Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Archangel
HV veteran
liitunud: 15.08.2007
|
03.06.2012 21:50:40
|
|
|
IMO on vanade osade lisamine tihti ka tausta valgustava võttega, sest olgem ausad. Paljud üldse tänapäevasest generatsioonist teavad midagi Doom'i algusaegade kohta? Vähesed. Isegi vaevalt mäletan esimesi osasid, kui sai 15a tagasi neid mängitud.
Päris paljud mängutegijad panevad tänapäeval vanad osad uutega kaasa. Tihti Collectors Editioni. Näiteks D3-ga said kaasa D1 ja D2, Starcraftiga samuti Star1 + brood wars. Neid näiteid on tegelt päris palju.
Ning mõnes mõttes väga õige, sest varsti on mõni mänguseeria juba nii vana, et mängutegijad tahaksid kindlasti rohkem viiteid ja contenti üldse vanade osade sisu järgi teha aga laiem enamus hetke demographicust ei jagaks aga matsu niimoodi varsti ülds enam lahti.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
04.06.2012 09:20:54
|
|
|
Archangel, usu mind, kes omal ajal Doomi esimesi osi mängis, see mäletab kohe kindlasti see mäng ei ole midagi, mille lihtsalt unustad, see on pigem tänapäevaste mängude probleem
... mis puutub aga D3 üle viksimisse, siis nende videoklippide põhjal küll mingit erilist ootusärevust ei teki, kaasaegsemate efektidega modifikatsioonid on juba ammu olemas olnud:
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=6846906#6846906
... mis teevad isegi üllatavalt head tööd ja mäng paistab oluliselt värskem
... mina ootaks midagi sellist, nagu tehti HL1-ga, viies see üle HL2 mootorile. Lisaks võiks olla parandatud need rohked mängitavuse vead, millele mängurid omal ajal tähelepanu juhtisid ja muuta keskkond natuke elavamaks, lisades rohkelt puuduvat detailsust, mida mängu algusaegsed arvutid vedada ei jaksanud. Sellisel juhul oleks ma nõus selle keskpärasuse eest uuesti papi välja käima ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
05.06.2012 14:48:20
|
|
|
Alles mõned nädalad tagasi tegin doom 3'me ja RoE uuesti läbi. Doom 3'le panin peale sellise modi nagu "Perfected doom 3". Sisaldab siis silmailu hi-res tekstuuride näol, HDR, bloom, kõik asjad heidavad kõikidele asjadel varje, igast radiant heat jne. efektid. Ehk siis selles suhtes väga bro, et pole enam niipime kuna iga asi mis valgust tekitab tekitab seda loomulikumana - paned toa ühes nurgas pirni põlema siis ikkagi on terve tuba valge ja nähtav mitte ainult meetri jagu ümber pirni. Oluliselt asjalikumad relvad, relvade heli, relvade secondary fire + muud nipet näpet nagu motion sensor plasma rifle küljes. Uue vastasena on tehtud baron of hell ja sisaldab lisaks ka paari lisataset nagu tower of babel ja ülla ülla ka sellist kus icon of sin'i saab tappa. Medkitid ja adrenaliin ei ei aketiveeru enam kohe vaid need saab inventorysse kasutad ise millal vaja. Samas ka vastasseid on osasid päris palju muudetud - näiteks nii zombid kui zombistunud sõdurid kärvavad pähe lastes kiiresti aga kehasse tahavad oluliselt rohkem. Samuti teevad igasugu kollid vägapalju rohkem dämmi ning omavad ka critical attack võimalust mis tähendab, et mitmed vastaste spets rünnakud nagu imp'i leap attack, hell knighti hammustus lähedalt vms. tapavad ühe laksuga. Soovitan kindlasti proovida kes veel pole proovind.
Nüüd aga rääkides sellest uuest siis ma nigu kahh treileris midagi väga müstilist uut ei täheldand. Grafa on kindlasti parem kui orikal aga kas niihea ja vinge kui parimate modidega - jääb vist alla. Seega asja idu võiks olla väärt additional content aga kuipalju ja kuihead nad siis sinna sisse topivad? Kuigi nüüd uuesti mängides tundus doom palju parem kui viimati (5+ aastat tagasi) siis ikkagi kippus sama häda kummitama - mängu keskpaik on liiga pikk ja üheülbaline.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
ahvilõust
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.06.2005
|
09.06.2012 14:13:41
|
|
|
Auron kirjutas: |
Doom 3'le panin peale sellise modi nagu "Perfected doom 3". |
Põlev mootorsaag eriti äga ja realistlik.
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Aah
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.09.2007
|
16.10.2012 18:13:28
|
|
|
Täna on Doom III BFG Release Day
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
16.10.2012 19:46:00
|
|
|
mis seal uut on?
