praegune kellaaeg 03.06.2024 15:16:22
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kaua oled WoT-i mänginud? Täpsusta teemas. |
12-10a |
|
40% |
[ 24 ] |
10-8a |
|
18% |
[ 11 ] |
8-6a |
|
11% |
[ 7 ] |
6-4a |
|
8% |
[ 5 ] |
4-2a |
|
5% |
[ 3 ] |
Vähem kui 2a |
|
16% |
[ 10 ] |
|
hääli kokku : 60 |
|
autor |
sõnum |
|
kr6ll
HV Guru
liitunud: 13.09.2003
|
28.03.2017 08:41:21
|
|
|
IMO, võiks nii olla, et kulla eest saab ka tiibrakette ma ostaks kohe mõned seega nõudlust nagu oleks, IMHO
viimati muutis kr6ll 28.03.2017 10:02:02, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
28.03.2017 09:14:51
|
|
|
kr6ll, WoT'is pole sileraudsete torudega masinaid, seega ei saa tiibrakette kasutada, samamoodi nagu ka muud -DS moona (discarding sabot).
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
kr6ll
HV Guru
liitunud: 13.09.2003
|
28.03.2017 09:21:14
|
|
|
toru saab ju siledaks puurida
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
dud66
HV veteran
liitunud: 20.08.2007
|
28.03.2017 09:51:49
|
|
|
kr6ll kirjutas: |
toru saab ju siledaks puurida |
Noh, siis võiks kõik torud juba suurema kaliibri peale puurida
_________________ Kommenteerige kasutajaid, siis teavad teised ka mida oodata! |
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
erick
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
28.03.2017 10:57:38
|
|
|
Postimees: Minski tankistid panevad mehed mängima
Spoiler
tsitaat: |
Skype'i-tapja Viber, sadade miljonit lemmiksõjamäng «World of Tanks», App Store'i üks populaarsemaid rakendusi MSQRD – suhteliselt vaene Valgevene lennutab järjest orbiidile IT-tooteid ja firmasid, mis võidavad maailmas populaarsust. Valgevene IT-insenerid on maailmas järjest nõutumad.
Valgevenes toodeti juba Nõukogude Liidu ajal arvuteid. Eestiski peaks leiduma inimesi, kes on töötanud arvutitega Vektor-06 või Korvet, mis enamikus toodeti sõjatööstusele allunud tehastes Minskis ja Brestis. Nende pojapojad omakorda mängivad suure tõenäosusega maailmas suure populaarsuse võitnud online-mängu «World of Tanks», mille mõtlesid välja juba praegused Valgevene IT-arendajad.
«Valgevenes on lihtsalt jäänud veel nõukogude ajast palju tehnilisi erialasid õpetavaid kõrgkoole, kust tuleb iga aasta väga palju kõrgharidusega IT-insenere,» seletas Postimehele Valgevene viimase aastakümne IT-fenomeni Ivan Živitsa firmast Wargaming. 9,5 miljoni elanikuga Valgevenes on 14 tehnilist kõrgharidust pakkuvat kooli, mille lõpetab iga aasta ligi 3500 IT-aladega seotud spetsialisti.
Ülemaailmsetel informaatikaolümpiaadidel, mida korraldatakse 1989. aastast, on Valgevene noored läbi aegade olnud ühed kõige edukamad Euroopa esindajad. Seejuures ei kipu noored programmeerijad ja insenerid Valgevenest ära sõitma, sest siin makstakse neile keskmisega võrreldes väga head palka. «Meil pole mingit probleemi leida tööle hea tasemega programmeerijaid,» kinnitas Živitsa.
Aasta tagasi Valgevene kiiresti kasvavast IT-tööstusest pika analüüsi avaldanud Reuters tegi seda pealkirja all «Valgevene – uus Silicon Valley?». Bloomberg pealkirjastas internetitelefoni Viber loomisest rääkiva loo «The Skype Killers of Belarus» («Valgevene Skype’i tapjad»). Viberi asutajad on küll Iisraelist, aga välja töötasid selle praeguseks 900 miljoni kasutajaga rakenduse Valgevenes kohalikud IT-nutimehed. (Eestlaste uhkuse maharahustamiseks – Skype’il on kasutajaid esialgu siiski rohkem.)
Wargaming on Valgevene IT-tööstuse üks eredamaid tähti. Nende Minski äärelinnas asuv 16-korruseline kontor, kus töötab 2200 inimest, on viimaste kuude jooksul võõrustanud ajakirjanikke Financial Timesist ja Wall Street Journalist. Nad toodavad online-sõjamänge, mis koguvad maailmas üha suuremat populaarsust.
Nende kõige populaarsemat mängu «World of Tanks» (WOT) on alates 2010. aastast arvutitest alla laetud 110 miljonit korda. WOTi mobiiliversiooni on kahe aastaga alla laetud 80 miljonit korda.
Samasse mängude perekonda kuuluvad veel «World of Ships» ja «World of Warplanes», mis on uuemad mängud, kuid mida on ka juba alla laadinud kümned miljonid kasutajad. Wargamingu Minski kontor tegelebki konkreetselt WOTi arendamisega.
WOT on maailmas kõige populaarsem online-mäng, mis põhineb II maailmasõja sündmustel, kuigi mängulahingud ei rekonstrueeri tollaseid lahinguid.
«Meie mängu eripära teiste sõjamängudega võrreldes on see, et meil pole verd ega vägivalda, mille tõttu saab seda mängida päris noorelt,» rääkis Ivan Živitsa, kes juhib Wargamingus PR-tööd SRÜ riikides.
Seejuures on Wargaming nostalgia ja huvi tõttu II maailmasõja vastu suutnud mängu maha müüa laiemale huviliste ringile kui endine NSV Liit, kust on pärit jämedalt võttes üks kolmandik mängijaid. Praegu kasvab mängijate arv just muu maailma arvelt, sest endises NSV Liidus on potentsiaalsete mängijate arv peaaegu saavutatud. Rekordiliselt on endise NSV Liidu alal (välja arvatud Baltimaad) mängu korraga internetis mänginud 1,1 miljonit inimest.
