praegune kellaaeg 16.06.2024 15:54:36
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
flake
HV veteran
liitunud: 01.05.2003
|
16.10.2019 21:14:36
|
|
|
ära jaura. Kui süveneda viitsid siis mäng haarab endasse päris korralikult... kiitus auga välja teenitud ja loodetavasti kiitus pöördub rahanumbriteks arendaja kontol ka
_________________ ..||.. |
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
erick
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
16.10.2019 21:42:20
|
|
|
No ei tasu mind valesti mõista, nagu eespoolgi ütlesin, siis art ja writing on ülikõrgel tasemel. Lihtsalt rollimängudele omane (battle) gameplay unustati ära. Ilmselt neil ei olnud seal kedagi, kes oleks olnud suuteline seda piisavalt hästi implementeerima, ja siis on lihtsam teeselda, et seda polegi vaja ja loota, et ülejäänud mängu säravad küljed kompenseerivad seda. Tundub, et mingis mõttes läks läbi, sest kriitikud on sillas. Samas kui vaadata mängu enda digitaalset jalajälge, siis see on väga tilluke, arvestades kriitikute ülivõrdes kiidusõnu. Mis ei aita kindlasti kaasa, on see, et Twitchis ja Youtubes jätab see mäng väga igava mulje. Miks? Sest puudub atraktiivne action. Kui kaua viitsitakse vaadata, kuidas keegi teine ettemääratud (st lõpuks siiski limiteeritud) dialoogivalikuid pidi surfib? Enamikus mängudes on hea dialoog mõnus kõrvalepõige actionist, aga siin loodetakse, et see ongi gameplay asenduseks sobiv.
_________________ WoT Stats Twitch Stream |
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
|
ertr2
HV Guru
liitunud: 19.06.2008
|
16.10.2019 23:45:37
|
|
|
erick kirjutas: |
No ei tasu mind valesti mõista, nagu eespoolgi ütlesin, siis art ja writing on ülikõrgel tasemel. Lihtsalt rollimängudele omane (battle) gameplay unustati ära. Ilmselt neil ei olnud seal kedagi, kes oleks olnud suuteline seda piisavalt hästi implementeerima, ja siis on lihtsam teeselda, et seda polegi vaja ja loota, et ülejäänud mängu säravad küljed kompenseerivad seda. Tundub, et mingis mõttes läks läbi, sest kriitikud on sillas. Samas kui vaadata mängu enda digitaalset jalajälge, siis see on väga tilluke, arvestades kriitikute ülivõrdes kiidusõnu. Mis ei aita kindlasti kaasa, on see, et Twitchis ja Youtubes jätab see mäng väga igava mulje. Miks? Sest puudub atraktiivne action. Kui kaua viitsitakse vaadata, kuidas keegi teine ettemääratud (st lõpuks siiski limiteeritud) dialoogivalikuid pidi surfib? Enamikus mängudes on hea dialoog mõnus kõrvalepõige actionist, aga siin loodetakse, et see ongi gameplay asenduseks sobiv. |
Ma ei saa aru mis sa öelda tahad. Sulle ei meeldi võitlus mehaanika, me saame aru, kuid kindlasti ei saa sa väita, et see on selline just sellepärast, et paremaga ei saadud hakkama. Mäng sarnaneb väga DnDle, ning offline singleplayer DnD seiklus on asi, mida varasemalt ei ole saadud väga hästi kogeda, igasugune muu stiil ei oleks sinna niihästi sobinud. On palju mänge, mida on huvitavam ise mängida, kui twitchist vaadata, hetkel vaatan, isegi Battlefield V, mis eeldan et on suht populaarne mäng? On twitchis vaid 1000 vaatajat. Ikka juhtub, et mingi stiil ei istu, aga sellepärast pole vaja hakata pseudoprobleeme välja mõtlema.
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
|
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
17.10.2019 00:13:52
|
|
|
tsitaat: |
Mis ei aita kindlasti kaasa, on see, et Twitchis ja Youtubes jätab see mäng väga igava mulje. Miks? Sest puudub atraktiivne action. Kui kaua viitsitakse vaadata, kuidas keegi teine ettemääratud (st lõpuks siiski limiteeritud) dialoogivalikuid pidi surfib?
|
miks üldse keegi viitsib kellegi gameplayd tundide viisi vaadata, selle asemel et ise seda teha ..
Riddimi video vaatasin ära ja sellest piisab, või mõnest teisest ~10min revüüst. Maitse saab kätte ja sellest piisab.
kas Battlefieldi mänge on nagu põnevam vaadata kuidas teine mängib?
