Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus? |
Jah |
|
9% |
[ 49 ] |
Ei |
|
42% |
[ 209 ] |
Mul juba olemas |
|
38% |
[ 188 ] |
Kolin mujale |
|
9% |
[ 47 ] |
|
hääli kokku : 493 |
|
autor |
sõnum |
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
27.11.2019 01:12:29
|
|
|
Isiklikult see 3 telekas pole otseselt teemaks....aga las olla....pärast kirun kui aeg saabub, seniks ootame siis
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
27.11.2019 01:39:19
|
|
|
https://www.telia.ee/era/tv/tv-muudatus/ - palub sisse logida, et ma näeksin kuidas minu TV teenus muutub.
Logisin sisse. Mittemidagi tarka ei näe sealt. Mis selle sisselogimise point siis nüüd oli? Või mis selle lehe point on? Kuidas ma nüüd ikkagi näen konkreetselt mis muutub?
Panen screenshoti ka sisseloginuna nähtavast vaatest. Kus seal kirjas on mis minu jaoks muutub? Mis rahaliselt muutub? Mis kanalid muutuvad?
Ometi logisin sisse ja ikka süsteem ei tea mis asjad mul tellitud on (nagu vasakul olevast näha on - märge: "kui on tellitud" - ka asjadel mis mul on tellitud)?
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
27.11.2019 10:49:57
|
|
|
Vajuta "Vaatan muudatusi" või keri allapoole.
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
27.11.2019 10:53:14
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Vajuta "Vaatan muudatusi" või keri allapoole. |
No ei ole seal mitte kui midagi kirjas
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
27.11.2019 10:55:59
|
|
|
Mul küll on.
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
27.11.2019 11:06:09
|
|
|
Selle jaoks pole vaja sisse logidagi, seda infot näeb niisamagi
Lisaks see pole nii must-valge, lihtsalt 2 ümmargust paketti pannud näidiseks.
Mul näiteks põhipakett ja tasuta HD kanalid, saan ma jee mini paketika hakkama
10€ tõuseb automaatselt kui uue peale üle minna ehk kui standard pakett võtta
Kohe tuleb Indrek ja ütleb, et see pole hinnatõus, see on soodustuse kadumine
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
oncleuno
Kreisi kasutaja
liitunud: 28.01.2003
|
27.11.2019 11:18:29
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
Selle jaoks pole vaja sisse logidagi, seda infot näeb niisamagi
Lisaks see pole nii must-valge, lihtsalt 2 ümmargust paketti pannud näidiseks.
Mul näiteks põhipakett ja tasuta HD kanalid, saan ma jee mini paketika hakkama
10€ tõuseb automaatselt kui uue peale üle minna ehk kui standard pakett võtta
Kohe tuleb Indrek ja ütleb, et see pole hinnatõus, see on soodustuse kadumine |
Kui vajalik see tasuta HD kanalite pakett sulle on? Endal oli ka see soodustus kunagi aga
vahetasin Telia 1 paketi vastu, millega sain 2 tasuta filmi videolaenutusest kuus mis tundus palju asjalikum minu jaoks.
viimati muutis oncleuno 27.11.2019 11:19:07, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
27.11.2019 11:19:02
|
|
|
jeesus188, vaatasin just sama, laias laastus 10€ saaks mööda pükse ning kaasavaraks hunniku asju, mis absoluutselt huvi ei paku.
Mitte et see 10€ nüüd tappev oleks aga mõru maik on asjal ikkagi natuke man.
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
27.11.2019 12:13:31
|
|
|
oncleuno kirjutas: |
jeesus188 kirjutas: |
Selle jaoks pole vaja sisse logidagi, seda infot näeb niisamagi
Lisaks see pole nii must-valge, lihtsalt 2 ümmargust paketti pannud näidiseks.
Mul näiteks põhipakett ja tasuta HD kanalid, saan ma jee mini paketika hakkama
10€ tõuseb automaatselt kui uue peale üle minna ehk kui standard pakett võtta
Kohe tuleb Indrek ja ütleb, et see pole hinnatõus, see on soodustuse kadumine |
Kui vajalik see tasuta HD kanalite pakett sulle on? Endal oli ka see soodustus kunagi aga
vahetasin Telia 1 paketi vastu, millega sain 2 tasuta filmi videolaenutusest kuus mis tundus palju asjalikum minu jaoks. |
Kaua see videolaenutus olnud on....aastaid, selle aja jooksul olen ma sealt 1 filmi vaadanud, Klassikokkutulek 3.
