Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 210, 211, 212  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.11.2019 14:38 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
Mul on teliale ettepanek..... kui spämmite sms-idega, siis võiks nagu kirjutada ka millest jutt icon_confused.gif
tsitaat:

Tere, olen Aljona Teliast. Mul on Teile kui Telia lojaalsele kliendile vòimalus kinkida 100€ uue seadme ostuks. Sooduskoodiga saate Telia e-poes sooritada just endale meelepärase jòuluostu. Selle jaoks vahetaksin Teie praeguse paketi uuema vastu. Kui soovite sooduspakkumisest osa saada vòi selle kohta rohkem infot, siis vastake palun sellele sònumile. Vastamine on Teile tasuta!

Mobiilne nett, kodu nett, teleka pakett icon_question.gif

Ja ei, vastama ma robot Aljonale ei hakka

Aljona pole robot icon_neutral.gif

_________________
Kõik müügiks!
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=767495 & https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=767361
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=765887 & https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=769207
Kommentaarid: 431 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 343
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 29.11.2019 14:40 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:
Mul emale kunagi saadeti sarnane teade aga e-mailile. Eeltingimus oli, et kahjulikum pakett võtta (tema seisukohast) thumbs_down.gif
kohe oota nüüd turmtuld meie kahelt teliasuuvoodrilt kes teevad sulle selgeks, et tegemist oli ülihea pakkumisega ainult juhtumisi soodustused ärajäetud igaveseks icon_wink.gif icon_lol.gif icon_wink.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.11.2019 14:42 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:
Mul emale kunagi saadeti sarnane teade aga e-mailile. Eeltingimus oli, et kahjulikum pakett võtta (tema seisukohast) thumbs_down.gif

No seda kindlasti

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine?
Digiajastu on tulnud, et jääda.......loodetavasti
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 29.11.2019 14:53 vasta tsitaadiga

Mnator kirjutas:
kohe oota nüüd turmtuld meie kahelt teliasuuvoodrilt kes teevad sulle selgeks, et tegemist oli ülihea pakkumisega ainult juhtumisi soodustused ärajäetud igaveseks icon_wink.gif icon_lol.gif icon_wink.gif


Lasku käia kui neil sellest patrioolik ja soe tunneb tekib icon_smile.gif
Minu poolest võib Telia sellised röövpakkumised endale sisse istuda.

_________________
Üks Hiid jõuab rohkem küsida kui sada ahvi vastata.
www.FunBox.ee - lahedad ja lõbusad kingitused ja muidu vidinad.
www.top24.ee - kõik vajalik ja praktiline sinu koju.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 02.12.2019 15:05 vasta tsitaadiga

Telia ikka oskab asju keeruliselt ajada. https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=10301514#10301514

https://forte.delfi.ee/news/digi/kas-hotee-ja-onlineee-aadresside-omanikud-peavad-teenuse-eest-maksma-hakkama?id=88245477

_________________
8370 猴 (hóu)
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Forss
HV kasutaja
Forss

liitunud: 11.04.2004




sõnum 02.12.2019 19:06 vasta tsitaadiga

Ettevaatust Telia iseteenindusega. See on nii vigane, et tähtsamaid toiminguid ei tasu küll seal teha.

Pidin firma numbri eraisikuks muutma.
Teoorias paar klikki ja tasuta muutmine hinnakirja järgi.

Reaalsuses 14h sim kaart ei toimi ja iseteenindus viskab ainult erinevaid veateateid.

Kõige tipuks siis 4 eur arve Telialt sellise jamamise eest, et klienditeenindaja saaks asjad ära teha.
Muidugi klienditeenindaja ei maininud sõnagi, et see muutmine on tasuline läbi klienditeenindaja.

Korralik raha väljapressimine käib vigase süsteemi taustal.

Muidugi telia infomeil ei vasta sellise tegevuse kohta mitte midagi.
0 vastust 3le meilile 24h jooksul.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 02.12.2019 19:19 vasta tsitaadiga

icon_lol.gif
Nende e-teenused on kohutavad jah.
Samas 4.- tasu ma küll ei maksnud.
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Forss
HV kasutaja
Forss

liitunud: 11.04.2004




sõnum 02.12.2019 19:31 vasta tsitaadiga

Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 02.12.2019 19:40 vasta tsitaadiga

pole sellist rida.
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2019 20:59 vasta tsitaadiga

