Mis indidel viga 100 korda ettemad kui enamus AAA tiitlid? Välja arvatud m6ned online shooterid.
ot:
Indie scene koosneb 99% rämpsust ja 1% kvaliteedist (Hellblade).
T6estab, milline eriliselt hälve graafikapede sa oled. V6imetu mängu hinnata selle mängulisuse järgi. Sinu sugune ilmselt ei tunne head mängu ära isegi kui see sulle molli lüüjakse. _________________ zero
Mis indidel viga 100 korda ettemad kui enamus AAA tiitlid? Välja arvatud m6ned online shooterid.
ot:
Indie scene koosneb 99% rämpsust ja 1% kvaliteedist (Hellblade).
T6estab, milline eriliselt hälve graafikapede sa oled. V6imetu mängu hinnata selle mängulisuse järgi. Sinu sugune ilmselt ei tunne head mängu ära isegi kui see sulle molli lüüjakse.
100% the game first. If you have too many Weapons, Attachments, Outfits and Equipments, you cannot 100% right now. The game has a shared Inventory Storage for Weapons, Attachments, Outifts, Equipments and Artifacts. So the game will stop registering the Artifacts you pick up after you have reached the shared Inventory limit.
There are 260 Artifacts in the game, the shared Inventory Storage is around 332-334, so you should have under 72 Weapons, Attachments, Outfits and Equipements to be able to register all Artifacts, but keep it under 40-50 just in case because some Crypts and Side Missions give you Outfits and Weapons.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Mul ei esinenud seda 100% probleemi kuigi sai ostetud kõik relvad/rõivad.
Aga nüüd siis patch(~483MB) väljas mis peaks selle parandama:
Spoiler
tsitaat:
Fixes related to some players not being able to achieve 100% completion, including:
Problems related to the Champion’s Bow quest.
Problems related to the ‘Dr Croft’ and ‘That’s a Knife’ achievements.
Problems with monoliths.
And various others.
Fixes a problem where some items would not carry over into New Game+.
Fixes for a progression blocker some players experienced in Kuwaq Yaku.
Fixes for a progression blocker some players experienced in the Peruvian Jungle.
Fixes for a progression blocker some players experienced in Manko’s Tomb.
Fixed a problem where some in-game hints would still trigger even if the player had them disabled.
Updates to VO and localization in various languages.
Fixed a problem that caused some PC configurations to be unable to successfully enable stereoscopic 3D.
Fixed DX12 problems specific to Windows 10 version 1511.
A large number of smaller stability and functionality fixes.
The Forge is part of Shadow of the Tomb Raider’s “Paths” season pass, which will eventually deliver seven new adventures, each of which includes a new story, missions, challenge tomb, weapon, outfit, and skill. The full season pass will set you back $30, or you can buy each individual Path for $5.
combat on mängu kõige nõrgem osa. need 5-6 arenat, mis storys ära tuli teha olid kõige nõmedamad asjad.
suuremat puzzlekesksust oli tunda kuigi enamik challenge tombe jms tundusid lihtsamad kui rises.
platforming on sama tüütu nagu alati ja suur osas raskusest on puht mängumehaanika teema. lara hüppab piisavalt tihti kuhu ise tahab ja sinu kontroll on vaid soovituslik. kõrgematel raskusastetel juba selle pärast ei viitsi mängida.
story on nagu tomb raideri story ikka aga animatsioonidega oli küll midagi kehvasti. pidev jõnksumine oli nii mõneski cutscenes. ja lara pidev viril nägu muutus kuradi tüütuks. et noh, oleks ta õnnelik ja naerataks või oleks vihane või muid grimasse aga kogu aeg sama viril nägu. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Minu arvamus on, et kui sa tegid pre orderi, siis sa oledki loll kes tuleb oma rahast lahutada. Teistelt peab küsima seda, et kas nende 60€ mäng on äkitselt kehvem kui teise 40€ mäng? Value per € kindlasti aga selline tagantjärgi kiunumine on ka lapsik.
