Tähistame _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Hommikul esimene katse tegi natukene ärevaks, aga olin endiselt Oti võimekuses kindel. Super esitus siit ja super esitus kõigilt eelnevatelt selle hooaja rallidelt.
Eks kui Ott tiitli peaks võitma, siis jääb sellest ka väheks, vaja ikka 10-t tiitlit, et oleks ajaloo kõige kõvem WRC sõitja. Ja siis jääks sellestki väheks.
Super tulemus ja Poola/Soome rallidel ka omad võimalused täitsa olemas tulemust korrata.
Nojah, otseülekandes ka oli eraldi teema ju tema crashid. Võit oli ka õnnega pooleks Mehikos... _________________ Ega pidu ei parane, kui viin ei vähene!
Meeke suudab kiire olla, aga nagu erinevad etapid näidanud on, siis kaks katset on mees vägagi kiire, kolmandal siiski eksib ja päris valusalt kusjuures. Tema crashid on läbi aegade olnud suure eelarvega.
Kui nüüd võtta tema rallivõite, siis näiteks eelmise aasta Soome koos kiiruse rekordiga - minu jaoks ütleb see võit tegelikult vähe. Miks? Sest mees testis meeskonnaga päevade kaupa soomes uut autot, ta oli pikema aja vältel hommikust õhtuni puldis ning suur kiirus ja hea tunne oli sees ka ralli stardist finishini - ta ei teinud vigu ning oli tõepoolest väga kiire. Kui aga selliselt testida ja harjutada ei saa, siis näitavad tulemused midagi muud.
Kui nüüd siia juurde lisada Citroen ja nende 2017 spec auto, siis on kindlasti ka sellel oma osa. Mikkelseni jaoks on suureks probleemiks selle auto alajuhitavus. Esimene ots on väga vedel ning kui lõpuks keerama saab, siis on väga ülejuhitav. Muidugi ei saa tõmmata siin selliseid paralleele, sest iga sõitja on siiski erineva stiili ja soovidega just selle osas kuidas auto käituma peab või peaks, ent mingid ühised jooned siiski peavad olema. Et Citroen keeraks, peab auto olema suhteliselt suurel määral külglibisemises ning mulje on jäänud küll täpselt selline, et liialt palju külglibisemises.
Meeke valdav osa eksimusi on pardakaameraid järelvaadates täpselt sellise olemusega - et auto keeraks, on see suht risti kuid nurk on juba liialt karm ning ei saa veel pilli sirgeks kui teeäär või midagi teeääres ette jääb ja tagaosaga käiakse kuskile pihta.. Selge on see et auto peabki veidi libisemises olema, et sellisel kiirusel kurve läbida, kuid tema libisemine on minu silmis liialt risti olnud. Olen seda jälginud juba eelmisest hooajast peale. Meeke stiil ehk on ka veidi rohkem "libisev" kuid see kõik võibki täiesti vabalt tuleneda autost endast ning viimase auto välja töötamise juures on tema käsi mängus. Saab näha mida tulevik toob ning kuidas ja mida Mikkelsen selle juures teeb või kaasa aitab.
Herr Latvala võttis ka sõna raadioside ning olnud situatsiooni osas mil Östberg talle ette jäi ning asja keerulisemaks muutis.
tsitaat:
Jari-Matti Latvala says he is ready to break World Rally Championship car-to-team communication regulations after being placed in what he felt was a dangerous situation on Rally Italy.
The Toyota driver was left furious when he caught Mads Ostberg's Ford Fiesta WRC after the Norwegian had stopped to change a puncture last weekend.
In the heat of the moment, at the end of the Monte Lerno test, Latvala lashed out and threatened to quit the WRC.
Current rules state the team can call the car to inform the crew of a safety problem, but not vice-versa.
When faced with a similar situation, Latvala says he will break the rules.
"In the future, I will take the risk, I will call them," said Latvala.
"This is a safety issue.
"I was having to take massive risks in the dust and if you do a mistake in these conditions then it's not only for myself, but also there is the risk for spectators.
"I came on one junction and there was a marshal in the road and running away because he didn't expect me to be coming. This is not good."
Latvala was also frustrated at the lack of a radio in Ostberg's privately-entered Ford, with only manufacturer teams running the official radio system.
