Sain täna softcores 36 challenget kätte Tagasi talveunne kuni järgmise liigani tõenäoliselt. Väga hea liiga, ma olin enne seda ~700 tundi mänginud ja üle 20ne challenge polnud kunagi saanud. Ju olid ka lihtsad challenged seekord. 36 challenge hetkeks olen tapnud 788/1500 mapi bossi. Tegemata jäävad endgame grinds, 1500 bossi, Kill Sirius ilma ta läga sisse astumata (ju järgmise paari korraga saaks puhta killi ka) ja Barani areeni challenge.
Spoiler
League starter oli phys skeleton necro, täiesti totter build, alla 100c total geariga oli juba mingi ~1.5-2m boss DPS. Vahepeal kui raha juurde tuli proovisin ka teisi ascendancy-sid mida kunagi proovinud pole, max block glad (liiga vähe raha vist sisse pandud, suht rämps), Dancing Duo Pathfinder (Väga pull tegelane aga liiga nõrk single target metamorphideks), Ice Shot Deadeye (20 EX oli ilmselgelt liiga väike budget vibu buildiks, väga väga rämps), lowlife cold snap/vortex occultist (Ei olnud meeldiv mängustiil) ja lõpuks maandusin Championile.
Phys Impale Double Strike / Flicker Strike Champion, ma arvan kuskil 70-80 exalti budget. Shaper DPS on kalkulaatori järgi teps alla 10 milli, kaks The Saviori klooni peaksid veel kuskil 10 milli lisama, töötab 100% "parim kaitse on rünnak" põhimõttel Pseudo-5l flicker strike clearimiseks.
Huvilistele Path of Building:
Spoiler
https://pastebin.com/jD3Sc09K - Tailwind on sisse lülitatud (saabastest), Awakeneri ja Shaperi fightis seda ei saa
Mõtlesin, et liiga lõpus katsetan samat asja, vaatan kuidas toimib.
Peab enda summoneri asjad maha müüma ja ostma need itemid.
Tänud pob eest.
Mõtlesin, et liiga lõpus katsetan samat asja, vaatan kuidas toimib.
Peab enda summoneri asjad maha müüma ja ostma need itemid.
Tänud pob eest.
Hoiatan ette, kaks herald of purity sõrmust ja impresence annavad kokku 0% resiste...
Saabastele oli ka suht raske resiste saada kui nõuad juba lvl 20 fortify supporti ja tailwindi. Helm enchant + nearby enemies take 9% increased phys + normid resistid ja elu läks ka väga ruttu väga kalliks.
Ma ei tea mis hinnad enam liiga lõpuks on, aga ma olin sunnitud raiskama 3 passive tree pointi resistide peale (Diamond skin ja path sinna on +20 all res) ja lõpetasin suht 0% üle capi... Kui paremaid resist rolle leiad siis võid need ümber tõsta.
3.10 patch notes saadaval. Head lugemist: https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2784310 (kohvi tassi emotikoni tõesti ei ole?) _________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Kindel plaan oli see liiga päriselt ka vahele jätta kuna tuleb pikk puhkusereis aga võta näpust. _________________ ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Ei söanda üldse deliriumisse joosta. Mingid lambised volatile tüüpi asjad tapavad ära. Metamorph on täiesti ohutu võrreldes sellega. _________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Uued cluster jewelid on väga OP-d. Warcry buffid annavad 5rage per warcry lihtsalt ajuvaba.. Elusive saab clusterist.. intimidate... cullsing strike.. kõike. Isegi Phys Pop cluster jewel olemas aga %chance mitte iga mob. On see asendus Ascendancyle mida POE 2-s tahavad ligi tuua? St pead leidma jewelid ja craftima oma nn ascendancy. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Mingil Poe2 esitlusel räägiti, et Ascendancy klasse tehakse ringi ja neid on rohkem st ei ole (vist) nn ascendancy crafting. _________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Vahepeal sai juba nagu käppa Deliriumi, aga siis tuleb näiteks Toxic Sewer v muu koridori-tüüpi layout ja ilma phasinguta jääd mingi nuka taha ikka kinni...
Ei aita ka see et paljud nendest effektidest on phys-based, mida ilma endurance chargedeta on raske pehmendada.
Esimene ring nerfe kuulutati juba välja, ilmselt kui iga individuaalse mobi asemel tõstetakse volatiilid paki-põhiseks läheb elu tegelikult palju lihtsamaks.
Ise olen siis nüüd vaid Vaal Double Strikega mänginud ja see on praeguses liigas lihtsalt ülimalt fun ja haigelt hea single targeti ja clearspeediga.
Täpsemalt siis kasutan Warcried, et Rage stackida 50ni ja siis lihtsalt zoomid ringi..
Tegin kerge eestikeelse build guide keegi tahab visake pilk peale, panin POB lingi ka descsriptioni niisiis saate lihtsalt kopi pastada.
