Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 815, 816, 817 ... 1162, 1163, 1164  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kaua oled WoT-i mänginud? Täpsusta teemas.
12-10a
40%
 40%  [ 24 ]
10-8a
18%
 18%  [ 11 ]
8-6a
11%
 11%  [ 7 ]
6-4a
8%
 8%  [ 5 ]
4-2a
5%
 5%  [ 3 ]
Vähem kui 2a
16%
 16%  [ 10 ]
hääli kokku : 60

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
gollum
HV kasutaja
gollum

liitunud: 07.04.2003




sõnum 29.09.2016 17:17:42 vasta tsitaadiga

kr6ll kirjutas:
IMO te keskendute siin liialt yksteise materdamisele. Viimasel ajal nagu on asi eriti hulluks läind. Imo võiks asja natuke rohkem funnina võtta. Teha näiteks HV rahvaga yhiseid lahinguid. Näiteks seal 7vs. 7 võiks täitsa HV meeskond olla esindatud. Või lausa 2. thumbs_up.gif icon_rolleyes.gif

ehk näiteks HV prod ja siis selline lihtrahvas neile vastu panna. See oleks väga broo, imho icon_biggrin.gif


ten points thumbs_up.gif

_________________
Maailm on kõik millega on tegu.
Kommentaarid: 54 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 29.09.2016 17:26:38 vasta tsitaadiga

Magic, no mitte päris, oleks ta "munenud" kusagil eemal kivi taga või baasi juures, oleks ellu jäänud. Tema viga oli siin see, et ta ei vaadanud, et kaks artat on mängus, järelikult tuleb päriselt campida.

gollum kirjutas:
kr6ll kirjutas:
IMO te keskendute siin liialt yksteise materdamisele. Viimasel ajal nagu on asi eriti hulluks läind. Imo võiks asja natuke rohkem funnina võtta. Teha näiteks HV rahvaga yhiseid lahinguid. Näiteks seal 7vs. 7 võiks täitsa HV meeskond olla esindatud. Või lausa 2. thumbs_up.gif icon_rolleyes.gif

ehk näiteks HV prod ja siis selline lihtrahvas neile vastu panna. See oleks väga broo, imho icon_biggrin.gif


ten points thumbs_up.gif


Idee on huvitav. Ainult, et mille alusel saab öelda, kui pro keegi on?

_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 29.09.2016 17:29:27 vasta tsitaadiga

Ma arvan, et vipu on pro ja erick on koba (nii on teemas kirjas), seega ootaks pro poolt tugevat võitu ja koha kätte näitamist.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 29.09.2016 17:32:26 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
Magic, no mitte päris, oleks ta "munenud" kusagil eemal kivi taga või baasi juures, oleks ellu jäänud. Tema viga oli siin see, et ta ei vaadanud, et kaks artat on mängus, järelikult tuleb päriselt campida.

Nohh selles pole ju uudist. Muidugi rikub see mängurõõmu. Samas kui punktidest savi võib ju minna teha köögis võileiva ja proovida teisiti.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 29.09.2016 17:38:26 vasta tsitaadiga

maatriks, nõustun, vipu võiks küll oma protiimi kokku panna siin teemas. Noh, omade parameetrite alusel, niiöelda. Näiteks ei tahaks seal näha kedagi kellel teamplay formaatides üle 54% WRi on näidata, sest need vennad vipu sõnul ei tea mitte midagi teamplayst, mängivad silmnähtavalt halvasti ja ei mõtle oma peaga.
_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vipu
HV veteran
vipu

liitunud: 15.09.2004




sõnum 29.09.2016 18:03:42 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
maatriks, nõustun, vipu võiks küll oma protiimi kokku panna siin teemas. Noh, omade parameetrite alusel, niiöelda. Näiteks ei tahaks seal näha kedagi kellel teamplay formaatides üle 54% WRi on näidata, sest need vennad vipu sõnul ei tea mitte midagi teamplayst, mängivad silmnähtavalt halvasti ja ei mõtle oma peaga.


Sa hakkad jälle pihta oma jamaga thumbs_down.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 29.09.2016 18:05:52 vasta tsitaadiga

Mitte jama, vipu, vaid lõbus väljakutse thumbs_up.gif
_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 29.09.2016 18:08:06 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
Vaatan vahepeal Mailandi replaypacki videosid, üks läheb eriti hästi kokku viimati teemas arutatud arta probleemistikuga (alates 01:06):

Spoiler Spoiler Spoiler


Ai ai. Ära kämpa seal eesliinil, Obj 260!