Tundub lihtne asi klindlasti ärikliendi teenus erakliendile ringi vormistada aga iseteenindus ei ole jah vist paraku kõigels valmis, pole ise sedapidi proovinud.
Ma ise küll loovutasin numbri oma eraisiku nimelt ettevõtte nimele ning vormistasin uue simiga kohe aktiivseks sest era melu pakett pole sama mis äripaketis ja sim vahetus tundus veebis teostatav, toimis vist 15min jooksul, tasuta.
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 02.12.2019 21:11 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:
Telia ikka oskab asju keeruliselt ajada. https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=10301514#10301514

https://forte.delfi.ee/news/digi/kas-hotee-ja-onlineee-aadresside-omanikud-peavad-teenuse-eest-maksma-hakkama?id=88245477


tsitaat:
Neudorf lisas ka, et hetkel ei ole ettevõttel Online.ee klientidele hinnaüllatusi varuks. "Hetkel ei ole plaanis Online.ee e-posti teenust tasuliseks muuta, seega kuu lõpus saabuva arve pärast kasutajad muretsema ei pea," ütles Telia esindaja.


Ei ole paremaid, halvemaid aegu.
On ainult hetk, milles viibime praegu.
A.Alliksaar


beer_yum.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Forss
HV kasutaja
Forss

liitunud: 11.04.2004




sõnum 02.12.2019 21:25 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
Tundub lihtne asi klindlasti ärikliendi teenus erakliendile ringi vormistada aga iseteenindus ei ole jah vist paraku kõigels valmis, pole ise sedapidi proovinud.
Ma ise küll loovutasin numbri oma eraisiku nimelt ettevõtte nimele ning vormistasin uue simiga kohe aktiivseks sest era melu pakett pole sama mis äripaketis ja sim vahetus tundus veebis teostatav, toimis vist 15min jooksul, tasuta.



Tekkis ootamatu süsteemiviga.

org.springframework.web.client.HttpClientErrorException: 400

Tekkis viga. Vabandame!
Tekkis tehniline viga, palun proovi natukese aja pärast uuesti.


Kui selliseid vigu pritsib iga tegevuse peale, siis pole väga midagi tasuta teha seal.

Suurem probleem ongi, et Telia ei vasta meilidele ja teeb vigase iseteeninduse tõttu kliendile lisaarveid ja ei ütle sellest mitte midagi.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2019 21:47 vasta tsitaadiga

Forss kirjutas:
indrpo kirjutas:
Tundub lihtne asi klindlasti ärikliendi teenus erakliendile ringi vormistada aga iseteenindus ei ole jah vist paraku kõigels valmis, pole ise sedapidi proovinud.
Ma ise küll loovutasin numbri oma eraisiku nimelt ettevõtte nimele ning vormistasin uue simiga kohe aktiivseks sest era melu pakett pole sama mis äripaketis ja sim vahetus tundus veebis teostatav, toimis vist 15min jooksul, tasuta.



Tekkis ootamatu süsteemiviga.

org.springframework.web.client.HttpClientErrorException: 400

Tekkis viga. Vabandame!
Tekkis tehniline viga, palun proovi natukese aja pärast uuesti.
Kui selliseid vigu pritsib iga tegevuse peale, siis pole väga midagi tasuta teha seal.
Suurem probleem ongi, et Telia ei vasta meilidele ja teeb vigase iseteeninduse tõttu kliendile lisaarveid ja ei ütle sellest mitte midagi.


Ei no ma saan aru, ma usun, et sa suudad ikkagi kontaktid Teliaga luua ja misiganes sul Telial või sinul katki läks, sa ei pea mingit raha maksma. Isegi vaidlema ei pea, ütle sama jutt mis siia ja sinu käest ei võeta mingit teenustasu.
Lihtsalt antud juhul tundub, et turvalisema ja kiirema lahenduse jaoks oleks selveri uksest olnud mõistlik ka teliast läbi astuda.
Mina sain puhtalt vaba aja ja huvi tundmise tõttu viisakalt liigutusega hakkama.
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Forss
HV kasutaja
Forss

liitunud: 11.04.2004




sõnum 02.12.2019 22:07 vasta tsitaadiga

Paar fakti:
Telia iseteenindus oli vigane, mis ei võimaldanud tegevusi lõpetada.
Telia klienditeenindaja kirjutas kliendile arve, olles teadlik et iseteenindus keskkond on vigane ja ei tööta korrektselt.
Klient peab ise võitlema, et Telia üleliigselt raha välja ei pressiks.

