praegune kellaaeg 08.06.2024 07:50:15
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
cascada
HV vaatleja
liitunud: 07.02.2005
|
23.09.2017 18:40:05
|
|
|
Elpex kirjutas: |
Teema algataja võiks ka nüüd sõna sekka öelda ja rääkida, milline on olnud progress. |
Õnneks lahenes asi hästi, sai tarbijakaitsesse helistatud ja sealt ka üle küsitud, et kas võivad raha tagastamisest keelduda ning siis uuesti e-mail saadetud ja seda mainitud mille peale oldi nõus "tagasiost" vormistama.
Samas esialgu telefoni teel rääkides oldi kategooriliselt raha tagastamise vastu, taheti muud telekat pakkuda või isegi kinkekaarti.
Nad oleks saanud selle asja palju paremini/kiiremini kliendi jaoks lahendada mille järel julgeks klient ka pärast nende juurest osta.
Mitte, et tulemuse saavutamiseks tuleb mitme päeva jooksul mitmeid kõnesid teha ja kirju vahetada... jabur.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Elpex
HV veteran
liitunud: 13.07.2011
|
23.09.2017 18:51:59
|
|
|
Hea vähemalt, et asi lahenes.
|
|
Kommentaarid: 117 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
109 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
24.09.2017 10:16:32
|
|
|
Spoiler
siven kirjutas: |
LKits kirjutas: |
Kui eesmärgiks on saada kätte raha või toode, siis kindlasti ei tasuks alustada mainekahjustusest. Sellisel puhul tõmbuvad läbirääkimised vägagi kiirelt lukku ja kokkulepet ei saavutata.
Nagu ütles, saada e-kiri, pane tähtsad isikud CC-sse, need, kelle sõna reaalselt ka maksab. |
mida sa ajad? oled mõne firma juht ise v?see kõlab nagu läbi lillede ähvardus ,et kui kaebama lähed oled rahast kindlalt ilma...
nii need asjad ikka ei käi!
kui ma tahan siis lähen ja kahjustan mainet kuna ei oska oma firmat normaalselt juhtida...tahan näha ,et sa edasi puikled...
võimalusi on mitmeid kuidas raha kätte saada.. see on firma enda omaniku variant kas maksab kohe ilma ajukepita raha tagasi.. või saab keppi keeksi ja halva maine + lisaks peab raha ka tagasi maksma..
kuradi eestis pidevalt käib see keberniit garantiiga igalpool... enamus ei taha täita ostujärgseid kohustusi peasi ,et ruttu lahti saaks.
ise kasutan amazoni ainult räigelt odavam ja garantiiga pole kunagi probleeme olnud... piisab kui karp juba vigastatud võtad ühendust ja pakutakse kohe uut toodet...
on ka postis kaduma läind üks toode ilma igasuguse jututa saadeti uus ese maksis 200+ euri.
amazon pakub nüüd ka igasuguseid krediidivõimalusi ja lisagarantiisi... vähemalt tead ,et nende lubadused peavad ka vett!
lisaks saad kauba kätte täpselt sellel kuupäeval mis ta enne ostmist sulle ütleb...! usa amazonist kaup valka tuli 3 päeva.
uk-st olen saand 2 päevaga enamus korrad võtab 3 tööpäeva.neil isegi kirjas ,et kui kätte nende lubatud päeval ei saa maksavad posti raha tagasi!
vot see on teenindus nüüd mõelge miks osta eestist ja oodata LAOS olevat kaupa nädal!
tõesti ei saa aru miks te neid ahnuskoist ärikaid edasi söödate ja kannatate nende ülbust ka veel! |
Eks igaühele omad meetodid... Ähvardamisega põletad julgelt tuleviku koostöövõimalused.
Läbirääkimine on märksõna ning ähvardamine ei ole läbirääkimine.
Super, et olukord lahenes
_________________ itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
riaak
HV Guru
liitunud: 22.09.2002
|
24.09.2017 15:12:15
|
|
|
Läbirääkimise puhul peab see tõesti paika, aga tegu ei ole läbirääkimisega. Poel ei ole väga midagi vastu punnida.
_________________ ¯\_(ツ)_/¯ |
|
Kommentaarid: 118 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
104 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
28.09.2017 14:01:12
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
Dreamlover kirjutas: |
saavad omahinna tagasi aga kasum? |
Hea veel, et närvikulu rahas tagasi ei taheta saada.