Normaalne arta ütleks pärast sellist lasku: "Stop camping bitch!!!" Pärast seda oleks transaction complete..but until next time icon_biggrin.gif
See nagu politsei kes teeb poevarga kutuks ilma hoiatuslasuta icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 29.09.2016 19:53:24 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
Magic, no mitte päris, oleks ta "munenud" kusagil eemal kivi taga või baasi juures, oleks ellu jäänud. Tema viga oli siin see, et ta ei vaadanud, et kaks artat on mängus, järelikult tuleb päriselt campida.

gollum kirjutas:
kr6ll kirjutas:
IMO te keskendute siin liialt yksteise materdamisele. Viimasel ajal nagu on asi eriti hulluks läind. Imo võiks asja natuke rohkem funnina võtta. Teha näiteks HV rahvaga yhiseid lahinguid. Näiteks seal 7vs. 7 võiks täitsa HV meeskond olla esindatud. Või lausa 2. thumbs_up.gif icon_rolleyes.gif

ehk näiteks HV prod ja siis selline lihtrahvas neile vastu panna. See oleks väga broo, imho icon_biggrin.gif


ten points thumbs_up.gif


Idee on huvitav. Ainult, et mille alusel saab öelda, kui pro keegi on?


no aga teeme nii, et sa pane oma tiim kokku, kes oleks siis nn. prod, ja siis me paneme teile vastu siit mingi random harrastajate meeskonna, juhul kui huvilisi on muidugi icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jreinula
HV kasutaja

liitunud: 26.03.2012




sõnum 29.09.2016 21:21:28 vasta tsitaadiga

Oli aega lõpuks paar lahingut teha, aga mõnikord jääb tõesti meeskonnast väheks. Eriti, kui tipus istuvad soolased punased võileivakatted.

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
andrez3d
HV veteran
andrez3d

liitunud: 29.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.09.2016 05:13:36 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:

Tahtsin seda ka lisada, et kui siin on suuri artafänne kes arvavad, et arta sama väärtuslik kui heavy või medium, siis andke ette mõni 20-mänguline sessioon, kus T10 või T9 artaga saavutate keskmiseks dämmiks 3000. Suhteliselt kergesti tehtav mõne sama tieri heavy või medikaga.


Erick, kus sa selle müstilise 3000 DMG võtsid, kui su parimate tankide keskmisi DMG vaadata, siis 3000 piiri oled sa keskimiselt ületanud vaid T 50/51'ga, mis on täpselt sama absurdne tank nagu kunagi oli Waffenträger auf E 100...

Võtsin su tankidest is7 ja t62a, mis mõlemad on täiesti viisakad tier10 tankid ja nendega on su keskmine DMG vastavalt 2104,79 ja 2211,78. Enda tier 10 arta'dest panen vastu G.W. E 100 ja Bat.-Châtillon 155 58 ja nende keskmised DMG vastavalt 2141,03 ja 2137,18. Kui liikuda mõned tierid alla, siis seda enam läheb DMG minu kasuks. Näiteks tier 7 on su kõrgeim keskmine DMG T29'ga ja selleks on kõigest 1597,36 ja sinna vastu võin ma panna nii S-51 ja G.W. Panther DMG vastavalt 1900,81 ja 1824,00.
Neid numbreid kõrvutades tundub, et arta'ga olen ma enda tiimile oluliselt kasulikum, kui sina nende mediumite ja heavydega.

Sa räägid pidevalt, et arta'ga pihta saamine on loto. Tegelikult ei ole, selleks et artaga pihta saada, pead sa tundma kaarti ja selle iseärasusi, näiteks- kus on mõni lohk või kõrgustik asub ja kui ise ei mäleta või ei tea, siis alati saab seda Battle Assistant modiga kontrollida. Arta mängijad peavad oskama lasta ka tavavaates, mitte ainult kasutades Battle Assistant mod'i.

