praegune kellaaeg 24.06.2025 13:00:11
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Vici
HV kasutaja
liitunud: 06.02.2008
|
17.05.2019 23:33:20
|
|
|
Dj-E kirjutas: |
Vici kirjutas: |
doom 2016 ka paljud kiitsid shuuterina,seal puudus stoori itäielikult ja oli lienaarne koridori shooter,aga paljud ristisid aasta parimaks aasta shooteriks,siin sama kiire tulistamine doomi stiilis,üle võlli,soohterina ainult lisade ja avatud maailmaga |
Minu jaoks ei ole Rage 2-s Doomi laadset tulistamist üldse. (On vaid Doomi laadne madin) Väga erinev tundus ja ikka pigem halvemuse poole. |
minu jaoks pole jälle neil vahet,tulistamisosas,mõlemas on mõnus nottida,vahega et üks oli lihtsalt ruumis nottimine,teine avatud maailmas
_________________
 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
18.05.2019 14:37:12
|
|
|
Vici kirjutas: |
doom 2016 ka paljud kiitsid shuuterina,seal puudus stoori itäielikult ja oli lienaarne koridori shooter,aga paljud ristisid aasta parimaks aasta shooteriks,siin sama kiire tulistamine doomi stiilis,üle võlli,soohterina ainult lisade ja avatud maailmaga |
... natuke utreerides võiks siis öelda, et pole vahet, kas osta iPhone või selle Hiina kloon, kui töötavad, siis on ju sama head, eks? Rage pole Doom, puudub igasugune tõsiseltvõetav nostalgia ja isegi kui tulistamises on Doomi geneetiline kood aimatav, siis nagu ma juba varem mainisin, kõik muu on lati alt läbi jooksmine, parimal juhul vaid eelmise mängu imiteerimine. Kas sellest piisab? Minu arvates mitte, vähemalt mitte selleks, et olla midagi uut ja väljapaistvat ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
rastaman
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.02.2011
|
18.05.2019 15:24:55
|
|
|
nt. mutant bash arena on väga sarnane esimesele mängule, lisaks palju esemeid maailmas, mingit nostalgiat ja mälestusi esimesest on suutnud luua. iga mäng ei pea olema revolutsiooniline, nalja ja tegevust on piisavalt. 8/10
|
|
tagasi üles |
|
 |
Vici
HV kasutaja
liitunud: 06.02.2008
|
18.05.2019 17:40:38
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
Vici kirjutas: |
doom 2016 ka paljud kiitsid shuuterina,seal puudus stoori itäielikult ja oli lienaarne koridori shooter,aga paljud ristisid aasta parimaks aasta shooteriks,siin sama kiire tulistamine doomi stiilis,üle võlli,soohterina ainult lisade ja avatud maailmaga |
... natuke utreerides võiks siis öelda, et pole vahet, kas osta iPhone või selle Hiina kloon, kui töötavad, siis on ju sama head, eks? Rage pole Doom, puudub igasugune tõsiseltvõetav nostalgia ja isegi kui tulistamises on Doomi geneetiline kood aimatav, siis nagu ma juba varem mainisin, kõik muu on lati alt läbi jooksmine, parimal juhul vaid eelmise mängu imiteerimine. Kas sellest piisab? Minu arvates mitte, vähemalt mitte selleks, et olla midagi uut ja väljapaistvat ... |
tahaks teada mis viimasel ajal mängudes uut on olnud,kõik ühe sama vitsaga,on see farcry,tomb raider viimased 3 osa,ac origins veidi muutis kui järgmine ac on sama mis oli odyssey,siis see farcry ja ac võib juba minu pärast olemata olla,nimekiri on järjemängudes kõik üks ja sama,ei midagi uut
_________________
 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dj-E
Aeg Maha 2a

liitunud: 19.01.2004
|
18.05.2019 19:35:38
|
|
|
Vici kirjutas: |
tahaks teada mis viimasel ajal mängudes uut on olnud,kõik ühe sama vitsaga,on see farcry,tomb raider viimased 3 osa,ac origins veidi muutis kui järgmine ac on sama mis oli odyssey,siis see farcry ja ac võib juba minu pärast olemata olla,nimekiri on järjemängudes kõik üks ja sama,ei midagi uut |
Meil ei oleks midagi selle vastu kui Rage 2 oleks väga hea mäng. Aga ta lihtsalt ei suuda esitada Doomi ja Mad Max-i häid külgi. Neid kahte asja ei ole suudetud kopeerida nii nagu peaks.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
psydeblo
HV Guru

liitunud: 08.11.2005
|
19.05.2019 09:12:35
|
|
|
Sai siis veel mõned tunnid punnitatud mängida. Lõppkokkuvõttes ei olnud mäng ootamist väärt. Muutub päris kiirelt igavaks ja üksluiseks. Ja kindlasti ei ole mäng oma hinda väärt.
