Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
22.01.2020 23:57:54
|
|
|
Ma ei tea, kuidas teile, aga ma oleks küll väga õnnelik, kui järelturult oleks võimalik saada asjalikke pistikhübriide. Sellised sobituks kenasti ka sinna uue normi sisse.
Panna sinna juurde veel, et ilmselt tekiks siis laadimisvõimalused ka korterite juures, poleks see üldsegi nii halb. Nagunii uuemates kortermajades on igal korteril omad kindlad parkimiskohad. Asi see laadimiseks voolu väljavõte siis tekitada.
Jääks see hommikune autode soojendamine ära sisepõlemismootoriga, istud kohe sooja autosse. Kui väga pikka sõitu ei pea tegema, siis saaksid kõik sõidud kenasti elektriga ära teha. Võibolla töökohtadesse samamoodi siis voolu väljavõtted ja saaks päevase päikesepaneelidest kogutud elektri kenasti akudesse panna. Õhtul saad täis akuga taas kenasti koju sõita. Lõppeks see lõputu Araabia ja Venemaa naftarahaga toetamine ka ära.
Kui pikka maad vaja sõita, eks saab need mõned korrad siis bensiiniga sõita või siis, kes kaugemalt tööle käivad.
Kannatavad hetkel muidugi need, kes on harjunud odava hinnaga endale lubama igasugu võimsaid autosid. Reaalsuses ei kao need mitte kuhu, lihtsalt nende eest tuleb kõrgema CO2 pealt trahvi maksta. Oleks ma sakslane, siis ma tõesti tunneks end puudutatult kiirteede osas, aga Eestis igasugu automaatkontrollid ja kiiruspiirang max 110km/h ei ole sel võimsal autol erilist pointi nagunii. Möödasõidul aitab nagunii elektrimootor kaasa ja saabki hetkeks suure võimsuse kätte. Igapäevane liikur on 1,6tonni 77kW diiselmasin. No ei tunne, et kusagil kellelegi jalgu jääks või mõni möödasõit siin tegemata jääks. Ainult kiirteedel olen tundnud, et võiks võimsust rohkem olla, sest tippkiirust oleks juurde vaja.
Diislit tulevikus nagunii enam ei ostaks ka. Linnas elades lihtsalt tapaks DPF-i varsti ära, sest ühest linna otsast teise ei saa mootoritki nii soojaks, kui oleks vaja. Niigi salongi kütan reaalsuses tehasest elektrilise salongiradikaga soojaks, sest mootorist pole erilist sooja võtta. CNG oleks ka variant, aga ma ausalt ei viitsi kusagil tanklas 15-20min passida, et paak täis saada.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 185 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
23.01.2020 00:07:04
|
|
|
Mismoodi linnas dpfi ära tapad? On üldse kogemusi? Diisel läheb ilusti soojaks kui ühest linna otsast teise sõidad.
Kus cng tanklas sa 15-20min vahtima pead?
Kogemusi pole ja ajame jama
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
olc
HV Guru
liitunud: 28.11.2001
|
23.01.2020 00:07:15
|
|
|
Ma vist ei julgeks küll mingit vanemat phevi ega hübriidi võtta oma läbiaetud akudega cng tanklaid tuleb juurde ja pole see tankimine nii kole ka nüüd. kiirem kui elektri oma:)
|
|
Kommentaarid: 135 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
123 |
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
23.01.2020 00:25:03
|
|
|
hkurujo88r kirjutas: |
Mismoodi linnas dpfi ära tapad? On üldse kogemusi? Diisel läheb ilusti soojaks kui ühest linna otsast teise sõidad.
Kus cng tanklas sa 15-20min vahtima pead?