Oled levitanud ka müüti, et arta jaoks on tabamisprotsent oluline. Absoluutselt ei ole, kõrgema tieri artaga mängides lasen ma väga tihti meelega mööda, et vastaste tankidele võimalikult kõrget kahju tekitada. Arta eeliseks tavalise tanki ees on asjaolu, et lisaks füüsilise DMG tekitamisele hävitan ma oluliselt rohkem mooduleid ja meeskonnaliikmeid. Ma tahaks näha kuidas sa enda Leopard PTA'ga ringi sõidad, kui su meeskonnast on vaid commander elus vms. Pärast sellist lasku oled sa enda tiimile lihtsalt kasutu.
See müüt, kus väidad, et arta peab pidevalt positsiooni vahetama, ei kannata absoluutselt mingit kriitkat. Arta läheb mingile kindlale positsioonile, kus ta saab kõiki olulisi sektoreid lasta ja ka ennast "kaitsta", kui keegi peaks kaitsest läbi lipsama. Arta jaoks on positsiooni vahetamine kõige riskantsem tegevus üldse, sest seda tehas, võib alati mõni vastaste medium või light selga elama tulla. Seega, kui sa tead et kuskilt flankist tuleb terve kari tanke läbi, siis sa ei hakka positsiooni vahetama, vaid võtad ideaalse positsiooni ja hävitad esimese, kes peale tuleb...

Lisan ka hiljutise replay t92 mängust. http://wotreplays.com/site/2985325#teams

See is3 mängija oli vist su wot kasutamisjuhendit lugenud teemal Reverse sidescraping...

Mis puutub aga su challenge'sse, siis seda 3000 dmg võin täiesti vabalt näidata ca 20 mängu jooksul, kui RNG soosib ja ma ei satu bottide tiimi.
Lisan ka ka tsitaadi, millest sa võiksid õppust võtta....― Sun Tzu, The Art of War “If you know the enemy and know yourself, you need not fear the result of a hundred battles. If you know yourself but not the enemy, for every victory gained you will also suffer a defeat. If you know neither the enemy nor yourself, you will succumb in every battle.”


viimati muutis andrez3d 30.09.2016 21:46:13, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 96 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 91
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
EESTISamur
HV vaatleja

liitunud: 06.07.2016




sõnum 30.09.2016 08:39:05 vasta tsitaadiga

väga hea mäng oli sul ja hästi lastud artyga icon_smile.gif
aga jah nüüd sa puutusid meie tanki geeniust:D
seal hakkab nüüd tulema vabandusi miks nii ja miks naa dämmid tal:)

aga vaatades et oled teinud 17,5 k mängu artydega siis pole siin vaielda eriti kellelgi midagi....ja eriti veel senpail kellel 472 lahingut ja kogemus 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MeaDz
HV kasutaja

liitunud: 05.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.09.2016 10:18:27 vasta tsitaadiga

Aga andrez3d, mis arvad sellest, kui see arta jääks samaks, kuid oleks limited 1 või 2 mängu kohta? Selliseses mängus pole enam väga vahet, kas RNG soosib 1 shoti ühele tankile või ei.
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vipu
HV veteran
vipu

liitunud: 15.09.2004




sõnum 30.09.2016 10:32:37 vasta tsitaadiga

Limiidi puhul tekiks arty mängijatele pikad järjekorrad ja väheneksid või kaoks mängud kus üldse artyt puudub. Kui üldse tahta teha mingit petitsiooni arty teemal, siis tuleks seda teha RU foorumis mida dev loevad kõige rohkem, vaevalt devid loevad isegi EU foorumit, ammugi pole mõtet vaielda seda teemat HV foorumis.

viimati muutis vipu 30.09.2016 10:34:54, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 30.09.2016 10:34:20 vasta tsitaadiga

arty mängijatel ongi siis hea seal pikas järjekorras mune sygada, vahet pole kas seda teha mängus või siis seal järjekorras icon_lol.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 30.09.2016 10:37:32 vasta tsitaadiga

andrez3d kirjutas:
erick kirjutas:

Tahtsin seda ka lisada, et kui siin on suuri artafänne kes arvavad, et arta sama väärtuslik kui heavy või medium, siis andke ette mõni 20-mänguline sessioon, kus T10 või T9 artaga saavutate keskmiseks dämmiks 3000. Suhteliselt kergesti tehtav mõne sama tieri heavy või medikaga.


Erick, kus sa selle müstilise 3000 DMG võtsid, kui su parimate tankide keskmisi DMG vaadata, siis 3000 piiri oled sa keskimiselt ületanud vaid T 50/51'ga, mis on täpselt sama absudrne tank nagu kunagi oli Waffenträger auf E 100...


Ma ju räägin 20-mängulisest sessioonist, ma ei nõua et sul mõne artaga oleks overall 3000? Ise ma suudan 3000 dämmi näidata 20 mängu keskmiseks no problem, ma arvan et sa tead seda ka.

