RustyZ, miks nii sapine?
Slaidimine on ju lausa otseselt välja reklaamitud mängumehaanika osa. Ning kui inimene mängis ja mängukogemus oli selline, et eluspüsimiseks pidi ootama ja passima siis nii järelikult oli...see "ma ei tea mida sa mängisid" tundub suht ülearune kommentaar. Absoluutselt kõik ülevaated, mida youtubest olen jälginud on vähemalt või rohkemal määral rõhutanud täpselt sama asja, et camping on vägagi the THING selles mängus. samamoodi on täiesti ilmselge, isegi juba mängu mängimata, et siin on vaid üks ja üksainus viis firefighti võitmiseks. kes näeb esimesena see elab ja kes ei näe see sureb. võiks siis ka küsida, et mida sina mängisid..või oled see superhuman erand, kes reageerib, pöörab, sihib ja vajutab päästikut enne kui teine vend vaid päästikut peab vajutama?
minumeelest oli, või vähemalt tundus päris aus ja kindlasti parasjagu detailne ning to the point kokkuvõte mängukogemusest. täpselt sellist arvamusavaldust ootakski tegelikult kõigilt, kes on proovinud või mängivad. kui inimene näeb mängu juures nii plusse kui miinuseid ja nimetab need ka ära, siis fännboi ei ole mitte see ära nimetaja vaid kõik need nutulinnud, kes säärase asja peale solvuvad. selles küll mitte mingit küsimust ei ole _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Aaaa, sa mõtled kui slaidid kuskile varju ala? ma mõtlesin et sa graafikaglitchi mingit mõtled.
Jah, siin onfgi firefight reaalne ehk saad kuuli ja ongi kõik mitte mingi lapsik PUBG stiil vms et istud nurgas ja varsti jälle terve Siin tuleb mängida varjudes ja taktikaliselt liikudes jne. Heade tiimidea koos on väga hea.
Campamist soodustab maja valvamine nt aga no kuidas sa muidu kaitsed. Kui ei meeldi camper viska flashbang ette ja mine siis jne.
Ma ei ole selle mängu fanboy kindlasti mitte. Küll aga ei peegeldu su jutust üldse see mida mina seal mängus näinud olen.
mina seda juttu ju ei kirjutanud, ma lihtsalt lugesin ja tundus enamvähem objektiivne arvamus. ei olnud lihtsalt kiidulaul ega olnud ka 100% mahategev jutt. ma ei tea kas eelnev kirjutaja ehk seda silmas pidas kui ta slaidimisest rääkis. muidugi võis ka mingi graafikateema olla, aga no selline mängumehaanika seal igatahes pidavat olema
ega keegi ei vaidle ega arutagi selle üle, milline on reaalne firefight. loomulikult saad kuuli ja sured. KUIGI, tänasel päeval on olemas ka kuulivestid, ja militaarmaailmas võivad need olla vägagi efektiivsed. ma ei ole küll otseselt mingi militaarekspert aga tean, et väga kõrgetasemeline vest suudab peatada nii mõndagi. loomulikult mitte igavesti, aga 1-2 kuuli kindlasti. nii et et kõik ei ole ka päriselus alati nii must ja valge. kuna päriselu ja mäng on nagunii erinevad asjad ning peavadki olema mingil määral erinevad siis eks selle koha peal tulebki vahe sisse...et kustmaalt algab ja lõpeb überreaalsus ja kus algab ja lõpeb hea mängitavus. väga hea time2kill balansi leidmine on üsna raske ülesanne, minu isiklik arvamus on see, et optimaalne on täpselt selline, kus mingi aeg reageerida siiski jääb ning eriti hea õnne ja/või kiiruse korral isegi vaenalne tappa. Ega see tegelikult ei ole ka üldse mitte täielikult ebareaalne sest päriseluski võib campija suurest erutusest esimese lase mööda panna või kuskile kätte tulistada ning peale jooksja ei pruugi seetõttu kohe surnud olla. mängus, isegi kui sa viimase "nägijana" ei suuda laskjat maha võtta või isegi