Olustik on muhe. Alustasin vaikselt ja peab veidi avastama aga tundub et esialgu ongi mõistlik missioonides käia asju kogumas et saaks baasi veidi ehitada et mingid põhiasjad olemas.
Lihtsalt revolvriga paugutada alguses mõttetu - saab kohe tina. Pigem mingi hiilimine vast. Aga kaugele ei teinud ka. Vaatame mis saab - midagi veidi teistsugust jälle.
mida need missioonid endast üldse kujutavad? kas seal lihtsalt peale igasuguste itemite ja puulehtede kogumist üldse midagi muud ka toimub? _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Missioone on juurde tulnud viimaste suurte uuendustega aga kuna mapid on korduvad siis tekib selline tüütav piiratuse tunne peale. STALKER-i avatud maailmast tunneb puudust.
Mängus endiselt selliseid buge, mis rikub mänguelamuse ja sunnib mängu sulgema. Dialoogi aknasse jääb kinni, animatsiooni loopi jääb kinni ( suremine vms).
Positiivseks võib lugeda seda, et nad on Save süsteemi vähe paremaks muutnud. Missiooni läbimisel toimub autosave ja kui peaks toimuma alt+f4 siis pole kõik kaotatud.
Varem alustasid taas oma angaari tagant, vist.
AI tasub vältida. Mitte selle pärast, et nii tark ja osav on vaid selle pärast, kui sinu poole jookseb 8 matsi ja avab tule siis on fps 5. 8 matsiga arvuti kooma tõmmata on muidugi korralik saavutus.
Graafikat on tunduvalt nuditud. Mäng näeb kehvem välja, kui varem aga vähemalt ei tapa arvutit enam.
Kellel huvi osta siis hoidke raha alles veel.
Mis enim häirib. Vaenlaste story põhine heli on triggertatud läbi fixeeritud asukoha ja heli lähtub alati ühest kindlast punktist, mis pole seotud ühegi karakteriga. Helifail jookseb aga karakter 100 meetrit eemal, isegi surm ei mõjuta.
Lollus või laiskus. 5 minuti fix ue4-s.
_________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity...
Postituse õhtul tuli patch välja, mis parandas olukorda:
tsitaat:
Rev 24000 - Rifle mods, new quests and storage hotfix
Chernobylite - Legileg
AI:
We've changed the way soldiers use covers. This should give a huge increase in GPU performance during combat, but opponents can sometimes behave strangely. We will continue working on it.
General:
All players should already be able to build an assault rifle modification station without problems
To be able to play the missions from the new patch, you no longer have to start the game again
Issue with double work brench has been solved
Issue with moving storage to another place (indicator remained in its old position) has been resolved
Soldiers should now properly hold their rifles during the cutscene on "Power plant plans"
Peale pätsi tegin selle katuselt põgenemise missiooni, kus sa pidid segajad sulgema. Seal tõmbas pea 0 mängitavuse ikkagi.
Postituse õhtul tuli patch välja, mis parandas olukorda:
tsitaat:
Rev 24000 - Rifle mods, new quests and storage hotfix
Chernobylite - Legileg
AI:
We've changed the way soldiers use covers. This should give a huge increase in GPU performance during combat, but opponents can sometimes behave strangely. We will continue working on it.
General:
All players should already be able to build an assault rifle modification station without problems
To be able to play the missions from the new patch, you no longer have to start the game again
Issue with double work brench has been solved
Issue with moving storage to another place (indicator remained in its old position) has been resolved
Soldiers should now properly hold their rifles during the cutscene on "Power plant plans"
Peale pätsi tegin selle katuselt põgenemise missiooni, kus sa pidid segajad sulgema. Seal tõmbas pea 0 mängitavuse ikkagi.
Selge siis sul muidu ikka veel roigas arvuti profiilis _________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity...
Mäng kuidagi mulle märkamatult juba paar nädalat väljas olnud - on keegi proovinud ja kuidas muljed? Hetkel endal kahjuks ajaga kitsas ning pole aega mängimiseks aga kindlalt järjekorras.
Mäng kuidagi mulle märkamatult juba paar nädalat väljas olnud - on keegi proovinud ja kuidas muljed? Hetkel endal kahjuks ajaga kitsas ning pole aega mängimiseks aga kindlalt järjekorras.
Olen seda testinud EA-st alates. Nüüd lõppversiooni pole proovinud aga EA ajal oli paras rämps. Ilmselt lõpp mäng kah rämps.
Ma proovisin huvi pärast mingi 10 minutit. Tehnilise poole pealt ei jäänud küll midagi silma, mille pärast mäng viletsamasse gruppi võiks kuuluda.
Hääle poolest meenutas Metrot, ilmselt venelaste värk .
Rohkem ei oska ütelda. Pole minu stiil ja maitse , et mängu süveneda.
Ok inglise keelne häälnäitlemine on lõpuks uuesti tehtud. Eelmine vene aktsendiga inglise keel oli kohutav rämps. Eks ma natsa proovin seda ja vaatan mis nad nüüd lõpuks kokku keetnud on ja äkki arvamus muutub. _________________ Eesti suurim Ubisofti fänn!!!
kes on läbi mänginud/palju mänginud siis mis eelnevate ja varasemate (pigem siis üldiselt rohkem tuntud) mängude või mängu moodi see kõige rohkem on? feelingu ja mängustiili, kui ma mängumaailma poolest
ma ise proovisin ka kunagi aastaid tagasi vist a'la 15 minutit mingisugust "demo" aga no see oli täpselt selline kogemus, et sai paar lauajuppi kuskil metsas üles korjatud, mingis veidras kuuendas dimensioonis ja deliiriumis natuke aega arusaamatult ekseldud ja edasi oli kaputt ehk rohkem ei suutnudki välja mõelda, et kuidas või kust nüüd see mäng siis edasi võiks minna. ühesõnaga, no action, no nothing. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.