Alati saad ka kontrollida, kui olemas salvestuse teenus. Peale 8t päeva saab kordustv saadet salvestusest vaadata nii, et enam reklaame lõigatud ei ole. Kui saate algus ja lõpp on seal puudu või olemas, on selge näide juba võtta.
Milleks oodata 8 päeva?
Otse olnud saatel on järelvaadates lõigatud algus ja lõpp, kuigi kohe otse vaadates on olemas. Sama saate öisel kordusel või järgmise päeva kordust järelvaadates on algus ja lõpp alles.
Ja ma kasutan ainult kavapõhist järelvaatamist. Nii et võrdlusmoment on koguaeg olemas tegelikult.
Otse vaatamine ei ole salvestus. Ja kui otse oli olemas ning salvestuse esimene ja või viimane ots lühem või puudub, tuleb uurida, kas eetris (live ajal kasvõi) saade ei hakanud varem ning lõppenud hiljem saatekavas antud ajast.
Vahepeal kontrollisin (veelkord) ka lõikajatelt üle ning sain (taas)kinnituse sellele, mida eelnevalt ütlesin.
Pole Telia asi ega voli saateid ise lühemaks lõigata. Juba see on piisav, edasine vaid kontroll ja jutt.
Näiteid, palun.
Siin mainitut olen ka ise, korduvalt, tähele pannud, kuid tean põhjuseid, mitte ei mõtle neid välja.
Näiteid?
Tõin näiteks suvised Eesti Mängud, kus otse vaadates oli lõpusubtiitrid olemas aga järelvaadates ei olnud. Kuna saade oli eetris enne AK-d, siis seal juba ETV mingit saateajaga nihverdamist ei tee.
Praegu võta suvaline ETV saade kavast vaata järgi ja mingit 5 min alguse ega 15 min lõpupuhvrit ei ole.
Kui mõni näide mul silma hakkab uuesti eks ma siis panen siia, kuigi ma olen eesti kanalite vaatamisest viimasel ajal loobunud.
Ja milleks peab ETV saadete alla kuvama teksti, et saade on reklaamivaba? Mida seal siis lõigatakse?
Saadete lõpud on mingisuguse üldise playeri bugi tõttu sellised. Uurime põhjuseid.
Antud viga ei ole kuidagi seotud kordustv ega lõikamisega.
Tõenäoliselt sai tänane jutt alguse sellest. Kasutajana ei saagi te kuidagi aru, et viga pole lõikamises (ja polegi vaja aru saada). Teenus peab töötama korrektselt. Mõistan tänast jutu sisu nüüd paremini.
Minu jaoks siinkohal antud teema lõpp (pole midagi hetkel lisada). Saan murest aru, teema siin on.
vahepeal tekkis ilge Telia levi-ikalduse tõttu kahtlus, et äkki on antenni viga. Läksin T2 peale tagasi ... ~3Mbit/s asemel on nüüd kiirus 40Mbit/b.
Telia TV ajas ka Arrise digiboksiga end üles. Ainult mingit humbamumbat ajas internetis konto tegemisest, viiekohalisest koodist jms. , selle asemel, et tööle minna.
Telia esindus tegi mingi endal kliki, resettisin digiboksi ja asi toimis. Kokkuvõtteks rahaliselt ei muutunud midagi, ainult 10x kiirem nett tuli _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
rainisk, ei käigi. Salvestused on 14p Telia serveris. Õigem nimetus teenusele oleks järelvaatamine. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
Kuidas see salvestamine käib kui tahan filmi mälupulgale salvestada?
ühendad vabalevi antenni teleriga, sisestad nutitelerisse mälupulga ja salvestad mida vaatad.
Telia salvestab enamik kanaleid oma "pilve" ja nii ei pea ühe ainsa kanali salvestamisega leppima.
Mälupulgale saad aga siis kui paned kaamera teleri ette ja salvestad.
