By the end of 2017, the company brought in a total of $207 million and had spent $193 million since 2012. Capital on hand at the end of 2017 fell 26% to $14 million from the prior year. Total income—made up from fan pledges, its subscription pass and fan events like its annual CitizenCon event—has been consistent the past three years, with the company bringing in $44 million in 2017.
The majority comes from fan pledges. Backers can no longer directly donate to the company; they now receive something in return, be it the early-access version of the multiplayer for $45 or purchasing in-game assets like starships whose costs can rise into the hundreds of dollars. This year, the company matched 2017’s $35 million, calling December its best ever month for pledges.
The highest expenditure is on its staff, of which 85% were developers last year. With a headcount of 464 across five studios in 2017, salaries cost the company $30 million. Staff size has since grown to over 500. Other costs associated with development made up the second-largest line item, at $10 million.
Ma uskusin, et 2019-2020 SQ42,
kui beta on 2020, siis võimalik, et mäng ilmub 2021-2022.
Veidi nõme, aga kannatab ära. 2021 tundub, et võiks küll välja tulla.
kui 2020 aasta alguses on beta SQ42 siis vaata kui ruttu alphast betase läheb. Siis rellis võib olla ka 2020 sees. Neil on vaja sq42 valmis saada ruttu. Testimine ei võta kaua sest singleplayer. Kui neil sq42 valmis siis kiireneb ka sc tootmine. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
sai natuke müratud videos pole pvp kuid seda juhtub kui killi endale võtad siis mõnel tuleb sitt püksi ja tahab su eemaldada kuid nende fun on jäänud lühikeseks kiddod ei pea vastu koormusele
Link _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Suurepärane!
Pole raatsinud seda veel osta, sest ei tea kas jääksin seda mängima või mitte, aga nüüd vähemalt saab ära proovida.
Tänud
EDIT:
Mäng päris lõbus ja kindlasti ka väga kena, kui ainult lubatakse
Tegin kusagil planeedil madallende mingisuguse piraka laevaga ja kolaki mäkke Väiksemad laevad vähe teravama juhtavusega.
Deathmatchid ka toredad. Neljast mängust kaks võitu.
Kuidas teil lood fps'iga on? Kas viga minu raalis või kõigub ja dropib mängus kaader tihti ja suurelt?
Tirisin reso 1080 peale ja panin Low sättedele, et kuidagi arvestavalt jookseks. Ennem 1440p peal istus madalaimal graafika sättel 40-60 fps. Nüüd 1080 resol 50-75 fps. CPU töötab nii 69% ja GPU 86% @1391MHz
Proovisin. Otsisin 10 minutit, kuidas teise korruse platvormile saada, kuna laeva tellimise pad ei näidanud, kuhu see tuli. Sain laevale, lendan kuhugi planeedi poole. Spoolin ära. Planeedini endiselt palju maad, hakkan nuppe vajutama, et leida kiirem võimalus. Laev lülitub välja, enam käima ei lähe, lihtsalt ei sõida. Mõtlesin, et kontrollin olukorda laevast väljaspool. Hüppan välja. Laev eemaldub minust paari sekundiga mitme tuhande meetri kaugusele ja aina kaugemale jääb. Küsin abi. Mingi vana võtab peale, viib suvalisele planeedile. Hüppab maha, jookseb jaama. Jooksen järgi. Ta jõudis lifti ja uksed läksid kinni. Vajutan lifti nuppu, uksed avanevad. Astun sisse ja lendan mapist välja kuniks suren ära. 10/10
Kuidas teil lood fps'iga on? Kas viga minu raalis või kõigub ja dropib mängus kaader tihti ja suurelt?
Tirisin reso 1080 peale ja panin Low sättedele, et kuidagi arvestavalt jookseks. Ennem 1440p peal istus madalaimal graafika sättel 40-60 fps. Nüüd 1080 resol 50-75 fps. CPU töötab nii 69% ja GPU 86% @1391MHz
Tänud
GTX1080 ja 1600x.
Testisin Star Marine mode'is põhiliselt. Või mis testisin, tahtsin lihtsalt space marine olla aga fps dropid ei lasknud rahulikult noobe ownida või kuidas noored selle kohta ütlevadki. 1440p peal umbes sama kogemus. Enamus ajast enam vähem okeilt ka medium/high peal, aga oli piisavalt fps droppe, et nad mõjuksid tõrvatilgana meepotis.
Kruttisin settingud low-i peale ja vaatasin uuesti.