PS! Vahetasin kindad tavaliste rare kinnaste vastu välja.. lihtsalt T1 life, T1 Phys to Attacks, T2 Attack Speedi ning siis craftisin veel resiste juurde.
Ideaalis tahaks "Strike Additional Target" modi peale visata aga see saaks liiga raske olema niisiis lihtsalt ostsin odavalt Awakened Ancestral Calli
Link _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Uued cluster jewelid on väga OP-d. Warcry buffid annavad 5rage per warcry lihtsalt ajuvaba.. Elusive saab clusterist.. intimidate... cullsing strike.. kõike. Isegi Phys Pop cluster jewel olemas aga %chance mitte iga mob. On see asendus Ascendancyle mida POE 2-s tahavad ligi tuua? St pead leidma jewelid ja craftima oma nn ascendancy.
Sul selle Elusiva osa kohta rohkem infot on kuskil? Ise teen BV Assassini ja kuluks marjaks ära. Clear on mõnus aga üsna squish. Intimidate, Culling kuluks täitsa marjaks ära
Intimidate + cull on mul craftitud curse clustris, medium, väga mõnus . Elusive oli small clustrites saadaval nt. Elu poolelt Fettle on mõnus ja peale 20c jagu rolle sain sellise tehtud.
Dominus, annointi disciple of unyielding nt. Mul on ja oma 7k elu ning pea pideva 65% blocki juures saab mu necro ikka lakse vahel sisse korralikult, mis siis veel ilma endu ja 4k lifega... Sügav deliirium on karm ja ma hea meelega ei kaotaks pidevalt expi... _________________ Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine
Tegin väikse eksperimendi... Mul oli ~40 ex budgetiga CoC Assassin, geari oli veel küllal optimiseerida aga punastes mappides elas vabalt. Path of Building damage main skillil oli 80k/cast.
League starter oli Guardian, ostsin 2 Voices jewelit ja posu Purposeful Harbinger + (Heraldry või Endbringer) kivikesi ja respeccisin enamuses ainult cluster jewelitele...
Spoiler
Purity of Fire peaks veel paar korda alla leveldama et cold resistance oleks kõige kõrgem, aga see selleks. 90 all res, 90 physical reduction, max block, 40 spellblock.
Kaotasin küll ühe Cospri, aga põhi skilli damage see-eest on ~330k/cast, ilma et Wise Oak rakenduks õigesti.
Kui vanal buildil kõik ajutised buffid põhja lükata, tuli kuskil 8 attacki sekundis cyclonega. Guardianil siis kui Vaal Haste peale panna näitab üle 20 attacki sekundis...
Suht lollakas mehaanika, eks näis kuidas need clusterite hinnad igapäevaselt liikuma hakkavad, nende rollimine on suht hea sissetuleku allikas praegu.
Sa ikka tead , et cospril ja cast on criticalil on cooldown, 20 attacki per second tähendab et sa kaotad dpsi, kui sul on cooldown reduction gearis, siis max attack speed oleks 15 attack per second
Jah, tean. Su enda lingis on kirjas et max on ka 20.20APS koos 52 CDRiga (sama tulem, mis 10.10 APS). Kalkulaator on muidu siin: https://www.desmos.com/calculator/rbl6w1jnvs (e: Z = CDR, q = APS, c on internal cooldown, konstant)
Awakened Cast On Crit maksab sama palju kui terve build kokku, selle kogumisega kulub niikuinii veits aega ja praegu pole mõtet nurki viilima hakata, kuna baas damage on 4x kõrgem, kui vanal buildil...
Mu point on pigem see, kui totter liigutus GGG poolt on see interaction liiga lõpuni muutmata jätta. Precision üksi annab 3563 flat Accuracyt, ehk seda pole gearist vaja. Discipline annab 1000 flat ES, mis on rohkem, kui hea paar kindaid, saapaid, müts ja tavaline Discipline kokku. Purityd annavad kõik ~200 resistance ja +15% max res, nii et ka neid pole gearist tarvis. Guardiani Ascendancy, mis on ka kõik aurad, annab 90 phys reduction, max block, 500 flat ES, 40% more damage kõigele, jne jne. Tailwind lisab 60% Action Speedi.
Ice shot + barrage projekt edukalt lõppenud - dps on piisav, et kõike sulatada (jäätada? ), hetkel lvl 94, 100 lihtsalt ei viitsi. Ca 20ex kanti olen ta alla matnud, kuigi vibu annaks kõvasti parandada - mirrori-vääriline vibu vähemalt kahekordistaks dps, aga ei näe mõtet, UElder, Sirus jms tegelased surevad niigi kiiresti. Natuke pausi, siis proovin lõpuks ka Armageddon Brandi ära. _________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
AlvinL, viska pob ka? Mulle alati ice shot meeldinud ehk juba enne seda, kui ta "hea" oli, aga pole isu olnud aasta-kaks teha viibisid. _________________ Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine
See suur, et ma olen paljud asjad ise nikerdanud. Kui mingisuguse corrupted tavaari otse välja osta kelleltki, siis vist läheb kallimaks. SSF-sõbralikkust sellel buildil pole. Ma pole väga edukalt Dex suutnud (veel) stackida, seega damage läheb sealt kaduma. See 2.6 shaper dps on kaheldav, mulle tundub palju kõrgem. Väga ei viitsi süveneda PoBsse, ilmselt jätsin kuskil midagi sisse lülitamata.