Reaalsus on see, et kui ise ära ei tõesta, et sa kaamel pole, siis Telia pressibki tuimalt raha välja.
Tarbijakaitse jms ähvardamine ainult aitab.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 02.12.2019 22:18 vasta tsitaadiga

Ju nad mulle ei julgenud icon_lol.gif
Liigutus oli äriklient->diil .
Telia enda asjad oli jaburalt kallid.
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2019 22:33 vasta tsitaadiga

Forss kirjutas:
Paar fakti:
Telia iseteenindus oli vigane, mis ei võimaldanud tegevusi lõpetada.
Telia klienditeenindaja kirjutas kliendile arve, olles teadlik et iseteenindus keskkond on vigane ja ei tööta korrektselt.
Klient peab ise võitlema, et Telia üleliigselt raha välja ei pressiks.

Reaalsus on see, et kui ise ära ei tõesta, et sa kaamel pole, siis Telia pressibki tuimalt raha välja.
Tarbijakaitse jms ähvardamine ainult aitab.


millal ja miks see teenindaja arve kirjutas? siis kui ta sind teenindas?
kui jah, siis ilmselt oli hinnakiri sul ees, palju miski maksab.
iseteeninduses, kui midagi ei toimi, või pole veel toimima ette nähtud, siis sa ka ei maksa.
Telia eesmärk on luua maksimaalselt ise teenindav veeb, et vähem kulutada tasulist ressurssi esinduste ja töötajate näol, see on ainult telia kahju, et keegi ei saa iseteeninduses kõiki toiminguid teostada. Seega tee mis sa teha soovid, tarbijakaitse, politsei ja kõik muud jõud.

mulle eriti meeldib hesburgeri "iseteenindus", ainult burgerile tuleb ise järele minna ja ka ise seda süüa.
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Forss
HV kasutaja
Forss

liitunud: 11.04.2004




sõnum 02.12.2019 22:47 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:

millal ja miks see teenindaja arve kirjutas? siis kui ta sind teenindas?
kui jah, siis ilmselt oli hinnakiri sul ees, palju miski maksab.
iseteeninduses, kui midagi ei toimi, või pole veel toimima ette nähtud, siis sa ka ei maksa.
Telia eesmärk on luua maksimaalselt ise teenindav veeb, et vähem kulutada tasulist ressurssi esinduste ja töötajate näol, see on ainult telia kahju, et keegi ei saa iseteeninduses kõiki toiminguid teostada. Seega tee mis sa teha soovid, tarbijakaitse, politsei ja kõik muud jõud.

mulle eriti meeldib hesburgeri "iseteenindus", ainult burgerile tuleb ise järele minna ja ka ise seda süüa.


Telial on see internetichat, kus saab klienditeenindajaga suhelda.
Seal copy-pastesin talle veateateid iseteenindusest, et miks ei toimi.
Lõpuks saatis pdf lepingu mille allkirjastasin id kaardiga.
Selle jooksul ei mainitud kordagi, et tegu on tasulise teenusega.

Pärast sain alles vaadata, et oli ümbervormistamise tasu määratud.

Jutu point ongi selles, et kui ise tähelepanelik pole, siis Telia petabki julmalt.

Aasta tagasi oli sama lugu mul Telia koduinternetiga. Lubati reklaamis ühte, aga sai hoopis teise hinnaga.
Pärast pidi mitu kuud tõestama, et Telia eksib. Ja siis tehti korda ja kuu möödas, jälle valesti. Nii mitu kuud järjest kestis see trall.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2019 08:48 vasta tsitaadiga

Forss, ikkagi anna Teliasse teada, annulleerivad ära kui ei teavitatud.
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
darkside
HV veteran
darkside

liitunud: 20.05.2005




sõnum 03.12.2019 09:02 vasta tsitaadiga

Forss kirjutas:
indrpo kirjutas:

millal ja miks see teenindaja arve kirjutas? siis kui ta sind teenindas?
kui jah, siis ilmselt oli hinnakiri sul ees, palju miski maksab.
iseteeninduses, kui midagi ei toimi, või pole veel toimima ette nähtud, siis sa ka ei maksa.
Telia eesmärk on luua maksimaalselt ise teenindav veeb, et vähem kulutada tasulist ressurssi esinduste ja töötajate näol, see on ainult telia kahju, et keegi ei saa iseteeninduses kõiki toiminguid teostada. Seega tee mis sa teha soovid, tarbijakaitse, politsei ja kõik muud jõud.

mulle eriti meeldib hesburgeri "iseteenindus", ainult burgerile tuleb ise järele minna ja ka ise seda süüa.