Oma kasumi- ja käibenumbreid Wargaming ei avalda (Moskva äriajakiri RBK kirjutas eelmisel aastal, et käive on vähemalt 600 miljonit eurot aastas), kuid nende suurusjärkudest annab aimu fakt, et ainuüksi küberspordi arendamiseks on Wargaming kolme viimase aasta jooksul kulutanud 32 miljonit dollarit.
Wargamingu asutaja ja suuromanik on Minski ärimees Viktor Kislõi. Tänu WOTi edule kuulub ta Valgevene rikkaimate inimeste hulka, kelle varanduse hindas Forbes 1,6 miljardile dollarile.
Alaliselt elab ta Küprosel, mille pealinnas Nikosias asub ka firma peakorter. Kislõi on rääkinud, et viis peakorteri Küprosele peamiselt kahel põhjusel: maksude pärast ning sealt on logistiliselt parem juhtida juba globaalseks paisunud firmat, millel on kontorid 16 linnas üle maailma.
Pärast Valgevene regioonides käimist satud Minskis Wargamingu kontoris nagu teise maailma. Seal töötavad inimesed elavadki keskmise valgevenelasega võrreldes teises reaalsuses. Väga moodne töökeskkond vaba aja tubade ja muinasjutuliselt odava sööklaga (kõige odavam söögikoht Valgevenes, kuhu nädala jooksul sattusin) ning tasuta kohvikute, jõusaali ja inglise keele kursustega. Noored, edukad ja rahulolevad inimesed.
Kui ametlik keskmine palk Valgevenes on 450 dollari ringis – regioonides aga ainult 200–300 dollarit – siis virtuaalsete tankilahingute loojad teenivad neli-viis korda rohkem. Živitsa küll keeldus palkadest rääkimast, kuid ametlikult on teada, et Minskis riigi abiga loodud tehnoloogiapargi IT-ettevõtetes oli eelmisel aastal keskmine palk 1700 dollarit. Wargaming konkureerib samade töötajate pärast ning järelikult ei saa vähem maksta.
Valgevene presidendi Lukašenka käsul loodud Minski kõrgtehnoloogiapark mängib oluliselt rolli Valgevene IT-tööstuse arengus, sest pakub sealsetele residentidele maksusoodustusi ja väiksemaid tegutsemiskulusid.
Need põhjused ja lisaks suur IT-inseneride turg on parki meelitanud sellised globaalsed IT-tegijad nagu Viber, Fitbit, Yandex ja Playtika, kes on sinna asutanud oma uurimis- ja arenduskeskused. Kui 2011. aastal eksportis Valgevene IT-tooteid alla saja miljoni dollari, siis eelmisel aastal juba ligi miljardi dollari eest.
Kokku töötab ligi kahe miljoni elanikuga Minski kõrgtehnoloogiapargis 25 000 IT-inimest. Üldse tegutseb Valgevenes üle 1000 tehnoloogiafirma. Seejuures pole Wargaming oma 2200 inimesega üldse suurim IT-asutus Valgevenes.
Tarkvarafirma EPAM kontoris töötab koguni üle 7000 inimese. See kahe Minski klassivenna loodud firma on ainus Valgevene ettevõte, mis on koteeritud New Yorgi tehnoloogiabörsil, väärtusega kolm miljardit dollarit.
Wargamingu Minski kontori põhilised töötajad on noored mehed, kes on ka ise WOT-mängu põhiline auditoorium. 97 protsenti selle mängu allalaadijatest on mehed. «Töölevõtmisel on see meile oluline kriteerium, et inimene oleks seda mängu mänginud, et ta teaks, mida ja kuidas arendada,» rääkis Živitsa.
Kui üldjuhul pole üheski ettevõttes töö ajal arvutis mängimine lubatud, siis Wargamingu Minski kontoris seda isegi soositakse. Igal töötajal on õigus päevas üks tund tööarvutil WOTi mängida. Muidugi jälle selleks, et olla mänguga võimalikult hästi kursis.
Ühe IT-ettevõtte jaoks on ilmselt erakordne ka see, et Wargamingu Minski kontori palgal on ligi 20 ajaloolast. Tegelikult on nende roll üsna loogiline: kogu WOT-mängus kasutatav tehnika on identne nende originaalidega. Enne kui mängu tuuakse mõni uus tank või muu tehnika, läbib see põhjaliku ajaloolise kontrolli.
«Meil töötavad ajaloolased otsivad üle maailma arhiivides jooniseid tehnika kohta, et milline see reaalselt välja nägi, kuidas seda täpselt ehitati,» rääkis Živitsa. «Uue tehnika kohta koostatakse väga põhjalik toimik, kus kõik detailid on üksikasjalikult kirjeldatud.»
WOT-mängus on juba üle 450 tanki- ja muu rasketehnika mudeli üle maailma, mis olid välja töötatud vahetult enne II maailmasõda või selle ajal. Paljud mudelid ei läinudki kunagi tootmisse, kuid mängus on need sees.
Ajaloolaste nii põhjaliku töö tulemusena hakkas Wargaming hiljuti välja andma raamatuid konkreetsete tankimudelite kohta, sest kahju oli kogutud materjali lihtsalt endale arhiivi jätta.
|
_________________ WoT Stats Twitch Stream |
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
|
mcjaaxon
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.03.2010
|
28.03.2017 13:51:16
|
|
|
erick kirjutas: |
Postimees: Minski tankistid panevad mehed mängima
Spoiler
tsitaat: |
Skype'i-tapja Viber, sadade miljonit lemmiksõjamäng «World of Tanks», App Store'i üks populaarsemaid rakendusi MSQRD – suhteliselt vaene Valgevene lennutab järjest orbiidile IT-tooteid ja firmasid, mis võidavad maailmas populaarsust. Valgevene IT-insenerid on maailmas järjest nõutumad.
Valgevenes toodeti juba Nõukogude Liidu ajal arvuteid. Eestiski peaks leiduma inimesi, kes on töötanud arvutitega Vektor-06 või Korvet, mis enamikus toodeti sõjatööstusele allunud tehastes Minskis ja Brestis. Nende pojapojad omakorda mängivad suure tõenäosusega maailmas suure populaarsuse võitnud online-mängu «World of Tanks», mille mõtlesid välja juba praegused Valgevene IT-arendajad.