mitte vigastada siis vähemalt oleks võimalus täpselt ära näha, kuskohast ta sind tulistas. "päriselus" muide see nii on, olgugi, et sa ise oled hiljem ilmselt surnud siis üsna täpselt saab määrata suuna, kust kuulid vuhisesid _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Päriselt ei pea ka kuul tapma, et vastane lahinguvõimetuks muuta, piisab sellest samast lasust kätte, mida eelkirjutaja mainis. Hea õnne korral ei pea isegi pihta saama. Aitab küll juba sellest? _________________ Steam|Last.fm|
mis pagana pulli see avott siin teemas teeb??? vaatad listist, et teema on üleval, ahah keegi on uue posti teinud ja tuled huviga lugema...kohale jõuad siis on ikka seesama vana mula, mitme päeva tagane postitus ja posti on muudetud ehk mingi pagana näpuikoon lõppu lükatud. wtf
äkki austatud moderaatorid kaaluksid tegelasele miski aeg maha 7p lisamist näiteks? tundub, et päevast ei piisa. läheb päev mööda ja tuleb muudab äkki mõne koma punktiks. kellele sellist jama vaja on ja see ei ole tal esimene kord taolist jura genereerida! _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
mina seda juttu ju ei kirjutanud, ma lihtsalt lugesin ja tundus enamvähem objektiivne arvamus. ei olnud lihtsalt kiidulaul ega olnud ka 100% mahategev jutt. ma ei tea kas eelnev kirjutaja ehk seda silmas pidas kui ta slaidimisest rääkis. muidugi võis ka mingi graafikateema olla, aga no selline mängumehaanika seal igatahes pidavat olema
ega keegi ei vaidle ega arutagi selle üle, milline on reaalne firefight. loomulikult saad kuuli ja sured. KUIGI, tänasel päeval on olemas ka kuulivestid, ja militaarmaailmas võivad need olla vägagi efektiivsed. ma ei ole küll otseselt mingi militaarekspert aga tean, et väga kõrgetasemeline vest suudab peatada nii mõndagi. loomulikult mitte igavesti, aga 1-2 kuuli kindlasti. nii et et kõik ei ole ka päriselus alati nii must ja valge. kuna päriselu ja mäng on nagunii erinevad asjad ning peavadki olema mingil määral erinevad siis eks selle koha peal tulebki vahe sisse...et kustmaalt algab ja lõpeb überreaalsus ja kus algab ja lõpeb hea mängitavus. väga hea time2kill balansi leidmine on üsna raske ülesanne, minu isiklik arvamus on see, et optimaalne on täpselt selline, kus mingi aeg reageerida siiski jääb ning eriti hea õnne ja/või kiiruse korral isegi vaenalne tappa. Ega see tegelikult ei ole ka üldse mitte täielikult ebareaalne sest päriseluski võib campija suurest erutusest esimese lase mööda panna või kuskile kätte tulistada ning peale jooksja ei pruugi seetõttu kohe surnud olla. mängus, isegi kui sa viimase "nägijana" ei suuda laskjat maha võtta või isegi mitte vigastada siis vähemalt oleks võimalus täpselt ära näha, kuskohast ta sind tulistas. "päriselus" muide see nii on, olgugi, et sa ise oled hiljem ilmselt surnud siis üsna täpselt saab määrata suuna, kust kuulid vuhisesid
Kuulid ei "vuhise". Kui püstolid ja summutitega spetsiaalrelvade erimoon välja arvata, siis enamik kuule lendab ülehelikiirusel. EKV's kasutatava Galil SAR'i kuul lendab ca 900m/s, s.t pea kolmekordne ülehelikiirus. Kuuled üsna spetsiifilist heli, pmst veits nagu piitsaplaksatused. Allapoole helikiirust aeglustuvad kuulid toodavad ka üsna valju heli jne jne.. Kui ümberringi on suured hooned, mäed vms, siis kombineerides kaja, lasu enda heli lühemal distantsil ja kuuli plaksatused, sa ei pruugi heli järgi suunast sittagi aru saada.
