Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus? |
Jah |
|
9% |
[ 49 ] |
Ei |
|
42% |
[ 208 ] |
Mul juba olemas |
|
38% |
[ 188 ] |
Kolin mujale |
|
9% |
[ 47 ] |
|
hääli kokku : 492 |
|
autor |
sõnum |
|
k2tsss
HV kasutaja
liitunud: 30.07.2013
|
07.08.2019 13:07:36
|
|
|
Küsimus anomaalia kohta TV puhul (see hokilitri kujuline digibox).
Kui pole päeva otsa telerit sisse lülitanud ja õhtul vaatama hakkan, siis alguses pildil liikuvad asjad (inimesed, muud objektid) liiguvad nö takerdudes (jõnksudega), kestab see 30-60sekundit, kuni läheb pilt ca sekundiks mustaks ja pärast seda liigub pilt ilusti.
Kas ma ainus või kellelgi veel sama anomaalia?
_________________ Ei tee ettemaksu ID-kaardiga autentimata kasutajatele! |
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
Osiris
HV Guru
liitunud: 12.08.2002
|
07.08.2019 15:20:22
|
|
|
Mul tekkis häda selle HDMI SEC funktsiooniga. Kui varem toimetas normaalselt (digiboxiga koos lülitas ka tv sisse/välja) siis nüüd peale kolimist ei lülita enam telekat ei sisse ega välja.
Kõik jäi samaks - telekas, digibox ja ka hdmi kaabel. Seaded samad aga ei midagi. Ikka lülita eraldi sisse.
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
|
-froggy
HV kasutaja
liitunud: 14.01.2010
|
07.08.2019 18:31:55
|
|
|
Kasutusel uus TeliaTV ja vaatan ainult arvutis, boksi pole kunagi olnud. Sisse logides ja näiteks filme tellides küsib aga PIN koodi. Sisestasin prooviks 0000 ja toimib. Aga milleks PIN kood vajalik veel, kui olen M-ID sisse loginud? Või see ainult minu anomaalia?
Chrome brauser, viimane vers.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
armjan
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2008
|
07.08.2019 18:49:49
|
|
|
-froggy kirjutas: |
Kasutusel uus TeliaTV ja vaatan ainult arvutis, boksi pole kunagi olnud. Sisse logides ja näiteks filme tellides küsib aga PIN koodi. Sisestasin prooviks 0000 ja toimib. Aga milleks PIN kood vajalik veel, kui olen M-ID sisse loginud? Või see ainult minu anomaalia?
Chrome brauser, viimane vers. |
Tasulise sisu tellimisel peab pin koodi küsima. Sellega kinnitad, et oled nõus vaatamise eest maksma.
Kui pin ei küsiks, tuleks "miks mul arvel filmi tellimus on ja miks maksma pean" küsimusi uksest ja aknast. Samuti poleks see juriidiliselt korrektne ning lõpuks oleks ka tehnilise järelvalve amet ettekirjutusi tegemas.
Samuti, kui tv teenust kasutavad teised pereliikmed (lapsed), siis pin on kaitse kasutajale, et laps ei saaks tellida filme, kui talle see lubatud pole.
Teenusesse sisse logimine (M-id) on vajalik selleks, et tuvastada kasutaja ja kui tal teenus tellitud, saab teenust kasutada teenuse hinda kuuluva sisu ulatuses.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
-froggy
HV kasutaja
liitunud: 14.01.2010
|
08.08.2019 07:34:07
|
|
|
Tänud selgitamast
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
Jann1
HV Guru
liitunud: 03.12.2005
|
08.08.2019 11:35:39
|
|
|
Kellelgi selle uue arrise boxiga pole käivitades mingeid muresid? Mul pilt vilgub, loobib lumesadu, virvendab ja teine kord läheb tööle ilusti. Peaks vist ära vahetama.
|
|
Kommentaarid: 143 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
ivokas
HV veteran
liitunud: 14.10.2006
|
08.08.2019 13:07:26
|
|
|
Jann1, kirjeldasin eespool sarnast probleemi.
_________________ Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta! |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Telex
HV kasutaja
liitunud: 06.12.2002
|
08.08.2019 18:33:36
|
|
|
Inspiro kirjutas: |
Kui sa lõpetad olemasoleva teenuse ja liitud uue teenusega siis oled sa uus klient ning saad kuu aega tasuta uut teenust proovida.
Automaatse ülemineku korral sinust uut klienti ei saa, olemasolev teenus muutub. |
OK, tahaks ka ühe kuu ikka tasuta saada, aga kuidas on hetkel kõige mõistlikum tv teenus lõpetada ja siis uus tellida? Kas teleri ekraanilt, iseteenindusest või helistades Teliasse? Mul praegu Telia1 (topelt neti kiirus) ja mitu digiboxi kolme aastase soodukaga rendil. Kas need asjad ei saa teenust lõpetades kuidagi mõjutatud?
|
|
Kommentaarid: 98 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
93 |
|
tagasi üles |
|
|
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
08.08.2019 18:46:40
|
|
|
Teleri ekraanilt saab küll vana lõpetada, aga vähe usku, et peale seda sealtkaudu uuesti midagigi tellida saab. Või siiski?