|
|
Kommentaarid: 148 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
135 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
20.05.2019 12:29:18
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
... mängi siis rohkem, saad aru, mida ma mõtlen. Esmapilgul tundub tulistamine doomilikult hea, kuid varsti saad aru, et muud seal polegi, maailm on tühi ja suuresti vaid tüütu ballast, lugu pole ollagi ja see on esitatud üsna vanamoodsalt laisal viisil. Kui sulle meeldib kirurgi täpsusega mängumehhaanikaid avastada ja iga mäng pudinateks lahti võtta, siis oled sa väga väike kontingent mängijaist. Enamik ootab siiski kogemust, mis mängiks ennast ise loomulikult välja, mitte ei sunniks tikutulega seda otsima ... |
mängisin rohkem. ja ilmselt mängin veel, sest lõppfaasis pooljumalana kaart tühjaks peksta ei tundugi seni liiga grind. peamine lugu on viimase missiooni juures. otse mängides on ~10 tundi mängu, kaart tühjaks tehes vast 20 ja veidi peale. täishinna eest vähe. odavama hinna eest (nagu see 30-35, mille eest hädapärast kätte saab) enam-vähem. hilisemate soodukatega ja gotyga saab olema täitsa okei.
lugu on tõesti esitatult hämmastavalt igavalt. selline numbrite järgi värvitud tulistamismängu lugu. on paha tüüp, on plaan paha tüübi mahalöömiseks, selleks on vaja kolme tegelasega rääkida ja paar nende ülesannet ära teha, sealjuures iga tegelase juures mõju 5 tasemeni nügida. ette nähtud mõrvimiste üle pole väga kurta, midagi uut ja suurepärast just ei ole aga täiesti pädevad. see 5 tasemeni mõju nügimine on ka lihtsam kui arvata võinuks - kui iga erineva madina tüübi ära proovid, on kõigi kodanikega tase 4-5 käes. edasi pead võib-olla 1 või 2 grindima. nõme aga mitte liigselt. palju nõmedam on peale sunnitud võidu sõitmine ja mutant bash (mõlemad ise ägedad, aga nende sunnitud kombel peale surumine sakib).
tegelased on olemas aga täiesti realiseerimata. väga korralik potentsiaal on täiesti raisku lastud. need kolm peasõpra on enam-vähem välja joonistunud aga mõistlikul kombel vaid kombinatsioonis esimese rage mängimise peale. toetavad tegelased nagu chaz, desdemonya või klegg on olemasoleva karakteriga aga peale esimest tutvustust täiesti kasutamata. kuripaha cross on kuskil nende vahepeal - karakter on olemas aga vähe kasutatud. ülejäänud kodanikud kogu maailmas on kohatäide - isegi abivajajate dialoog on 2 rida ja väga nõmedalt realiseeritud (abi vajamise rida vastavad nad sulle igal juhul kuni ülesanne täidetud, siis mängija tegelane lisab oma dialoogirea, tegelane vastab veel ühe ja kõik). samasugune laiskus veel hullemal kujul on igasugused ülesanded kaardi peal - arusaadav, et seal on loetud hulk missioonitüüpe aga isegi kui on olemas abivajaja või logi, mis viitab kohale mingi sündmusega seoses (mutandid ründasid, appi), siis journalis on puha üldine tekst kaardi ikooni tüübi järgi.
maailm on tegelikult päris hästi tehtud. kui esimeses rages oli praktiliselt vaid kõrb - ja nüüd avalanche tehtuna olnuks see liiga mad maxi koopia - siis soo ja dzungel toovad sisse ka vähe teistsugust keskkonda. kui mitte muud, siis veidi silmailu. vastuseisvad grupid on ka piisavalt erinevad, et olla lõbusad. lorega on lood nii ja naa. kui logisid ja kirjeldusi loed ja teksti kuulad/loed, siis tegelikult on seda ragedes omajagu aga seda ette sulle mitte kuidagi ei söödeta. sinna juurde kogu eelnev jutt tegelaste ja kaardiikoonide kohta ja ongi sellega halvasti. nagu öeldud, raisatud potentsiaal.
