuda, järgmine koht oli juba märkimisväärselt kallim. Kuna vaatasin, et neil oli väike (küll ajatatud) maksuvõlg, siis sai riskide maandamiseks valitud tasumine kauba kättesaamisel. Päev peale tellimist märkasin, et hind oli neil kodulehel tõusnud üle 10%, mistõttu eeldasin, et seda tellimust ilmselt ei täideta. Olin üllatunud, kui kõigest paar päeva hiljem helistati, et kaup kohal ja tulgu ma järele ning kätte sain selle ilusti lubatud hinnaga.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|