Soetasin kah endale. Sõitsin Rootsi ralli katset, mis hetkel online. Sain koha esikümnesse.
Graafika - FPS näitab 70, aga selline lag on sees pildil.
Gravitatsioon on kohati naljakas. Matsu paned siis saab nalja. Sellised ulmelised õhulennud. Maandud tagasi ratastele ja autol pole midagi viga
Kässariga kurvid on nats imelikud. Treeningradadel olen proovinud nii kässariga, kui ka ilma - kohati tundub, et ära parem kässarit puutu.
Yaris WRC seadistuse kallal sai pusitud ja auto muutus palju paremaks. Alajuhitavus on suhteliselt suur.
Career mode on fun. Kahjuks JWRC autot ei saa seadistada kohe.
Minul ei tööta Ghost Car. Progressijoonel näitab kollast Ghost Cari märki, aga ei liigu.
Oli tegelt endalgi ahvatlus see mäng ligi võtta, sai proovitud karjääri ja väga huvitav - hoopis teine tubakas kui Dirt 1/2. Aga peale päris mitut tundi harjutamist endiselt ei saanud puldiga selles mängus sinapeale, pidevalt kas liiga vähe või liiga palju keerab erinevate setingutega. Lisaks performance/graafika suhe pole suurem asi, Dirt 2.0 on natuke ilusam ja jookseb paremini.
Igatahes suur areng sellel seerial tehtud ja kui peaks tulevikus wrc 9 vs Dirt 3.0 dilemma tulema siis hetke suuna järgi valiks WRC.
viimati muutis Arx07 16.09.2019 09:54:11, muudetud 1 kord
Oli tegelt endalgi ahvatlus see mäng ligi võtta, sai proovitud karjääri ja väga huvitav - hoopis teine tubakas kui Dirt 1/2. Aga peale päris mitut tundi harjutamist endiselt ei saanud puldiga selles mängus sinapeale, pidevalt kas liiga vähe või liiga palju keerab erinevate setingutega.
Igatahes suur areng sellel seerial tehtud ja kui peaks tulevikus wrc 9 vs Dirt 3.0 dilemma tulema siis hetke suuna järgi valiks WRC.
Seda mängu kannatab isegi rooliga väga edukalt mängida kui seaded paika panna. WRC 7 oli aga rooliga täielik sitt.
Kässariga kurvid on nats imelikud. Treeningradadel olen proovinud nii kässariga, kui ka ilma - kohati tundub, et ära parem kässarit puutu.
Kusjuures mulle tundub, et kässar ja kässari kurvid töötavad kõige paremini kui juba väga vara tõmmata, niiöelda juba tükk maad ennem kurvi sisenemist. Kässar on liiga tundlik ja viskab natuke liiga palju autot kohe risti. Kui lasta ennem juba masin risti siis niiöelda libised juba nina õiges suunas kurvist välja ja sealt juba vastavalt saad kiirendad. Selles minu videos esimesed 2 hairpini põhimõtteliselt nii ongi sõidetud. Kui kässarit rakendada niiöelda hetke ennem kurvi pööramist siis viskab lihtsalt auto spinni või pool-spinni, poob mootori kinni ja tõmbab jõu/pidamise maha ning kraabib tühja. Ajakadu tuleb sealt kindlasti korralik. Eriti nõrga auto puhul hakkas see kohe silma. Ja eriti asfaldi peal, kruusal ei ole nii hull. Ahjaa, kässarit kui tõmmata siis üldse ainult korraks, pikalt ei tasu all hoida. Üsna on-off stiilis rakendub. Aga üldiselt ise väga kässarit ei putugi, pigem siis kui oled hiljaks jäänud ja on vaja pääsa pööramist Scandinavian flick töötab päris hästi ja tihti paremini kui kässar isegi Videos paar kurvi võtmist näha ka flickiga.
Gravitatsiooni häda endal ei ole õnnestunud kogeda veel Üldiselt autodel on kõvasti massi, palju rohkem kui Dirt seeria mängus. Kohati teeb see sõitmise päris mõnusaks ja auto käitumise loogiliseks. Graafika on 100FPS V-sync peal, paistab üsna stabiilne olevat. Sisuliselt max. graafika, bloom/motion blur maha keeratud. GTX1080Ti siis kaart. Pilt ei haki või midagi sellist ei ole ise kohanud. Küll aga on see, et kergelt distantsi peale popivad taimestik/jne objektid nähtavale, mis kergelt härib.