madin siiski päästab rage päris palju. kui keegi enne ütles, et see ei ole doomi moodi, siis ei peagi olema. kui muude mängudega võrrelda, siis on palju päris doomist (nagu seekord küll oskustepuu abiga sprint ja selle abi su nähtamatuks või raskesti tabatavaks tegemisel), overdrive sarnane asi on üsna tavaline kraam ja töötab hästi, kogu supervõimete lugu on veidi maitseasi aga need kõik töötavad väga mõistlikul kombel. relvade ja nende käitumise osas on id abi on väga selgelt tunda - neil on miskipärast hea oskus teha relvi väga hästi, visuaal, heli, damage ja kogu see kompott käib lihtsalt meeletult hästi kokku. erinevad võimed ja relvad ning lähenemisvariante tekib mängu edenedes omajagu. mis seal salata, päris äge on täis hooga mingile bandiitide pelgupaigale läheneda, autoga sinna sisse hüpata, autost katapultistmega välja hüpata ja poolelgi õhus seistes tuld ja tõrva alla vastaste pihta lennutada, siis matakaga vastu maad nii et rahvas üles lendab ning seejärel overdrive peale ja ülejäänutest läbi joosta. varieerida ja kombineerida vastavalt võimalustele ja on päris äge. lähim paralleel vanemate mängude osas on paljuski bulletstorm, aga rage2 ei küüni päris bulletstormi absurdi tasemeni, mis sedapuhku on pigem hea asi.
ringi sõitmise osas ma saan küll kriitikast aru aga sõidukite aeglane, uimane ja raske käitumine on selgelt sihilik. erinevalt mad maxist ja nii mõnestki teisest mängust ei pea autodega sõitmine lihtne olema. niikuinii hüppad välja ja lased relvadel rääkida. vahemaad on ka väiksemad kui suuremas osas ringisõitmise mängudest, nii et liiga tüütuks see töllerdamine ei muutu. võidu sõitmise osas on autode käitumisega muidugi kehvasti aga mängu enda keskkonna vaates ei ole seal midagi valesti.
nightmare oli väga äge ja korralikult raske aga lõpuks alustasin normali või easyga uuesti, sest mu mänguaeg on lihtsalt piiratud ja tahtsin mängu ära näha
tehnilisest poolest on pilt väga korralik. dof ja motion blur on sedapuhku täiesti halvad, nagu ma eespool märkisin aga muus osas ei ole põhjust viriseda. mängul on tänapäeval erakordselt ilus praktiliselt võimatu välja näha, aga pilt nii tehnilisest kui kunstnikutöö küljest on täiesti heal tasemel. fpsi osas ei tea, midagi halba ei taju ja afterburner vulkani fpsi ei näita.
probleemide otsa olen jooksnud dialoogidega (mis vahel heli lihtsalt ei mängi ja vahel jäävad kinni, nii et vaid esc menüüsse saamiseks ja tagasi aitab), (video)seaded paaril korral ei salvestunud mängust exit to desktop minnes, gpu väikesegi overclocki peale rage2 lihtsalt kohe crashib ja gpu kasutus on tõesti viimase piirini paigas.
ahjaa - control scheme ja eriti menüüd seebiks. consolitus kõige hullemal kujul.
edit:
omaette vaidlus või arvamuse koht on open-world tulistamismängu olemuse kohta. puudub koridor või selline staatiliselt ühendatud järjestikuliste alade lugu ja pead ise käima madinat otsima ning seda tegema suuremalt osalt selles järjestuses, mis sulle endale sobib (ja vähemal määral konkreetse võistluse raskusastme järgi, igal kohal on see olemas numbriliselt 1-10). see mängustiil ei ole päris kõigi jaoks, sest ei ole edasi ajavat ora perses või noolt nina ees.