Minu silmist täiesti mõttetu (lisa)teenus.
Mul on tasuta HD kanalid kui ka Telia 1, aga see selleks (viimane on puhtalt neti jaoks).
Etz, no täpselt
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
oncleuno
Kreisi kasutaja
liitunud: 28.01.2003
|
27.11.2019 12:22:24
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
oncleuno kirjutas: |
jeesus188 kirjutas: |
Selle jaoks pole vaja sisse logidagi, seda infot näeb niisamagi
Lisaks see pole nii must-valge, lihtsalt 2 ümmargust paketti pannud näidiseks.
Mul näiteks põhipakett ja tasuta HD kanalid, saan ma jee mini paketika hakkama
10€ tõuseb automaatselt kui uue peale üle minna ehk kui standard pakett võtta
Kohe tuleb Indrek ja ütleb, et see pole hinnatõus, see on soodustuse kadumine |
Kui vajalik see tasuta HD kanalite pakett sulle on? Endal oli ka see soodustus kunagi aga
vahetasin Telia 1 paketi vastu, millega sain 2 tasuta filmi videolaenutusest kuus mis tundus palju asjalikum minu jaoks. |
Etz, no täpselt |
Eks ta ole nii, et kelle jaoks miski oluline on, ise olen suhteliselt kehva TV vaataja ja kuigi HD kanaleid on ilus vaadata siis lisatasu ei maksaks nende nägemise eest.
Lapsed vaatavad oma multikaid YouTube ja Netflixi vahendusel seega Lastenurk ka oluline pole. Algul võtsin Mini TV paketi ja ühe vaatajakoha juurde aga nüüd tuli kampaania Standard pakett 2 kuud 6.- eest siis sai prooviks võetud
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
27.11.2019 12:45:26
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Mul küll on.
Spoiler
|
Ja mida ma sealt välja peaks lugema? Pole seal ju võrdlust praeguse paketiga/tellitud teenustega/aktiveeritud soodustega. Seal kõigest uue toote hinnakiri.
Ma tahan teada mis minu jaoks muutub (nagu ka seal lehel lubatakse enne sisselogimist).
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
armjan
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2008
|
27.11.2019 12:51:46
|
|
|
Renka kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Mul küll on.
Spoiler
|
Ja mida ma sealt välja peaks lugema? Pole seal ju võrdlust praeguse paketiga/tellitud teenustega/aktiveeritud soodustega. Seal kõigest uue toote hinnakiri.
Ma tahan teada mis minu jaoks muutub (nagu ka seal lehel lubatakse enne sisselogimist). |
Helista 123, mine esindusse või vaata, mis täna kasutad ja võta kõrvale uus teenus ning pane kirja, võrdle.
Foorumist sa vastust ei saa. See on teenus sinul ja keegi siin ei tea, mida see täpselt sisaldab (siin oled anonüümne).
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
27.11.2019 12:59:00
|
|
|
armjan kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Mul küll on.
Spoiler
|
Ja mida ma sealt välja peaks lugema? Pole seal ju võrdlust praeguse paketiga/tellitud teenustega/aktiveeritud soodustega. Seal kõigest uue toote hinnakiri.
Ma tahan teada mis minu jaoks muutub (nagu ka seal lehel lubatakse enne sisselogimist). |
Helista 123, mine esindusse või vaata, mis täna kasutad ja võta kõrvale uus teenus ning pane kirja, võrdle.
Foorumist sa vastust ei saa. See on teenus sinul ja keegi siin ei tea, mida see täpselt sisaldab (siin oled anonüümne). |
Sellepärast ma seda lehte seal ju vaatasingi, et siis ma ei ole ju anonüümne ja tark IT lahendus näitab mulle mis muutub.
Seal on ju ometi CTA: "Logi sisse ja vaata, kuidas uueneb sinu TV-teenus."
Logisin sisse ja no ei ole seda infot seal kirjas. Miks nii?
Mis selle sisselogimise nõude mõte üldse on kui seal lehel ei ole ühtegi infokildu mis arvestaks minu praegu tellitud teenustega?
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
p2ep
HV veteran
liitunud: 13.12.2003
|
27.11.2019 12:59:04
|
|
|
armjan kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Mul küll on.
Spoiler
|
Ja mida ma sealt välja peaks lugema? Pole seal ju võrdlust praeguse paketiga/tellitud teenustega/aktiveeritud soodustega. Seal kõigest uue toote hinnakiri.