_________________ |
|
Kommentaarid: 354 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
295 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
17.10.2019 08:31:05
|
|
|
solistaja kirjutas: |
miks üldse keegi viitsib kellegi gameplayd tundide viisi vaadata, selle asemel et ise seda teha |
Mängude striiminine on hetkel the biggest thing ever ja Twitchi vaatajanumbrid näitavad otseselt, kas miskit on populaarne või mitte. Hetkel pole nende pilvedeni kõrguvate ülevaadete najal kahjuks tulemust näidata ning DE pole isegi Steami top100 hulka jõudnud - https://steamcharts.com/app/632470
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
ertr2
HV Guru
liitunud: 19.06.2008
|
17.10.2019 11:11:35
|
|
|
Scart kirjutas: |
solistaja kirjutas: |
miks üldse keegi viitsib kellegi gameplayd tundide viisi vaadata, selle asemel et ise seda teha |
Mängude striiminine on hetkel the biggest thing ever ja Twitchi vaatajanumbrid näitavad otseselt, kas miskit on populaarne või mitte. Hetkel pole nende pilvedeni kõrguvate ülevaadete najal kahjuks tulemust näidata ning DE pole isegi Steami top100 hulka jõudnud - https://steamcharts.com/app/632470 |
tegu ju ei olegi žanriga mis läheks peale massidele, plus sa vaatad ainult steami numbreid kuigi mäng on müügil samal ajal ja gogis. Keegi ei ole ka väitnud, et see mäng peaks pürgima steami mängijanumbrite tippu. Millest sul üldse selline arusaam tuli? Kas arvad et mäng ei ole piisavalt edukas?
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
17.10.2019 11:37:57
|
|
|
... eks ilmselt nii mõnigi ootas mängult midagi, mida sinna plaanis panna polnudki. Kindlasti on see mäng rohkem kunstiline visuaal-narratiivne kogemus, kui päris klassikaline arvutimäng, millega on kaasaegne mängurite üldsus praeguseks harjunud. Pigem võiks seda mängu käsitleda vanakooli mänguna natuke värskemas kuues. Mängust õhkub sellist 80-90ndate meeleseisundit ja kindlasti pole see mäng puhtalt juba žanri pärast kõigile päris lihtsasti seeditav ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
17.10.2019 11:59:21
|
|
|
ertr2 kirjutas: |
Millest sul üldse selline arusaam tuli? Kas arvad et mäng ei ole piisavalt edukas? |
Ma tõesti ootasin, et selle aasta hetkel kõige kõrgemalt hinnatud mäng PC-l suudaks rohkem kui 3k concurrent mängijat Steamis. Kui isegi IGN annab 9.6, peab seal ikka midagi tõsiselt head peituma.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
troglodyte
Kreisi kasutaja
liitunud: 09.08.2002
|
17.10.2019 12:00:07
|
|
|
Päris huvitav ajastu meil siin.. mängu üheks olulisemaks omaduseks paistab olevat see et kui huvitav selle mängimist pealtvaadata on.
Mäng ise tundub visuaali ja teksti/dialoogide poolest päris huvitav, kutsub täitsa ostma, kuigi selline interaktiivne jutumäng ei ole väga minu teema.
_________________ ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Killer85
HV veteran
liitunud: 13.06.2002
|
17.10.2019 12:06:47
|
|
|
erick kirjutas: |
No ei tasu mind valesti mõista, nagu eespoolgi ütlesin, siis art ja writing on ülikõrgel tasemel. Lihtsalt rollimängudele omane (battle) gameplay unustati ära. Ilmselt neil ei olnud seal kedagi, kes oleks olnud suuteline seda piisavalt hästi implementeerima, ja siis on lihtsam teeselda, et seda polegi vaja ja loota, et ülejäänud mängu säravad küljed kompenseerivad seda. Tundub, et mingis mõttes läks läbi, sest kriitikud on sillas. Samas kui vaadata mängu enda digitaalset jalajälge, siis see on väga tilluke, arvestades kriitikute ülivõrdes kiidusõnu. Mis ei aita kindlasti kaasa, on see, et Twitchis ja Youtubes jätab see mäng väga igava mulje. Miks? Sest puudub atraktiivne action. Kui kaua viitsitakse vaadata, kuidas keegi teine ettemääratud (st lõpuks siiski limiteeritud) dialoogivalikuid pidi surfib? Enamikus mängudes on hea dialoog mõnus kõrvalepõige actionist, aga siin loodetakse, et see ongi gameplay asenduseks sobiv. |
Kindlasti kõlab šhokeeivalt, ent kõik ei tahagi märulit
Mine tulista oma tanke edasi.