Tomorrow, kõigega nõus aga mitte sellega, et preorderi tegijad tingimata lollid oleks. Preorderit saab vabalt tühistada peale launchi. Üks taktika näiteks võib olla, et teed preorderi, saad boonuse ja discounti. Siis ootad näiteks nädal ja mängu käima ei pane. Selleks ajaks on infot piisavalt mängu olukorra kohta, võib-olla patchid ja kui ikka on jama võib võtta refundi. Varase ostmise teine eelis on aja jaotamine eri reliiside mängimiseks. Preorderiga tuleb ka vahel garanteeritud beta. Üldse on ettetellija juba rohkem teemas sees, kui muidu kõrvalseisjana oleks. Ette tellida on ok, strateegia peab paigas olema. Suvalt lolli peaga võib ka halva mängu paar päeva peale launchi osta.
Mingi sarnane jura käis ka RTX kaartide väljakuulutamisega kus mingi massiivne hulk tegelasi internetis pidas vajalikuks tembeldada kõik RTX kaartide preorderi tegijad idiootideks kuna kaardist polnud reviewsid väljas. Justkui preorder oleks midagi HIV sarnast, mida mitte iialgi tühistada ei saa kui rohkem infot ja testitulemusi saabub. Tagatipuks kui väga hilja peale jätta, saab alati kaardi tagasi saata 2 nädala jooksul. Kaardi preorderi puhul ei võetud isegi raha kaardilt. Sisuliselt oli tegu broneeringuga. Ka mängude preordereid saab õige taktika puhul käsitleda kui broneeringut.
viimati muutis raipekass 04.11.2018 18:05:17, muudetud 3 korda
Tomorrow, said ikka aru, et jutt ei olnud preorderist. mäng oli esimese korraliku ale ajaks vaevalt kuu aega täishinnaga müügis olnud.
preorderite kategooriline vastasus on ka huvitav seisukoht. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
raipekass, Digitaalne tarkvara pole limiteeritud koguse poolest, et broneering või selle hilisem tühistamise lihtsus mingi eriline argument oleks. Ma saan aru broneeringust füüsilise kauba puhul mille kogus on piiratud ja mille hind ei lange ka nii kiiresti peale väljalaset.
Aga preorder pole midagi muud kui kannatamatus ja edvistamine teiste ees. Lisaks ka hirm sõprade ees häbisse jääda ja kambavaimuga kaasa minemine. Kuidas siis nii, et minul pole uut kuuma mängu mida enamus mu sõpru pelavad? Peavad mind mingiks rotiks kindlasti, peab ikka preorderi ära tegema ja day 1 pelama koos teistega. Don't get me started betade osas. Pmst sa maksad peale selle eest. et olla maksev QA testija stuudio jaoks. See presenteeritakse justkui super value add ja jällegi tuleb mängu teiste ees edvistamine - vohh vaadake mind, ma olen beetas. Kui beeta oleks avatud kõigile ja tasuta, siis mul pole probleemi ja ma võin isegi tagasisidet anda. Aga maksta "privileegi" eest kellegi bugfesti tasuta parandada. Ei tänan.
Rääkimata sellest, et paljud mängud (eriti EA kräpp) on muudetud üüratuks grind festiks, et sa progressi kiirendamiseks veel lisaraha välja käiks ja seda serveeritakse justkui valikut neile kellel pole töö või pere kõrvalt aega, mitte paratamatust mis mõjutab ka neid kellel on aega.
DLC-d samuti tilgutatakse pärast reliisi (vahel isegi lõppmängust väljalõigatuna, et hiljem eraldi maha müüa), et veel lisaraha meie rahakottidest saada. Kokku teeb see korraliku lisasumma mängu enda maksumusele lisaks: preorder (kui see on kallim kui 60€) microtransactions ja DLC-d.
londiste, Sa minu posti teist lauset kah lugesid või tormasid kohe postitama? Teises lauses ma tegelikult ütlesin, et non preorderi tegijad ei peaks küll täishinnaga ostu kahetsema.
Ja mismõttes huvitav seisukoht? Väga paljud jagavad seda seisukohta. See pole mingi minu kiiks.
