Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Starcom märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Redikate
HV veteran
Redikate

liitunud: 30.12.2005




sõnum 09.10.2012 13:38 Starcom vasta tsitaadiga

link :: Starcom

Kuna teemat ei leidnud, siis mõtlesin, et seegi pisike kohake vajab oma kohta HV's.
Tegu siis poega mis müüb põhiliselt (nuti)telefone ja nende tarvikuid.

Kahjuks küll pean alustama seda teemat suhteliselt negatiivse kogemusega nende poolt.

18.09 viisin oma HTC desire HD sinna remonti (kuna olin sealt juba ühe telefoni ostnud (mitte küll antud Desire) ja nende lehel on kenasti kirjas et teostavad remonti ja diagnostikat), siis otsustasin nende kasuks.
Teisipäev oli ning peale telefoni ära andmist ning rääkimist mis sellega viga on (elukaaslasel kukkus vette, käima enam ei läinud peale paari nädalat kuivamist) öeldi, et teevad diagnostika ning nädala lõpuks või hiljemalt järgmise alguseks on siis teada mis viga ja kas parandada saab jne. Lubati helistada.

Seda kõne ootasin ma kuni eelmise nädala neljapäevani kui ma lõpuks ise helistasin. Nende lehel olev number 5777-7775 vastu ei võtnud, seega helistasin teisele seal olevale numbrile 6833-777. Vastu võttis keegi mees ja mu mure ära kuulnud lubas ta uurida ja teada saades kohe tagasi helistada. Ka seda kõne ei tulnud ning hiljem neile tagasi helistades öeldi et mu numbrile helistades oli see kinni olnud (tol päeval rohkem kõnesid mul polnud) ja et ta nüüd kohekohe uurib mis värk on telefoniga. Olin juba siis imestunud, ilmselgelt minu asjaga ei oldud tegeletud ning mõeldi välja mingi täiesti ajuvaba vabandus. See-selleks, sain teada lõpuks, et telefonil on emaplaadi viga ning seda parandada ei saa / pole mõtet ja et nad helistavad kui telefonile järgi saab tulla (pidi hiljemalt nädalalõpuks juhtuma).

Eile (8.10) läksin sinna ise kohale (kõne ei olnud ikka tulnud) ja panin oma remondi paberi lauale küsides, et kus mu telefon on ja miks mulle ei helistatud juba siis kui lubati 3 nädalat tagasi?
Laual ilutses oranž silt kuhu alla oli kirjutatud "Juhataja" niiet oletasin, et antud naisterahvas leti taga seda ka oli.
Öeldi, et tema pole tehnik ja ei tea, helistamise kohta ka ei osanud midagi tarka öelda. Siis läks kõrvaltuppa ja rääkis seal kellegagi ja tagasitulles ütles, et telefon veel valmis pole ja et helistab kui tehnik selle kokku pannud on ja kätte saab.
Olin suhteliselt skeptiline sellest et nad helistavad, kuid õhtul 20:28 see kõne lõpuks siis tuli.
Eks täna lähen sealt läbi ja kuulan siis ära mis kõike nad selle telefoniga tegid see 3 nädalat ja miks nad ise telefoni kasutada ei oska, et mulle helistada.

Kokkuvõttes väga negatiivne kogemus. Lubatud poolest nädalast sai lõpuks 3 ning kõike seda ilma asjata (telefoni ju ikka korda ei saanud).
Kahju tegelt polegi niiväga telefonist, vaid sellest et nad juba 2 nädalat tagasi mulle helistada ei võinud ja öelda, et ei saa korda. Või vähemalt helistada ja öelda, et läheb kauem kui pidi.
Teiseks ma pean nüüd jälle Kristiinesse minema, sest nad ei suutnud eelmise nädala lõpuga mu telefoni kokku panna, samuti ei võidud vastu tulla eile peale 3 nädalat ootamist ja seda siis kokku panna kui ma juba seal olin. Saan aru, et see pole 1m asi, aga nad isegi ei pakkunud, et kui ma ootaks 30m siis saaks oma telefoni kohe tagasi. Kolmandaks ei suvatsenud see naisterahvas kellega ma eile seal rääkisin vabandada millegi eest. Ei selle, et mulle ei helistatud siis kui lubati ja ei selle et telefon pole veel koos.
Samuti jäi kokkuvõttes mulle kahtlus, kas nad üldse selle telefoniga midagi tegid. Jäi nagu suhtumisest ja vabandustest mulje küll, et tegelikult pole seda vaadatudki ja selle 10€ diagnostika eest maksan ma lihtsalt niisama.


Ühesõnaga ei soovita kellelegi ja ise ma sealt enam ühtegi telefoni ega teenust ei osta.