kuskil videos keegi ütles, et rage2 pidanuks olema coop. sellega nõustun küll täielikult, seda enam, et siis oleks puudujäägid kergelt alla neelatavad - koos madistades pole lore ja loo jaoks niikuinii aega. borderlands on vast lähem vaste kuigi borderlandsi lootshooter on veidi erinev alamžanr. rage2 mängides tulid mul päris tihti ette paralleelid division2, mitte keskkonna ja loo osas (mis division2s on paremini tehtud, kuigi mitte palju) aga just mängu olemuse, madinate ettevalmistuse või leidmise osas. esimese rage coop missioonid lõid päris hea ettekujutuse, milleks mäng võimeline on ja rage2 oli see hetk, kus oleks võinud asja realiseerida.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
20.05.2019 13:00:36
|
|
|
Ma olen ka oma 10h mänginud, peastoorit mitte nii eriti. Algab natuke uimaselt aga kui sa relvad/abilityd unlockid Arke külastades siis õige lõbu alles hakkab pihta. Madinad on lihtsalt nii funid. Stoori on jah kuiv ja arvestades mängu enda pikkust siis 35€ eest tasub teda võtta, rohkem raha ta väärt pole minu silmis.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dj-E
Aeg Maha 2a

liitunud: 19.01.2004
|
20.05.2019 15:07:16
|
|
|
heretic666 kirjutas: |
Ma olen ka oma 10h mänginud, peastoorit mitte nii eriti. Algab natuke uimaselt aga kui sa relvad/abilityd unlockid Arke külastades siis õige lõbu alles hakkab pihta. Madinad on lihtsalt nii funid. Stoori on jah kuiv ja arvestades mängu enda pikkust siis 35€ eest tasub teda võtta, rohkem raha ta väärt pole minu silmis. |
35€ kah palju. Kunagi ehk 15€ eest Steami võtme võtaks. Usun, et selle mängu hind kukub kiiresti ja suure kolinaga.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
20.05.2019 15:30:18
|
|
|
No see sõltub jah indiviidist, 35€ eest minu arvates meelelahutust küllaga. Pakuks ka et hinna kukkumine tuleb sellel mängul kiire.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
20.05.2019 16:20:35
|
|
|
londiste, mis ma oskan öelda, ju sa siis suudad rohkem kõrvale ja mööda vaadata, kui mina
Ma olen väga nõus, et mitmikmäng kompenseeriks päris palju. Üksikmängu puhul kipubki mängija ootama märksa sügavamat kogemust kõigest. Koos mängimine loob aga täiesti teise märksa vabama mõõtme, mis sobiks antud mängule päris hästi.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
20.05.2019 16:35:16
|
|
|
see sügavam kogemus läheb maitse peale välja. ei saa kõigile meeldida. open-world shooterit tehes ei saa liiga palju nöörpidi järgi vedada. juttu ja cutscene liiga palju mängu paned, siis alienateb tublisti osa rahvast. kasvõi siit teemast näitena - Dj-E kuskil kurtis, et hologrammi ei saanud skippida. see tõesti oli vist ainukene cutscene (tegelikult isegi mitte cutscene) kogu mängu peale, mida ei saanud skippida.
tegelikult on shooterit üldse kohutavalt raske open-world mänguna teha. shooter on one-trick-pony, kogu see relvade ja skillide unlockimine on suhteliselt vägisi külge riputatud lahendus ja kuigi rpg elemendid on standardiks saanud, siis rage2 üritab oma tulistamismängu juurte juurde jääda. vahelduva eduga.
Dj-E kirjutas: |
Minu jaoks ei ole Rage 2-s Doomi laadset tulistamist üldse. (On vaid Doomi laadne madin) Väga erinev tundus ja ikka pigem halvemuse poole. |
rohkem relvi ja võimete puud lahti teed, läheb väga doomi tulistamise stiiliks kätte ära. shotgun, slam, dash ja co, eriti koos overdrivega on väga samas augus
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
20.05.2019 17:08:28
|
|
|
londiste, miks ei saa? Paremaid neist on siin teemas juba korduvalt mainitud, raske aru saada, millest sa räägid tegelikult jätavad paljud ülevaated sarnase mulje nagu sinu kirjeldatu. Nähakse küll mängu vigu, kuid vabandatakse neid välja täiesti seosetute argumentidega või et, no on ju lõbus küll. Pidevalt tekib küsimus, et mida need inimesed näevad, mida mina ei näe ja ometi sedasorti tulistamine mulle nagu väga meeldib
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
20.05.2019 17:27:05
|
|
|
DigeBeni, millised on head open-world shooterid?