Tomorrow, Ma tegin Dead By Daylight preorderi enne launchi. Boonus oli, et säästsin 10% hinnast. Intervjuud devidega jätsid hea mulje. Ükski mu sõber ei omanud ega mänginud seda siis ega nüüd. Hetkel on mul 1676h mängitud. Mängin endiselt iga päev public lobbydes. Kõik uute karakterite DLC-d olen ära ostnud väja arvatud viimase, kuna nad muutsid süsteemi ja selle sain lunastada mängutundidest kogunenud punktide eest ja olen rahul, et arendus käib. Copyrightiga kaetud karakterite eest (Michael Myers, Laurie Strode, Leatherface, Saag filmi tegelane, Freddy Krueger jt eest läheb osa DLC maksumusest intellektuaalomandi omanikele ja minu arust on see hea süsteem ja meeldib, et on võimalus kultushorrorit (ka helina) sisse tuua ja pole puhtalt devide väljamõeldud tegelased. Kes ei taha ei pea ostma aga saab ikkagi osa kui on DLC omaniku lobbys või kasutab mängupunktide eest lahtilukustatavat perki. Ehk täpsustad, milles seisneb mu lollus, edvistamine, kannatamatus ja hirm sõprade ees häbisse jääda ning millal siis ma oleksin pidanud sinu arust selle ostu tegema?
raipekass, Sinu kirjelduse põhjal tundub ok. Eriti kui sa preorder tehes tegelikult säästsid. Paraku see on ikkagi teatud määral arendajate pimesi usaldamine. Kui sa usaldad, et nad suudavad hea produkti väljastada ja preorder on odavam, siis palun. Paraku sinu näide on pigem erand kui reegel.
Tomorrow, Pimesi võib usaldada kui järgida meetodit: usalda aga kontrolli ja vajadusel refundi. Peale paari päeva oli tagaside communitylt juba minu jaoks piisavalt hea, peale mida tegin ka proovimängu, mis jättis hea mulje. Kui oleks olnud halvem tagasiside, siis oleks võib-olla refundi võtnud või sõltuvalt olukorrast oodanud nädal pluss, et enne 14 päeva täitumist vajadusel refund võtta. Olen sellist meetodit tihti kasutanud Steami ostude puhul. Preorder annab harilikult mulle garanteeritud beta, see on esimene filter, kuhu mõned asjad kinni jäävad, teine filter on täismängu väljatulekul uurimistöö ja test run. Loomulikult võiks ka mitte preoderit teha ja osta paar päeva või nädal peale launchi aga mulle meeldib kohe mängida mänge mis mulle meeldivad kui aega on ja preorder perkid on mõnusaks boonuseks. Kui mäng on seda tüüpi, et nah, ootan parem jõulumüüki, siis pole järelikult huvi nii suur niikuinii. Launch päeval või vahetult launchile järgneval ajal osta on võib-olla kõige halvem aeg üldse, sest siis on hind kõigi aegade kõrgeimal tasemel. Mõnikord tuleb aga seda teha kui tuleb mingi asi välja mis pole tähelepanu all olnud. Minu jaoks on preorder just põhjalikum kodutöö ja ettevalmistus. Pimesi võib launch päeval ka osta ilma midagi uurimata ja siis 2h+ mänguaega üle lasta ja kaotada refundi võimalus. Ma ei tea kas sellised on erand või reegel aga pole kuulda, et neid keegi netis lollideks nimetaks. Kui ei ole huvi algusest peale mängima hakata kohe, siis on ajatamise variandid ilmselt täitsa kaalutavad. Mul on ka sellised listis olemas (näiteks Prey), harilikult on need üksikmängud, mis ajas muutuvad mõnikord paremaks.
sai ka lõpuks käima aetud see mäng. graafika üllatab isegi, vähemalt alguses kõik max ja see üks aste kõvem AA peal, mis peale off on, sellega on gtx970 peal täitsa mängitav ja pagana kena näeb välja. eriti taimede pealt valguse peegeldus. midagi taolist nagu esimese crysise hype materjal
mingi aeg veel witcher 3 käima lohistama. tundub, et lõpuks on nüüd peale pikki aastaid ka teised arendajad graafikaga kuskile samale tasemele jõudnud.
Kerge haigus ikka tavel ja siis on aega mängu teha ka.
Eelnevad osad on väga meeldinud ja ka see uus on tasemel. Väga hea ja kaasa kiskuv.
NATAS999 kirjutas:
nagu esimese crysise hype materjal
Mõtlesin eile täpselt sama _________________ Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Did i ever tell you the definition of "Insanity"?
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.