Kuid ehk kellelgil on ka positiivseid kogemusi?
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mais
Piiratud kasutaja
Mais

liitunud: 11.10.2010




sõnum 09.10.2012 13:59 vasta tsitaadiga

Minul ka suht negatiivne kogemus.
Viisin Telefoni remonti, järgmine päev tuli kõne, et telefon emaplaadi veaga vms.
Rohkem nad ei osanud midagi öelda ja lihtsalt võtsid Diagnostika raha. Eks nad tegid selle telefoni korra lahti ja siis panid kokku tagasi.
Mis kuradi diagnostika see on ?
Kommentaarid: 97 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 87
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Redikate
HV veteran
Redikate

liitunud: 30.12.2005




sõnum 09.10.2012 15:04 vasta tsitaadiga

Veel imelik asi, vaatan et mu remondi paberi peale on kirjutatud et diagnostika on 10.-. Ometigi siin lehel: http://starcom.ee//teenused/mobiiltelefonide_remont_parandus/
Laiutab neil number 3.90€.

Tea millest selline vahe? Mu nägu ei meeldinud?

_________________
http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do."
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mais
Piiratud kasutaja
Mais

liitunud: 11.10.2010




sõnum 09.10.2012 15:08 vasta tsitaadiga

Redikate kirjutas:
Veel imelik asi, vaatan et mu remondi paberi peale on kirjutatud et diagnostika on 10.-. Ometigi siin lehel: http://starcom.ee//teenused/mobiiltelefonide_remont_parandus/
Laiutab neil number 3.90€.

Tea millest selline vahe? Mu nägu ei meeldinud?

10 ongi diagnostika hind.
Koduleht uuendamata vist.
Kommentaarid: 97 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 87
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikits
HV kasutaja

liitunud: 08.01.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.10.2012 23:30 vasta tsitaadiga

Sai ka telefon remonti viidud eelmine aasta(k850). Kolm ringi(kokku oli vist ligi 2 kuud) k2is sama veaga garantiis+tagasi sain telefoni, millel oli ekraani alumise osa alumine pind 2mblikus, samas olin ise loll ja kohapeal ule ei vaadand, milletottu v2itsid nad, et ise olen suudi. Ja infot tuli ka remondi ajal ikka ise uurida.
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
viptrip
HV vaatleja

liitunud: 26.01.2008




sõnum 03.04.2013 21:43 vasta tsitaadiga

Üsna sarnane lugu. Meilisin, et teeks ostu, saatke arve - kaup ju poes olemas. Ei kipu ei kõppu... helistan ... ei yhtää mitää icon_sad.gif . Siis proovin teist numbrit ... ja noorsand ütleb, et kohe saab, juba täna. Ootasin veel päeva, ne otveta, ne priveta. Seekord osutus ettevaatus vajalikuks. Oleks teinud e-poes ettemaksu, oleks praegu pidanud nende ukse taga kraapima.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
magpie2007
HV vaatleja

liitunud: 06.01.2018




sõnum 06.01.2018 09:10 vasta tsitaadiga

Väga negatiivne kogemus Starcom firmaga. Andsin neile telefon ekrani vahetamiseks. Pärast remondi ei töötanud kuular ning hüroskoop. Öeldi et probleemid tulid kui telefon kukkus maha. Kuid pärast kukkumist telefon töötas kaks kuud normaalselt ning probleemid on ilmnenud pärast remondi. Teises remonditöökojas aga öeldi et remont oli tehtud väga ebaprofessionaalselt ning kahjuks remontida ei saa. Tuleb tellida uus kuular ja hüroskoop(((
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
trannu
HV vaatleja

liitunud: 27.06.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.01.2018 18:14 vasta tsitaadiga

Eks ikka tavaliselt liigutatakse ennast, kui on ebameeldiv kogemus.
Pigem positiivne kogemus, sest midagi halba tellimusega ei juhtunud, aga siiski kahtlane. Tellisin internetist telefonile aku ning nende esinduse poodi Kristiine keskusesse (mugav asukoht) ja ka see võttis aega 2 päeva isegi kui aku neil oli juba poes olemas. Kuid kauba saabumisest anti teada nii telefonile helistades kui ka emailile kirja saatmisega. Klienditeenindaja neiu oli poes väga napisõnaline ja mitte suhtlusaldis. Hindade poolest, tegin ise vea ning oleks pidanud kas 1a või kaup24 lehtedelt tellima.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Early Access
 
Early Access

liitunud: 16.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.05.2020 13:52 vasta tsitaadiga

https://raha.geenius.ee/rubriik/uudis/pilk-peale-tarbijakaitse-lisas-musta-nimekirja-ohtralt-uusi-ettevotteid/

https://jvis.ttja.ee/modules/tarbijavaidluskomisjoni-otsused/avalik?search%5Bdocument_nr%5D=19-1/19-010734-007

_________________
Kommentaarid: 329 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 273
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Starcom
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.