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
17.10.2019 13:00:47
|
|
|
Scart kirjutas: |
ertr2 kirjutas: |
Millest sul üldse selline arusaam tuli? Kas arvad et mäng ei ole piisavalt edukas? |
Ma tõesti ootasin, et selle aasta hetkel kõige kõrgemalt hinnatud mäng PC-l suudaks rohkem kui 3k concurrent mängijat Steamis. Kui isegi IGN annab 9.6, peab seal ikka midagi tõsiselt head peituma. |
Mis see hinne loeb? Algusest peale oli ju aru saada, et sellise stiiliga mäng ei ole massidele.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
erick
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
17.10.2019 16:25:19
|
|
|
Killer85 kirjutas: |
erick kirjutas: |
No ei tasu mind valesti mõista, nagu eespoolgi ütlesin, siis art ja writing on ülikõrgel tasemel. Lihtsalt rollimängudele omane (battle) gameplay unustati ära. Ilmselt neil ei olnud seal kedagi, kes oleks olnud suuteline seda piisavalt hästi implementeerima, ja siis on lihtsam teeselda, et seda polegi vaja ja loota, et ülejäänud mängu säravad küljed kompenseerivad seda. Tundub, et mingis mõttes läks läbi, sest kriitikud on sillas. Samas kui vaadata mängu enda digitaalset jalajälge, siis see on väga tilluke, arvestades kriitikute ülivõrdes kiidusõnu. Mis ei aita kindlasti kaasa, on see, et Twitchis ja Youtubes jätab see mäng väga igava mulje. Miks? Sest puudub atraktiivne action. Kui kaua viitsitakse vaadata, kuidas keegi teine ettemääratud (st lõpuks siiski limiteeritud) dialoogivalikuid pidi surfib? Enamikus mängudes on hea dialoog mõnus kõrvalepõige actionist, aga siin loodetakse, et see ongi gameplay asenduseks sobiv. |
Kindlasti kõlab šhokeeivalt, ent kõik ei tahagi märulit
Mine tulista oma tanke edasi. |
Puhka jalga, tundub, et sa oled kõva järeldustele hüppaja. Reaalsus on see, et ma olen rollimänge mänginud alates esimesest Falloutist (1997) ja paberi ning pliiatsi DnD'd ka paraja portsu (ning isegi veidike DMinud). Ühesõnaga, mul on olemas taust, mis võimaldab sel teemal sõna võtta. Kõik mängud, millest Disco Elysiumi autorid endi sõnul inspiratsiooni ammutasid, on mängitud. Ja kõigis neis oli korralik taktikaline lahing esikohal.
Seda, mis Disco Elysiumis on, ei saa kuidagi lahinguks nimetada. Ma ei ütle, et see nüüd mingi superoluline asi on. Aga kuna ta on puudu, siis sellel on omad tagajärjed, ka müüginumbritele.
_________________ WoT Stats Twitch Stream |
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
|
Killer85
HV veteran
liitunud: 13.06.2002
|
17.10.2019 16:36:19
|
|
|
No eks näis, mind see actioni puudumine ei morjenda, pigem pean plussiks.
Pisut rohkem mängimiseks aega jääb, siis võtan kindlasti ligi
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
flake
HV veteran
liitunud: 01.05.2003
|
17.10.2019 20:42:53
|
|
|
no ei pea koguaeg kõigile ja kõiges molli kütma..
_________________ ..||.. |
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
beastbeats
HV Guru
liitunud: 26.12.2006
|
17.10.2019 21:44:45
|
|
|
erick, saime juba su esimesest postitusest siin teemas aru, et antud mäng pole “sinu tassike teed” - milles probleem: võta järgmine ja äkki leiad meelepärasema; pole mõtet DE teemal rohkem jaurata...
