Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum ![Teata moderaatorile Teata moderaatorile](./images/icon_move_w.gif) |
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
07.12.2018 22:39:46
|
|
|
Tuleb ikka see lihvimine vist ette võtta, ju siis ei ole mingit koonuste kaudu regullimise nõksu, kuigi jah esmasel uurimisel ei saanudki aru mismoodi koonuseid koomale keerata kui laagris loks peaks tekkima.
E: Viiitud ja käib ringi asi, vaatasin veel, et see tagumine mootoriosa viskab ikka üksjagu, kui ülemise osa juurest mõõta siis nii oma paar millimeetrit vänderdab siiasinna, need magicpie-d jms mis raffal üldiselt kasutuses, need on 100% sirged kõik muidu?
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
deathdog
HV kasutaja
liitunud: 22.03.2009
|
08.12.2018 11:56:34
|
|
|
selliste akude jaoks on olemas ka viisakas nt seinal kinnitatav BMS-i ? või on selleks lihtsalt mingi hea põhjus miks seda ei tehta. Huvi lihtsalt kuna valmis komplektid on ühe releega aga pidi olema parem kahe releega ja muidugi ka hind ja ruumis paigutamise võimalused on väiksematel tükkidel paremad
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
devean
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.02.2003
|
09.12.2018 23:05:08
|
|
|
Tuli mõtteks, et võiks vana garaazis seisva Riga 12 elektrifitseerida. Umbes-täpselt selline https://i1.wp.com/riga.hu/wp-content/uploads/2014/03/sarikg.jpg Mootoriks siis arvatavasti tagumine rummumootor. Endal nende rummumootoritega igasugune kokkupuude puudub. Kuna mopeedil on paksemad kodarad kui jalgratastel, siis peaks mootor ka vastav olema . Endale on silma jäänud selline https://em3ev.com/shop/3kw-rear-direct-drive-hub-motor/ usun, et 3kw peaks Riga liigutamiseks piisama, ja need rummumootorid kannatavad jõu lisamist (vist) suhteliselt hästi? Välimuse üritaksin jätta võimalikult originaalseks, mootori ja sumps jääksid paigale. Aku peaks mahtuma paagi sisse/istme alla.
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
10.12.2018 00:59:51
|
|
|
Algselt plaanisin ka sinu lingil viidatuid võtta, aga siin keegi laitis maha et järgi tehtud praagid on need suure tõenäosusega vms, et siis ei tea mis kvaliteet on. Mul just jah oluline et suurem koormus ala max 10A cell võimalikult vähe tapaks akusid. Sellel sinu viiidatul muidu andmelehel sisetakistus väiksem, seega soojeneksid vähem need kui sisetakistus paika peab ja seega ka kestaksid paremini.
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
10.12.2018 18:48:29
|
|
|
new1 kirjutas: |
Algselt plaanisin ka sinu lingil viidatuid võtta, aga siin keegi laitis maha et järgi tehtud praagid on need suure tõenäosusega vms, et siis ei tea mis kvaliteet on. Mul just jah oluline et suurem koormus ala max 10A cell võimalikult vähe tapaks akusid. Sellel sinu viiidatul muidu andmelehel sisetakistus väiksem, seega soojeneksid vähem need kui sisetakistus paika peab ja seega ka kestaksid paremini. |
10A Cell 5 paned ritta jaga see 10A viie celli peale kui on 15A kontroller siis 10A cell tiba overkill sinna sama metoodika selle nikkliga. 0,1 peab 6A Vastu ja rohkemgi kui paned 5 celli ritta siis jaguneb see iga cellipeale kust nikkel riba jookseb 0.15 peab üle 20A vastu Kuigi ma olen teinud suuri akusid 0.19 nikkliga mis mudugi võib saatuslikuks saada kui cellis lühis peaks tekkima. Siis 0.15 on standard mis akudes kasutatakse ma pole paksemat näinud tehaste akudes. Ühel läptopil akul oli 0.18 see kiskus muidugi nurkasid.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
viimati muutis XeStAiSy 10.12.2018 18:59:18, muudetud 3 korda |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
10.12.2018 18:49:10
|
|
|
tellisin 10mm laiuse ja 0,15 paksusega nikliriba ja lasen punktiga vähemalt topeltkihis need sinna nagunii, ritta läheb 3tk akusid ja nõnda selle ära jagan seal.