Ma tahan teada mis minu jaoks muutub (nagu ka seal lehel lubatakse enne sisselogimist). |
Helista 123, mine esindusse või vaata, mis täna kasutad ja võta kõrvale uus teenus ning pane kirja, võrdle.
Foorumist sa vastust ei saa. See on teenus sinul ja keegi siin ei tea, mida see täpselt sisaldab (siin oled anonüümne). |
armjan, vaata rasvast teksti palun.
Kuskil pole öeldud, et hakka ise leiutama ja arvutama.
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
armjan
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2008
|
27.11.2019 13:11:29
|
|
|
p2ep kirjutas: |
armjan kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Mul küll on.
Spoiler
|
Ja mida ma sealt välja peaks lugema? Pole seal ju võrdlust praeguse paketiga/tellitud teenustega/aktiveeritud soodustega. Seal kõigest uue toote hinnakiri.
Ma tahan teada mis minu jaoks muutub (nagu ka seal lehel lubatakse enne sisselogimist). |
Helista 123, mine esindusse või vaata, mis täna kasutad ja võta kõrvale uus teenus ning pane kirja, võrdle.
Foorumist sa vastust ei saa. See on teenus sinul ja keegi siin ei tea, mida see täpselt sisaldab (siin oled anonüümne). |
armjan, vaata rasvast teksti palun.
Kuskil pole öeldud, et hakka ise leiutama ja arvutama. |
Teised on hakkama saanud. Ma ei tea kuidas seal kaitub ja mida vaatab... Sellepärast soovitasin pöörduda, saab kiiremini.
Sama info said kõik kasutajad, pole ka siin foorumis selle üle furoori tekkinud kuude jooksul. Info anti juba aprillis. Mustalt alla joonitud lause sõna ei tee kedagi selgeltnägijaks.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
27.11.2019 13:26:55
|
|
|
sellele lehele tähelepanu juhtimine on ju täiesti korrektne - see leht on bullshit.
tüüpiline telia ja muidu suurfirmade käitumine - hinnad ja teenused on võimalikult palju hägustatud, sogases veed parem kala püüda (loe: hindu tõsta).
võta kõrvale uus teenus, pane kirja, võrdle on eriti küüniline soovitus. meie ei muuda teenust, telia teeb seda.
loomulikult saame hakkama aga see on omajagu mõttetut tööd ja eks klientide arvamus teliast kujuneb sellistele lollustele vastavalt.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
armjan
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2008
|
27.11.2019 13:29:04
|
|
|
londiste kirjutas: |
sellele lehele tähelepanu juhtimine on ju täiesti korrektne - see leht on bullshit.
tüüpiline telia ja muidu suurfirmade käitumine - hinnad ja teenused on võimalikult palju hägustatud, sogases veed parem kala püüda (loe: hindu tõsta).
võta kõrvale uus teenus, pane kirja, võrdle on eriti küüniline soovitus. meie ei muuda teenust, telia teeb seda. |
Hea inimene, ma ei tea rääkida selle üle, mis antud kliendil seal on või pole. Foorumi kaudu on seda võimatu teha!
Leht on olnud saadaval mitmeid kuid, pole olnud muresid. Kümned ja kümned tuhanded on saanud hakkama. Kui on mingi cornercase, siis tasub pöörduda pakkuja poole ja saab vastused.
Kas sait ei toota, töötav valesti jne ei tule praegu kuidagi välja!
On sul isiklikult oma kogemus anda? Käisid lehel ja ei saanud vastust?
Anna ka viide, ole mees, kus on hinnad hägused, arusaamatud vms?
Sa ei lisanud teemasse mitte midagi kasulikku.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Arx07
HV veteran
liitunud: 08.01.2003
|
27.11.2019 13:36:03
|
|
|
Täna hommik sattusin ka lõpuks uurima, mis muutus jne... olgem ausad algul ajas närvi küll, aga kui on aega rahulikult 15 minutit süveneda siis saab asja...
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Tompa
HV kasutaja
liitunud: 11.02.2014
|
27.11.2019 13:48:31
|
|
|
Selleasemel, et arutada mõtetust võrdlus leheküljest võiks tõesti teemasse tagasi tulla.
Millal saab need uued profiilid tööle ja siis ka see "Peagi valmiv hetkel juba käimasoleva saate pausile paneku funktsioon."?