Kas keegi on veel ilma teavituseta viidud "uuele" Telia lepingule? Päeval kell 14 katkes salvestuse vaatamine, tuli ette kiri, et vaatajakohtade arv on ületatud ning midagi teha ei saa. Ülejäänud 2 digiboksi katkestasid samuti salvestuse vaatamise aga neile tuli pilt ette. Järgmisel päeval kell 10.20 tuli teavitus üleviimise kohta. Seal ei ole sõnagi, et vana leping lõpetati ja 1 kuu saab tasuta. Või oli see kuu tasuta suvel pakutud soodustus?
Igatahes ei ole ma rahul 5 alla ja 1 üles interneti eest maksma 16 eurot kuus. Lisaks veel vaatajakoha eest 3 eurot, kuigi kaabel on nii kehv, et kannatab välja 1 HD pildi(TV3/yle1) ja 2 SD kanalit(sky,bbc, cnn). Kui juhtub olema 2 HD kanalit, siis hakkab pilt jõnksutama, jääb kinni. Kas saab interneti välja lülitada? Väiksemat/odavamat ühendust enam tellida ei lasta. Rootsi firma käitumine, kus terve maakond jäi ilma sideta, sest akusid paigaldada ei ole raha. _________________
montez 1 kuu tasuta prooviperiood kehtib ainult uue liitumise korral (ka praegu). Migratsiooni korral ei saa sinust uut klienti, sinu lepingut ei lõpetata ka vaid sinu teenus viiakse uuele üle platvormile mida Telia pakub uutele klientidele ja uutele liitumistele alates selle aasta juunist.
Mina sain teavituse üle nädala tagasi, täna viidi üle uuele.
minul oli eile mingi suurem kala, ühtäkki telekas enam ei toiminud ja pilt kadunud, 123 ütles, et uus ruuter tuleb osta, nemad muud lahendust ei näe. käik esindusse, uus ruuter kaasa ja õhtul sain aru, et miskit on ka teenuses muutunud, täna tuli lisaks veel vastav kiri, et uus kraam on kohal, naudi, ära vingu ja ole õnnelik. hiljem avastasin ka eilse kirja elionilt, kus kirjutati, et midagi uut on varsti tulemas, aga see kiri oli saadetud tund enne pildi kadumist ja õigel ajal seda ei näinud. nüüd ei teagi, kas uus ruuter sai ilmaasjata ostetud või asja eest, sest tänases kirjas oli märgitud, et võib olla vajadus uue ruuteri ja/või uue teenuspaketi suhtes. tänases kirjas oli veel viidatud, et kohal on see, mida kevadel oli lubatud - nagu ma peaks kõiki kevadisi kirju sügiseni meeles pidama... _________________ mõned inimesed on nagu vihmapilved - kui nad ära kaovad, muutub päev kohe päikselisemaks
montez 1 kuu tasuta prooviperiood kehtib ainult uue liitumise korral (ka praegu). Migratsiooni korral ei saa sinust uut klienti, sinu lepingut ei lõpetata ka vaid sinu teenus viiakse uuele üle platvormile mida Telia pakub uutele klientidele ja uutele liitumistele alates selle aasta juunist.
Mina sain teavituse üle nädala tagasi, täna viidi üle uuele.
On/ei ole?
Juulis veel oli 1 kuu tasuta kui vana teenus ise lõpetada?
indrpo kirjutas:
Kes soovib ise uuele minna (siis kaotab salvestuste märked) saab iseteeninduses oma KODUste teenuste paremas nurgas lisada uue TV. Wizard pakub vastavad teenused.
Seejärel on mõistlik teenuste all endine TeliaTV lõpetada.
Uuenenud TeliaTV on 1 kuu tasuta.. (kasvõi premium) (kui vanal oli soodustusi siis need katkevad)
Eesti kanalid on kampaaniana siis võimalik võtta 2 kuud tasuta.
montez 1 kuu tasuta prooviperiood kehtib ainult uue liitumise korral (ka praegu). Migratsiooni korral ei saa sinust uut klienti, sinu lepingut ei lõpetata ka vaid sinu teenus viiakse uuele üle platvormile mida Telia pakub uutele klientidele ja uutele liitumistele alates selle aasta juunist.
Mina sain teavituse üle nädala tagasi, täna viidi üle uuele.
Eelmine kuu läksin omal soovil üle uuele paketile ja sain ilma küsimata 1 kuu TV ja salvestuse tasuta
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.