«Valgevenes on lihtsalt jäänud veel nõukogude ajast palju tehnilisi erialasid õpetavaid kõrgkoole, kust tuleb iga aasta väga palju kõrgharidusega IT-insenere,» seletas Postimehele Valgevene viimase aastakümne IT-fenomeni Ivan Živitsa firmast Wargaming. 9,5 miljoni elanikuga Valgevenes on 14 tehnilist kõrgharidust pakkuvat kooli, mille lõpetab iga aasta ligi 3500 IT-aladega seotud spetsialisti.
Ülemaailmsetel informaatikaolümpiaadidel, mida korraldatakse 1989. aastast, on Valgevene noored läbi aegade olnud ühed kõige edukamad Euroopa esindajad. Seejuures ei kipu noored programmeerijad ja insenerid Valgevenest ära sõitma, sest siin makstakse neile keskmisega võrreldes väga head palka. «Meil pole mingit probleemi leida tööle hea tasemega programmeerijaid,» kinnitas Živitsa.
Aasta tagasi Valgevene kiiresti kasvavast IT-tööstusest pika analüüsi avaldanud Reuters tegi seda pealkirja all «Valgevene – uus Silicon Valley?». Bloomberg pealkirjastas internetitelefoni Viber loomisest rääkiva loo «The Skype Killers of Belarus» («Valgevene Skype’i tapjad»). Viberi asutajad on küll Iisraelist, aga välja töötasid selle praeguseks 900 miljoni kasutajaga rakenduse Valgevenes kohalikud IT-nutimehed. (Eestlaste uhkuse maharahustamiseks – Skype’il on kasutajaid esialgu siiski rohkem.)
Wargaming on Valgevene IT-tööstuse üks eredamaid tähti. Nende Minski äärelinnas asuv 16-korruseline kontor, kus töötab 2200 inimest, on viimaste kuude jooksul võõrustanud ajakirjanikke Financial Timesist ja Wall Street Journalist. Nad toodavad online-sõjamänge, mis koguvad maailmas üha suuremat populaarsust.
Nende kõige populaarsemat mängu «World of Tanks» (WOT) on alates 2010. aastast arvutitest alla laetud 110 miljonit korda. WOTi mobiiliversiooni on kahe aastaga alla laetud 80 miljonit korda.
Samasse mängude perekonda kuuluvad veel «World of Ships» ja «World of Warplanes», mis on uuemad mängud, kuid mida on ka juba alla laadinud kümned miljonid kasutajad. Wargamingu Minski kontor tegelebki konkreetselt WOTi arendamisega.
WOT on maailmas kõige populaarsem online-mäng, mis põhineb II maailmasõja sündmustel, kuigi mängulahingud ei rekonstrueeri tollaseid lahinguid.
«Meie mängu eripära teiste sõjamängudega võrreldes on see, et meil pole verd ega vägivalda, mille tõttu saab seda mängida päris noorelt,» rääkis Ivan Živitsa, kes juhib Wargamingus PR-tööd SRÜ riikides.
Seejuures on Wargaming nostalgia ja huvi tõttu II maailmasõja vastu suutnud mängu maha müüa laiemale huviliste ringile kui endine NSV Liit, kust on pärit jämedalt võttes üks kolmandik mängijaid. Praegu kasvab mängijate arv just muu maailma arvelt, sest endises NSV Liidus on potentsiaalsete mängijate arv peaaegu saavutatud. Rekordiliselt on endise NSV Liidu alal (välja arvatud Baltimaad) mängu korraga internetis mänginud 1,1 miljonit inimest.
Oma kasumi- ja käibenumbreid Wargaming ei avalda (Moskva äriajakiri RBK kirjutas eelmisel aastal, et käive on vähemalt 600 miljonit eurot aastas), kuid nende suurusjärkudest annab aimu fakt, et ainuüksi küberspordi arendamiseks on Wargaming kolme viimase aasta jooksul kulutanud 32 miljonit dollarit.
Wargamingu asutaja ja suuromanik on Minski ärimees Viktor Kislõi. Tänu WOTi edule kuulub ta Valgevene rikkaimate inimeste hulka, kelle varanduse hindas Forbes 1,6 miljardile dollarile.
Alaliselt elab ta Küprosel, mille pealinnas Nikosias asub ka firma peakorter. Kislõi on rääkinud, et viis peakorteri Küprosele peamiselt kahel põhjusel: maksude pärast ning sealt on logistiliselt parem juhtida juba globaalseks paisunud firmat, millel on kontorid 16 linnas üle maailma.
Pärast Valgevene regioonides käimist satud Minskis Wargamingu kontoris nagu teise maailma. Seal töötavad inimesed elavadki keskmise valgevenelasega võrreldes teises reaalsuses. Väga moodne töökeskkond vaba aja tubade ja muinasjutuliselt odava sööklaga (kõige odavam söögikoht Valgevenes, kuhu nädala jooksul sattusin) ning tasuta kohvikute, jõusaali ja inglise keele kursustega. Noored, edukad ja rahulolevad inimesed.
Kui ametlik keskmine palk Valgevenes on 450 dollari ringis – regioonides aga ainult 200–300 dollarit – siis virtuaalsete tankilahingute loojad teenivad neli-viis korda rohkem. Živitsa küll keeldus palkadest rääkimast, kuid ametlikult on teada, et Minskis riigi abiga loodud tehnoloogiapargi IT-ettevõtetes oli eelmisel aastal keskmine palk 1700 dollarit. Wargaming konkureerib samade töötajate pärast ning järelikult ei saa vähem maksta.
Valgevene presidendi Lukašenka käsul loodud Minski kõrgtehnoloogiapark mängib oluliselt rolli Valgevene IT-tööstuse arengus, sest pakub sealsetele residentidele maksusoodustusi ja väiksemaid tegutsemiskulusid.
Need põhjused ja lisaks suur IT-inseneride turg on parki meelitanud sellised globaalsed IT-tegijad nagu Viber, Fitbit, Yandex ja Playtika, kes on sinna asutanud oma uurimis- ja arenduskeskused. Kui 2011. aastal eksportis Valgevene IT-tooteid alla saja miljoni dollari, siis eelmisel aastal juba ligi miljardi dollari eest.
Kokku töötab ligi kahe miljoni elanikuga Minski kõrgtehnoloogiapargis 25 000 IT-inimest. Üldse tegutseb Valgevenes üle 1000 tehnoloogiafirma. Seejuures pole Wargaming oma 2200 inimesega üldse suurim IT-asutus Valgevenes.
