Häirib see, et igat padrunit pead lugema. Nüüd on esimene boss fight. Padrunid otsas. Et mis edasi? Hakkan mängu otsast peale?
Video kommentaare lugedes tundub ,et ma pole ainuke. Fuck you capcom.
RE2R ei toimi täitsa nii nagu kunagine pleikari variant kus pmst jagus ammot, et kõik maha kõmmutada. Ehk lõbupärast pole vaja kõiki tappa, kui ei jookse siis mitmed zombid ei reageeri üldse ehk ära torgi, sama asi osade lickeritega. Kohtades kuhu eriti pole asja tagasi, ei lase zombisid või lased laksu, et staggeriks ja silkad mööda.
Häirib see, et igat padrunit pead lugema. Nüüd on esimene boss fight. Padrunid otsas. Et mis edasi? Hakkan mängu otsast peale?
Video kommentaare lugedes tundub ,et ma pole ainuke. Fuck you capcom.
mängi easyga siis on mängitav. Pigem peakski olema easy=normal ja normal=hard ja hard=unreal. Nende lickeritega on see, et kui ta on korra nii öelda äratatud siis pole vahet kas hiilid või mitte ikka tuleb kallale. Neid akna kinni laudamise asju võiks rohkem olla, et saaks kõik aknad kinni lüüa. Sain Leoniga lõpuni ära, selle bazooka oles võinud ju varem saada tegelikult. Nüüd lõpus saad selle ja siis teed ühe lasu ja ongi kõik mäng läbi. _________________
Goon, Resident Evil ei ole kunagi run and gun mäng olnud. Ma seitsmendat pole muidugi mänginud aga isegi algses RE2's pidi laskemoona kulu jälgima. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
hardiga ka täitsa normaalne,normaliga oli liiga lebo,mängu jooksul vaid 3 korda surin,nüüd hardiga juba teab ja kuidas,ei tundugi raske.Kui resident eviliga eriti vanemate osadega kodune oled,pole see hardiga raske midagi,pigem vanemad osad olid hardiga raskemad _________________
Zombid oskavad väga hästi mööda joostes kinni haarata. Kindluse mõttes 1 kontroll-lask, et nad uimaseks teha ja siis saab kindla peale mööda joosta. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Ma alguses täristasin ka kogu moona zombide peale ära,aga mida edasi seda raskemaks läks ja seda rohkem hakkas koitma et pole väga mõtet,kui niipalju et nendest mööda saaks kas siis jalga tulistasin vms... Kuna ei ole seda mängu algversiooni kunagi mänginud, siis on ikka see väga äge mäng Mängin normal raskusastmega ja kohati ikka imestan kui mõnest kohast edasi saan et kuidas see võimalik oli ...enamjaolt on mul laskemoon otsas ja ise olen poolvigane lombakas need 2 esimest stage selle birkin nimelise elukaga sain ka kuidagi läbi nii et mingi erilist laskemoona varu kaasas ei olnud ja stage 2 oli mul juba see leegiheitja ja sealt edasi oli juba lihtne,kes teab see teab. jõudsin siis eile rongiga kuhugi maaalusesse laboratooriumi ja näeb mis pulli seal edasi hakkab saama , mulle meeldib see et kui edasi ei saa siis ma pusin ja otsin niikaua kuni saan pihta mis tegema peab. steami andmetel momendil 12 tundi mängitud Leoni osa.kui see läbi saab võtan Claire osa ette,ma ei tea kui palju see erinev on siis Leon-i osast.Ütleks veel seda ka et see Residen Evil Zero remake mis tuli ka paar aastat tagasi välja see oli minu jaoks isegi raskem kui see praegune teine osa.
Claire'i ja Leoni stoori erineb minimaalselt, pigem mõned erinevad vaated asjadele.
Mr.X on juba jälil sul? _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
See oli niisama küsimus _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kuna süda ei and rahu siis kakkusin sätteid igaks juhuks alla ja läksin uuele HC kiirele ringile Leon game A. Tulemus S+ rank ajaga 1:13:43 ja 0 seivi. Tsekkisin ka huvipärast mis ajaga tuusad paugutavad - need lasevad pmst tunniga Huvitav oli see, et peale seda kui härra X'ga esimene kohtumine oli siis politseimajas teda rohkem enne ei kohanud kui tungi varre sain - ilmselt skript. Ahjaa ja nestis tolle eest suuska lastes lendasin ühele puuslikule sisse - jumal tänatud, et üks nuga inventoris oli - muidu oleks midagi vist puru löönd
Enivei marueht resident on too ikka ehk RE nagu vanasti. Loodetavasti mingit lollust enam ei toodeta (nagu seitsmes). Samas muidugi oleks lootnud, et tsillimise mõttes võiks kõiki relvi infinite ammoga saada - upgrade magnumiga saab ikka jõlevähe aega paugutada ja ammot vist mingi 36 pauku kõigerohkem olnd. Ehk siis jahh, samurai edge on lahja ja rocket launcher pole niifun.
