Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 2018, 2019, 2020 ... 2052, 2053, 2054  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus?
Jah
2%
 2%  [ 3 ]
Ei
36%
 36%  [ 44 ]
Mul juba olemas
53%
 53%  [ 65 ]
Kolin mujale
7%
 7%  [ 9 ]
hääli kokku : 121

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
aeropiloot
HV vaatleja
aeropiloot

liitunud: 08.09.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.11.2019 14:17 vasta tsitaadiga

Millal võiks olla lootust hakata kasutama kaua oodatud kasutajaprofiile? Suht kõrini on sellest soome aktsendiga kõnerobotist aga vanematele pereliikmetele on abiks.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 27.11.2019 14:22 vasta tsitaadiga

aeropiloot kirjutas:
Millal võiks olla lootust hakata kasutama kaua oodatud kasutajaprofiile? Suht kõrini on sellest soome aktsendiga kõnerobotist aga vanematele pereliikmetele on abiks.


Täna läks kõikidele uue teenuse kasutajatele. Vana teenuse kasutajad seda ei saa.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HPN
Kreisi kasutaja
HPN

liitunud: 26.06.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.11.2019 14:36 vasta tsitaadiga

Sain kirja:

tsitaat:
Aitäh, et kasutate Telia teenuseid!

Teatame rõõmuga, et viisime Teid üle uuenenud Telia TV teenusele, mida tutvustasime kevadel saadetud teavituses.

Edaspidi on Teil võimalus vaadata TV-d peale teleri ka veebis ja nutiseadmes.

TV-teenuse kuutasu Teie jaoks ei muutunud.


Iseteeninduses:
tsitaat:
TV teenuse kuutasu ei läinud sinu jaoks kallimaks. Salvestamise või Lastenurga kasutamise jaoks peavad vastavad lisateenused olema eraldi tellitud. Lisateenuste olemasolu saate kontrollida iseteeninduses oma uute pakettide alt või TV-ekraanil.


Vähemalt esialgu tundub, et kõik jääb samaks.

Cloner kirjutas:

...Üldiselt on kogu see Telia koduleht selline, mis on tehtud selleks, et info võimalikult ära peita, ainult tule liitu....

100% nõus sellega. Kunagi ennemuiste Elioni ajal oli iseteeninduses konkreetselt kirjas, mis sul on, ja, mis sul pole (seal samas said asju ka muuta). Nüüd kola mööda lehte edasi-tagasi. Ühte asja muuda siin, teist seal jne.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nipi1000
HV vaatleja

liitunud: 25.10.2010




sõnum 27.11.2019 14:37 vasta tsitaadiga

endal vanem saatis soomest pildi, et tahvlis minu.tv viskas 3 lehekülge mingit minutv lepingu tingimusi, eest seda ära ei saa, ainult üleval nurgas see 3 pulka optioni nupp, vajutab seda siis viskab pildi tumedaks ja midagi teha ei saa....on kellelgi infot mis juhtuda võis? jube keeruline vanemale inimesele nüüd seletada mis tegema peab.
ps. pole ise midagi kuskilt tellinud või lepingut muutnud
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killer85
HV veteran

liitunud: 12.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.11.2019 14:38 vasta tsitaadiga

Sekundeerin Renkale, ise olen täpselt sama portsu otsas - kasutan veel "vana" teenust ning jääb äärmiselt ebaselgeks, mis siis konkreetselt muutub.
Selles valguses ei julge küll ise mingile uuele paketile kolida. Kui ise viivad, eks siis vaatab asjad täpsemalt üle.
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aeropiloot
HV vaatleja
aeropiloot

liitunud: 08.09.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.11.2019 14:52 vasta tsitaadiga

armjan kirjutas:
aeropiloot kirjutas:
Millal võiks olla lootust hakata kasutama kaua oodatud kasutajaprofiile? Suht kõrini on sellest soome aktsendiga kõnerobotist aga vanematele pereliikmetele on abiks.


Täna läks kõikidele uue teenuse kasutajatele. Vana teenuse kasutajad seda ei saa.


See on küll suurepärane uudis thumbs_up.gif . Eks koju jõudes saab katsetada.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telex
HV kasutaja
Telex

liitunud: 06.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.11.2019 15:15 vasta tsitaadiga

armjan kirjutas:
aeropiloot kirjutas:
Millal võiks olla lootust hakata kasutama kaua oodatud kasutajaprofiile? Suht kõrini on sellest soome aktsendiga kõnerobotist aga vanematele pereliikmetele on abiks.


