Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 89, 90, 91 ... 182, 183, 184  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 07.12.2018 22:39:46 vasta tsitaadiga

Tuleb ikka see lihvimine vist ette võtta, ju siis ei ole mingit koonuste kaudu regullimise nõksu, kuigi jah esmasel uurimisel ei saanudki aru mismoodi koonuseid koomale keerata kui laagris loks peaks tekkima.

E: Viiitud ja käib ringi asi, vaatasin veel, et see tagumine mootoriosa viskab ikka üksjagu, kui ülemise osa juurest mõõta siis nii oma paar millimeetrit vänderdab siiasinna, need magicpie-d jms mis raffal üldiselt kasutuses, need on 100% sirged kõik muidu?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
deathdog
HV kasutaja

liitunud: 22.03.2009




sõnum 08.12.2018 11:56:34 vasta tsitaadiga

selliste akude jaoks on olemas ka viisakas nt seinal kinnitatav BMS-i ? või on selleks lihtsalt mingi hea põhjus miks seda ei tehta. Huvi lihtsalt kuna valmis komplektid on ühe releega aga pidi olema parem kahe releega ja muidugi ka hind ja ruumis paigutamise võimalused on väiksematel tükkidel paremad
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 09.12.2018 20:55:17 vasta tsitaadiga

Tellin lähipäevil nüüd akud ära, 14s3p on kõige mõistlikum siis nkon lehelt nendest elementidest teha? https://eu.nkon.nl/rechargeable/18650-size/samsung-18650-inr18650-25r.html
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 09.12.2018 22:55:00 vasta tsitaadiga

new1 kirjutas:
Tellin lähipäevil nüüd akud ära, 14s3p on kõige mõistlikum siis nkon lehelt nendest elementidest teha? https://eu.nkon.nl/rechargeable/18650-size/samsung-18650-inr18650-25r.html


Sinu puhul investeeriks 9euri juurde ja ostaks need- https://eu.nkon.nl/rechargeable/18650-size/sony-us18650vtc5-flat-top.html

Minul on oluline mahtuvus vs hinna suhe ja plaanin teed mingi aeg tellida- https://eu.nkon.nl/rechargeable/18650-size/samsung-inr18650-29e.html Need on vist kõige odavamad kw/hind
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
devean
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.02.2003




sõnum 09.12.2018 23:05:08 vasta tsitaadiga

Tuli mõtteks, et võiks vana garaazis seisva Riga 12 elektrifitseerida. Umbes-täpselt selline https://i1.wp.com/riga.hu/wp-content/uploads/2014/03/sarikg.jpg Mootoriks siis arvatavasti tagumine rummumootor. Endal nende rummumootoritega igasugune kokkupuude puudub. Kuna mopeedil on paksemad kodarad kui jalgratastel, siis peaks mootor ka vastav olema icon_question.gif. Endale on silma jäänud selline https://em3ev.com/shop/3kw-rear-direct-drive-hub-motor/ usun, et 3kw peaks Riga liigutamiseks piisama, ja need rummumootorid kannatavad jõu lisamist (vist) suhteliselt hästi? Välimuse üritaksin jätta võimalikult originaalseks, mootori ja sumps jääksid paigale. Aku peaks mahtuma paagi sisse/istme alla.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 10.12.2018 00:59:51 vasta tsitaadiga

Maidor kirjutas:
new1 kirjutas:
Tellin lähipäevil nüüd akud ära, 14s3p on kõige mõistlikum siis nkon lehelt nendest elementidest teha? https://eu.nkon.nl/rechargeable/18650-size/samsung-18650-inr18650-25r.html


Sinu puhul investeeriks 9euri juurde ja ostaks need- https://eu.nkon.nl/rechargeable/18650-size/sony-us18650vtc5-flat-top.html

Minul on oluline mahtuvus vs hinna suhe ja plaanin teed mingi aeg tellida- https://eu.nkon.nl/rechargeable/18650-size/samsung-inr18650-29e.html Need on vist kõige odavamad kw/hind


Algselt plaanisin ka sinu lingil viidatuid võtta, aga siin keegi laitis maha et järgi tehtud praagid on need suure tõenäosusega vms, et siis ei tea mis kvaliteet on. Mul just jah oluline et suurem koormus ala max 10A cell võimalikult vähe tapaks akusid. Sellel sinu viiidatul muidu andmelehel sisetakistus väiksem, seega soojeneksid vähem need kui sisetakistus paika peab ja seega ka kestaksid paremini.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 10.12.2018 18:48:29 vasta tsitaadiga

new1 kirjutas:
Maidor kirjutas:
new1 kirjutas:
Tellin lähipäevil nüüd akud ära, 14s3p on kõige mõistlikum siis nkon lehelt nendest elementidest teha? https://eu.nkon.nl/rechargeable/18650-size/samsung-18650-inr18650-25r.html


Sinu puhul investeeriks 9euri juurde ja ostaks need- https://eu.nkon.nl/rechargeable/18650-size/sony-us18650vtc5-flat-top.html

Minul on oluline mahtuvus vs hinna suhe ja plaanin teed mingi aeg tellida- https://eu.nkon.nl/rechargeable/18650-size/samsung-inr18650-29e.html Need on vist kõige odavamad kw/hind


Algselt plaanisin ka sinu lingil viidatuid võtta, aga siin keegi laitis maha et järgi tehtud praagid on need suure tõenäosusega vms, et siis ei tea mis kvaliteet on. Mul just jah oluline et suurem koormus ala max 10A cell võimalikult vähe tapaks akusid. Sellel sinu viiidatul muidu andmelehel sisetakistus väiksem, seega soojeneksid vähem need kui sisetakistus paika peab ja seega ka kestaksid paremini.