Tarkvarafirma EPAM kontoris töötab koguni üle 7000 inimese. See kahe Minski klassivenna loodud firma on ainus Valgevene ettevõte, mis on koteeritud New Yorgi tehnoloogiabörsil, väärtusega kolm miljardit dollarit.
Wargamingu Minski kontori põhilised töötajad on noored mehed, kes on ka ise WOT-mängu põhiline auditoorium. 97 protsenti selle mängu allalaadijatest on mehed. «Töölevõtmisel on see meile oluline kriteerium, et inimene oleks seda mängu mänginud, et ta teaks, mida ja kuidas arendada,» rääkis Živitsa.
Kui üldjuhul pole üheski ettevõttes töö ajal arvutis mängimine lubatud, siis Wargamingu Minski kontoris seda isegi soositakse. Igal töötajal on õigus päevas üks tund tööarvutil WOTi mängida. Muidugi jälle selleks, et olla mänguga võimalikult hästi kursis.
Ühe IT-ettevõtte jaoks on ilmselt erakordne ka see, et Wargamingu Minski kontori palgal on ligi 20 ajaloolast. Tegelikult on nende roll üsna loogiline: kogu WOT-mängus kasutatav tehnika on identne nende originaalidega. Enne kui mängu tuuakse mõni uus tank või muu tehnika, läbib see põhjaliku ajaloolise kontrolli.
«Meil töötavad ajaloolased otsivad üle maailma arhiivides jooniseid tehnika kohta, et milline see reaalselt välja nägi, kuidas seda täpselt ehitati,» rääkis Živitsa. «Uue tehnika kohta koostatakse väga põhjalik toimik, kus kõik detailid on üksikasjalikult kirjeldatud.»
WOT-mängus on juba üle 450 tanki- ja muu rasketehnika mudeli üle maailma, mis olid välja töötatud vahetult enne II maailmasõda või selle ajal. Paljud mudelid ei läinudki kunagi tootmisse, kuid mängus on need sees.
Ajaloolaste nii põhjaliku töö tulemusena hakkas Wargaming hiljuti välja andma raamatuid konkreetsete tankimudelite kohta, sest kahju oli kogutud materjali lihtsalt endale arhiivi jätta.
|
|
Kade poiss panid piiratud lingi
_________________ Ma olen telekas. |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
kr6ll
HV Guru
liitunud: 13.09.2003
|
28.03.2017 14:02:24
|
|
|
mcjaaxon kirjutas: |
erick kirjutas: |
Postimees: Minski tankistid panevad mehed mängima
Spoiler
tsitaat: |
Skype'i-tapja Viber, sadade miljonit lemmiksõjamäng «World of Tanks», App Store'i üks populaarsemaid rakendusi MSQRD – suhteliselt vaene Valgevene lennutab järjest orbiidile IT-tooteid ja firmasid, mis võidavad maailmas populaarsust. Valgevene IT-insenerid on maailmas järjest nõutumad.
Valgevenes toodeti juba Nõukogude Liidu ajal arvuteid. Eestiski peaks leiduma inimesi, kes on töötanud arvutitega Vektor-06 või Korvet, mis enamikus toodeti sõjatööstusele allunud tehastes Minskis ja Brestis. Nende pojapojad omakorda mängivad suure tõenäosusega maailmas suure populaarsuse võitnud online-mängu «World of Tanks», mille mõtlesid välja juba praegused Valgevene IT-arendajad.
«Valgevenes on lihtsalt jäänud veel nõukogude ajast palju tehnilisi erialasid õpetavaid kõrgkoole, kust tuleb iga aasta väga palju kõrgharidusega IT-insenere,» seletas Postimehele Valgevene viimase aastakümne IT-fenomeni Ivan Živitsa firmast Wargaming. 9,5 miljoni elanikuga Valgevenes on 14 tehnilist kõrgharidust pakkuvat kooli, mille lõpetab iga aasta ligi 3500 IT-aladega seotud spetsialisti.
Ülemaailmsetel informaatikaolümpiaadidel, mida korraldatakse 1989. aastast, on Valgevene noored läbi aegade olnud ühed kõige edukamad Euroopa esindajad. Seejuures ei kipu noored programmeerijad ja insenerid Valgevenest ära sõitma, sest siin makstakse neile keskmisega võrreldes väga head palka. «Meil pole mingit probleemi leida tööle hea tasemega programmeerijaid,» kinnitas Živitsa.
Aasta tagasi Valgevene kiiresti kasvavast IT-tööstusest pika analüüsi avaldanud Reuters tegi seda pealkirja all «Valgevene – uus Silicon Valley?». Bloomberg pealkirjastas internetitelefoni Viber loomisest rääkiva loo «The Skype Killers of Belarus» («Valgevene Skype’i tapjad»). Viberi asutajad on küll Iisraelist, aga välja töötasid selle praeguseks 900 miljoni kasutajaga rakenduse Valgevenes kohalikud IT-nutimehed. (Eestlaste uhkuse maharahustamiseks – Skype’il on kasutajaid esialgu siiski rohkem.)
Wargaming on Valgevene IT-tööstuse üks eredamaid tähti. Nende Minski äärelinnas asuv 16-korruseline kontor, kus töötab 2200 inimest, on viimaste kuude jooksul võõrustanud ajakirjanikke Financial Timesist ja Wall Street Journalist. Nad toodavad online-sõjamänge, mis koguvad maailmas üha suuremat populaarsust.
Nende kõige populaarsemat mängu «World of Tanks» (WOT) on alates 2010. aastast arvutitest alla laetud 110 miljonit korda. WOTi mobiiliversiooni on kahe aastaga alla laetud 80 miljonit korda.
Samasse mängude perekonda kuuluvad veel «World of Ships» ja «World of Warplanes», mis on uuemad mängud, kuid mida on ka juba alla laadinud kümned miljonid kasutajad. Wargamingu Minski kontor tegelebki konkreetselt WOTi arendamisega.
WOT on maailmas kõige populaarsem online-mäng, mis põhineb II maailmasõja sündmustel, kuigi mängulahingud ei rekonstrueeri tollaseid lahinguid.