Täna läks kõikidele uue teenuse kasutajatele. Vana teenuse kasutajad seda ei saa.


Ja kus see näha peaks olema ja kuidas seda kasutada icon_rolleyes.gif Mul on uus tv teenus, aga ma ei näe nagu, et täna midagi muutunud oleks icon_confused.gif
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 27.11.2019 15:40 vasta tsitaadiga

Telex kirjutas:
armjan kirjutas:
aeropiloot kirjutas:
Millal võiks olla lootust hakata kasutama kaua oodatud kasutajaprofiile? Suht kõrini on sellest soome aktsendiga kõnerobotist aga vanematele pereliikmetele on abiks.


Täna läks kõikidele uue teenuse kasutajatele. Vana teenuse kasutajad seda ei saa.


Ja kus see näha peaks olema ja kuidas seda kasutada icon_rolleyes.gif Mul on uus tv teenus, aga ma ei näe nagu, et täna midagi muutunud oleks icon_confused.gif


Peamenüü, seaded, kasutajad.
Kui kasutad ühte boksi, ei tule vaikimisi valikuid. Kui 2+,tuleb käivitamisel kasutajate osa nähtavale, kus valikud saab paika panna.
Uudistage, andke tagasisidet.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mocc
Kreisi kasutaja
mocc

liitunud: 21.07.2003




sõnum 27.11.2019 15:43 vasta tsitaadiga

Mis mind huvitab HBO ja FOX NOW igasugu pakettides aga salvestuse eest pean ikka lisa maksma? Kas see vähe naljakas pole?
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 27.11.2019 15:58 vasta tsitaadiga

mocc kirjutas:
Mis mind huvitab HBO ja FOX NOW igasugu pakettides aga salvestuse eest pean ikka lisa maksma? Kas see vähe naljakas pole?


Mille poolest see naljakas peaks olema?
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mocc
Kreisi kasutaja
mocc

liitunud: 21.07.2003




sõnum 27.11.2019 16:01 vasta tsitaadiga

armjan kirjutas:
mocc kirjutas:
Mis mind huvitab HBO ja FOX NOW igasugu pakettides aga salvestuse eest pean ikka lisa maksma? Kas see vähe naljakas pole?


Mille poolest see naljakas peaks olema?


No need asjad mida kasutab oluliselt väiksem osa rahvast ei maksa midagi ja see mida potensaalselt kasutab suurem osa ja on igati loogiline tänapäevane lahendus maksab 5euri kuus juurde.
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telex
HV kasutaja
Telex

liitunud: 06.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.11.2019 16:14 vasta tsitaadiga

armjan kirjutas:
Peamenüü, seaded, kasutajad.


Täpsemalt siis: Peamenüü -> Seaded -> Uuenenud Telia TV -> Kasutajad.

No tegin kahes boxis kasutajad ära, aga vaatajakohti on viis. Mis nendes ülejäänud boxides juhtub, kuhu kasutajat pole tehtud? Kas neis teistes boxides pandavad meelespead ja salvestused enam minu boxis (kus ainult mina olen peakasutajana) ei kajastu? Ei pääse hetkel teistele boxidele ligi, et katsetada.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pppd
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.06.2004




sõnum 27.11.2019 16:30 vasta tsitaadiga

mocc kirjutas:
armjan kirjutas:
mocc kirjutas:
Mis mind huvitab HBO ja FOX NOW igasugu pakettides aga salvestuse eest pean ikka lisa maksma? Kas see vähe naljakas pole?


Mille poolest see naljakas peaks olema?


No need asjad mida kasutab oluliselt väiksem osa rahvast ei maksa midagi ja see mida potensaalselt kasutab suurem osa ja on igati loogiline tänapäevane lahendus maksab 5euri kuus juurde.

Ma olen nüüd vahelduseks Telia poolt ning pakun, et siin võib põhjust küll olla, HBO-d ja FOX-i muudkui striimi, ühe kaabliga tuleb sisse ja teise kaabliga läheb kliendi juurde, aga saadete salvestamiseks on vaja reaalset serveriparki ja andmemahtu, mille püstihoidmine maksab reaalset raha.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.11.2019 17:16 vasta tsitaadiga

Kõik küsivad mis muutus?
Ilmselt leht tehti selleks, et kasutajal tekib tahes tahtmata küsimus mis muutus.
Lingil ainuke vastus TeliaTV vanad teenused vs. Uue TeliaTV teenused.
minutv nimi muutus, hinnad ei muutunud ja kirjeldus mida saab uuenenud TVs pakettidena valida.
SEAL ei pea klient nägema asju mis on iseteeninduses, teenused mis arvelduses ja mis midagi maksab.