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
16.10.2012 20:13:41
|
|
|
The BFG Edition features enhanced graphics, better sound with more horror effects, a checkpoint save system, and support for 3D displays and HMDs. The game also includes the previous expansion Resurrection of Evil and a new single player expansion pack called The Lost Mission. Additionally, it includes copies of the original Doom, and Doom 2. The BFG Edition also features the ability to use the flashlight while holding a weapon, in the form of the so-called armor-mounted flashlight
Oculus Rift'i tugi ka sisse ehitatud
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
EvilKatarn
diivanilill
liitunud: 25.01.2005
|
16.10.2012 20:16:09
|
|
|
Tänks, Bethesda. RUS versiooni ka miski ostma ei tõmba arvestades jamasid XCOMi ja Borderlandsiga. Kindlasti Bethesdale meeldiks nii ka keerata.
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
UB
HV Guru
liitunud: 26.12.2002
|
16.10.2012 21:03:04
|
|
|
Palju siis uus versioon vanast mahu poolest suurem on? Ega vanal versioonil muud midagi viga ei olegi kui 4:3 suhtega pildikuva ning tavalistest seadetest seda muuta ei saa.
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
02.08.2019 14:12:29
|
|
|
Aeg uppida vana teemat. Võtsin GOG'st ligi komplekti DOOM, DOOM II ja DOOM 3 koos kõigi lisadega soodukaga (BFG Edition). Panin veel mode jms kah peale, et pilti ilusamaks saada.
Meeldivalt üllatas see, et menüüs on juba widescreen 120Hz jms valikud olemas. Ei pea ise midagi häkkima
Hetkel tegin ainult Doom 3 läbi. Minevikus olin seda pelanud (piranud) aga mitte kunagil lõpuni läbi teinud. Nüüd sai see viga parandatud.
Selles mõttes huvitav mäng, et kogu atmosfäär on väga rusuv. Maa all teisel planeedil. Raskemasinad müra tegemas, deemonid jms.
Lisaks ka erandlik mäng mis karistab explorationi eest. Lähed kuhugi nurgatagusesse healthi või armorit otsima saad vastu vahtimist ja kaotad rohkem kui sa oleks võitnud.
Mäng muutub hiljem palju lihtsamaks, kui põrgust tagasi tulles Soul Cube kasutada saad. See teeb isegi Hell Knight'le instakilli
Selles mõttes ka meeldiv erand tänapäevaste mängudega võrreldes, et saab keset boss fighti seivida. Kuigi hilisemates levelites läks mu autoseiv katki ja pidin manuaalse seivi tegema.
Kokku umbes 13 tundi mängu enda arvestuse kohaselt aga käisin ka kõik nurgatagused läbi ja vaatasin kõik PDA'd läbi. Paar lockerit jäidki lukku kuna ei leidnud koode aga 98% sai avatud. Mängisin Veteran raskusastmel. Ammot oli kah alati piisavalt.
Olles Doom 2016 enne seda läbi teinud märkasin kust inspiratsiooni on võetud. Stoori kulges üsna sarnaselt.
Naljakaim asi oli ilmselt "kloonid" . Ehk siis NPC-d millel piiratud arv mudeleid. Teate isegi see prillidega kiilakas vanamees, siis see noorem vend ja siis see pilukas. Pluss siis unikaalsed nagu Bertruger, Swann ja üksainus naistegelane kes "pea kaotab" . (kuigi logides viidati ka teisele). Lisaks ajasin pidevalt segi swanni ihukaitsja ja seersant Kelly mudelid. Need kah suht 1:1
Ja mis teema nende ebamugavate talvepalitutega on mida nad kannavad?
Aga noh vana mäng kah. Anname andeks. Nüüd peab millalgi lisa kah läbi tegema.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Aah
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.09.2007
|
02.08.2019 21:14:56
|
|
|
Tomorrow, taskulamp oli relvadel kohe küljes või pidi midagi jeblama nagu vanasti. Või mängisid ilma?
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
02.08.2019 22:54:27
|
|
|
Aah, Taskulamp oli relvade küljes ja laadis ennast väga kiiresti täis. Ilma oleks olnud suht jama ilma gammat muutmata mängida, sest isegi IPS paneeli peal mängides olid paljud kohad ikka kottpimedad.
See muidugi upgrade võrreldes vanilla versiooniga kus ma mäletan, et pidid valima kas kasutada relva või taskulampi. Mäletan et see oli suht absurdne. Aasta on 2145 ja taskulampi ei saa teibiga relva külge panna.
Ok saan aru, et see oli artistlik otsus mitte mingi limitatsioon aga suht cheap viis minu meelest rohkem hirmu tekitada.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
05.08.2019 09:05:01
|
|
|
tsitaat: |
Lisaks ka erandlik mäng mis karistab explorationi eest. Lähed kuhugi nurgatagusesse healthi või armorit otsima saad vastu vahtimist ja kaotad rohkem kui sa oleks võitnud.
|
See oli jah suht vastik, jumpscare oli ka suht tihti garanteeritud.