Enivei marueht resident on too ikka ehk RE nagu vanasti. Loodetavasti mingit lollust enam ei toodeta (nagu seitsmes). Samas muidugi oleks lootnud, et tsillimise mõttes võiks kõiki relvi infinite ammoga saada - upgrade magnumiga saab ikka jõlevähe aega paugutada ja ammot vist mingi 36 pauku kõigerohkem olnd. Ehk siis jahh, samurai edge on lahja ja rocket launcher pole niifun.
Mille poolest seitsmes osa lollus on võrreldes teise osaga, tood ehk mõne näite?
Seitsmendat olen mänginud otsast lõpuni ja isiklikult mulle väga meeldis. Seda uut teist osa olen mänginud ainult 30min demo versiooni ja selle põhjalt tundus ka päris põnev.
Küll aga ei saanud mina kuidagi aru, et kuidas teine osa on parem kui seitsmes. Põhimõtteliselt ju kõik sama, otsid träni, tapad zombisid, lahendad mõistatusi jne. Ainult teine tegelane, teine koht ja teine story aga muidu olustik põhimõtteliselt sama. Aga ehk räägid ise lähemalt mis seal teises osas nii head on võrreldes seitsmendaga. Minu 30min demo ei pruukinud piisav olla arusaamaks selle headusest.
Seitsmendas ei olnud zombisid vaid mingit kaka hunnikud ja siis need surematud hillbillyd. Aga äge mäng oli siiski... jabur aga äge. _________________ zero
londiste, ei nad ei respawni nad on kuulikäsnad ühesõnaga kui sa neid maha tahad, siis läheb metsikult kuule,mida kunagi esimestes residentides ei anta sulle niipalju et see ei ole mingi callofduti
ahjaa sain Leon-i osa ka läbi 10H nüüd proovin Clairega.
Clairega on minu arust lihtsam, zombied surevad kiiremini laskmise peale kui leoniga. Claire saab ka rohkematesse kohtadesse ligi, vanglasse küll ei saa. Miski pärast kadus mul Clarega see tinasõdur lihtsalt ära. Tuli mulle sealt helikopteri juurest järgi kuni jõudsin kellatorni ja siis keeras vana ringi ja läks minema. Tagasi majja liikudes ma teda enam kusagil ei kuulnud. _________________
arny, zomborite laskmisel pidada siis kiiremini killima kui ootad ära kuni sihik täpiks läheb ehk critical chance oluliselt suurem. Tinasõduriga algul arvasin, et kui kohe jooksed õigetesse kohtadesse siis ta ei jõua sind kimbutama aga reaalselt hoopis sedasi, et ilmub kähku kohale kui paugutad ehk siis kui mõnda zombit lased. Samas on kohad kuhu ta kunagi ei tule nagu ülekuulamise ruum, kellatorn, filmiruum, STARS ruum.
Tegelaste kohta ei ütleks, et Claire'ga lihtsam - SMG on suht mõttetu relv dämmi mõttes, sparkshotil on ülivähe ammot ja ei saa neid ivy zombisid tappa, käsirelval peale reframe modi samuti ülivähe high power ammot.
Enivei nüüd nii Leoni kui Claire'ga HC peal S+ rank.
Vanas RE2 mängus sai S rankiga lõpetades Hunkiga mängida ja oli samuti boonusrelvad. Kas praegu ka Hunki missioon sees?
Igatahes raudpolt võtan selle mängu lähiajal käsile. Igalpool ainult positiivsed arvamused ja ülimalt heameel, et tehti ikka korralik ja õige atmosfääriga hea RE lõpuks.
Sigahea mang, kahjuks eiteadnud sellest Birkinist ja Tyran'ist nagu midagi ja ilmusid lamppi valja kuna ei olnud teadlik mangu Story'ist kuid personally oota vaga RE3 Nemesis mida sai vaiksena sitt pyksis pleista peal mangitud _________________
Auron, ok ma tahan ka nüüd S rank-i peale teha mis nagu tähtis on et S rank saada ? kiirus ? tean et selle metal gear phantom painis sain ka S rank nii kui tegin võimalikult kiiresti ära,lihtsalt tõin näiteks, tean et metal gear hoopis teine teema
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.