Vibu on saast, ajasin +1 arrow taga põhiliselt. Võiks üldse Maraketh või Harbinger olla
Cluster jewelitega pole viitsinud jännata.
Aga mul selle buildi juures mõistus suht otsas, Brutal restraint puudu, see annaks Dex kõvasti juurde. Elder sureb mõned sekundid kiiremini, halleluuja _________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
viimati muutis AlvinL 30.03.2020 16:10:09, muudetud 1 kord
Mängin ise ka Ice Shot / Barrage, väga lõbus, aga ega midagi tankida ei tasu. Kõik content, sh A8 Sirus tehtud ja lebo. Hetkel proovin cluster jeweleid (curse cull näiteks on väga lõbus) tavapärase tree asemel.
https://pastebin.com/YuRYapCM
Bex igatahes just teavitas et midagi võetakse Purposeful Harbingeri buildidega ette
Tunni ajaga on Solstice Vigil kukkunud 35 exalti pealt 14le
Loodetavasti piirdub see nerf asjadega mis ei tohiks aurad olla, nagu Tailwind, Black Cane, Solstice Vigil jms. Aga eks näis mis mu tegelasest homme alles on
E: Läks nagu ma lootsin - https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2815906
E2: Guardiani Ascendancy saab ka mingil määral pihta, regeni kaotamine mind niivõrd ei haava, kuna ma ei kasutanud RFi veel. Vaatab palju ES kukub.
carbz, ilma Tailwindi, Black cane, Sporeguard, Breathstealer jt. unique itemite abusita oleks isegi fine aga praegune nerf imo teeb buildi suht kasutuks. Solstice Vigili oleks võinud alles jätta. Sellest ühest itemist sõltub suht palju. Aga eks näis.
Oli plaan teha 36 challenget tiibade jaoks ning mitte surra iga kord Deliriumis nagu viimane piix aga paraku jääb vist unistuseks.
90 All res jääb alles. 90 Phys reduction jääb alles. 125% increased damage per Endbringer on alles. Hatredi, Wrathi jms 100+ increased ja teine 100 MORE damage on alles. Zealotry 70% MORE damage on alles. Haste, Precision jne jne on muutmata.
Kaotavad ainult superjuicerid Headhunteriga ja inimesed kes toetusid Solsticile et permanent Vaal skillidega mängida (Või Winter Orb vms spetsiifika). Heralditega Guardian jääb ka pärast nerfi ilmselt kõige lihtsamini pea surematuks skaleeritavaks buildiks.
Minu build peaks kaotama ainult 1-2k es, Tailwindi ekstra action speedi ja 30% More multiplierist (Mida on üle 250%). Mul on ikka veel osad gear slotid väga rotid ja 0 Awakened skill gemi, nii et arenguruumi on et kõik tagasi võtta.
Kui RFi käima saaks pärast nerfi, (Ma ei olnud siiamaani veel üritanud, kuna polnud vaja) oleks kohe 40% More damage tagasi...
E: Nerf jõudis siis kätte. Enne nerfi oli 6.6k ES, sisse logides ~5.5. Phys Damage Reduction langes 90 pealt 60nele. Tegin paar muudatust:
Panin Tailwind saabaste asemel 180 ES Sin Trekid
Kasutasin enne Commander of the Pit kindaid Arcane Surge jaoks, vahetasin need välja 200 ES Kinnaste vastu (80c) ja vabanenud socketisse panin Vaal RF
Uus gear andis varem puuduoleva DEXi, sain 2 Passive Pointi vabastada, lisasin ühe small cluster jeweli mis andis 1.5% ES Regen, RF on sustainable, aga passive regen suht nullis.
Hakkasin tavalist Granite flaski kasutama.
Granite flaskiga tagasi 90 phys reduction, uus ES on 6.8k. Vaal RFi ajal on damage oluliselt kõrgem, tavalise RFiga peaks olema enamvähem sama, mis enne nerfi koos Arcane Surgega oli.
Regen saab kõvasti pihta RFiga, healimine on sisuliselt ainult leechimisest (~600/s), aga jooksin paar T16 mappi ja ühe 100% Delirious T11, ei täheldanud eriti vahet. Vajadusel võib RFi kinni keerata, eksperimenteerin veel edasi.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.