- mad max ei olnud shooter
- fallout on shooterite vaatepunktist puhas rpg
- doom pole open-world
- borderlands ja lootshooterid on veidi teine nišš
asjakohastest:
- just cause on väljaspool storyt masendavalt igav ja halb shooter
- far crysid olen ma vähe mänginud, ei oska seisukohta võtta
"on ju lõbus küll" kõlab päris hea argumendina. on mängud, millest otsid sügavamõttelist lugu ja on mänge, millest otsid mindless tulistamist.
ma jätkuvalt ei saa aru, mida sa täpselt mängust otsid. mainisid vaid, et see on meh ja midagi põrutavalt uut ei ole ja et lugu ning maailm sind ei paelu. mänguga kokkusobimatud eeldused või postapocalyptic theme ei sobi? sügavamõttelist storyt ma sellisest mängust ei otsi ja ei ole eriti pettunud, et ei leidnud. tegemist on selles maailmas küll kuigi shooterile kohaselt on tegemist praktiliselt puhtalt mutantide või raiderite mõrvimisega. shooteri osas on see väga palju parem kui enamik siin teemas loetletud mänge.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
20.05.2019 17:27:56
|
|
|
... miks peab olema tingimata avatud maailm ja mis see midagi raskeks teeb? Siis teeks ju ka muudes valdkondades rakseks, kuid üldises plaanis on häid avatud maailmaga mänge piisavalt. Avatud maailm pole asi iseenesest ja pole selle mängu probleem number üks, õigupoolest ei oma avatud maailm selle mängu puhul üldse erilist sisu. Pigem on probleemiks, et miski ei loo selle mängu puhul rahuldavat tervikut, kõik on kuidagi suvaliselt kokku keevitatud ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
20.05.2019 17:34:55
|
|
|
sa läbi oma postide kaasa arvatud viimases tood põhiliselt just välja, et avatud maailm ongi olematu story kõrval rage2 põhiprobleem. millele ma otseselt vastu ka ei vaidle
meil on vist veidi erinevad hindamiskriteeriumid. kui story ja selle maha mängimine välja arvata, ei tundu rage2 mulle suvaliselt kokku keevitatud olema. mängu enda elemendid on omavahel täiesti mõistlikult sobitatud. jah, mingi sügavamõtteline story sinna nii-öelda õlina vahele ajada oleks tore aga ka praegusel kujul seisab mäng normaalselt koos.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
20.05.2019 17:35:39
|
|
|
... ei, põhiprobleem on pigem just see, mida eelmises postis mainisin, tükid ei sobi hästi kokku ja ei oma eraldi vaates piisavalt kaalu. Neid võib küll eraldi hinnata, mõni parem, mõni kehvem, kuid selline kompott vähemalt mulle lõbu ei paku, kui iga teise asja peale pead õlgu kehitama ja silma kinni pigistama. Selline tase võis olla aktsepteeritav tollal, kui Rage 1 välja käidi, praegu on see aga ikka lati alt läbi jooksimine, nagu juba varasemalt maininud olen ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
20.05.2019 17:37:38
|
|
|
mis on need lati paika pannud mängud?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dj-E
Aeg Maha 2a

liitunud: 19.01.2004
|
20.05.2019 17:45:25
|
|
|
londiste kirjutas: |
mis on need lati paika pannud mängud? |
Ma pakuks, et DOOM ja Mad Max, sest arendajad on samad ja prooviti sarnast kompotti kokku toppida. Kahjuks ebaõnnestus. Mul on Rage 2-st väga kahju kuna oli mul Must Have listis. Nüüd on ta mul ~15€ listis.
Ma pidasin DOOM-i tulistamise all seda silmas, et tunnetus ei olnud sama hea kui DOOM-is. Maybe see muutubki uute skillide jms lahtilukustamisega aga ma ei viitsinud "Demosse" niiväga süüvida. Praegu oli nii imelik, et kui läbi sihiku sihtida siis nagu tuleks mingi aegluup peale. Kas see pärast ära kaob oskad sina paremini öelda.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
20.05.2019 19:34:19
|
|
|
londiste kirjutas: |
mis on need lati paika pannud mängud? |
... Far Cry ja Crysis, viimane pole küll päris avatud, kuid maailm omab siiski rohkem mõtet, kui Rage 2 avatus. Viimasest saab ka hea võrdluse, kuidas teostada futuristlikku powerarmorit ilma, et see päris jaburalt üle võlli ei keeraks ja mängu sobiks. Rage puhul olekski rohkem mõtet omanud läbivalt Fallouti stiilis tatist ja teibist kokku monteeritud tehnika, kui selline überfuturistlik roosa-kirju läbu pritsiv, epilepsiat tekitavalt vilkuv ja värelev jamps ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
20.05.2019 19:59:22
|
|
|
Dj-E kirjutas: |
Praegu oli nii imelik, et kui läbi sihiku sihtida siis nagu tuleks mingi aegluup peale. Kas see pärast ära kaob oskad sina paremini öelda. |
see ei tohiks olla läbi sihiku laskmisega seotud vaid juhtub siis kui lased nii, et vastased sind veel avastanud ei ole. saad paar-kolm tüüpi alguses kiirelt maha nottida. nightmarega oli väga VÄGA abiks. pärast saab skilli, mis sneak attacki damage kordistas, nii et see on veel efektiivsem.