«Meie mängu eripära teiste sõjamängudega võrreldes on see, et meil pole verd ega vägivalda, mille tõttu saab seda mängida päris noorelt,» rääkis Ivan Živitsa, kes juhib Wargamingus PR-tööd SRÜ riikides.
Seejuures on Wargaming nostalgia ja huvi tõttu II maailmasõja vastu suutnud mängu maha müüa laiemale huviliste ringile kui endine NSV Liit, kust on pärit jämedalt võttes üks kolmandik mängijaid. Praegu kasvab mängijate arv just muu maailma arvelt, sest endises NSV Liidus on potentsiaalsete mängijate arv peaaegu saavutatud. Rekordiliselt on endise NSV Liidu alal (välja arvatud Baltimaad) mängu korraga internetis mänginud 1,1 miljonit inimest.
Oma kasumi- ja käibenumbreid Wargaming ei avalda (Moskva äriajakiri RBK kirjutas eelmisel aastal, et käive on vähemalt 600 miljonit eurot aastas), kuid nende suurusjärkudest annab aimu fakt, et ainuüksi küberspordi arendamiseks on Wargaming kolme viimase aasta jooksul kulutanud 32 miljonit dollarit.
Wargamingu asutaja ja suuromanik on Minski ärimees Viktor Kislõi. Tänu WOTi edule kuulub ta Valgevene rikkaimate inimeste hulka, kelle varanduse hindas Forbes 1,6 miljardile dollarile.
Alaliselt elab ta Küprosel, mille pealinnas Nikosias asub ka firma peakorter. Kislõi on rääkinud, et viis peakorteri Küprosele peamiselt kahel põhjusel: maksude pärast ning sealt on logistiliselt parem juhtida juba globaalseks paisunud firmat, millel on kontorid 16 linnas üle maailma.
Pärast Valgevene regioonides käimist satud Minskis Wargamingu kontoris nagu teise maailma. Seal töötavad inimesed elavadki keskmise valgevenelasega võrreldes teises reaalsuses. Väga moodne töökeskkond vaba aja tubade ja muinasjutuliselt odava sööklaga (kõige odavam söögikoht Valgevenes, kuhu nädala jooksul sattusin) ning tasuta kohvikute, jõusaali ja inglise keele kursustega. Noored, edukad ja rahulolevad inimesed.
Kui ametlik keskmine palk Valgevenes on 450 dollari ringis – regioonides aga ainult 200–300 dollarit – siis virtuaalsete tankilahingute loojad teenivad neli-viis korda rohkem. Živitsa küll keeldus palkadest rääkimast, kuid ametlikult on teada, et Minskis riigi abiga loodud tehnoloogiapargi IT-ettevõtetes oli eelmisel aastal keskmine palk 1700 dollarit. Wargaming konkureerib samade töötajate pärast ning järelikult ei saa vähem maksta.
Valgevene presidendi Lukašenka käsul loodud Minski kõrgtehnoloogiapark mängib oluliselt rolli Valgevene IT-tööstuse arengus, sest pakub sealsetele residentidele maksusoodustusi ja väiksemaid tegutsemiskulusid.
Need põhjused ja lisaks suur IT-inseneride turg on parki meelitanud sellised globaalsed IT-tegijad nagu Viber, Fitbit, Yandex ja Playtika, kes on sinna asutanud oma uurimis- ja arenduskeskused. Kui 2011. aastal eksportis Valgevene IT-tooteid alla saja miljoni dollari, siis eelmisel aastal juba ligi miljardi dollari eest.
Kokku töötab ligi kahe miljoni elanikuga Minski kõrgtehnoloogiapargis 25 000 IT-inimest. Üldse tegutseb Valgevenes üle 1000 tehnoloogiafirma. Seejuures pole Wargaming oma 2200 inimesega üldse suurim IT-asutus Valgevenes.
Tarkvarafirma EPAM kontoris töötab koguni üle 7000 inimese. See kahe Minski klassivenna loodud firma on ainus Valgevene ettevõte, mis on koteeritud New Yorgi tehnoloogiabörsil, väärtusega kolm miljardit dollarit.
Wargamingu Minski kontori põhilised töötajad on noored mehed, kes on ka ise WOT-mängu põhiline auditoorium. 97 protsenti selle mängu allalaadijatest on mehed. «Töölevõtmisel on see meile oluline kriteerium, et inimene oleks seda mängu mänginud, et ta teaks, mida ja kuidas arendada,» rääkis Živitsa.
Kui üldjuhul pole üheski ettevõttes töö ajal arvutis mängimine lubatud, siis Wargamingu Minski kontoris seda isegi soositakse. Igal töötajal on õigus päevas üks tund tööarvutil WOTi mängida. Muidugi jälle selleks, et olla mänguga võimalikult hästi kursis.
Ühe IT-ettevõtte jaoks on ilmselt erakordne ka see, et Wargamingu Minski kontori palgal on ligi 20 ajaloolast. Tegelikult on nende roll üsna loogiline: kogu WOT-mängus kasutatav tehnika on identne nende originaalidega. Enne kui mängu tuuakse mõni uus tank või muu tehnika, läbib see põhjaliku ajaloolise kontrolli.
«Meil töötavad ajaloolased otsivad üle maailma arhiivides jooniseid tehnika kohta, et milline see reaalselt välja nägi, kuidas seda täpselt ehitati,» rääkis Živitsa. «Uue tehnika kohta koostatakse väga põhjalik toimik, kus kõik detailid on üksikasjalikult kirjeldatud.»
WOT-mängus on juba üle 450 tanki- ja muu rasketehnika mudeli üle maailma, mis olid välja töötatud vahetult enne II maailmasõda või selle ajal. Paljud mudelid ei läinudki kunagi tootmisse, kuid mängus on need sees.
Ajaloolaste nii põhjaliku töö tulemusena hakkas Wargaming hiljuti välja andma raamatuid konkreetsete tankimudelite kohta, sest kahju oli kogutud materjali lihtsalt endale arhiivi jätta.
|
|
Kade poiss panid piiratud lingi |
Spoileris on ju terve text olemas. Pilte pole, et neid næha pead pappi køhima, papi
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
mcjaaxon
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.03.2010
|
28.03.2017 21:26:14
|
|
|
kr6ll kirjutas: |
mcjaaxon kirjutas: |
erick kirjutas: |
Postimees: Minski tankistid panevad mehed mängima
Spoiler
tsitaat: |
Skype'i-tapja Viber, sadade miljonit lemmiksõjamäng «World of Tanks», App Store'i üks populaarsemaid rakendusi MSQRD – suhteliselt vaene Valgevene lennutab järjest orbiidile IT-tooteid ja firmasid, mis võidavad maailmas populaarsust. Valgevene IT-insenerid on maailmas järjest nõutumad.