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
|
Vici
HV kasutaja
liitunud: 06.02.2008
|
18.10.2019 09:38:43
|
|
|
lugemissimulaator polegi kõigile mõeldud,paljud näiteks kes lugeda tahavad need loevad raamatuid või mängivad sarnaseid mänge nagu DE
_________________
|
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
18.10.2019 11:15:25
|
|
|
erick kirjutas: |
No ei tasu mind valesti mõista, nagu eespoolgi ütlesin, siis art ja writing on ülikõrgel tasemel. Lihtsalt rollimängudele omane (battle) gameplay unustati ära. Ilmselt neil ei olnud seal kedagi, kes oleks olnud suuteline seda piisavalt hästi implementeerima, ja siis on lihtsam teeselda, et seda polegi vaja ja loota, et ülejäänud mängu säravad küljed kompenseerivad seda. Tundub, et mingis mõttes läks läbi, sest kriitikud on sillas. Samas kui vaadata mängu enda digitaalset jalajälge, siis see on väga tilluke, arvestades kriitikute ülivõrdes kiidusõnu. Mis ei aita kindlasti kaasa, on see, et Twitchis ja Youtubes jätab see mäng väga igava mulje. Miks? Sest puudub atraktiivne action. Kui kaua viitsitakse vaadata, kuidas keegi teine ettemääratud (st lõpuks siiski limiteeritud) dialoogivalikuid pidi surfib? Enamikus mängudes on hea dialoog mõnus kõrvalepõige actionist, aga siin loodetakse, et see ongi gameplay asenduseks sobiv. |
mitte kedagi ei koti mingi twitchi ega yt striim. selle poindi viskasid küll kuskile võssa.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
erick
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
21.10.2019 10:54:32
|
|
|
NATAS999, Twitchi vaatab iga päev 15 miljonit inimest, Youtube'i umbes 30-40M+. Tänapäeval ei loeta enam eriti mänguülevaateid, kui saadakse vihje mingi mängu kohta, siis otsitakse gameplay video Youtubest üles ja kui meeldib, siis ostetakse. Indiemängude vaatevinklist on Twitch rohkem selline marketing platvorm, lihtsalt et inimesed üldse teaksid, et see või teine mäng eksisteerib.
Igal juhul, ignoreerida ca 50M suurust publikut on mängu müügiedule päris suure mõjuga, kui arvestada, et ülekaalukas enamik indiemänge ei müü isegi 20 000 koopiat oma müügiperioodi jooksul, ja alates 50 000 müüdud koopiast võib mängu nimetada indie hitiks.
_________________ WoT Stats Twitch Stream |
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
|
ertr2
HV Guru
liitunud: 19.06.2008
|
21.10.2019 15:30:28
|
|
|
erick kirjutas: |
NATAS999, Twitchi vaatab iga päev 15 miljonit inimest, Youtube'i umbes 30-40M+. Tänapäeval ei loeta enam eriti mänguülevaateid, kui saadakse vihje mingi mängu kohta, siis otsitakse gameplay video Youtubest üles ja kui meeldib, siis ostetakse. Indiemängude vaatevinklist on Twitch rohkem selline marketing platvorm, lihtsalt et inimesed üldse teaksid, et see või teine mäng eksisteerib.
Igal juhul, ignoreerida ca 50M suurust publikut on mängu müügiedule päris suure mõjuga, kui arvestada, et ülekaalukas enamik indiemänge ei müü isegi 20 000 koopiat oma müügiperioodi jooksul, ja alates 50 000 müüdud koopiast võib mängu nimetada indie hitiks. |
Kui nüüd vaadata SteamSpy statse, siis on mäng müünud 20k-50k koopiat, twitchi peek oli 15k vaatajat ning youtubes saanud üle 500k vaataja. Sinu mõistes on mäng teel "indie hiti" poole.
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
|
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
21.10.2019 16:25:14
|
|
|
Mäng on ilmselgelt oma sihtgrupi leidnud. Mäng populaarne ka pirajate seas.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
flake
HV veteran
liitunud: 01.05.2003
|
21.10.2019 22:54:51
|
|
|
Tehtud
Spoiler
Spoiler
Keskendusin main storyle... ja paar otsast alustamist ka seal aja sees.. all in all.. main storyline on about 25h mänguaega. Hästi tehtud ja kirjutatud, midagi pole öelda. Müts maha
_________________ ..||.. |
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
21.10.2019 23:00:25
|
|
|
erick kirjutas: |
NATAS999, Twitchi vaatab iga päev 15 miljonit inimest, Youtube'i umbes 30-40M+. Tänapäeval ei loeta enam eriti mänguülevaateid, kui saadakse vihje mingi mängu kohta, siis otsitakse gameplay video Youtubest üles ja kui meeldib, siis ostetakse. Indiemängude vaatevinklist on Twitch rohkem selline marketing platvorm, lihtsalt et inimesed üldse teaksid, et see või teine mäng eksisteerib.