DigeBeni kirjutas: |
londiste kirjutas: |
mis on need lati paika pannud mängud? |
... Far Cry ja Crysis, viimane pole küll päris avatud, kuid maailm omab siiski rohkem mõtet, kui Rage 2 avatus. Viimasest saab ka hea võrdluse, kuidas teostada futuristlikku powerarmorit ilma, et see päris jaburalt üle võlli ei keeraks ja mängu sobiks. Rage puhul olekski rohkem mõtet omanud läbivalt Fallouti stiilis tatist ja teibist kokku monteeritud tehnika, kui selline überfuturistlik roosa-kirju läbu pritsiv, epilepsiat tekitavalt vilkuv ja värelev jamps ... |
far cryd pean proovima, 2-3-4 ei suutnud mingit muljet jätta. see setting ei istu ja shooteri osa ei tundunud just väga hea.
crysis on koridorishooter. esimene võib-olla veel enam-vähem aga edasi on täiesti koridorishooterid. seal on küll ringitöllerdamiseks ala aga tegevus on sihitud, nool jookseb ees ja lähed mööda koridore alast alasse.
ülejäänu osas - sulle see setting ja maailm ei istu. see on arusaadavam argument.
reklaammaterjal, videod jne tekitas selle roosa-lilla kirevuse vastu ka minus ikka päris korraliku trotsi aga peab tunnistama, et antud keskkonnas see töötab. see ongi selline teistmoodi postapokalüptiline maailm, kus ei aja igat padrunit ja vett ja muid survival elemente taga. ühiskond (ütleme, et üldterminina) on, elu toimib, padruneid on nagu murdu. see neoonvikumine käib asja juurde. õige liigutus ilmselt just selles valguses, et palju mänge on sarnase settinguga olnud ja esimese rage hallikaspruun väljanägemine, mis 8-9 aastat tagasi polnud just suurem asi unikaalne oleks täna ikka väga vanunud. kui mitte muud, siis see kirevus on isikupärane. praktikas jääb päris neoonvilkumist mängides vähe silma kui mõningad ui elemendid, maas jooksvad nooled ja overdrive välja arvata. linnades on, mujal vähe. bandiidite värvikirevus on lihtsalt shiny and chrome
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
20.05.2019 20:40:10
|
|
|
... mulle jääb mulje, et sa mõtled lihtsalt asjad väga ilukirjanduslikul viisil endale sobivaks olenemata, et reaalsus ei ole seda tegelikult väärt, aga noh, eks igaühel oma lõbu
... koridorimaailmal pole midagi viga, kui see on hästi läbi mõeldult kokku pandud. Omaaegne klassika nagu Half-Life ja järjed on ju selle ehtne tõestus. Lisaks veel ka käigupealt välja käidud lugu, mis ei hoia sind kinni ega piira kuidagi, kuid siiski läheb piisavalt korda, et sellest hoolida. Tulistamine ei pea olema suisa Doom, Quake või CS, et olla pädev, aga AAA mäng peab olema ikka komplektina hea ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
21.05.2019 00:55:29
|
|
|
tehtud sai.
28h kanti lõpuks kokku mängu enda lugemise järgi.
edit:
pole teemas veel märganud kas seda mainiti aga rage2 ei ole samal tehnilisel baasil kui esimene rage. idtech(5) asemel on tegu avalanche enda apex enginega - sama mootor, mis on mad maxi ja just causede taga.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
viimati muutis londiste 21.05.2019 13:28:18, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
rastaman
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.02.2011
|
21.05.2019 01:53:24
|
|
|
lõpptulemuseks korralik kõmmutamine, aga jube lühike, 17h ja ainult 8 peamissiooni pole piisav. ei jõudnud kaartigi täielikult avastada, alustab uuesti algusest ja teeb kõik läbi. story dlc-d kindlalt tulemas.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Vici
HV kasutaja
liitunud: 06.02.2008
|
21.05.2019 14:38:43
|
|
|
ma sain kõigi tegelastele 18 leveli täis,üle 18 enam ei läinud ka.Mängisin hardiga aga oleks võinud päris nihgtmariga läbi teha,siis oleks pihud päris higised olnud,hardiga oli suht norm mängida
_________________
 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|