Mängu tüüp: Käigu/meeskonna põhine strateegia mäng
Mängu süžee: ufod vallutavad maailma, sina oled vastupanu juhi rolli ning pead manageerima oma baase/tootmist/teadustööd ning sõdureid lahinguväljal (käigupõhine strateegia)
ETA: Q4 2018
Mänguloojatel mingi tuumor ajus, mis takistab neil midagi uut välja m6elda?
"Tulnukad vallutavad maad sina pead neid takistama". V6iks vahelduseks ise tulnukas olla ühel teisel planeedil ja üritada seda vallutada. _________________ zero
... need kaasajastatud XCOM-id ei tõmba enam väga käima võib-olla on asi minus aga ma ootaks midagi märksa algupärasemat, kus oleks rõhk pigem malelaadsel strateegial, mitte niiväga tänapävasel FPS-laadsel märulil ... _________________
DigeBeni, kas väidad et xcomi remaked mis Firaxis tegi oli strateegiliselt nõrgemad kui seda oli algne xcom ja see ei meeldi? Ma seal seda FPS laadset märulit ise ei märganud eriti... _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Mänguloojatel mingi tuumor ajus, mis takistab neil midagi uut välja m6elda?
"Tulnukad vallutavad maad sina pead neid takistama". V6iks vahelduseks ise tulnukas olla ühel teisel planeedil ja üritada seda vallutada.
Tehtud. Mitmeid kordi.
Aga üks põhjuseid miks selline mängumudel nii popp ei ole, on selletõttu, et nõuab tunduvalt rohkem tööd. Esiteks pead suure tõenäosusega looma inimkonna, mis on sadu või tuhandeid aastaid tulevikus, sest vastasel juhul ei ole meil mingit tehnoloogiat, et kuskile teistele planeetidele sõita. Selle asemel, et kasutada oleviku temaatikat, mida on lihtne luua ning kõigile mõistetav, peab hakkama tegelema mingite tuleviku sotsiaalpoliitikate, kultuursete muudatuste ja tehnoloogiate väljamõtlemistega.
Mänguloojatel mingi tuumor ajus, mis takistab neil midagi uut välja m6elda?
"Tulnukad vallutavad maad sina pead neid takistama". V6iks vahelduseks ise tulnukas olla ühel teisel planeedil ja üritada seda vallutada.
Tehtud. Mitmeid kordi.
kus? ma küll ei tea ühtegi käigu p6hist taktilist mängu, kus ma saaks ühte tervet planeeti vallutada(Maad näiteks). _________________ zero
Hmm, CIV on selline
Homm saaga ka kind of. Age of Wonders ka. Disciples. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
backerid said pool tundi tagasi preapha buildile ligi
edit:
esmamulje on tegelikult üsna suurepärane. prealpha dev buildi arvestades eriti.
edit2:
hehe, tüübid pole buildi kokku lastes resosid piiranud. huumori pärast proovisin ja sai 320x200 resol käima lasta küll. vana inteli i3 int videoga on fps täitsa okei
edit3:
paar pilti:
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
edit (1. november):
release date: 3. detsember 2019.
dlc-d läbi 2020.
edit:
mäng väljas.
kui keegi tahab optimistlik olla ja season passi osta, siis võin $10 discount code jagada. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
algatuseks on päris overwhelming. factionid, kellega suhteid hoida, mist, kollid, kaart on mingeid kohti täis jne. tundub, et tuleb teha valikuid, millist missiooni järgmisena ette võtta.
päris alguses olen paar tutorial missiooni tehtud.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Mõtlesin just XCOM2 uuesti tegema hakta, aga paistab, et saab midagi uut proovida
Sai ka lollakas Epic Store account tehtud, ei pääse:P Päris streamlined paistis, esimese hoobiga lihtne kasutada. Kohati mõned nüansid isegi teistest paremad(1 krediidi kasutus jne).
Ka mul on üks season pass key pakkuda kui huvilisi on.