Kogemusi pole ja ajame jama |
Väga lihtsalt, sest näiteks Tartu näitel 7,5km tööle jahedates oludes jõuab vee temp alles ~70c juurde. DPF-i põletust ei tehta külma mootoriga. Tallinnas siis stiilis mägedest kesklinna. Kui sõita pikka otsa linnas, siis muidugi saabub diiselmootoriga auto kenasti soojaks, aga nadi oleks pikka otsa hakata spets selle jaoks sõitma ju.
15-20min sai enne väga valesti kirjutatud jah. Kuna tanklaid vähe, siis tuleb tänapäeval spets tankima sõita. St ongi kulutad 15-20min auto tankimise peale.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 185 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
23.01.2020 00:31:45
|
|
|
ranel kirjutas: |
hkurujo88r kirjutas: |
Mismoodi linnas dpfi ära tapad? On üldse kogemusi? Diisel läheb ilusti soojaks kui ühest linna otsast teise sõidad.
Kus cng tanklas sa 15-20min vahtima pead?
Kogemusi pole ja ajame jama |
Väga lihtsalt, sest näiteks Tartu näitel 7,5km tööle jahedates oludes jõuab vee temp alles ~70c juurde. DPF-i põletust ei tehta külma mootoriga. Tallinnas siis stiilis mägedest kesklinna. Kui sõita pikka otsa linnas, siis muidugi saabub diiselmootoriga auto kenasti soojaks, aga nadi oleks pikka otsa hakata spets selle jaoks sõitma ju.
15-20min sai enne väga valesti kirjutatud jah. Kuna tanklaid vähe, siis tuleb tänapäeval spets tankima sõita. St ongi kulutad 15-20min auto tankimise peale. |
Sul äkki autos viga?
Teine absurd väide tanklaid vähe. No mida teha neid iga nurga peale kui pole cng autosi nii palju isegi tänaval veel.
Mida sa spets sõitma pead minema? Igalepoole tallinnas jääb neid tee peale, tartus ka korra nädalas sa ei sõida ringtee tänavat mööda?
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
olc
HV Guru
liitunud: 28.11.2001
|
23.01.2020 00:36:13
|
|
|
Selle dpf'ga, ära ütle midagi. Ma olen 4 päeva järjest linnas liikunud nii et põletus käib. Auto käima, nagu natuke soojaks läheb nii hakkab kütma. Aga sõidu lõpp juba. Siis jälle mõni km, aga põletuse lükkab juba käima. No ei olnud asja kuhugi minna mitu päeva ja nii ta seal vindus. Rohkem pole õnneks nii kehvasti läinud.
|
|
Kommentaarid: 135 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
123 |
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
23.01.2020 00:55:44
|
|
|
Tartus ringtee tänav on küll suht pommiauk tankimiseks. Naljalt sinna ju keegi ei satu. Tartus kaks tanklat ja need on ka pm samas kohas.
DPF-iga oleneb ju täiesti palju sõidad. Kui lühikesed otsad ja pausid sees, siis ongi hapu. Vt.algselt postitust, kus ütlesin, et pistikhübriid poleks halb lahendus. Kui sõidad pikemalt, pole probleemi.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 185 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
|
p3000
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.09.2008
|
23.01.2020 01:21:56
|
|
|
soomlased täna nutsid, et keegi enam uusi cng autosid ei tee, peaaegu, väljaarvatud siis vag, valida vaid skoda ja vw vahel..
cng-l nagu tulevikku pole..
praegu lugesin, et uus mb e-klass tuleb uue 2.0 L bensumootoriga (M254), mis vastab EU7 nõuetele, lisaks diisel plug-in saab 31kWh aku, saad üle 100km elektriga lasta..
viimati muutis p3000 23.01.2020 01:23:38, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Reaper
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.08.2005
|
23.01.2020 01:23:16
|
|
|
ranel: ma 60kw-ga tunnen küll, et on piin mööda sõita 2-realisel maanteel. 4-realine pole probleem, 120km/h võtab vabalt välja.
Linnas samas absoluutselt puudub vajadus võimsama mootori järgi.