Telial on see internetichat, kus saab klienditeenindajaga suhelda.
Seal copy-pastesin talle veateateid iseteenindusest, et miks ei toimi.
Lõpuks saatis pdf lepingu mille allkirjastasin id kaardiga.
Selle jooksul ei mainitud kordagi, et tegu on tasulise teenusega.

Pärast sain alles vaadata, et oli ümbervormistamise tasu määratud.

Jutu point ongi selles, et kui ise tähelepanelik pole, siis Telia petabki julmalt.

Aasta tagasi oli sama lugu mul Telia koduinternetiga. Lubati reklaamis ühte, aga sai hoopis teise hinnaga.
Pärast pidi mitu kuud tõestama, et Telia eksib. Ja siis tehti korda ja kuu möödas, jälle valesti. Nii mitu kuud järjest kestis see trall.


Seal taga on automaatika. Kui teenindaja teeb ümbervormistamise, siis lisatakse arvele juurde 4€. Kui iseteeninduses teed, siis 4€ lisaks ei tule või lisatakse arvele -4€ soodustust.
Soovitan, et tee veel üks chat Telia teenindajaga, teavita olukorrast ja oma soovist mitte teenustasu maksta, sest sind pandi sundolukorda. Nad teevad soodustusrea sulle ära ja elu läheb edasi.

Tavaliselt teenindajad unustavad ümbervormistustasu teavitamise ära, sest vormistamise käigus neile seda ei kuvata.
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tulema
HV kasutaja

liitunud: 23.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2019 16:17 vasta tsitaadiga

Huvitav, et Telia TV põhipaketiga peab lisaks juurde võtma interneti aga seda viimast ei kasuta. Absurd maksta 22€, kui internetti ei kasuta thumbs_down.gif.
Telia TV 6€
Internet 16€
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2019 16:19 vasta tsitaadiga

tulema kirjutas:
Huvitav, et Telia TV põhipaketiga peab lisaks juurde võtma interneti aga seda viimast ei kasuta. Absurd maksta 22€, kui internetti ei kasuta thumbs_down.gif.
Telia TV 6€
Internet 16€


Kust selline info?
Viimati kui uurisin siis küll öeldi, et ei pea võtma Telia netiühendust.

_________________
Kõik ülalpool öeldu on minu isiklik arvamus, ei vastuta kõikide faktide korrektsuse eest.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tulema
HV kasutaja

liitunud: 23.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2019 16:33 vasta tsitaadiga

Ma käisin esinduses, et isale vormistada Telia TV aga seal öeldi, et juunist on paketid muudetud ärilisel eesmärgil. Ära on kaotatud alusühenduse tasu 6€ ja öeldi, et telepilt tuleb läbi interneti, siis peab ka interneti lisaks võtma.
Kui praegu kasutad Telia TV ilma internetita (11-12€) ja otsustad lisaks võtta interneti, siis hiljem enam sellest loobuda ei saa.


Draqula kirjutas:
tulema kirjutas:
Huvitav, et Telia TV põhipaketiga peab lisaks juurde võtma interneti aga seda viimast ei kasuta. Absurd maksta 22€, kui internetti ei kasuta thumbs_down.gif.
Telia TV 6€
Internet 16€


Kust selline info?
Viimati kui uurisin siis küll öeldi, et ei pea võtma Telia netiühendust.
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 31.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2019 16:34 vasta tsitaadiga

tulema, loogiline ju, et sul peab olema internetiühendus IPTV kasutamiseks. Kuidas sa muudmoodi seda ette kujutaksid?

Aga see ei pea olema Telia pakutav ühendus. Kasuta selle teenusepakkuja oma mis sulle kõige sobivam on.
Kuigi muude teenusepakkujate ühenduste otsas on pildikvaliteet kehvem.

_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tulema
HV kasutaja

liitunud: 23.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2019 16:45 vasta tsitaadiga

Renka, kõik on loogiline aga varem said edastada telepilti 12€ eest ja nüüd enam mitte... nagu öeldud... äriline eesmärk.
Emal on vana pakett ja maksab TV eest 12€ ja telepilt tuleb samuti interneti kaudu.

Praegu on kampaania ka, kus pakuvad 2 kuud tasuta internetti, kui võtad, siis hiljem hakkad maksma topelt.
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killer85
HV veteran

liitunud: 12.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2019 17:12 vasta tsitaadiga

Kusjuures, kunagi maksis isegi veel vähem, kui 12€ icon_eek.gif
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 210, 211, 212  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.