Valgevenes toodeti juba Nõukogude Liidu ajal arvuteid. Eestiski peaks leiduma inimesi, kes on töötanud arvutitega Vektor-06 või Korvet, mis enamikus toodeti sõjatööstusele allunud tehastes Minskis ja Brestis. Nende pojapojad omakorda mängivad suure tõenäosusega maailmas suure populaarsuse võitnud online-mängu «World of Tanks», mille mõtlesid välja juba praegused Valgevene IT-arendajad.
«Valgevenes on lihtsalt jäänud veel nõukogude ajast palju tehnilisi erialasid õpetavaid kõrgkoole, kust tuleb iga aasta väga palju kõrgharidusega IT-insenere,» seletas Postimehele Valgevene viimase aastakümne IT-fenomeni Ivan Živitsa firmast Wargaming. 9,5 miljoni elanikuga Valgevenes on 14 tehnilist kõrgharidust pakkuvat kooli, mille lõpetab iga aasta ligi 3500 IT-aladega seotud spetsialisti.
Ülemaailmsetel informaatikaolümpiaadidel, mida korraldatakse 1989. aastast, on Valgevene noored läbi aegade olnud ühed kõige edukamad Euroopa esindajad. Seejuures ei kipu noored programmeerijad ja insenerid Valgevenest ära sõitma, sest siin makstakse neile keskmisega võrreldes väga head palka. «Meil pole mingit probleemi leida tööle hea tasemega programmeerijaid,» kinnitas Živitsa.
Aasta tagasi Valgevene kiiresti kasvavast IT-tööstusest pika analüüsi avaldanud Reuters tegi seda pealkirja all «Valgevene – uus Silicon Valley?». Bloomberg pealkirjastas internetitelefoni Viber loomisest rääkiva loo «The Skype Killers of Belarus» («Valgevene Skype’i tapjad»). Viberi asutajad on küll Iisraelist, aga välja töötasid selle praeguseks 900 miljoni kasutajaga rakenduse Valgevenes kohalikud IT-nutimehed. (Eestlaste uhkuse maharahustamiseks – Skype’il on kasutajaid esialgu siiski rohkem.)
Wargaming on Valgevene IT-tööstuse üks eredamaid tähti. Nende Minski äärelinnas asuv 16-korruseline kontor, kus töötab 2200 inimest, on viimaste kuude jooksul võõrustanud ajakirjanikke Financial Timesist ja Wall Street Journalist. Nad toodavad online-sõjamänge, mis koguvad maailmas üha suuremat populaarsust.
Nende kõige populaarsemat mängu «World of Tanks» (WOT) on alates 2010. aastast arvutitest alla laetud 110 miljonit korda. WOTi mobiiliversiooni on kahe aastaga alla laetud 80 miljonit korda.
Samasse mängude perekonda kuuluvad veel «World of Ships» ja «World of Warplanes», mis on uuemad mängud, kuid mida on ka juba alla laadinud kümned miljonid kasutajad. Wargamingu Minski kontor tegelebki konkreetselt WOTi arendamisega.
WOT on maailmas kõige populaarsem online-mäng, mis põhineb II maailmasõja sündmustel, kuigi mängulahingud ei rekonstrueeri tollaseid lahinguid.
«Meie mängu eripära teiste sõjamängudega võrreldes on see, et meil pole verd ega vägivalda, mille tõttu saab seda mängida päris noorelt,» rääkis Ivan Živitsa, kes juhib Wargamingus PR-tööd SRÜ riikides.
Seejuures on Wargaming nostalgia ja huvi tõttu II maailmasõja vastu suutnud mängu maha müüa laiemale huviliste ringile kui endine NSV Liit, kust on pärit jämedalt võttes üks kolmandik mängijaid. Praegu kasvab mängijate arv just muu maailma arvelt, sest endises NSV Liidus on potentsiaalsete mängijate arv peaaegu saavutatud. Rekordiliselt on endise NSV Liidu alal (välja arvatud Baltimaad) mängu korraga internetis mänginud 1,1 miljonit inimest.
Oma kasumi- ja käibenumbreid Wargaming ei avalda (Moskva äriajakiri RBK kirjutas eelmisel aastal, et käive on vähemalt 600 miljonit eurot aastas), kuid nende suurusjärkudest annab aimu fakt, et ainuüksi küberspordi arendamiseks on Wargaming kolme viimase aasta jooksul kulutanud 32 miljonit dollarit.
Wargamingu asutaja ja suuromanik on Minski ärimees Viktor Kislõi. Tänu WOTi edule kuulub ta Valgevene rikkaimate inimeste hulka, kelle varanduse hindas Forbes 1,6 miljardile dollarile.
Alaliselt elab ta Küprosel, mille pealinnas Nikosias asub ka firma peakorter. Kislõi on rääkinud, et viis peakorteri Küprosele peamiselt kahel põhjusel: maksude pärast ning sealt on logistiliselt parem juhtida juba globaalseks paisunud firmat, millel on kontorid 16 linnas üle maailma.
Pärast Valgevene regioonides käimist satud Minskis Wargamingu kontoris nagu teise maailma. Seal töötavad inimesed elavadki keskmise valgevenelasega võrreldes teises reaalsuses. Väga moodne töökeskkond vaba aja tubade ja muinasjutuliselt odava sööklaga (kõige odavam söögikoht Valgevenes, kuhu nädala jooksul sattusin) ning tasuta kohvikute, jõusaali ja inglise keele kursustega. Noored, edukad ja rahulolevad inimesed.
Kui ametlik keskmine palk Valgevenes on 450 dollari ringis – regioonides aga ainult 200–300 dollarit – siis virtuaalsete tankilahingute loojad teenivad neli-viis korda rohkem. Živitsa küll keeldus palkadest rääkimast, kuid ametlikult on teada, et Minskis riigi abiga loodud tehnoloogiapargi IT-ettevõtetes oli eelmisel aastal keskmine palk 1700 dollarit. Wargaming konkureerib samade töötajate pärast ning järelikult ei saa vähem maksta.