Rooli/pedaale sai tükk aega sätitud. Rooliga päris rahul veel ei ole, peab otsima netist T500RS-ile tehtud sätteid ja vaatama kuidas teised sättinud on.
Häirib natuke see konsoolilik menüü ja et automaatselt nihutab arvuti hiirekursorit menüü valikute vahel. Hästi tüütu. Ja pigem ei ole hiirt mugav kasutada, hoopis klaveriga hakkasin valima ja töötab kiiremini ja loogilisemalt. Ei oskagi seda kohe seletada. Paar korda õnnestus jõuda selleni, et kui hiirega klõpsasin mingit menüüd siis viskas mängu pildi alla taskbari peale. Mäng ise käis aga minimeeritult. Võtsid uuesti üle ekraani vajutasid ja jälle sama asi. Aitas korraks mängust väljas käimine. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
viimati muutis Equinox 16.09.2019 11:04:58, muudetud 1 kord
a kumbal änxam graafika on, kas wrc 8 või dirt rally 2.0?
Hmm, ei oskagi kumbagi esile tuua. Mõlemad on sellised pastelsed, pigem sarnased minu jaoks. Blurritud ilmega, ei oska paremini seletada. Lumega kõik ühtlaselt valge, Sitsiilias vastupidiselt kõik ühtlaselt pruun. Vahepeal on päris raske teed näha sellepärast Autode mudelid on WRC8 küll päris detailsed. Asukohad on huvitavad ja erinevad kõik, selles mõttes päris hästi tehtud. Aga jah ei oska kumbagi otseselt eelistada mina.
Rääkides veel helist. Siis autode hääled on Dirt-i seerias ikka väga head. WRC-s on nagu ühtlane süntesaatori surin..kuigi on olemas kõik vajalik, popid/plärtsud ja mürtsud ja susinad Selles suhtes detaline.. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
viimati muutis Equinox 16.09.2019 11:12:43, muudetud 1 kord
NATAS999, "änxam" on wrc 8(rohkem variatsioone effektides/detailides) , aga ilusam/teravam ja sujuvam on dirt 2.0
Just, detaile ja efekte on rohkem. See oleks korrektne hinnang küll Aga graafika pärast ei jätaks kumbagi mängu mängimata või sõitmata niiöelda..minuarust on mõlemad ok _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
a kumbal änxam graafika on, kas wrc 8 või dirt rally 2.0?
Graafika on 2.0-l ikka palju parem. Just eile jäin WRC8 graafikat vaatama selle pilguga, et on ikka jube kole. Tundub sihuke konsooliport olevat. Ääred kõik sakilised jms kuigi graafika on nii max kui sai.
Kässari teemal, et jah peab palju varem seda kasutama enne kurvi. Selles mängus palju lihtsam. 2.0-s enamus kässarikurvid lähevad pekki.
Mind häirib see, et autosid on päris raske külglibisemisse saada. On küll kõik abid v.a ABS maas aga raske on. Ja kui saabki libisema siis rooliga on seda suht raske kontrollida kuna roolil on rõvedalt suur deadzone keskel. See asi on DR-is palju parem. Ja kohati kui autol külglibisemine ülekäte läheb siis päästa suht võimatu, sest masin teeb seda mida tahab. DR-is jällegi annab päris palju päästa.
võtan vast jah mõlemad ligi, dirt vaikselt juba liigub. muidu see "stoory" osa vast mõlemal suht okei? esimeses DR oli vist mingi auto arendamise värk ka. selles suhtes päris nii planku asja ei viicix, nagu project cars oli. miski jutt ja värk ja carreer ja kuskilt nullist üles töötamise variant mulle rohkem mokka mööda, kui tuim raja nühkimine.
..rooliga on seda suht raske kontrollida kuna roolil on rõvedalt suur deadzone keskel..
Kusjuures mul oli ka alsuses mingi sarnane häda. Kuigi päris rahul veel rooli sätetega ei ole. Siis keerasin 540 kraadi peale 510 kraadi peale pööramise. Saturation 100% ja deadzone muidugi 0%. Lisaks sai juurde keeratud hoopis sensitivity-t ning asi läks palju paremaks. Nüüd teeb rool enamvähem seda mida mina arvuti taga teen. FFB sätteid peab ka veel otsima ja keerama, nendega ei ole ka päris rahul.