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
10.12.2018 19:16:04
|
|
|
new1 kirjutas: |
tellisin 10mm laiuse ja 0,15 paksusega nikliriba ja lasen punktiga vähemalt topeltkihis need sinna nagunii, ritta läheb 3tk akusid ja nõnda selle ära jagan seal. |
Just lihtsam punktitada kuigi rohkem tööd kuid on kindlapeale. Soovitan paber kleebiseid celli positiivse otsale. See kleebis ei maksa palju alis neid kuhjaga kuid teeb asja turvalisemaks. See kleebis peab üle 300c vastu vahet pole kas punast värvi või roheline roheline on rohkem kasutusel.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
10.12.2018 20:27:56
|
|
|
Tellisin ka need papirõngad sinna. Akutrelli panin isegi kolmekordselt 10mm laiuse nikliriba, kokku sai sinna paksuseks 0,15 x 3 ehk siis 0,45mm, tollega ei lähe suurel koormusel leigekski aku mitte, ei hakka seal ebikel nii hullu vast panema ja panen kahekordselt neid ribasid.
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
11.12.2018 12:29:34
|
|
|
Kui alit sorkida leiab 0.15 ribad mis on low resistance neid on hea kasutada ka, Rullis neid saada pole ma olen võtnud neid kasutan neid otstes. Kuigi neid weldida siis tahavad rohkem ampreid saada odava otsa welderid näitavad hambaid nendele kui just trafo välja ei vaheta ja ise juurde ei keri mikrouune 10 euriga saada.
Endal plaanis tulevikus teise aku peale võtan 52-58v korpuse ja laudin 36v kokku kuna sinna annab aretada korraliku aku vaja just vastupidavust kus celli kogus on määrav 40km on tiba vähe minujaoks ja vaatan lisa akut. Kui 1 aku tühi lülitad teise sisse.
Suur aku saab vähem kannatada, vähem laadimis kordi ka. Oht teepeale jääda ka väiksem.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
14.12.2018 15:53:40
|
|
|
Kaks akut paraleelis annaks ilmselt parema tulemuse.. Eriti siis kui voolud on suured?
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
14.12.2018 18:18:01
|
|
|
kaks akut paraleeli, idee on hea kuid mahtuvus peab mõlemal akul sama olema seitsme ja 20nest Ah akust paraleelis pole hea idee asi on mõeldav kui mõlemad akud sama Ah
Pakiraami aku on hea lahendus nendel ratastel sest raamile saad panna lisa. Kottide ja muud lahendused pole just suurepärased talvel pead läbima konarlikku teed siis on hea kui aku ei ole mega suur ja korralikult kinni.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
mdgfa
HV vaatleja
liitunud: 02.04.2016
|
14.12.2018 19:52:59
|
|
|
Margus kirjutas: |
kaks akut paraleeli, idee on hea kuid mahtuvus peab mõlemal akul sama olema seitsme ja 20nest Ah akust paraleelis pole hea idee asi on mõeldav kui mõlemad akud sama Ah |
Ei pea olema sama mahtuvus, akude puhul on oluline,et järjestikus oleks sama mahtuvus.
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
15.12.2018 17:56:33
|
|
|
Elementaarne watson!
a) paralleelühendus - pinged peavad klappima
b) jadaühendus - mahtuvused võiks klappida
mdgfa kirjutas: |
Margus kirjutas: |
kaks akut paraleeli, idee on hea kuid mahtuvus peab mõlemal akul sama olema seitsme ja 20nest Ah akust paraleelis pole hea idee asi on mõeldav kui mõlemad akud sama Ah |
Ei pea olema sama mahtuvus, akude puhul on oluline,et järjestikus oleks sama mahtuvus. |
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
19.12.2018 23:18:58
|
|
|
Kuidas teistel muidu regenereerivate piduritega ebike-de puhul on, omab keegi ka mõnd sellist lahendust, mis pidurdades tagasi akusse midagi saadaks? Ja kuidas teil see kontroller toimetab alapingega? Mul 48V kontroller ja täielik viimane pinge millega mootorit keerutada üritab on 34V ja seega 2,62V-ni koormab elemendi kohta maksimaalselt, mis tundub tegelikult vähevõitu. Kasutan veel 14S akut, siis üldse alla 2,5V.