"Mads not having a radio is not sensible and this needs to be sorted out," Latvala said.
"Again it's from the safety point, everybody needs to be able to communicate whether they are a privateer or factory car."
Latvala had asked the event organisers to look at his onboards from the Monte Lerno stage in the hope he would be awarded time back, in the same way Thierry Neuville had been on the previous rally in Portugal after encountering a slow-moving Latvala.
Neuville's time was altered, the FIA pointed out, because in that incident Latvala was driving slowly with damage to his Yaris.
In Italy, Ostberg was travelling at full speed having changed his puncture and Latvala's problem was dust from the Ford not being sufficiently far ahead on the road.
That ruling did not impress Latvala.
"I should have had the time back," he said. "I was fighting for the lead."
Eks tuleb end kodust välja ajada, kuni 10 km autoga liikuda, et maailma tippe näha. Täna lugesin sellest alles, oleks tahtnud ka Evansit kihutamas näha. 6km kodust oli test.
Siit näeb ära, et eeldatavasti kus teedel testitakse. Kuskil ümbruses peab ka kogu tiim jms toetav element olema.
http://tabel.tarktee.ee/liikluspiirang.php _________________ Võidab see, kellel on surres kõige rohkem asju!
Kust tuleb tolm ja kuhu kaob raha?
Testivad Eestis jah. Plaani, see on ca 20km Võrust kuid välja loeb ka selle, et kõik kolm kasutavad erinevaid lõike.
Homme Ott ja reedel Sebastian, vaatama tasub kindlasti minna ning igasugune video/pildimaterjal on vägagi oodatud, ise kahjuks kohale ei saa minna.
Veidi Venemaa poole ja saab ka Lõuna-Eesti pinnal Toyota meeskonna teste näha.
Meedia avalikustatud lõigud sai üle vaadatud, aga need on üsna olematu sisuga kahjuks. Eks mõne aja pärast on Youtube vahendusel ühtteist paremat saadaval ka.
Aga juba on irve näol, see Eesti/Poola/Soome tüüpi "rollercoaster" on ikka midagi muud kui Mehhikod ja Sardiiniad - väga voolav ja agressiivne ning ülikiire. Poola on sellel aastal veel kahe vahel, aga Soome lähen kohale kord ja kohus.
Poola kindel pauk. 4-5 autot = ca 20+ nägu on meie seltskond.
Just saime ka tellitud eestilipu kätte, selline suurematsorti kangas.
Soome rallit veel ei tea, naine annab maksaka kui sinna kibelema hakkan.
Eesti lipu _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
http://www.otttanakshop.com/ <- siit leiab ka veidi fänninänni kui peaks huvi pakkuma. Meie pundil Oti kirjadega lipud ja särgid-värgid kõik olemas sellest hetkest kui uue "livery" stiilis need saadaval olid. Mulle isiklikult need kaarekesed küll ei meeldi ning neid ei ole ka praeguse auto ega meeskonna riiete peal, ent siiski paremad kui "plank" M-Spordi särk.
Kusjuures, üks asi mis on mind jubedalt häirinud on just see osa kuidas näiteks teised meeskonnad panustavad promomise, disaini (riided ja kõiksugu muu nänn), sotsiaalmeedia ja muu sellise peale. Ehket kõik toimib, näeb hea välja ja on atraktiivne. Siis tuleb M-Sport enda täiesti suvalise üleni mustas jopega millel üks pisike kirjake - see lihtsalt on odav välja näinud. Nüüd on asi veidi paremuse poole liikunud õnneks.
Kõik muidugi arusaadav ka, kuna nende eelarve võrreldes teise kolme nö tehasemeeskonnaga on siiski üksjagu väiksem, siis läheb ka raha sinna kuhu seda olulisem kasutada on.
Kes filmis? Tegu nagu planeeritud ülesvõtetega proffesionaalselt tehtud
Aga see, et vihma tuli on hea _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
jeesus188, Esimene video on tõesti veidi asjalikum. M-Sport veab endaga kaasas nii testidel kui võistlustel erinevaid inimesi, kes siis filmivad ja pildistavad (ühed enda lõbuks ja hobikorras, teised juba raha eest). See Power Stage kanal (esimene video) on Ken Järveoja tehtud, tal on lisaks kaardilugemisele väikene videohobi ka.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.