Nüüd siis uuenenud TeliaTV kasutajatest:
https://www.telia.ee/abi/guides/995
Kommentaarid: 226 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 202
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alpha
Kreisi kasutaja
alpha

liitunud: 04.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.11.2019 18:34 vasta tsitaadiga

Kas ma selle kasutajaprofiiliga saan teha nii, et mõlemas boksis oleks kõik samamoodi. Samad salvestused; kustutades salvestuise, kustub see mõlemas boksis; panen ühes salvestuse kinni, saan teises boksis samast kohast edasi vaadata. Ühesõnaga nii, nagu oli varem.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HPN
Kreisi kasutaja
HPN

liitunud: 26.06.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.11.2019 18:41 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
Kõik küsivad mis muutus?
Ilmselt leht tehti selleks, et kasutajal tekib tahes tahtmata küsimus mis muutus.
Lingil ainuke vastus TeliaTV vanad teenused vs. Uue TeliaTV teenused.
minutv nimi muutus, hinnad ei muutunud ja kirjeldus mida saab uuenenud TVs pakettidena valida.
SEAL ei pea klient nägema asju mis on iseteeninduses, teenused mis arvelduses ja mis midagi maksab.

Nüüd siis uuenenud TeliaTV kasutajatest:
https://www.telia.ee/abi/guides/995


Milleks siis tekst "Logi sisse ja vaata, kuidas uueneb sinu TV-teenus"? Miks mitte üldine leht (2 tulpa vana vs uus), kus sama asi selgelt ülevaatlikult kirjas, ja, mida näeb ilma sisse logimata (nagunii mingit konkreetsele kliendile kuuluvat asjalikku infot praegusel variandil ei kuvata/kuvatud)?
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.11.2019 18:46 vasta tsitaadiga

alpha, loogika ütleb, et kasutad sama profiili mõlemas kohas....aga siin nutis loogika üldjuhul ei toimi
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine?
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 27.11.2019 18:56 vasta tsitaadiga

pppd kirjutas:
mocc kirjutas:
armjan kirjutas:
mocc kirjutas:
Mis mind huvitab HBO ja FOX NOW igasugu pakettides aga salvestuse eest pean ikka lisa maksma? Kas see vähe naljakas pole?


Mille poolest see naljakas peaks olema?


No need asjad mida kasutab oluliselt väiksem osa rahvast ei maksa midagi ja see mida potensaalselt kasutab suurem osa ja on igati loogiline tänapäevane lahendus maksab 5euri kuus juurde.

Ma olen nüüd vahelduseks Telia poolt ning pakun, et siin võib põhjust küll olla, HBO-d ja FOX-i muudkui striimi, ühe kaabliga tuleb sisse ja teise kaabliga läheb kliendi juurde, aga saadete salvestamiseks on vaja reaalset serveriparki ja andmemahtu, mille püstihoidmine maksab reaalset raha.


Kõik, mida vaadata saab (fox, hbo jne ja salvestused) asuvad Telia serverites. Ei midagi tule otse HBO ega fox torudest kliendi koduni.

Fox eest lisatasu ei küsitagi. HBO on HBO ja tasu selle eest küsitakse.
Salvestused vajavad aga meeletult käsi, infrat, koodi jne. See on lisateenus, mis ei tule kusagilt tasuta sisse. Kui kasutaja sellist lisavõimalust vajab, tuleb ja teenuse eest kliendil tasuda.
Tegelt seda laiemalt ei arutakski. Üllatav on näha, et on neid, kes arvavad, et kõik tuleb tasuta sisse ja kuludeta antakse kliendile ning siis Telia küsib teenuse eest tasu. Kui vaid oleks maailm nii maagiline, kus õhust ja armastusest ise teenused tekivad icon_razz.gif

Kasutajad... Jah, kui mitu boksi ja kõikides sama kasutaja aktiivne, on kõik eelistused ja vidinad kasutajal ühised. Kasutajate tulekul ei ole enam boks rohkemat kui seade ja see, mis eelistused ja vidinad valitud, liigub kaasa kasutaja profiilis.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telex
HV kasutaja
Telex

liitunud: 06.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.11.2019 19:32 vasta tsitaadiga