Profiilid olid juba osadele testiks olemas. Nüüd kaks nädalat juba möödas ja ikka pole veel kõigile avatud? Peagi ja varsti võiks juba käes olla. Või kuidas ma saaksin sinna osade hulka, et ka seda testida?
|
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
27.11.2019 13:56:03
|
|
|
armjan kirjutas: |
Kas sait ei toota, töötav valesti jne ei tule praegu kuidagi välja!
On sul isiklikult oma kogemus anda? Käisid lehel ja ei saanud vastust?
Anna ka viide, ole mees, kus on hinnad hägused, arusaamatud vms? |
armjan, jah, logisin sisse ja vaatasin. screenshoti ei viitsi tegema hakata kuna näidatav on praktiliselt identne Renka pildiga eespoolt. ainus erinevus on mul vasakus tulbas olev minu.tv, mis näitab, et see leht suudab probleemideta kliendiandmeid lugeda.
Spoiler
Renka kirjutas: |
|
miks ei võiks see leht näidata seda infot, mida kõik huvilised kliendid ise käsitsi kokku panema peavad - millised teenused neil praegu on, millised uutes pakettides on ja ideaalis ka hinnad juures?
praegune lahendus seda ilmselgelt ei tee.
konkreetsemalt? vaatajakohad, salvestamised, hinnad. leht küsib sisse logimist ja loeb küll kliendiandmeid aga ei suvatse näidata tegelikult tellitud teenuseid või hindu vaid on selline mõttetu reklaamihäma, et uus ja parem.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
27.11.2019 14:14:05
|
|
|
Minu postitus tulenes ainult sellest, et ma eile nägin seda linki siin teemas esimest korda. Ja uudishimust siis logisin sisse - kuna CTA kirjeldus viitas sellele, et sisse logides saan lõpuks selle info teada mida ma kevadest saadik olen oodanud (millalgi suvel siin teemas lubati lausa, et Telia saadab igaühele emaili sügisel selle kohta mis konkreetsel inimesel muutub - ma pole seda siiani saanud).
Aga üllatus oli suur kui sealt vaatas vastu mittemidagi ütlev tabel (mu postitatud screenshot).
Aga, et kõik korrektne oleks. Helistasin 123 ja uurisin täpsemalt, et mis siis saab kui uus pakett tuleb. Kinnitati 100% kindlusega, et hinna osas ei muutu mitte midagi. Maksan ka edaspidi TÄPSELT sama kuumaksu TV teenuste eest ja saan sama sisu.
Kui nüüd see üleviimine toimub ja mul arve suureneb või mõned (soodusega) teemapaketid ära kaovad siis kelle pea lendama hakkab? Telefoni otsas olev inimene nägi täpselt mis mul tellitud on (küsis kontrolliks aadressi ka veel üle).
27.11.2019 13:00 tehtud kõne - jätame igaks juhuks siia kirja. Juhul kui on vaja arve vaidlustamiseks.
Niipalju kui mina suutsin hinnakirjas näpuga järge ajada siis hakkan ma 3-12 eurot suuremat kuutasu maksma Olenevalt kuidas Telia 1 pakkumisega jääb.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
armjan
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2008
|
27.11.2019 14:14:13
|
|
|
Renka kirjutas: |
Minu postitus tulenes ainult sellest, et ma eile nägin seda linki siin teemas esimest korda. Ja uudishimust siis logisin sisse - kuna CTA kirjeldus viitas sellele, et sisse logides saan lõpuks selle info teada mida ma kevadest saadik olen oodanud (millalgi suvel siin teemas lubati lausa, et Telia saadab igaühele emaili sügisel selle kohta mis konkreetsel inimesel muutub - ma pole seda siiani saanud).
Aga üllatus oli suur kui sealt vaatas vastu mittemidagi ütlev tabel (mu postitatud screenshot).
Aga, et kõik korrektne oleks. Helistasin 123 ja uurisin täpsemalt, et mis siis saab kui uus pakett tuleb. Kinnitati 100% kindlusega, et hinna osas ei muutu mitte midagi. Maksan ka edaspidi TÄPSELT sama kuumaksu TV teenuste eest ja saan sama sisu.
Kui nüüd see üleviimine toimub ja mul arve suureneb või mõned (soodusega) teemapaketid ära kaovad siis kelle pea lendama hakkab? Telefoni otsas olev inimene nägi täpselt mis mul tellitud on (küsis kontrolliks aadressi ka veel üle).