Samuti just bensukas hea linnas sõitmiseks, läheb kähku soojaks, pole probleeme talvel käivitumisega jms. Tuttav vahetas just disla masina välja, kuna iga päev lühikesi sõite tehes tahmas pidevalt mootori ära.
Samas diiselmasin asendamatu, kui tahta teha pikka sõitu. Näiteks Tallinnast Ateenasse ja tagasi
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
23.01.2020 06:58:58
|
|
|
ranel kirjutas: |
Oleks ma sakslane, siis ma tõesti tunneks end puudutatult kiirteede osas, aga Eestis igasugu automaatkontrollid ja kiiruspiirang max 110km/h ei ole sel võimsal autol erilist pointi nagunii. |
sa ei saa aru lihtsalt. 250kW peab olema, siis on sõiduelamus. 77kW pole võimalik sõita üldse, liiga nõrk.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
23.01.2020 09:29:46
|
|
|
No ju oleneb mis massi peal see 77kw on. 2 tonni auto, siis ei kannata ju. Milleks vägistada seda väikest mootorit, kui suuremal ei pea laba põhja vajutama mööda sõidul ja võtab sama palju kütsi?
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
23.01.2020 09:37:30
|
|
|
Mul on teh.passis 77kW ja auto kaal tiba üle tonni. Eestis täitsa kasutatav masin.
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
kempi
HV veteran
liitunud: 13.01.2002
|
23.01.2020 15:41:27
|
|
|
3.0TDI. Sõidan linnas töö parklast koju ca 5 km. Kui hakkab põletama, siis sõidan ca 4.5km otsa - mis on paari kvartali ring. Selleks ajaks on kindlasti teostatud.
Pigem käib vastu karva see, et on juhtunud, kus ma ei saa aru, et ta seda teeb - ei pane tähele (märguande tulukest ju ei ole...). Kui masin seisma jätta ja radika vent huugab, siis läheb mootor kohe käima tagasi ja tuleb see 5 km ring ära sõita. Kaks korda kuus sõidan 2x 200km - diisel vinks vonks. On ette tulnud ka kuu aega ainult linna sõitu - siis peabki tähele panema, millal põletab või mitte.
/Edit
Koju on hoopis 5 km. Point jääb ikkagi samaks - lihtsalt tuleb suts juurde sõita. Külmast peast käima ja 20 min sõitu, siis on kindlasti tehtud.
_________________ All there is to do - recon...
viimati muutis kempi 24.01.2020 14:27:18, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
24.01.2020 09:11:50
|
|
|
Minu auto läheb vist varsti pekki. Sõidan max 3km otsasi ja tihti. Tallinna sõidan max 2xaastas. Käime ka maal, aga mitte iga kuu. Ime et veel midagi umbes pole.
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
03.02.2020 11:01:09
|
|
|
Kusjuures jah, 3km-ste otsadega DPF ei saa puhtaks (kui üldse on DPF).
Probleemi saab kergendada kui kasutada diisli asemel HVOd (Neste MY) - see põleb nii puhtalt, et tahmafiltrisse tahma koguneb kordades aeglasemalt.
Kahjuks seda saab ainult Tallinnast. Järgmine parim variant on Neste PRO diesel, seal on seda HVOd topeltkogus võrreldes tavaliste diislitega (mis ei sisalda tavalist I põlvkonna biodiislit).
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
Oliverk
HV veteran
liitunud: 31.12.2003
|
03.02.2020 11:29:04
|
|
|
Moodne diisel 5 km sõitudeks ei sobi anyway.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
15.02.2020 11:47:57
|
|
|
Hea artikkel. Huvitav küll kuidas Saksa ja Prantsusmaa alla neelavad autotööstuse 20% kestva languse? See lööb varem või hiljem inimeste elatustasemesse (kahjuks ka meil, kuna teeme neile riikidele allhanget)?
|
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
|