10A Cell 5 paned ritta jaga see 10A viie celli peale kui on 15A kontroller siis 10A cell tiba overkill sinna sama metoodika selle nikkliga. 0,1 peab 6A Vastu ja rohkemgi kui paned 5 celli ritta siis jaguneb see iga cellipeale kust nikkel riba jookseb 0.15 peab üle 20A vastu Kuigi ma olen teinud suuri akusid 0.19 nikkliga mis mudugi võib saatuslikuks saada kui cellis lühis peaks tekkima. Siis 0.15 on standard mis akudes kasutatakse ma pole paksemat näinud tehaste akudes. Ühel läptopil akul oli 0.18 see kiskus muidugi nurkasid.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM


viimati muutis XeStAiSy 10.12.2018 18:59:18, muudetud 3 korda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 10.12.2018 18:49:10 vasta tsitaadiga

tellisin 10mm laiuse ja 0,15 paksusega nikliriba ja lasen punktiga vähemalt topeltkihis need sinna nagunii, ritta läheb 3tk akusid ja nõnda selle ära jagan seal.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 10.12.2018 19:16:04 vasta tsitaadiga

new1 kirjutas:
tellisin 10mm laiuse ja 0,15 paksusega nikliriba ja lasen punktiga vähemalt topeltkihis need sinna nagunii, ritta läheb 3tk akusid ja nõnda selle ära jagan seal.


Just lihtsam punktitada kuigi rohkem tööd kuid on kindlapeale. Soovitan paber kleebiseid celli positiivse otsale. See kleebis ei maksa palju alis neid kuhjaga kuid teeb asja turvalisemaks. See kleebis peab üle 300c vastu vahet pole kas punast värvi või roheline roheline on rohkem kasutusel.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 10.12.2018 20:27:56 vasta tsitaadiga

Tellisin ka need papirõngad sinna. Akutrelli panin isegi kolmekordselt 10mm laiuse nikliriba, kokku sai sinna paksuseks 0,15 x 3 ehk siis 0,45mm, tollega ei lähe suurel koormusel leigekski aku mitte, ei hakka seal ebikel nii hullu vast panema ja panen kahekordselt neid ribasid.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 11.12.2018 12:29:34 vasta tsitaadiga

Kui alit sorkida leiab 0.15 ribad mis on low resistance neid on hea kasutada ka, Rullis neid saada pole ma olen võtnud neid kasutan neid otstes. Kuigi neid weldida siis tahavad rohkem ampreid saada odava otsa welderid näitavad hambaid nendele kui just trafo välja ei vaheta ja ise juurde ei keri mikrouune 10 euriga saada.

Endal plaanis tulevikus teise aku peale võtan 52-58v korpuse ja laudin 36v kokku kuna sinna annab aretada korraliku aku vaja just vastupidavust kus celli kogus on määrav 40km on tiba vähe minujaoks ja vaatan lisa akut. Kui 1 aku tühi lülitad teise sisse.
Suur aku saab vähem kannatada, vähem laadimis kordi ka. Oht teepeale jääda ka väiksem.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 14.12.2018 15:53:40 vasta tsitaadiga

Kaks akut paraleelis annaks ilmselt parema tulemuse.. Eriti siis kui voolud on suured?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 14.12.2018 18:18:01 vasta tsitaadiga

kaks akut paraleeli, idee on hea kuid mahtuvus peab mõlemal akul sama olema seitsme ja 20nest Ah akust paraleelis pole hea idee asi on mõeldav kui mõlemad akud sama Ah
Pakiraami aku on hea lahendus nendel ratastel sest raamile saad panna lisa. Kottide ja muud lahendused pole just suurepärased talvel pead läbima konarlikku teed siis on hea kui aku ei ole mega suur ja korralikult kinni.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mdgfa
HV vaatleja

liitunud: 02.04.2016




sõnum 14.12.2018 19:52:59 vasta tsitaadiga

Margus kirjutas:
kaks akut paraleeli, idee on hea kuid mahtuvus peab mõlemal akul sama olema seitsme ja 20nest Ah akust paraleelis pole hea idee asi on mõeldav kui mõlemad akud sama Ah


Ei pea olema sama mahtuvus, akude puhul on oluline,et järjestikus oleks sama mahtuvus.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 15.12.2018 17:56:33 vasta tsitaadiga

Elementaarne watson!

a) paralleelühendus - pinged peavad klappima
b) jadaühendus - mahtuvused võiks klappida

mdgfa kirjutas:
Margus kirjutas:
kaks akut paraleeli, idee on hea kuid mahtuvus peab mõlemal akul sama olema seitsme ja 20nest Ah akust paraleelis pole hea idee asi on mõeldav kui mõlemad akud sama Ah