Sai nüüd kõigis boxides kasutajad paika sätitud. Päris normaalne lahendus thumbs_up.gif Võiks veel olla nii, et kui mingile boxile on pandud, et jäta üks konkreetne kasutaja meelde, siis seadetes saaks kasutajat vahetada ainult sisestades pin koodi icon_idea.gif
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 27.11.2019 20:00 vasta tsitaadiga

Telex kirjutas:
Sai nüüd kõigis boxides kasutajad paika sätitud. Päris normaalne lahendus thumbs_up.gif Võiks veel olla nii, et kui mingile boxile on pandud, et jäta üks konkreetne kasutaja meelde, siis seadetes saaks kasutajat vahetada ainult sisestades pin koodi icon_idea.gif


Võimalik, et täiendusi on tulemas. Vaja in juhtida näiteks profiili, mida laps näha tohib, mida mitte. Kui kasutajad seda rohkem nõudma hakkavad, tuleb ka lahendus ehk kiiremini.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telex
HV kasutaja
Telex

liitunud: 06.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.11.2019 20:27 vasta tsitaadiga

armjan kirjutas:
Võimalik, et täiendusi on tulemas. Vaja in juhtida näiteks profiili, mida laps näha tohib, mida mitte. Kui kasutajad seda rohkem nõudma hakkavad, tuleb ka lahendus ehk kiiremini.


Pärdikute peale ma just mõtlesin. Panin neile nüüd küll oma kasutajad paika, et ma ei peaks oma telekas nende multika meeldetuletusi või salvestusi nägema, aga need tõprad surfavad ju menüüs pidevalt ringi ja miski ei takista neil minu kasutajat valida ja edasi sigatseda. Siis otsi jälle taga, et kellele kolakat peab andma icon_biggrin.gif Oleks ju mõistlik, et kui sul on vaja ühes telekas mitme profiili alt aegajalt vaadata, siis sa ei pane kindlat kasutajat lukku ja saad alati valida kasutaja, aga kui on valitud üks kindel kasutaja, siis nii lihtsalt enam muuta ei saaks icon_rolleyes.gif armjan, anna soov edasi icon_wink.gif
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hendrik32
HV Guru

liitunud: 09.01.2007




sõnum 28.11.2019 01:18 vasta tsitaadiga

Mõned küsimused:

1) Nagu oled aru saanud, siis Telia TV'd saab kasutada mistahes interneti ühendusega ning teenusepakkujaga?
2) Kui suurt kiirust TV vajab/kasutab?
3) Missugused piirangud esinevad teenusele, kui kasutusel on mobiilne internet (võrreldes kaabliga)?
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.11.2019 07:37 vasta tsitaadiga

hendrik32 kirjutas:
Mõned küsimused:

1) Nagu oled aru saanud, siis Telia TV'd saab kasutada mistahes interneti ühendusega ning teenusepakkujaga?
2) Kui suurt kiirust TV vajab/kasutab?
3) Missugused piirangud esinevad teenusele, kui kasutusel on mobiilne internet (võrreldes kaabliga)?


Kõik vastused teemas läbi käinud.
1. Jah
2. Telia kaablis kuni 8Mbit/s ja suvalise interneti otsas kuni 5Mbit/s
3. Hetkel on mobiilses lahenduses ligi 100 enamvaadatavamat kanalit, kaablis rohkem. Pildikvaliteedi erinevus, kaablis fhd, mujal hdready.
Kommentaarid: 226 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 202
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olafsand
HV Guru
olafsand

liitunud: 07.09.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 28.11.2019 10:16 vasta tsitaadiga

Kas saan kuidagi visuaalselt aru, et uus viimane Telia TV on aktiveeritud või tuleb teade ekraanile või mismoodi ma aru saan, et on uuele üle viidud? icon_smile.gif
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 53
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
somnambuul
Kreisi kasutaja

liitunud: 22.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.11.2019 10:17 vasta tsitaadiga

olafsand kirjutas:
Kas saan kuidagi visuaalselt aru, et uus viimane Telia TV on aktiveeritud või tuleb teade ekraanile või mismoodi ma aru saan, et on uuele üle viidud? icon_smile.gif


Tuli teade, lisaks seadete all on kiri , et uus Telia TV.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 2018, 2019, 2020 ... 2052, 2053, 2054  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.