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
santiim
HV vaatleja
liitunud: 23.07.2011
|
08.08.2019 18:57:34
|
|
|
Telex kirjutas: |
Inspiro kirjutas: |
Kui sa lõpetad olemasoleva teenuse ja liitud uue teenusega siis oled sa uus klient ning saad kuu aega tasuta uut teenust proovida.
Automaatse ülemineku korral sinust uut klienti ei saa, olemasolev teenus muutub. |
OK, tahaks ka ühe kuu ikka tasuta saada, aga kuidas on hetkel kõige mõistlikum tv teenus lõpetada ja siis uus tellida? Kas teleri ekraanilt, iseteenindusest või helistades Teliasse? Mul praegu Telia1 (topelt neti kiirus) ja mitu digiboxi kolme aastase soodukaga rendil. Kas need asjad ei saa teenust lõpetades kuidagi mõjutatud? |
Mina arvan, et Teliasse helistades on kõige kindlam. Sa saad kõik need küsimused esitada klienditeenindajale, enne kui lepingu lõpetad.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Telex
HV kasutaja
liitunud: 06.12.2002
|
08.08.2019 19:28:20
|
|
|
santiim kirjutas: |
Mina arvan, et Teliasse helistades on kõige kindlam. Sa saad kõik need küsimused esitada klienditeenindajale, enne kui lepingu lõpetad. |
Loogiline ju oleks, aga kahjuks on enamuse klienditeenindajate pädevus seal ka selline, et üldse ei imestaks, kui öeldakse, et jaa-jah kõik on ok ja lõpetame siis ära, aga peale lõpetamise nupule klõpsamist teatab klienditeenindaja, et näe digiboxide soodukas kadus ära ja tagasi panna ka enam ei saa Ehk siin pädevamad Telia mehed või keegi, kes on asja juba läbi teinud, teab täpsemalt.
|
|
Kommentaarid: 98 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
93 |
|
tagasi üles |
|
|
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
08.08.2019 19:35:54
|
|
|
Seal võib tekkida ka selliseid probleeme, millega klienditeenindaja ei oska mitte kõige vähematki peale hakata. Seega kui helistad, helista ikka töö ajal.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
santiim
HV vaatleja
liitunud: 23.07.2011
|
08.08.2019 19:50:09
|
|
|
Telex kirjutas: |
santiim kirjutas: |
Mina arvan, et Teliasse helistades on kõige kindlam. Sa saad kõik need küsimused esitada klienditeenindajale, enne kui lepingu lõpetad. |
Loogiline ju oleks, aga kahjuks on enamuse klienditeenindajate pädevus seal ka selline, et üldse ei imestaks, kui öeldakse, et jaa-jah kõik on ok ja lõpetame siis ära, aga peale lõpetamise nupule klõpsamist teatab klienditeenindaja, et näe digiboxide soodukas kadus ära ja tagasi panna ka enam ei saa Ehk siin pädevamad Telia mehed või keegi, kes on asja juba läbi teinud, teab täpsemalt. |
Kuna telefonikõned, väidetavalt, salvestatakse, ning lepingu lõpetamise teeb klienditeenindaja peale seda kui Sina oled selleks nõusoleku andnud, siis on mingigi lootus asi vaidlustada. Juhul kui viitsid seda teha.
Oma kogemuste põhjal (mitte küll sellel teemal) saan öelda, et kui klienditeenindaja ise ei oska kohe vastust öelda, siis ta paneb kliendi väheseks ajaks ootele ning küsib infot kelleltki targemalt. Ja siiani on need vastused ka pädenud.
Aga Sul on täiesti õigus, äkki pädevamad Telia mehed teavad täpsemalt.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
montez
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.12.2002
|
08.08.2019 20:46:49
|
|
|
Telefon ei ole kindel suhtlusviis, sest nagu eelpoole kirjeldasin, siis mullu detsembris ei suutnud mitu klienditeenindajat öelda kliendile, et Thomson ruuterit saab uuendada aadressilt update.telia.ee ja klient pidi ise selle avastama. Sealt faili arvutisse tõmbama ja läbi ruuteri halduse selle uuenduse peale panema. Kokku läks kõnedele kindlasti tund, mis nägi välja nii, et klient võttis kord ruuteri tulemüüri maha, teine kord vajutas ruuteri reseti nuppu ja samal ajal siis firma klienditeenindus tegi oma süsteemis midagi, jõuetult. Kui klient on targem klienditeenindajast, siis kõne salvestamine ei aita.
Õnneks mina ei võtnud 2 aastase lepinguga digiboksi ega ruuterit(detsembris Amino väljalülitamisega) ja võin lepingu lõpetada kasvõi homme. Mind huvitab, kuidas ma saan teada oma üleviimise aja, et enne seda leping lõpetada ja uus liitumine teha? Või saab nii, et ootan üleviimise teadet aga enne seal toodud kuupäeva lõpetan lepingu ja sõlmin uue.