Mul on/oli hoopis rohkem probleem piduripedaaliga. Mul on installitud breake cone mod ja see teeb väga palju jäigemaks vajutamise. Umbes originaali 100% jääb alles selline 30-40% vajutust. Pidin pedaali sensitivity ka 100% peale lükkama ja vist isegi nii, ei lähe pidur pühja vajutamisega mängus 100% peale pidur Aga noh, pidur ongi kiiruse surm nagu öeldakse
NATAS999 kirjutas:
võtan vast jah mõlemad ligi, dirt vaikselt juba liigub. muidu see "stoory" osa vast mõlemal suht okei?
Mina ütleks, et kui tahad stoorit ja karjääri ülesehitust siis WRC8 on Dirtidest palju parema ülesehitusega. DR-is ja DR2-s on karjääri osa ikka üsna lihtsakoeline. DR2-s natuke parem kui DR-is.. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Dirt 2.0's küll mingit storyt ei ole, karjäär seisneb puhtalt 6 ralli läbi sõitmisest... kui võidad siis tõused järgmisele raskusastmele ja repeat.
Ise hetkel tegelen seal masters raskusega, 2 korda feilisin - panin poole karjääri pealt forfeit(kuna punkte oli piisavalt siis madalama raskusastme peale tagasi ei kukkunud):
*Esimene feil oli see, et mäng enam ei andnud argentiina ralli mulle uusi rehve valida ja pidin vanade juustudega sõitma, kuid need olid nii läbi juba, et isegi ökosõitu tehes läksid nad all katki.(Lõpuks sain jälile, et viga oli selles, et kui sa vahepeal service alas valid endale uued rehvid ja quit mängust paned siis uuesti rehvid valides ta viskab eelmised tutikad rehvid lihtsalt minema, nii suutsin 4x2 rehve minema visata ilma, et oleks tähelegi pannud)
*Teine feil, teine hooaeg oli see, et peale finishit sõitsin endal radika katki... usaldasin siis "auto repair" ning läksin peale parandamist edasi sõitma, udud tegid kõik muu sita korda, aga radika jätsid katki... kohe peale starti hakkas auto pinisema ja tuli jällegi 1,5 katset(sh pikk katse) pool hädise mootoriga kruiisida, kaotust mingi 2 minti ja rage quit.(öko sõitu tehes ka polnud võimalik päästa, ilusti scriptitult täpselt samas kohas ütles mootor alati üles)
Veits offtopic küll oli, aga hingel kripeldas see pask
Aa ja mis veel piix on seal DR2.0 karjääris on see, et AI sõitjad sõidavad stabiilselt iga kiiruskatse "õigete" rehvidega, igasugune ilmastikuga seonduv rehvitaktika on puhtalt enda lõbuks, vastased lasevad ikka omas tempos...
viimati muutis Arx07 16.09.2019 12:39:56, muudetud 2 korda
Ahjaa kuskilt netist jäi silma, seoses microstutteri probleemiga, et Nvidia kaartide puhul pidi väidetavalt aitama see, kui minna Nvidi Control Panelist lükata v-sync'i säte selliseks, et arvestaks mängu sätet ja siis mängus enda graafika sätetest lükata v-sync peale. Mitmed väitsid, et neil see aitas. Muideks mul on täpselt samad sätted, võib-olla sellepärast ei ole samuti probleemi täheldanud. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
ohsa kus seal karjääris ikka manageerimist tiimiga :O tegin eile jwrc paar rallyt ära selles "story" modes. DR2.0 ka kõrval olemas ja no ei ütleks küll esmamuljega et üks teisest kehvem oleks. graafikat ma praegu võrrelda ei oska, kuna DR sõidan VR ja wrc monitoril, kuna vr varianti pole. rbr emotsiooni kumbki ei paku, aga see vist ilmselt liigses nostalgitsemises kinni. seal sai ikka 10 küünega kinni hoitud, et autoga sama laiale rajale ära mahtuda, uutes rallykates tunduvad rajad hulga laiemad olema.