Valgevene presidendi Lukašenka käsul loodud Minski kõrgtehnoloogiapark mängib oluliselt rolli Valgevene IT-tööstuse arengus, sest pakub sealsetele residentidele maksusoodustusi ja väiksemaid tegutsemiskulusid.
Need põhjused ja lisaks suur IT-inseneride turg on parki meelitanud sellised globaalsed IT-tegijad nagu Viber, Fitbit, Yandex ja Playtika, kes on sinna asutanud oma uurimis- ja arenduskeskused. Kui 2011. aastal eksportis Valgevene IT-tooteid alla saja miljoni dollari, siis eelmisel aastal juba ligi miljardi dollari eest.
Kokku töötab ligi kahe miljoni elanikuga Minski kõrgtehnoloogiapargis 25 000 IT-inimest. Üldse tegutseb Valgevenes üle 1000 tehnoloogiafirma. Seejuures pole Wargaming oma 2200 inimesega üldse suurim IT-asutus Valgevenes.
Tarkvarafirma EPAM kontoris töötab koguni üle 7000 inimese. See kahe Minski klassivenna loodud firma on ainus Valgevene ettevõte, mis on koteeritud New Yorgi tehnoloogiabörsil, väärtusega kolm miljardit dollarit.
Wargamingu Minski kontori põhilised töötajad on noored mehed, kes on ka ise WOT-mängu põhiline auditoorium. 97 protsenti selle mängu allalaadijatest on mehed. «Töölevõtmisel on see meile oluline kriteerium, et inimene oleks seda mängu mänginud, et ta teaks, mida ja kuidas arendada,» rääkis Živitsa.
Kui üldjuhul pole üheski ettevõttes töö ajal arvutis mängimine lubatud, siis Wargamingu Minski kontoris seda isegi soositakse. Igal töötajal on õigus päevas üks tund tööarvutil WOTi mängida. Muidugi jälle selleks, et olla mänguga võimalikult hästi kursis.
Ühe IT-ettevõtte jaoks on ilmselt erakordne ka see, et Wargamingu Minski kontori palgal on ligi 20 ajaloolast. Tegelikult on nende roll üsna loogiline: kogu WOT-mängus kasutatav tehnika on identne nende originaalidega. Enne kui mängu tuuakse mõni uus tank või muu tehnika, läbib see põhjaliku ajaloolise kontrolli.
«Meil töötavad ajaloolased otsivad üle maailma arhiivides jooniseid tehnika kohta, et milline see reaalselt välja nägi, kuidas seda täpselt ehitati,» rääkis Živitsa. «Uue tehnika kohta koostatakse väga põhjalik toimik, kus kõik detailid on üksikasjalikult kirjeldatud.»
WOT-mängus on juba üle 450 tanki- ja muu rasketehnika mudeli üle maailma, mis olid välja töötatud vahetult enne II maailmasõda või selle ajal. Paljud mudelid ei läinudki kunagi tootmisse, kuid mängus on need sees.
Ajaloolaste nii põhjaliku töö tulemusena hakkas Wargaming hiljuti välja andma raamatuid konkreetsete tankimudelite kohta, sest kahju oli kogutud materjali lihtsalt endale arhiivi jätta.
|
|
Kade poiss panid piiratud lingi |
Spoileris on ju terve text olemas. Pilte pole, et neid næha pead pappi køhima, papi |
Võimalik küll
Ma lugesin selle teema kuskil netiavarustes , kuid miskipärats mäletan seda oluliselt sisukamalt ..
Samas on ka võimalik , et selles artiklis võis juttu olla ka KE jamadest vaheldumisi
Ära erickule ütle , et ma emm olen
_________________ Ma olen telekas. |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Aegir
HV veteran
liitunud: 05.01.2003
|
28.03.2017 21:43:20
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
kr6ll, WoT'is pole sileraudsete torudega masinaid, seega ei saa tiibrakette kasutada, samamoodi nagu ka muud -DS moona (discarding sabot). |
kindel et ei ole?
_________________ HV teeb ka ahvist inimese. |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
28.03.2017 22:13:55
|
|
|
Aegir, tahad muudmoodi väita?
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
Aegir
HV veteran
liitunud: 05.01.2003
|
28.03.2017 22:53:16
|
|
|
m-10, 3.7-inch AT Howitzer. need peaks olema siledad
_________________ HV teeb ka ahvist inimese. |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
28.03.2017 23:15:11
|
|
|
Aegir, mis masina peal see ajalooliselt oli?
World of Tanksis räägid Cruiser Mk. II'st?
Modernsetest tankidest oli muidu esimene sileraudne alles T-62 (mängus on selle arendusversioon T-62A, mis oli veel vintraudse toruga).
Enne seda viimati kasutati sileraudseid torusid 19. sajandil.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
Aegir
HV veteran
liitunud: 05.01.2003
|
28.03.2017 23:50:27
|
|
|
kv-2, at-2
_________________ HV teeb ka ahvist inimese. |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
thomak28
HV kasutaja
liitunud: 18.05.2012
|
29.03.2017 10:15:23
|
|
|
Nüüdseks vist selge, et Maus on praeguse patchi kunn heavydes:
Spoiler
Type 5 tundus, et võiks funn olla, grindisin isegi O-ni lõpuni, mis oli tegelt täielik pask (low skill cap tank). Ning jõudsin arusaamiseni, et edasi pole mõtet minna. Sest edasi läheb asi ainult hullemaks , ütleme ausalt, kui lahinguväljal tuleb näiteks type 5 vastu, siis eest pennib seda kullaga väga lihtsasti. Nii, et grindida seda tanki põhim. selle derp gunni pärast, et teha oneshot'e on omamoodi fun, aga lihtsalt ei leidnud endas seda motivatsiooni, et kogu see kadalipp grindis läbida
Ja oleme ausad, Maus oleks duellis TVP'ga selle 9/10'st võitnud (7m:15s):
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
kazaa1
HV vaatleja
liitunud: 27.03.2017
|
29.03.2017 11:43:06
|
|
|
8fly8 kirjutas: |
kazaa1 kirjutas: |
Mis ma sõbralt kuulsin, kes üritas enda piloodiga mängida: kuul liigub aeglaselt ja ei saa normaalselt snäp shottida üle ridge-line-i, mis selle tankiga enam-vähem koguaeg pead ainult tegema kui vähegi keskmisest paremini tahad mängida.
