Ma arvan, et jama sellega, et siis peaks olema nii edev -25 soojuspump et kasu oleks. Need lõunamaa omad on seal -5-10 pealt kasutud. Sisuliselt peaks tesla tegema auto põhjamaadesse, mis on üdini mõttetu.
Otseküte on toimiv igas olus, kui element piisavalt suur.
Igasugu universaal tavaliselt ka ei päde, seal ilmselt see konks ongi.
Mitu päeva aastas on siin või Norra asustatud alal püsivalt alla -10*C?
Sellest tulenevalt ei ole vaja sääsest elevanti puhuma hakata. _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Ma hetkel, kui öösel on olnud miinuskraadid, vajutan hommikul kohvikõrvale nuppu ja istun poole tunnipärast sooja autosse. Elektrikaga teeks samamoodi.
Elektriautod soojenevad äpiklõpsuga (või kella põhiselt) olenemata kas juhe on seinas või mitte.
Elektrikad soojendavad salongi elektriküttekehaga, üldiselt isegi siis kui soojuspump on olemas.
Elekter tuleb siis kas juhtmega sisse või otse akust.
Elektriautosid ei saa -20'ga "piinata". Neil ei jahtu miski ära, mis kardaks käivitamist käredaga. Ainult salong.
Eelsoojendamine ei ole niivõrd kulukas nagu tavaline soojendamine (isegi aku peal) sest:
a) kui auto ei sõida, siis tuul ei jahuta klaasipinda ja
b) suur osa ajast on õhk ringluse peal - kuna keegi sees ei hinga, siis klaasidel midagi viga ka ei ole.
Viimane kehtib Leafi puhul, pole täpselt kindel, kas kõigil on nõndaviisi. _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Iseasi, palju hiinlased seda know-how piistu panevad ja Tesla omatoodanguga välja söövad.
Patent on vaba, aga arenduse vilju võib ka tesla kasutada. Otse kopeerimine siiski pole tesla idee. Olemus on arengu kiirendamine ja sealt ideede noppimine. Lihtsalt copy paste kindlasti tuleb selle hiina tehasega
Lõpuks ometi: esimene tanklakett Eestis saab elektriautode kiirlaadijad
Uue aasta alguses paigaldab Circle K Eesti AS Eesti esimese kütusemüüjana oma jaamadesse uue põlvkonna IONITY elektriautode kiirlaadijad, millega saab 100 kilomeetri jagu energiat laadida kolme-viie minutiga. Esimesed kiirlaadijad tulevad Circle K Märjamaa ja Häädemeeste teenindusjaamadesse ehk Tallinn-Pärnu-Ikla maantee äärde, teatas ettevõte.
Samas ei ole suuremat kisa olnud Tesladega talviti...
Kisa pole sellepärast et tegelikult sõidavad autod päevas sada-kaksada kilti LAGI ja 400-550km-ne akupakk "käib kah".
Teslal pole soojuspumpa. Talvel on salongi/aku küte märgatav osa akumahu kulutusest.
rmc kirjutas:
Reaalelu näiteid-numbreid selle kohta?
Tallinnas laseb üks valge Model S numbriga 318BNW vist 24/7 taksot sõita. Selle läbisõitude statistika erinevatel aastaaegadel võiks päris huvitav olla. Mario Kadastiku (ettevõtte) omanduses/liisingus ilmselt ja neegrid kütavad kolmes vahetuses ringi?
27.01.2017 tutikana esimene ülevaatus, paari kuu pärast saab näha, mis siis läbisõiduks ka tuleb... (kui hoolduste vahel maha ei kerita, nagu meil kombeks. Serveriga pidevalt ühenduses oleva masina korral vast keerulisem kui tavaliselt).
Krt, jah, ma miskipärast mõtlesin, et uutel oli 3a, ei vaatand ülevalt lõppaega üldse... Peab tellima ja odokat kiikama. Seda krt ei näegi vist, kui juhil ekraanil mingi tulistamismäng pooleli...
See ikka ammu juba ööl ja päeval linnapildis, jah. 3 kindlustuskõksu paistab registri järgi olevat, taksokaart Tesla Rendile alates 07.11.2017. Äpitaksosid ei sunnita taksoülevaatust tegema (igal aastal)?
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.