_________________
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
olafsand
HV Guru
liitunud: 07.09.2007
|
09.08.2019 20:36:04
|
|
|
montez, vanasti lõpetada ja kohe uue teha küll ei saanud. Nüüd on teisiti?
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
09.08.2019 20:38:27
|
|
|
olafsand kirjutas: |
montez, vanasti lõpetada ja kohe uue teha küll ei saanud. Nüüd on teisiti? |
Üks härra siin räägib ju, et kui lõpetad vana ja võtad uue siis saad lisaks ka veel ühe kuu tasuta
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Telex
HV kasutaja
liitunud: 06.12.2002
|
09.08.2019 20:41:29
|
|
|
Keegi kuskil rääkis... Aga tahaks ikka kindlalt teada enne, kui jamama hakata. Huvitav, et nüüd, kui asjalikku nõu on vaja, siis on Telia mehed vaiksemad, kui muru
|
|
Kommentaarid: 98 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
93 |
|
tagasi üles |
|
|
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
09.08.2019 21:03:47
|
|
|
Asi täiesti toimib, iseteeninduses võtsin uue TeliaTv, vana lõpetasin ära, digiboksile powercycle ja kõik läks ilusasti ise käima. Millest sellised hirmud, vanasti sõitsid mehed ilma kaardi ja kompassita merd, nüüd ei julgeta tv-teenuse paketivahetust ka ilma kamba toetuseta ette võtta?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
10.08.2019 00:05:46
|
|
|
pppd, Telex oli mure et "Mul praegu Telia1 (topelt neti kiirus) ja mitu digiboxi kolme aastase soodukaga rendil. Kas need asjad ei saa teenust lõpetades kuidagi mõjutatud?"
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 163 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
152 |
|
tagasi üles |
|
|
montez
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.12.2002
|
12.08.2019 12:02:13
|
|
|
pppd kirjutas: |
vanasti sõitsid mehed ilma kaardi ja kompassita merd, nüüd ei julgeta tv-teenuse paketivahetust ka ilma kamba toetuseta ette võtta? |
300 aasta eest oli meremeeste oodatav eluiga 35 aastat. Maal oli see 20 aastat pikem.(salvestatud filmist jäi seik meelde, mida vaatasin nädalavahetusel)
Ma ise olen ka kahtlustav, et vana teenuse saab lõpetada ja kallima lepingu sõlmida ning järelmaksuga seadmeid see ei mõjuta(minul neid ei ole).
_________________
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
Telex
HV kasutaja
liitunud: 06.12.2002
|
12.08.2019 14:56:47
|
|
|
Tehtud Igaks juhuks ei hakanud ise näperdama. Helistasin 123 ja tehti ilma pika jututa ära. Telia1 ja digiboxide soodukad jäid alles. Esimene kuu siis tv teenus tasuta.
|
|
Kommentaarid: 98 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
93 |
|
tagasi üles |
|
|
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
12.08.2019 16:08:42
|
|
|
Tegin ise iseteeninduses ära. Ei olnud erilist probleemi.
Ainult vana Telia TV tuli kuidagi imelikult lõpetada. Noppekanalid, Lisakanalitepakett ja Põhipakett tuli kõik eraldi just selles järjekorras lõpetada.
Telia 1 jäi ka kohe alles.
|
|
tagasi üles |
|
|
Telex
HV kasutaja
liitunud: 06.12.2002
|
12.08.2019 17:10:55
|
|
|
Uuel Arrisel on menüüs selline koht, kus saab boxi nime ära muuta, aga vanemal Arrisel selline koht puudub menüüs. Kas kuskilt saab kuidagi ka vanemate arriste nimed ära muuta? Ja lisatud telefonide nimed?
|
|
Kommentaarid: 98 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
93 |
|
tagasi üles |
|
|
montez
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.12.2002
|
12.08.2019 19:14:07
|
|
|
"OOOPS! Midagi läks valesti. Skänni see QR kood või külasta meie klienditoe lehte." (Sama tekst inglise ja vene keeles).
Umbes 19.04 lõpetas motorola televisiooni näitamise. Tunnused: start menüüd ei tule, järelvaatamist või saatekava ei näe. Kanalit vahetada ei saa, pärast salvestuse vaatamist ühtegi menüüd ei tule, nupud ei liigu. Kui teha digiboksile voolu väljavõtmine, siis umbes 9 sekundit näeb telepilt, all ketrab ring ja siis tulebki see tekst, mustal taustal.
Tõenäoliselt näppis keegi firmware versiooni 6.64.0 pealt, mis viimati töötas.
Lisatud: teenus taastus 19.40, digiboks vajab voolujuhtme väljatõmbamist(puldi nupust ei piisa) menüüde töö taastamiseks.
_________________
viimati muutis montez 12.08.2019 19:43:46, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
alpha
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2002
|
12.08.2019 19:16:39
|
|
|
Samas siin arrisega. Telia koduleht ka ei funka.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
|