Ise pole veel proovida jõudnud rohkem kui 10 min ja visuaalselt tundus see natuke meh, aga õnneks selle mängu puhul on see üsna vähe oluline. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
epic store on tulnud pika tee võrreldes aasta algusega, kust enamik kriitikat pärit on. suured puudujäägid nagu cloud saves ja offline on varakevadest olemas, store ja library on enam-vähem. põhiasjad on kaetud, eks see arendus seal edasi käib. reviewdest, foorumitest ja muust community kraamist ei oska ma lugu pidada. achievementitest natukene oskaks aga kuna need on igal platvormil erinevad ja pmst ainult steamil on mingilgi söödaval kujul olemas, siis tühja neist. mugavuse argument, et enamus mängudest on steamis, on ka mul olemas, aga selle baasil eri platvormide vahel valida tundub natukene veider.
mis phoenix pointi juures natukene häirib on ressursivajadus ja laadimisajad. mäng käima pannes on ~4gb videomälu ja ~2gb ram kohe selle alla ära paigutatud, geoscapes istudes on 6gb vram kasutuses ja tacticalis 7gb+ vram. ram usage läheb ka rõõmsalt üles kuskile 5-6gb peale. eelkõige vrami osas on see võib-olla lihtsalt dynamic pool, kasutamaks kogu mälu ära aga mind vaikselt huvitab kuidas 4gb kaardid selle mänguga hakkama saavad. laadimisajad tunduvad natukene pikad arvestades olemust ja väljanägemist.
tactical gameplay ise paistab neil üldjoontest prealphast saadik paigas olevat. stabiilsem, ettearvatavam ja silutum aga alused ja funktsionaalsus on sama. ui on õnneks reworked ja siiani paistab päris hästi töötavat. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Alumise otsa graafika on suht ok
gtx 560M - 1080p täiesti vabalt mängitav. Unity peal on ka selliseid TBS mänge nähtud mida 1080p selle vanarauga ei mängi.
Taktikailse poole pealt on mäng väga hea. Teostus jätab soovida. Loodan et need coveri ja LOS probleemid pole unity engine poolt põhjustatud jamad ja need annab ikka lõpuks ära parandada.
Paar soovitust ka millest alguses kasu võib olla.
Scannimine on seotud kohaga mitte lennukiga. Ise mõtlesin algul et see on lennukiga seotud ja istusin paigal .
Baasis saab korraga ehitada mitut asja.
Ostetud meestelt saab asjad ära võtta ja neid leiutama hakata. Armori jaoks läheb 2-e näidist vaja.
Dash skill on tõsiselt hea. Selle abil pole mingit probleemi automaadi mehega üle poole kaarti liikuda ja 2 pahalast selja tagant maha lasta.
Katsuge vähemalt ühe factioniga sõbraks saada ja nende esimese taseme quest ära teha. See avastab kaardil kõik nende asulad ja igasugune uute meeste värbamine ja kauplemine muutub tunduvalt lihtsamaks.
kaardil asulate avastamiseks on vaja factioniga 25p. et kõik nende research endale uurimiseks saada 75p. neid punkte muidugi valikute juures ei näe ja näeb alles pärast, mis teeb selle punktikogumise suts raskemaks
cover ja los jamade all pead silmas mida täpsemalt? seni nähtu põhjal töötab see vast liigagi hästi - baseerudes konkreetselt kaamera ja/või relva ja vastase vahelisele nähtavusele. cover ja selle olukord on dünaamiliselt seal arvestatud ja puha. mid vahel võssa paneb on see liikumisel preview, mis näitab los, kus seda tegelikult ei ole. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Krt küll, mõtlesin, et teen enne oma x-com files mehed mustas kampaania läbi ja alles siis asun phoenix pointi mängima aga ajate siin isu peale oma jutuga
Kui tobe ikka on mäng mingi kindla poega ainult siduda, ehk siis jälle potentsiaalselt vähem kliente. Jõuan ära oodata millal Steami tuleb ja sealt selle mingi alla hindlusega kätte saan. Ma ei viitis koguaeg igasse keskkonda mingi kontot teha. _________________ Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
epic store on tulnud pika tee võrreldes aasta algusega, kust enamik kriitikat pärit on. suured puudujäägid nagu cloud saves ja offline on varakevadest olemas, store ja library on enam-vähem. põhiasjad on kaetud, eks see arendus seal edasi käib. reviewdest, foorumitest ja muust community kraamist ei oska ma lugu pidada. achievementitest natukene oskaks aga kuna need on igal platvormil erinevad ja pmst ainult steamil onmingilgi söödaval kujul olemas, siis tühja neist. mugavuse argument, et enamus mängudest on steamis, on ka mul olemas, aga selle baasil eri platvormide vahel valida tundub natukene veider.
ot:
Lendan nüüd suuresti off topicuga sisse, aga...
Küsiks kohe, et mitu mängu EGS-s on cloud save toega. Juunis/juulis oli 2 mängu, suve lõpus lisati tugi veel ~15 ning oktoobris ~17 mängule (võimalik, et vahepealsel perioodil said mõned mängud veel selle toe)?
Veel kuu tagasi rikkus cloud save funktsioon BL3 ja Metro Exodus mängijate save faile (võibolla on endiselt probleemne).