Igal juhul, ignoreerida ca 50M suurust publikut on mängu müügiedule päris suure mõjuga, kui arvestada, et ülekaalukas enamik indiemänge ei müü isegi 20 000 koopiat oma müügiperioodi jooksul, ja alates 50 000 müüdud koopiast võib mängu nimetada indie hitiks. |
twitsid ja yt on mingit tseeessi ja kvaagi pläusta täis. okei, 5 minutit max vaatad ära ja on suht selge mis toimub. piisab 1 videost, ei pea mingi miljoniline kari striimima seda.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
erick
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
22.10.2019 10:48:22
|
|
|
ertr2 kirjutas: |
erick kirjutas: |
NATAS999, Twitchi vaatab iga päev 15 miljonit inimest, Youtube'i umbes 30-40M+. Tänapäeval ei loeta enam eriti mänguülevaateid, kui saadakse vihje mingi mängu kohta, siis otsitakse gameplay video Youtubest üles ja kui meeldib, siis ostetakse. Indiemängude vaatevinklist on Twitch rohkem selline marketing platvorm, lihtsalt et inimesed üldse teaksid, et see või teine mäng eksisteerib.
Igal juhul, ignoreerida ca 50M suurust publikut on mängu müügiedule päris suure mõjuga, kui arvestada, et ülekaalukas enamik indiemänge ei müü isegi 20 000 koopiat oma müügiperioodi jooksul, ja alates 50 000 müüdud koopiast võib mängu nimetada indie hitiks. |
Kui nüüd vaadata SteamSpy statse, siis on mäng müünud 20k-50k koopiat, twitchi peek oli 15k vaatajat ning youtubes saanud üle 500k vaataja. Sinu mõistes on mäng teel "indie hiti" poole. |
Ma pole 100% kindel, kas seda saab meie mõistes isegi indiemänguks nimetada. Tagantjärele intervjuusid kuulates oli neil selline eelarve, millest teised mängutootjad Eestis saavad ainult unistada, 1M+ EUR (800 000 EUR ühelt Eesti ärimehelt, 200K+ publisherilt Humble Bundle). Tavaliselt on keskmise Eesti indiemängu tootmiskulud seal paarituhande EURi juures.
Muide on üks reegel, mille alusel saab ennustada mängu müügiedu esimesel aastal. See on esimese nädala müük Steamis x5 (range jookseb tegelt x2 - x10 sõltuvalt sellest kui hea mäng on, niiet DE puhul võib eeldada pigem x10). Seega võib suht kindlalt väita, et DE müüb minimaalselt 100K koopiat juba esimese aastaga ja tugev võimalus, et 200K.
PS - Matemaatika ütleb, et esimese kahe nädalaga teenib DE oma tootmiskulud tagasi. Sellest hoolimata, kui nad oleksid viitsinud sinna siiski ka normaalse combati ehitada, räägiks me ilmselt läbimüügist miljonites koopiates.
_________________ WoT Stats Twitch Stream |
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
|
sigakoer
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.01.2004
|
22.10.2019 15:22:55
|
|
|
Tavaliste rollikate juures käib kogu tegevus põhimõtteliselt efektiivsema combati minmaximise nimel. Kergemates rollikates RP kui selline tähendab sisuliselt vaid erinevate taktikate valimist optimaalsema sõdimise nimel. Antud mängus on combati kui sellise puudumine on minu meelest geniaalne lahendus, mis eemaldab kogu selle min-maximise poole absoluutselt unustada ning annab mängijale vabad käed reaalselt *rolli mängida*, muretsemata efektiivsuse pärast.
Kui meenutada PS:T-d, siis seda kritiseeriti omal ajal just nõrga combati tõttu, mis teisalt tähendas et teatud builde (intelligentset maagi) mängida oli eriti alguses väga nõrk.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
erick
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
22.10.2019 16:16:09
|
|
|
sigakoer, no pinguta kuidas sa tahad seal mängus, oled ikkagi üle keskea künnise pekisusele kalduv meessoost valgenahaline detektiiv. Selles mõttes ma ei ütleks, et sul on mingid ülivabad käed rolli mängida Jah, eelmainitud piirangute raames saad küll hullu panna, aga vabadusest nagu me seda viimase 30 aasta RPGde puhul mõistame (rass, pikkus, kaal, sugu, nägu, tatoveeringud, amet, background, featid, STR, DEX, CON, WIS, INT, CHA (või mõni muu vaste sellele), starting equipment, jne) on asi kaugel.
Ei vaidle vastu, et head combatit on raske teha. Samas kui väga GURPSilikult läheneda, oleks saanud mehhaaniliselt kerge, aga nauditava siiski lisada. Ei tea, miks nad seda ei teinud. Tõenäoliselt ei leidunud vastava talendiga inimest tiimis.
_________________ WoT Stats Twitch Stream |
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|