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
05.08.2019 11:09:22
|
|
|
... eks D3 ole nüüdseks omamoodi samasugune klassika, nagu tollal olid 1 ja 2. Kindlasti polnud D3 nii revolutsiooniline, kui selle eellased, kuid ambitsioonid olid suured, paraku teostus natuke fantaasiavaene, sisu jäi keskpäraseks, tasemed samuti, kohmakas tulistamine ja liikumine. Üldplaanis sai duumiliku elamuse siiski kätte, kuigi ilmselgelt oli näha, et arendajate plaanid olid märksa suuremad, kui mängu jõudis, mis on nüüdseks kahjuks juba levinud trendiks muutunud praktiliselt enamiku AAA mängude jaoks. Vähemalt oli mäng kohe otsast lõpuni olemas ja kõik toimis rohkem või vähem ootuspäraselt, mida ei saa aga paljude uute mängude kohta juba ammu enam öelda ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
05.08.2019 11:45:18
|
|
|
Doom 3 oli tegelt igati vinksvonks mäng. Mulle isiklikult väga meeldis Doom nö. horror võtmes ehk siuke Dead Space laadne kus tatsad mingis uurimisjaamas ringi, mingid kollid kuskil jne. Oleks võinud veelgi nö. aeglasem ja rohkem mingit mõistatamist, vähe craftimist ja asju sees olla. Paljudele aga just see ei meeldind. Samas ise ei suutnud eriti pikalt just seda viimast Doom'i mängida, sest kuigi hoogne ja nö. badass siis lihtsalt niiruttu muutus üksluiseks, lisaks ei meeldin see gory kill ja see, et siis vastastest nigu piniatast kukub nänni välja.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
05.08.2019 12:02:51
|
|
|
... jah, eks see oligi probleemiks, et polnud nagu päris siga ega kägu, kuskil vahepeal rohkem. Tulistamist oli, natuke õudust kah, aga kummaski vallas polnud nagu täie rauaga sees. Samas siiski piisavalt mängitav, et püssi nurka ei visanud ja läbi sai tehtud. Viimase duumi puhul sai püss ikka päris mitu korda nurka visatud, mängitavus on iseenesest äge, aga see kunstlik "arena" stiil mulle väga ei istu ja tüütab jutti mängides ära, seega sai lähenetud rohkem aeg-ajalt parajalt doseerides ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
devilman
HV kasutaja
liitunud: 25.01.2003
|
05.08.2019 18:01:17
|
|
|
Nii et ma polegi ainuke kes Doom3 taas läbima asub. Omal ajal jäi see pooleli ja polnud ka sellist masinat mis seda täies ilus kuvada oleks suutnud.
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
05.08.2019 18:31:56
|
|
|
devilman kirjutas: |
Nii et ma polegi ainuke kes Doom3 taas läbima asub. Omal ajal jäi see pooleli ja polnud ka sellist masinat mis seda täies ilus kuvada oleks suutnud. |
Ise viimati lasin D3'le (vanilla siis) Doom Redux modi peale ja muutus oli üüratu. Esiteks see kuidas kogu valgus muutus nö. dünaamiliseks - enam ei olnud meeter lambist kottpime ja kõiksugu värvilised tuled asjad valgustasid nüüd reaalsemalt ehk kogu atmosfäär muutus. Jahh, otseselt polnd enam igapool niipime aga parem valguse mäng kaalus selle kuhjaga üles. Lisaks veel igast heat haze, smoke, particles efektid jne. Kirsiks veel kuigipalju reaalsemaks muudetud relvad, secondary fire pluss ka vastased targemad ja omavad rohkem erinevaid ründeviise. Igati maasikas.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
06.08.2019 09:51:31
|
|
|
Kõige raskemad vastased olid tegelikult varasemates levelites olnud turva tegelased kes püsse kasutasid. Korra oli vist isegi kaitsekilbiga vend. Deemonid ise niipalju elusid maha ei võtnudki tegelikult.
Aga mäng on ok. Ise eelistan umbes samal ajal välja tulnud Far Cry 1 kuigi ka sellel omad probleemid. Lisaks väga erinev mäng. Aga D3 oli parem kui ma mäletan.
Doom 2016 meeldis samuti kui absurdselt rasked bossfightid välja arvata. Selline overpowered ajuvaba lammutamine enamus ajast. Doom Eternal ootan samuti huviga.
See, et D3 replay sattus 25th vms anniversary peale oli tegelikult puhtjuhuslik.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
06.08.2019 10:17:03
|
|
|
... FC1 oli äge, eriti oma aja kohta, aga keema ajasid nö. püstoliga snaiprid, kes lasid sind ilmeksimatult ka siis, kui sinu ja nende vahele jäi järv ja tükk metsa, D3 oli selles suhtes ausam ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
06.08.2019 11:48:27
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
... FC1 oli äge, eriti oma aja kohta, aga keema ajasid nö. püstoliga snaiprid, kes lasid sind ilmeksimatult ka siis, kui sinu ja nende vahele jäi järv ja tükk metsa, D3 oli selles suhtes ausam ... |
FC oli tegelt osaliselt kastki - näiteks ei tomind stealth korrektselt ja no see BS, et ise roomad kuskil võssis ja snaipriga piilud kildi kaugusel olevat mingi paati ja sealt tõmmatakse raketiga otse kümpi - nagu absurd. Aga muidu FC oli tolaeg kõva sõna kuna kõik vaimustusid, et avatud maailm ja no tsungel ja papagoid lendavad änd shit - ehk põlnd pime koridor nagu duum.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
|