Ära nüüd liiga palju usku ka vestidesse pane. Vestid jagatakse vastavalt kaitsetasemele kategooriatesse, I, II, III, IV ja isegi raskemad. Mida parem kaitse, seda kobakam. Mis kõik mõjub negatiivselt kandja mobiilsusele. Nii kuidas mina asjadest aru saan, kuni II klassini kaitsevad püstoli(laadsete) käsirelvade ja šrapnelli eest. III kaitseb juba ka püstolkuulipilduja eest ja IV aitab kandjal üle elada juba karabiinide, püsside ja automaatide tabamused. Teatud piirideni, mida siis nihutatakse kaugemale kasutades täiendavaid spetstaskutesse kinnitatavaid kaitseplaate (keraamilised, metall jne). Aga ainult teatud tasemeni, 50. BMG tabamuse puhul ei aita ükski vest, sissetulev kineetiline energia on lihtsalt liiga suur. See energia ei kao ju kuhugi, vest lihtsalt üritab takistada penetratsiooni ja hajutada vastuvõetav kineetiline energia võimalikult laiale kehapinnale. See kõik omakord on kandjale üsna korralik matakas.
Püstolist II klassi vesti saades on sul minimaalselt ribid sinised, kui mitte mõned mõrased/katki. Viisaka kaliibriga automaadist plaaditud IV vesti saades lööb sul hinge vähemalt kinni, kui mitte jalust maha. Samasugune oht ribidele.. Ära loodagi et suudad niimoodi pihta saades mingit sihitud vastutuld anda.
Juba pihtasaanud koht on ka üldiselt vestil juba õrnem ja teine kuul samasse tähendab palju kõrgemat läbistamise tõenäosust.
Militaarmoona kuulides on erinevalt tsiviilmoonast terasest või isegi kõvasulamist südamik, mis on ikka palju suurema läbistusvõimega. Tsiviilmoon on üldiselt pool või täismantel aga selle messingkesta all on tavaline pehme tina. Messinguga kaetakse kuulid sp et paljast tinast kuuli korral "kleepuks" pehme tina laskmise ajal kiirelt relvaraua sisse ja muudaks selle laskmiskõlbmatuks. Ja ülimalt keeruliseks jälle puhtaks saada.
121 tundi on tänaseks mängitud ja peab tunnistama: Insurgency Sandstorm on yks parimaid mänge, mis on vastu tulnud.
Soovitan mängu soojalt neile, kellele meeldivad realismile suunatud fps mängud. Siin video, mis veelkord annab teatud ylevaate mängu stiilist jne.
https://www.youtube.com/watch?v=ok6K8kz8Heo
Ei soovita mängu neile, kellele meeldivad ebarealistlikud "söjamängud". Ei hakka selliste mängude nimesi nimetama, kuna teate neid isegi.
121 tundi on tänaseks mängitud ja peab tunnistama: Insurgency Sandstorm on yks parimaid mänge, mis on vastu tulnud.
Soovitan mängu soojalt neile, kellele meeldivad realismile suunatud fps mängud. Siin video, mis veelkord annab teatud ylevaate mängu stiilist jne.
https://www.youtube.com/watch?v=ok6K8kz8Heo
Ei soovita mängu neile, kellele meeldivad ebarealistlikud "söjamängud". Ei hakka selliste mängude nimesi nimetama, kuna teate neid isegi.
minumeelest tüüp kirjutab (õigem oleks öelda lihtsalt kopeerib ja pasteerib) lihtsalt tuimalt üht ja sama juttu siia teemasse vist juba umbes 4ndat korda järjest. iga kord lisab ühe muudetud sõnastusega lause tõesti arusaamatu miks sellisel trollil lastakse selliselt trollida, tegu on lihtsalt foorumi risustamise, ei millegi muuga. aeg maha pool aastat oleks sobiv preemia!
kes on mänginud ka natuke nö. vanema riistvaraga, kui nõudlik see mäng cpu suhtes on? kas 2500k jooksutab veel mõistlikult näiteks või peaks midagi võimsamat olema? hetkel i5 2500k ja gtx980 kasutuses, pole nagu olnud mingit motivatsiooni seni miskit uuendada ka sest ühtegi head ja samas väga nõudlikku mängu pole tulnud juba mitu aastat. samas ühe ryzeni võiks ju osta kui sellest mingit tolku oleks.. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Minul on gtx1060 ja jookseb okeilt isegi 32:10 kuvasuhtega samsa ultrawide peal. Olen maha keeranud batuke varjusid ja vb mõne nipetnäpet ressursiõgija veel aga muidu high peal. Suurrma actioni ajal vb müni mres vinguks et fps alla 60 kukub...