Soomust tankil pole, view range on kah kesine ja ta pole ka tead mis kiire.
T10 lahingute* jaoks on ka 192 tavapene väga kesine madalama kaliibri relvade jaoks.
Edit: View range on ok. 390 on hea med tankil.
Ma ei tea mitmes edit: kui lased selle tankiga kulda siis kuulid liiguvad kiiremini.... ja penevad enam-vähem kõiki tanke ka eestpoolt.
|
Vastikult jääb silma kraapima sõnakasutus kus mürske samastatakse kuulidega. Samahästi võiks "superbike'i" asemel "võrr" ütelda.
Seletuseks siis et alates 20mm nimetatakse laskemoona "mürskudeks"...
http://imgur.com/3jk70lY |
Ja vastikult jääb silma kraapima sinu sõnade valik ja suhtumine, aga seda probleemi ei lahenda kahjuks pildi* linkimine.
Üldiselt on võimalik ka viisakalt väljendada teise inimese kirjapildi vigu.
Ja ma ammugi ei üritaks foorumis korrektset õigekirja harjutada kuna ma kirjutasin seda mis pähe tuli nii kuidas tuli, et aega säästa.
Oleks õigesti kirjutanud poleks keegi kiitnud aga muidugi, kui midagi ei meeldi siis tuleb karjuda, et kõik teaksid, et sulle ei meeldinud.
|
|
tagasi üles |
|
|
brokenarm
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.01.2007
|
29.03.2017 12:43:58
|
|
|
thomak28 kirjutas: |
Nüüdseks vist selge, et Maus on praeguse patchi kunn heavydes:
Spoiler
Type 5 tundus, et võiks funn olla, grindisin isegi O-ni lõpuni, mis oli tegelt täielik piix (low skill cap tank). Ning jõudsin arusaamiseni, et edasi pole mõtet minna. Sest edasi läheb asi ainult hullemaks , ütleme ausalt, kui lahinguväljal tuleb näiteks type 5 vastu, siis eest pennib seda kullaga väga lihtsasti. Nii, et grindida seda tanki põhim. selle derp gunni pärast, et teha oneshot'e on omamoodi fun, aga lihtsalt ei leidnud endas seda motivatsiooni, et kogu see kadalipp grindis läbida
Ja oleme ausad, Maus oleks duellis TVP'ga selle 9/10'st võitnud (7m:15s):
Spoiler
|
Hea vaadata kuidas kommentaarides räägivad, et Maus on balanced Võtad graafiku ette, siis iga punane bot overperformib. Type5'ga sama asi.
http://wot-news.com/game/tankinfo/en/eu
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
yerba
HV Guru
liitunud: 12.11.2003
|
29.03.2017 15:33:49
|
|
|
Tuleb ausalt tunnistada, et viimased nädalad olen peamiselt Mausiga sõitnud. Üsna hästi kestab eesliinil.
_________________ www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
|
|
Kommentaarid: 1147 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
856 |
|
tagasi üles |
|
|
kr6ll
HV Guru
liitunud: 13.09.2003
|
29.03.2017 15:37:11
|
|
|
vot nende mauside jaoks ongi rahval tiibrakette vaja
keegi võiks wg -le ettepaneku teha äkki panevad need ka kulla eest myyki
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
dud66
HV veteran
liitunud: 20.08.2007
|
29.03.2017 15:53:40
|
|
|
100 kulla eest saad V-2 ja 250 kulla eest saad V-3 endale appi
kr6ll kirjutas: |
vot nende mauside jaoks ongi rahval tiibrakette vaja
keegi võiks wg -le ettepaneku teha äkki panevad need ka kulla eest myyki |
_________________ Kommenteerige kasutajaid, siis teavad teised ka mida oodata! |
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
kr6ll
HV Guru
liitunud: 13.09.2003
|
29.03.2017 15:55:01
|
|
|
1k kulda- tuumapomm. Paned selle mängu alguses teele ja kohe 15 killi ja võit taskus. Päris hea ju
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
29.03.2017 15:56:45
|
|
|
1k kulla eest palkad 2 suunikumi kes tomatid sulle toru ette kokku ajavad nagu lambad.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 162 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
|
erick
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
29.03.2017 16:11:34
|
|
|
1K kulda ikka odavavõitu Ma kunagi andsin kassansipile 2500 kulda, et kaks tundi platoonida temaga, vahepeal on inflatsioon ja värgid toimunud
_________________ WoT Stats Twitch Stream |
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
|
Marx112
HV kasutaja
liitunud: 09.01.2006
|
29.03.2017 16:25:07
|
|
|
Sain selles T25 pilot missionides mingi 7 aint tehtud ja ostsin 6 tokenit kuna polnud aega mängida. Aga tanki ei saanud millegi pärast logisin küll sisse mitu korda eri pävadel. Esmaspäev sain siis kulda nende tokenite eest. Mõtsin, et suht wat nagu, kus mu tank on. Kirjutasin supporti et mis toimub. Vend kirjutas vastu et sul oli tegelt 6 tehtud, et kahjuks tanki ei sa. Kirjutasin vastu ja hakkasin sõimama, et mängusiseselt näitas mulle, et 7 missioni on tehtud. "Minu viga, et teie mängu katki on we?" "Mis ma teen selle lisa kullaga, istun sisse endale we?" Sain siis järgmise vastuse, et OK vabandame ja lisame teile tanki kui ostate veel 2.25 euri eest lihtsalt niisama kulda (Siiski oli 6 missioni tehtud nende arvates, et 1 token nagu lisaks osta) ja võtame teie saadud 3600 tagasi ja lisame teile tanki. Lõpp hea kõik hea.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
DamienDK
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2005
|
29.03.2017 16:31:56
|
|
|
Kui sa mängus missiooni alt vaatasid, siis seal näitas, mitu veel teha on vaja, mitte et mitu tehtud on. Aga igal juhul vedas siis, et nad selliselt veel lubasid ühe tokeni juurde osta.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|