Pre-loadida mänge minu teada samuti ei saa. Või saab juba? BL3 puhul oli see puhtalt tänu 2K/Gearbox-ile.
Elementaarseid asju, mis oleks pidanud juba v1.0 olemas olema, lükatakse road mapis aina edasi.
Rääkimata pidevatest ämbritest, mis EGS kasutamisega kaasnevad (igaüks võib r/fuckepic lahti lüüa, kes meelelahutust soovib).
Väide, et enamik kriitikat on pärit aasta algusest, on väär.
Ka nüüdseks natuke kätt harjutada saanud mängus. Ei saa esialgu midagi paha öelda, pigem vastupidi. Pealelugemine on väga hästi tehtud; ma tavaliselt loen igalpool teksti, k.a. teepaki koostist;), see on esimene mäng, kus pigem jääb näitlejate poolt loodud karaktereid kuulama. Teiste kogukondade pöördumised on disainilt huvitavad. Samas kogu UI on väga lihtsakoeline, esimene kord vist kus UI disaini vastukarva on.
Mängitavuselt on kaamera sättimine nagu xcom laadsetele mängudele kohane- väga puine. Ainult 90kraadi ühte või teistpidi, vahel tahaks ka nurga taha piiluda. JABIA on ses suhtes kõige parema kaameratööga- vaba kaamera.
Mängu graafika on üllatavalt hea isegi, eriti arvestades suht väikest meeskonda- 1440p, kõik põhjas, CPU kasutus 20% ligi, GPU kasutus põhjas, locked 60FPS paistab, aga ei häiri kuna pole FPS ja on stabiilne, pindakäivat nõksutamist pole märganud.
Kõige tähtsam on jäetud mainimata- FRIENDLY FIRE IS ON! Sain valusa õppetunni kui kõige rohkem pihta saanud scout\ heavy assault sai selja tagant HS omade käest:P
Akendest ja aedadest üle ei roni kobakäpad, nii et tuleb kohe arvestada sellega.
Liikumine ja cover ja hit detecion on ikka väga peen selles mängus- jalad, käed, pea, keha, kõik läheb arvesse, pihta saab ka full cover alt aga kui on nurga all ja "varvas paistab välja nurga tagant". Liikumine on midagi Valkyre Chronicles taolist, on ette antud AP ja selle raames saab suht vabalt liikuda-tulistada vaheldumisi, ehk vabadust käike teha on palju rohkem. Baas on ikka suht kõva, selle põhjal korralik AAA seeria välja arendada oleks täitsa tehtav. Arvestates tactical turn based mängude vähesust on see väga hea lisa tänasel päeval, JA: Rage oli ka pelatav, aga suht igav selle kõrval.
Lisaks veel väike RPG külg, kus iga vastus määrab mängu käiku päris tugevalt, siis kokkuvõttes täitsa proovimist tasuv mäng. Eriti arvestades, et mängu saab 40€ kätte(arvestades 60€ miinimumi tänasel päeval, siis alega eriti tasub ära proovida).
Heavy saab kohe alguses jet packi ja snaiper ei saa mitte ühtki head täiustust kuni lvl 4. VB on taotuslik, et XCOMst(kus põhiosa tööst tegid 1-2 snaiprit ära) teistmoodi olla ning rohkem rambot mängida. Päris meeldiv on isegi jah Heavyga külje alla joosta ja 1 hittida ka tugevamaid vaenlasi, kel 2x eludega kilp käes.
Algus on jah arusaamatu, lihtsalt kola ringi ja otsi tegevust. Eks edasi vist hakkab asi pingelisemaks muutuma, mingi meeter pandi ka juba käima...
Ma lootsin, et RNGeezus ei tule mängu, aga tutkit. Snaiprid lajatavad keskmaa pealt mõlemad mööda Artheronidest. Ja need pole just väiksed sihtmärgid. Ja mingit indikaatorit ka ei ole...
Hmm.. kui sul välimine ring vastasest suurem ei ole siis peaks 100% kuulidest pihta minema. Kui selles veendunud oled siis on äkki mingi bugi või tegemist mingi skilliga ehk?
Ma pole väga kaugele jõudnud, et skille oskaks kommenteerida.´
Aga see peaks kindel olema, et välimine ring 100% ja nendest sisemisse ringi 50% kuulidest
research ja askeldamise suund tundub ühel hetkel ikka väga tühi. euroopa, aafrika ja suurem osa aasiast on ära avastatud aga ma ei tea, mida ma tegema pean. see punane pask laieneb ka muret tegeva kiirusega. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.