On tekkinud arvamus (eri foorumites), et väga tähtis milline ja kui palju mälu on arvutis! Uudishimu oli ja proovisin järgi: keerasin mälu MHz biosist väiksemkas. Tekkis kohe mingi väikke sakkimine (kohati), kuigi fps oli sellest hoolimata yle 100! Keerasin mälu tagasi 2666 MHz ja sakkimine kadus. Minul jookseb mäng sujuvalt + 100 fps High + Very high. Juba järgmine kuu on tulekul uuendus, kus pannakse röhku ka mängu jöudlusele.
PC:
ASUS Z170 PRO GAMING
Skylake i7-6700K, LGA1151, 4GHz, 8MB, Tray + Noctua NH-U14S
Kingston 16GB(2x8GB) HyperX Fury DDR4 2666 MHz, CL15
GTX 980 Ti STRIX (ASUS) 6GB
256GB SSD adata sx900
2TB HDD
EVGA 650W Supernova G2, 100% modulr, 80 Plus Gold.
Wiltz. Julgen arvata, et see mäng ei ole kahjuks sinule, kuigi usun et sinu arvutiga oleks see mäng (kuidagi) mängitav.
Keerasin mälu veidi alla, kuna tahtsin näha kuidas väike MHz muutus möjub selle mängu puhul (kuna sellest oli juttu teistes foorumites). Mida nimelt imestad. Paljudel ei ole mälu 2666 MHz. Olen kindel, et leidub veel mängijaid kelle pc mälu käib 1333 MHz peal? Ise kavatsen aga vahetada mälu veelgi kiiremaks.
Näiteks minu emaplaat väidab, et OPTIMAL seadega on pc jöudlus suurem. Töstab cpu 4300 peale ja kukutab millegi pärast mälu 2400 MHz peale. Tulemus fps töuseb, aga mäng hakkab millegipärast sakkima. Keeran biosi NORM peale tagasi: cpu kukub 4200 ja mälu MHz töuseb tagasi 2666 peale. Fps langeb veidi (umbes - 10-15) aga mäng muutub sujuvamaks silmale ja sakkimine löpeb. Kirjutan seda siia vaid positiivseks infoks neile, keda asi huvitab. Minu cpu töötab ainult 50-60% ja gpu 90 - 99%, seega kaldun arvama, et näiteks Wiltzu cpu piisab selle mängu pööritamiseks.
Väga solid mäng ikka, ei ole kaua mänginud, ca üle 5h nüüd. Aga üha rohkem hakkab meeldiba tbh. Kui keegi kunagi AA2 on mänginud, siis väga AA2 hõnguline mäng on. Nii et, vanad AA2 jorsid võiksid kindlasti proovida. Mehed surevad pmst 1 kuuliga, mis teeb asja ikka suhteliselt taktikaliseks. Kui kellelgi on huvi koos pelada (hetkel on mina+1), siis lisage ning ehk kunagi saame ranki ka viiekesi vähemalt lammutada:
kui keegi märkab, et sellele asjale kuskil mingi ale parasjagu jookseb siis võiks siin teemas märku anda. tuli meelde, et kunagi tahtsin proovida seda mängu ja arvasin hind ka vast mõnevõrra langenud vahepeal kuivõrd aastake möödas ikkagi...aga paistab, et tuhkagi. vist hoois tõusnud päris ~25 ei tundu see proovimine väärt olevat aga paistab, et vahepeal pakutakse ka nii 15ga. selle eest võiks ju isegi katsetada
kui keegi mängib regulaarselt siis kas seal mingi arendus ka toimub, uusi map'e, relvasid aegajalt tuleb, uusi game mode? bugisid ja perfi parandatakse? _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Free Weekend hetkel. Maru lagine tundub, nagu masin ei jõuaks ära vedada.
Või Devid jätnud UE streaming pooli settingud engine defaultiks ehk cräpiks ?
Sai ükspäev siis proovitud ja IMHO on see pela ikkagi liiga kiire rapsimine (üksikud kohad taktikalised, üldiselt palju jooksu) ja ostu siit ei tule.
Jooksmise osas oli okei, see oli a'la kolmapäeval vist. Kohati oli servu ping absurd, though. _________________
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.