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
19.12.2018 23:25:02
|
|
|
CellMani ja Lyeni progetavatel kontrolleritel töötab see regeneratiivne värk kenasti, kuid muidugi on piiratud kontrolleri võime toimida step-up pingemuundurina mis tähendab, et pidurdab kuni teatud kiiruseni (mitte seiskumiseni). Mul näiteks 20 tollise velje puhul kaob pidurdus ära kiirusel 6-7km/h (~10V). Vanal Magic Pie 2 mootoril näiteks see "regeneratiivne" pidurdus lasi liikumisenergia kontrolleris hoopis soojaks. Eeliseks mudiugi see, et pidurdas kuni ratta seiskumiseni, kuid akusse tagasi muidugi ei läinud essugi.
Kuid seda viimast pole mõtet üle tähtsustada, see energia mis pidurdamisel tagasi saad on tavasõidu puhul täiesti marginaalne.
new1 kirjutas: |
Kuidas teistel muidu regenereerivate piduritega ebike-de puhul on, omab keegi ka mõnd sellist lahendust, mis pidurdades tagasi akusse midagi saadaks? Ja kuidas teil see kontroller toimetab alapingega? Mul 48V kontroller ja täielik viimane pinge millega mootorit keerutada üritab on 34V ja seega 2,62V-ni koormab elemendi kohta maksimaalselt, mis tundub tegelikult vähevõitu. Kasutan veel 14S akut, siis üldse alla 2,5V. |
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
19.12.2018 23:45:06
|
|
|
Palju muidu sellised eraldiseisvad kontrollerid maksavad näiteks 48V pingele? Ja mis vooluga/võimsusega umbes see pidurdus toimub seal?
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
20.12.2018 08:41:05
|
|
|
Mul omal praegu lyeni kontroller mis kirvem, see koos maksudega tuleb mingi 150€ ma pakun (9FET, 12FET), cellmani oma odavam eriti kui ilma tollita õnnestub saada. Pidurdamise vool mul kiirusel 35km/h kuskil 10A aga seda ainult hetkeks. Pool läheb seal soojaks ma kahtlustan.
new1 kirjutas: |
Palju muidu sellised eraldiseisvad kontrollerid maksavad näiteks 48V pingele? Ja mis vooluga/võimsusega umbes see pidurdus toimub seal? |
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
20.12.2018 09:10:05
|
|
|
10A siis akusse ehk aku pinge ca 50V ehk siis 500w akusse, omajagu siis ikka
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
20.12.2018 09:22:36
|
|
|
Pole mõtet seda üle tähtustada, seda jätkub heal juhul paariks sekundiks. Asja põhiline pluss on siiski see, et piduriklotse ei kulu.
new1 kirjutas: |
10A siis akusse ehk aku pinge ca 50V ehk siis 500w akusse, omajagu siis ikka |
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
DVDRW
HV Guru
![DVDRW DVDRW](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/fa43a4098d05e0c57c52c9d465b22b05.GIF)
liitunud: 13.10.2003
|
20.12.2018 10:06:52
|
|
|
Alati küsitakse seda, et kui väntad kas siis laeb.
Kusjuures kui väga külm on siis olengi isegi seda teinud sooja tegemiseks. Mingi ~100W laeb akut kui väntan. Väga kaua nii siiski vastu ei pea
Suure hoo pealt pidurdades olen 1400W kätte saanud. (Lyen 12fet 84-132V + MP2 + 90V 52Ah aku)
Kui regeni poleks, oleks ratta suurim jooksev kulu just need piduriklotsid!
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
PAUKA
HV veteran
![PAUKA PAUKA](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/bd7e3e3be66c2bacc23c664a89809678.gif)
liitunud: 22.07.2003
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
20.12.2018 16:20:54
|
|
|
Mul on umbes (täpselt) sama arusaam, et milline üks korralik e-ratta raam olema peaks, DH hark on kindel mis olema peab. Ratas raskeks muutub, siis isegi XC hark võib kergelt pooleks murduda...
Kust selliseid asju üldse osta saab nii?
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
PAUKA
HV veteran
![PAUKA PAUKA](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/bd7e3e3be66c2bacc23c664a89809678.gif)
liitunud: 22.07.2003
|
20.12.2018 16:24:43
|
|
|
ebayst ostan mina suurema osa kraami
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
|