Ei pea olema sama mahtuvus, akude puhul on oluline,et järjestikus oleks sama mahtuvus.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 19.12.2018 23:18:58 vasta tsitaadiga

Kuidas teistel muidu regenereerivate piduritega ebike-de puhul on, omab keegi ka mõnd sellist lahendust, mis pidurdades tagasi akusse midagi saadaks? Ja kuidas teil see kontroller toimetab alapingega? Mul 48V kontroller ja täielik viimane pinge millega mootorit keerutada üritab on 34V ja seega 2,62V-ni koormab elemendi kohta maksimaalselt, mis tundub tegelikult vähevõitu. Kasutan veel 14S akut, siis üldse alla 2,5V.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 19.12.2018 23:25:02 vasta tsitaadiga

CellMani ja Lyeni progetavatel kontrolleritel töötab see regeneratiivne värk kenasti, kuid muidugi on piiratud kontrolleri võime toimida step-up pingemuundurina mis tähendab, et pidurdab kuni teatud kiiruseni (mitte seiskumiseni). Mul näiteks 20 tollise velje puhul kaob pidurdus ära kiirusel 6-7km/h (~10V). Vanal Magic Pie 2 mootoril näiteks see "regeneratiivne" pidurdus lasi liikumisenergia kontrolleris hoopis soojaks. Eeliseks mudiugi see, et pidurdas kuni ratta seiskumiseni, kuid akusse tagasi muidugi ei läinud essugi.

Kuid seda viimast pole mõtet üle tähtsustada, see energia mis pidurdamisel tagasi saad on tavasõidu puhul täiesti marginaalne.


new1 kirjutas:
Kuidas teistel muidu regenereerivate piduritega ebike-de puhul on, omab keegi ka mõnd sellist lahendust, mis pidurdades tagasi akusse midagi saadaks? Ja kuidas teil see kontroller toimetab alapingega? Mul 48V kontroller ja täielik viimane pinge millega mootorit keerutada üritab on 34V ja seega 2,62V-ni koormab elemendi kohta maksimaalselt, mis tundub tegelikult vähevõitu. Kasutan veel 14S akut, siis üldse alla 2,5V.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 19.12.2018 23:45:06 vasta tsitaadiga

Palju muidu sellised eraldiseisvad kontrollerid maksavad näiteks 48V pingele? Ja mis vooluga/võimsusega umbes see pidurdus toimub seal?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 20.12.2018 08:41:05 vasta tsitaadiga

Mul omal praegu lyeni kontroller mis kirvem, see koos maksudega tuleb mingi 150€ ma pakun (9FET, 12FET), cellmani oma odavam eriti kui ilma tollita õnnestub saada. Pidurdamise vool mul kiirusel 35km/h kuskil 10A aga seda ainult hetkeks. Pool läheb seal soojaks ma kahtlustan.

new1 kirjutas:
Palju muidu sellised eraldiseisvad kontrollerid maksavad näiteks 48V pingele? Ja mis vooluga/võimsusega umbes see pidurdus toimub seal?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 20.12.2018 09:10:05 vasta tsitaadiga

10A siis akusse ehk aku pinge ca 50V ehk siis 500w akusse, omajagu siis ikka
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 20.12.2018 09:22:36 vasta tsitaadiga

Pole mõtet seda üle tähtustada, seda jätkub heal juhul paariks sekundiks. Asja põhiline pluss on siiski see, et piduriklotse ei kulu.

new1 kirjutas:
10A siis akusse ehk aku pinge ca 50V ehk siis 500w akusse, omajagu siis ikka
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 20.12.2018 10:06:52 vasta tsitaadiga

Alati küsitakse seda, et kui väntad kas siis laeb. icon_lol.gif
Kusjuures kui väga külm on siis olengi isegi seda teinud sooja tegemiseks. Mingi ~100W laeb akut kui väntan. Väga kaua nii siiski vastu ei pea icon_razz1.gif
Suure hoo pealt pidurdades olen 1400W kätte saanud. (Lyen 12fet 84-132V + MP2 + 90V 52Ah aku)

Kui regeni poleks, oleks ratta suurim jooksev kulu just need piduriklotsid!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.12.2018 14:18:12 vasta tsitaadiga

Uue ratta skelett lõpuks koos (kahvlit otsisin kaua), nüüd saab hakata juppe külge kruvima:
https://www.dropbox.com/s/sjsqk27f2j3rrcu/2018-12-17%2015.01.23.jpg?dl=0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 20.12.2018 16:20:54 vasta tsitaadiga

Mul on umbes (täpselt) sama arusaam, et milline üks korralik e-ratta raam olema peaks, DH hark on kindel mis olema peab. Ratas raskeks muutub, siis isegi XC hark võib kergelt pooleks murduda...
Kust selliseid asju üldse osta saab nii?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.12.2018 16:24:43 vasta tsitaadiga

ebayst ostan mina suurema osa kraami
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 89, 90, 91 ... 182, 183, 184  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.