Niipalju kui mina suutsin hinnakirjas näpuga järgi ajada siis hakkan ma 3-12 eurot suuremat kuutasu maksma Olenevalt kuidas Telia 1 pakkumisega jääb. |
Selleks abi ongi mõeldud.
Peade lendamisest ei kommenteeri. Nõmedalt negatiivne hoiak juba eos tõigaga - nagunii soovitakse mul peed lohku tõmmata.
Ma ei tea, mis teenused sul on ja ei tea, mis juurde võtad ja kuidas hindad, et sama või mitte.
Soodukaid lähevad üle aga soodukas ja kampaania EI OLE teenuse hind hinnakirja järgi.
Miks kasutate Teliat kui kõik nii kehva ja pidevalt jama?! Tuuleveskid.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
27.11.2019 14:21:23
|
|
|
Kõik ei ole nii kehva ja jama pidevalt. Aga mingid asjad tekitavad küsimusi. Kuid vastuseid ei saa kusagilt ka poole aasta jooksul mitte. Või siis saab vastuseks ümmarguse jutu, et keegi teine on süüdi ...
Ma ei küsinud ka sooduka või kampaania hindu. Mind huvitab mis see teenus mulle igakuiselt maksma hakkab ja mida ma selle eest vastu saan. Ja vastuseks sain, et hind ei muutu minu jaoks ja maksan edaspidi täpselt sama summat. Väga mustvalge vastus oli. Ja see oli see info mida ma soovisin ka juba kevadel teada saada (ja on ka teised siin teemas sama info puudulikkusele viidanud).
Samas see 123 vastus ei kõla usutavana kuna hinnakirjas näpuga järge ajades ma ei saa sedasama summat kokku mida arvel näen hetkel. Ja see tekitabki frustratsiooni, et lõpuks ikka kindlust ei ole, et mis kurat toimub.
Aga nagu sa ise kirjutasid siis 123 teab tõde. Seega lähtun sellest, et nende vastus siiski oli pädev ja teenus minu jaoks halvemaks ega kallimaks ei muutu.
_________________ There is no place like 127.0.0.1
viimati muutis Renka 27.11.2019 14:21:46, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
27.11.2019 14:21:37
|
|
|
siin teemas on seda korduvalt ka reaalsete näidete varal kajastatud, et soodukad ja kampaaniad kaovad paketivahetusega ära.
Renka kahtlev suhtumine selles osas on õige.
mul on telia arvel näiteks soodukaga ridu rohkem kui normaalseid.
miks telia? paljuski telia internetiühenduse tõttu kuna teiste teenusepakkujatega võrreldes on see tundunud parem variant.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Cloner
HV kasutaja
liitunud: 19.10.2004
|
27.11.2019 15:11:22
|
|
|
armjan kirjutas: |
londiste kirjutas: |
sellele lehele tähelepanu juhtimine on ju täiesti korrektne - see leht on bullshit.
tüüpiline telia ja muidu suurfirmade käitumine - hinnad ja teenused on võimalikult palju hägustatud, sogases veed parem kala püüda (loe: hindu tõsta).
võta kõrvale uus teenus, pane kirja, võrdle on eriti küüniline soovitus. meie ei muuda teenust, telia teeb seda. |
Hea inimene, ma ei tea rääkida selle üle, mis antud kliendil seal on või pole. Foorumi kaudu on seda võimatu teha!
Leht on olnud saadaval mitmeid kuid, pole olnud muresid. Kümned ja kümned tuhanded on saanud hakkama. Kui on mingi cornercase, siis tasub pöörduda pakkuja poole ja saab vastused.
Kas sait ei toota, töötav valesti jne ei tule praegu kuidagi välja!
On sul isiklikult oma kogemus anda? Käisid lehel ja ei saanud vastust?
Anna ka viide, ole mees, kus on hinnad hägused, arusaamatud vms?
Sa ei lisanud teemasse mitte midagi kasulikku. |
Ausalt, see leht oligi ju BS, täpselt samamoodi logisin sisse ja vaatasin, et mitte midagi ei saa teada, ilmselgelt ma pigem loobusin edasi uurimast ja 123 ka helistama ei hakka.
Arusaamatuks jääb, miks sellist lehte teha, kust mingit infot ei saa. Üldiselt on kogu see Telia koduleht selline, mis on tehtud selleks, et info võimalikult ära peita, ainult tule liitu....
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
|