1080p peal oli Star Marines framerate 70-80 isegi aga aeg ajalt ikkagi takerdus.
Universe osas jooksis 1440p 60fps tuuri ja 1080 tilbendas seal 80-90 kandis. Eks natuke olenes, kus olla ja mida teha. Ning sujuvamalt kui Star Marine. Droppidest siiski päris lahti ei saanud.
Koormused umbes samad kui sul.
Karvane tunne, et mälukasutus võib olla probleemi juur. Optimaalset lähenemist oleks ehk ka raske loota Alphast mis on veel aastate kaugusel release-st. Ja isegi seda peavad mõned optimistlikuks arvamuseks. Täna ei viitsinud sellesse süveneda, kuid paar patchi tagasi jooksutasin seda lihtsalt 16GB RAM-i peal ilma swap failita. Jäi nälga ja crashis. Isegi kui kõik muu kinni panna. Swap fail sai sisse lülitatud ja crashid lõppesid. Aga graafikuid vaadates tundub et swap fail läheb kasutusse palju varem kui 16GB täis tiksub nii et kokkuvõttes SC liigutab andmeid RAM-i ja Swapi vahel jõuliselt. Swap on SSD peal aga ikkagi.
Kell on palju, võimalik et ajan täisudu.
SC-l on tohutu potentsiaal ja veel suurem ambitsioon. Võib olla isegi liiga suur. Kui nad suudavad poolgi sellest ära realiseerida, siis on tegu ühe vägevaima mänguga, mis kunagi kokku pandud. Kuid isegi see on tohutu ettevõtmine.
Mul kasutas mäng 16gb RAM'ist ära sinna 8gb kanti (CAM software jooksis taustal, ülejäänud ja üleliigsed proged olid kinni ja näitas RAM'i vaba ressurssi ~5gb)
Usun , et nad püüavad mänguritele 1070+ ja RTX 2000 seeria kaartidele toodet teha. Võinoh, pole veel optimeeritud vanema gen'i kaardi omanikele.
Mäng on väga äge ja potentsiaali küll.
kui kunagi peaksid tekkima vabad vahendeid oma raalile korralik uuendus teha siis loodan, et nad on ikka sama tegusad ja ambitsioonikad.
Ma ei saa kindlalt väita, aga vist low-mediumi peal väga vahet ei ole. Sööb rohkem CPU'd kui LOW peale lükata.
Ise lasen 1440p high
cpu: ryzen 2600
gpu: 580x 8gb
kärab küll. Jah, jaamades dropid toimuvad, aga kui kuskil kosmoses või kuul/planeedil eemal linnakärast ringi lasta on fps 40+.
Cryengine ju cpu näljane engine ega lumberyard midagi etem pole ikkgi tahab palju cpud saada. 3.6 patchis liiguvad osad asjal cpu pealt gpu peale. Eks näis palju fps area18 tõuseb nad ostsid sisse selle lahenduse.
hetkel fps 110 port olisaris kõigub seal 60-100 vahel area 18 tõmbab seal 45 fps kandis vahest ka 80. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Kellel veel mängu ostetud pole, siis täna peaks tulema info vaba lennu nädala kohta umbes kell 18:00. Peaks olema 5 erinevat laeva mida saab kasutada.
Kui plaanite konto luua, siis registreerides teise koodi kasutades, saab 5000 lisa alustusraha kui mängu soetate ja refferal koodi omanik saab mingeid unlocke, esimene unlock mul nätab mingeid laser repeatereid laevale.
kuulujuttude järgi pidi millalgi tulema et enam ei teeni aUEC vaid hakkad koguma UEC otse resettid kaovad ka ära. Kas siis tõesti küi kood valmis hakkavad süsteeme lihtsalt juurde lisama. Ennem kui sq42 pole betas ja esimene episood jagatakse laiali 2020 seda UEC asja vist ei näe. Selleks peab olema kood ikka stabiilne muidu kui ostad laadunigi ja teel lihtsalt crashib oled rahast ilma. Hetkel saab peale resetti oma raha tagasi kui 100k ikka kaob on päris jant seda tagasi saada.
Tavaliselt kui raha kaotasin ei viitsinud rohkem jännata ja ootasin uut resetti. Teinekord harva tegin 100k uuesti kokku. Midagi lõbusat see ei ole. 100k on selline summa millega tasub raha teenima hakata. Suurema laeva jaoks on ka 100k kommiraha kui müügiga tegeleda. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.