ohsa kus seal karjääris ikka manageerimist tiimiga :O tegin eile jwrc paar rallyt ära selles "story" modes. DR2.0 ka kõrval olemas ja no ei ütleks küll esmamuljega et üks teisest kehvem oleks. graafikat ma praegu võrrelda ei oska, kuna DR sõidan VR ja wrc monitoril, kuna vr varianti pole. rbr emotsiooni kumbki ei paku, aga see vist ilmselt liigses nostalgitsemises kinni. seal sai ikka 10 küünega kinni hoitud, et auto laiusele rajale ära mahtuda, uutes rallykates tunduvad rajad hulga laiemad olema.
sõida wrc masinaga mõnda kitsamat lõiku/rada
ei mingit kimamist
jwrc masinaga on lihtne _________________ ☠
No RBRis oli see värk, et kui lõigata tahtsid ja kraavis kerge ebaõnne toov mätas oli, siis juba viskas mahlad välja. Pidevalt oli mõte, et kas tõesti nii kergelt ralli läbi ja oligi ja nii on ka päris elus. Sellist asja ma teistes ja uuemates rallikates täheldanud pole.
libe, mingi aeg kindlasti, praegu harjutan vähe rahulikemate asjadega nägemise, kuulamise ja reageerimise vähe paremaks.
rocky-b, seal oli sellega jah pinge pidevalt üleval, et jumalaeest kuskile kraavi-seina-võsasse ei vajuks. enne ega pärast seda pole mul ka silma jäänd, et masinat nii hullult teel peaks hoidma.
WRC8 on ka mingi authentic damage sättimise võimalus, endal ei ole see peal (esialgu tahaks sõitma õppida ja tunnetuse kätte saada). Ei tea kui hästi töötab. Ideeliselt peaks vist ka siis masin kergelt katki minema.
Tegin ka eile JWRC karjääri edasi. Tiim käskis 2 rallit järjest sõita hard rehvidega ja ei tohtinud üle 35 minuti parandamisele kulutada Parandamisega oli lihtne, kuna õnneks ei krässinud. Aga hardidega sõita oli ikka palju libedam küll kui softidega, paras tegemine oli, et laiaks ei läheks kurvid. Ja autot ei saa seadistada ka, pole ära unlockinud teamis tuge. Mõjutavad ikka korralikult sellised asjad rallitulemust. Õnnestus ikkagi järgnevalt rallilt ka teine koht napsata. Hetkel jagan 1-st ja 2-st kohta, kaks rallit veel minna see hooaeg. Tiimi relasionship sai 100% nüüd peale viimast rallit. Raha ja putru hakkab tulema. Unlockisin tiimis ära 3 astet, et igasugused lisakulutused miinimumi viia ja 1 aste, et saaks rohkem pappi. Vaatame kas raha hakkab rohkem sisse ka tulema nüüd
Ahjaa, sai eile tükk aega rooli ja pedaalisätetega tegeletud. Sain rooli nüüd sisuliselt selliseks nagu ootaks, tõstsin natuke veel senisitivity-t. Selgus, et ka piduripedaal ikkagi ei rakendunud 100% kui põhja vajutad, seoses brake modi kasutamisega. Tuli sätet panna lausa - deadzone 0 %, senisitivity 100% ja saturation 50%, peale seda nüüd pidurdab pidur ka nii nagu peab. Ehk ühe terve päeva sai sõidetud piduriga mis võttis nii 70% vaid _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Equinox, minu meelest ta tutorialis vist seletas, et jwrc's on üldse seadistamine kinni. vb sain ka valesti aru. päris kiirelt käis see jutt. tiimi manageerimine jäi ka väga selgusetuks. peab mingeid puhkepäevi võtma vms. et päris maha ei sureks tüübid. ja siis mingi keiss veel et kui keegi jääb palkamata, siis ta võib ära kaduda jne. pole wrc sarja mänge varem mängind ka. ma mõtlen seda wrc mängu sarja. 8. ongi mul esimene.
manageerimine on vajalik. Raha ja XP lsia boonus on korralik ja repair speed tõuseb märgatavalt.
WRC jõudmiseks kasutage tehasetiimide juunior tiime, muidu võibki jääda tiksuma pro ja wrc2 vahel.
max level on 50, peale seda enam xp'd juurde ei tule ja 50 leveliga arengupuus kõiki asju lahti ei saa, seega tuleb leida endale olulisemad asjad ja neid aktiveerida
mul hetkel 4nda või viienda hooajaga wrc's, seal on kõik etapid lahti ja 6 katset per ralli _________________ ☠
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.