praegune kellaaeg 23.05.2024 19:30:25
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
karuanton
HV vaatleja
liitunud: 29.10.2004
|
27.03.2017 22:17:15
3Ds Max ja objekti killustamine |
|
|
Sooviksin natuke abi. Kuna ma pole selles softis eriti kodus, sooviks nõu, kuidas saaks objekti killustada mingi suurusega objektideks. Ma ei mõtle seibitamist vaid nö kuubikuteks tegemist nii, et iga kuubik oleks omaette objekt. Mida tahan teha, põhimõtteliselt tahan suurt objekti välja printida jupikaupa.
Allolev pilt seletab, mida tahan teha, et võtan välimised "kuubikud", prindin 3d printeriga välja, liimin kokku ja saan suure objekti.
Tänud ette
_________________ GSM: 56 224693 |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
karuanton
HV vaatleja
liitunud: 29.10.2004
|
28.03.2017 15:39:16
|
|
|
Mul ongi objekt juba seest tühi, tõin selle poti näiteks lihtsalt. Leidsin midagi, mis võib sobida ja seletab täpsemini: https://www.youtube.com/watch?v=0miXXZFmtHY
Kas kellelgi sellist lahendust nagu 3DPrintTech 2.0 SolidWorks Plugin ei ole?
_________________ GSM: 56 224693 |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|