Pm kui sa annad samaväärse kauba asemele, siis sellegi poolest oled 1 toote kasumist ilma
Ses suhtes mis vahet sel on neile |
On vahe. Oletame hüpoteetiliselt, et toote letihind on 100€ ja ise saavad nad selle 80€-ga. Tuleb garantii case ja pakutakse kliendile teist sarnast toodet, mille omahind ja letihind on samad. Sel juhul jääb kasum alles... vähemalt eeldusel, et asendustoote laoseis on piisav ja selle pärast ei jää toode mõnele teisele kliendile müümata. Siinkohal tasub võibolla veel mainimist asjaolu, et tehnika hind kukub kiiresti ja poole aasta pärast on sarnase toote omahind tõenäoliselt madalam.
Kui klient nõuab raha tagasi, siis tõenäoliselt ei kavatse ta uut toodet sellest poest osta, muidu sobiks kliendile ju pakutud kinkekaardid ka ehk see 20€ kasumit on ka läinud.
Kui mina oleks poeomanik, siis pakuks ka esimesena sarnast toodet või kinkekaarte, aga kui klient endale kindlaks jääb, et soovib raha tagasi, siis muidugi vastu punnima ei hakkaks. Alguses vastupunnimine lootuses et ehk klient ei tea oma õigusi võib tuua rohkem kahju kui kasu.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
28.09.2017 14:29:00
|
|
|
Eesti poele on see kindlasti kasulik. Tehnikavidinatega on see üks väheseid argumente, miks üldse kohalikust poest osta, et garantii case korral läheb asjaajamine kordades lihtsamalt. Kui hakatakse näkku panema, siis kaob see argument kiiresti ära.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
28.09.2017 15:00:24
|
|
|
eesti garantii tähendab väheste eranditega seda, et pood korjab jupid kokku ning saadab "tehasesse". lisaks tekib tehase ja lõppkasutaja vahele mingi loll puhver. lõppkasutaja jaoks on sellest tulenevalt mõistlik suhelda otse tehasega (logitech, hgst, MSI, kingston pqi jt.. ) kui hakata neid tükke kuskile poodi tassima, kus nad siis üle vaadtakse ja " arvatakse" ning kogutakse ja kriitilise massi saabudes tehasesse pakendatakse. erand on logitech kus kasutaja regab ostetud tooted ostutšeki alusel veebis ning kui juhtum avatakse ja tootemeeskonna esindaja leiab, et ilmselt on ikka katki, pannakse sulle koheselt uus jurakas postiga tulema ning vana juppi keegi näha ei taha. lisaks on tehasegarantiides alati klausel " samaväärne või parem". kingston andis mingi udupeente timingutega ddr3 klotsi asemele 32gigase usb3.0 pulga.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER! https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
28.09.2017 15:10:14
|
|
|
Näiteks Ordiga on kogemus, et kui kõvaketas hakkas SMART erroreid loopima, siis lihtsalt veendusid et jutt tõele vastab, andsid riiulist uue ketta ja kuidas nad tootjaga edasi asju ajasid, oli juba nende asi. Aga see on mujal ka suht levinud, et antakse kohe raha tagasi või riiulist uus ja aetakse tootjaga pärast asju. Tarbijakaitset muide ei huvita see üldse, mis garantiid tootja pakub, Eesti garantii on puhtalt müüja ja tarbija vaheline teema ja müüja ei saa venitamist põhjendada sellega, et tootjaga asjaajamine aega võtab.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
28.09.2017 15:25:24
|
|
|
Ju siis Ordi pakkus sel juhul garantiid, enamus juhtudel on sul garantii asemel vaid õigus pretensioone esitada.
_________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes. |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
28.09.2017 15:33:13
|
|
|
ordi müüs ja müüb barebonesid oma toodetena. toote eluea jooksul võib sellest tulenevalt garantiijuhtumite lahendamine muutuda: style-noted alguses said maha tulnud vga liidese peale uued emaplaadid, hiljem hakati neid tagasi jootma.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER! https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
28.09.2017 15:37:44
|
|
|
Antud case korral oli Ordist ainult ports kettaid ostetud ja ise masinatesse pandud, masinad olid pärit mujalt.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|