Ülejäänud jutt on samuti demagoogia tippteos - T62A ja IS7 olid mu esimesed T10 tankid, ma olin väga algaja kui neid mängisin, lisaks sadu CWsid mis läksid kõik arvesse. See jutt, et sa allpool artaga kõvem oled on BS, sest ma tean, et sa mängisid S-51 siis kui see oli Tier 6 arta 1850 alfaga ja enne arta täpsuse nerfi.

Aga kuna sa oled nii enesekindel, siis võime teha ka 20-mängulise sessiooni Tier 7s, sinu S-51 vs minu T29 (ostan selle spetsiaalselt tagasi), vaatame kes kõrgema dämmi saab üle 20 mängu, ah? Võime kasvõi platoonis teha seda, siis saab kogu protsessi striimida icon_biggrin.gif

_________________
WoT Stats Twitch Stream


viimati muutis erick 30.09.2016 10:46:27, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vipu
HV veteran
vipu

liitunud: 15.09.2004




sõnum 30.09.2016 10:41:27 vasta tsitaadiga

Arty osas vaevalt mingit muudatust tehakse, pigem WG ehitab sandboxi ja kui see valmis saab, siis loodetavasti on terve mäng balansitud selliseks nagu WG oma loodud mängu ise näeb. Samas ei pruugi sandboxi tulla kui muutused tulevad liialt radikaalsed ja muudaks väga palju mängu. Mängijad lihtsalt ei viitsi ümberõppima hakata ja loobuvad mängimisest. Seda kardab iga mängutootja. Kui rootsi tree mängu tuleb, võib WG nerfida tsehhi mõned tankid, selline muster kipub neil olema.

erick: suvel sai tehtud neid võistluseid ja nägid isegi, kõik on võimelised tegema häid tulemusi. isegi need kelle wn8 ei ole taevas. 20 mänguks sa võtad end kokku ja punnitad, aga keegi ei viitsi punnitada 1000 mängu järjest.


viimati muutis vipu 30.09.2016 10:45:52, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 30.09.2016 10:50:31 vasta tsitaadiga

krt ma olen teis sygavalt pettunud kas teate icon_evil.gif
võistlus käib juba pikalt ja krt yhtegi tulemust pole bläääd thumbs_down.gif

Ok. Kuna on sutsuke igav siis teen sellise vaheauhinna. icon_cool.gif

Kes tänase ja homse kuupäeva jooksul paneb siis vähemalt 3 killiga tulemuse siis osaleb ta 1 MISSION TOKENSI vahevõistlusel. thumbs_up.gif icon_eek.gif beer_yum.gif

Võidab auhinna see mees kelle dämm on vähemalt 6k(lisaks 3+ killile) ja juhul kui repalys on näha, et vastasvõistkonna mängija, kelle võistleja on maha lasknud, ytleb talle enam-vähem midagis säärast, et "goldnoob idiot" saab veel kastikese õllekest pealekauba icon_cool.gif

Auhinna saab see, kelle dämm on kõige suurem, eeldusel et tehtud on 3 killi minimaalselt. Kuid iga kill, mis on yle 3 -e, annab 500 dämmi reaalselt tehtud dämmile juurde.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 30.09.2016 11:08:19 vasta tsitaadiga

vipu kirjutas:
Limiidi puhul tekiks arty mängijatele pikad järjekorrad ja väheneksid või kaoks mängud kus üldse artyt puudub. Kui üldse tahta teha mingit petitsiooni arty teemal, siis tuleks seda teha RU foorumis mida dev loevad kõige rohkem, vaevalt devid loevad isegi EU foorumit, ammugi pole mõtet vaielda seda teemat HV foorumis.


Selles osas 100% nõus! Samas see, et arta teema sandbox'is muutmisel on selge viide sellele, et praegusel kujul arta on obsolete. Samas suur arta nerf või üldse väljavõtmine tundub WG'le tõenäoliselt liiga suur risk. Nagu ka escape mainis, et sisult tuleks grinditud exp kompenseerida jne, ühesõnaga on see üks suur veskikivi WG'l kaelas..
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tuuker
HV kasutaja

liitunud: 30.08.2003




sõnum 30.09.2016 11:18:04 vasta tsitaadiga

EESTISamur kirjutas:
väga hea mäng oli sul ja hästi lastud artyga icon_smile.gif
aga jah nüüd sa puutusid meie tanki geeniust:D
seal hakkab nüüd tulema vabandusi miks nii ja miks naa dämmid tal:)

aga vaatades et oled teinud 17,5 k mängu artydega siis pole siin vaielda eriti kellelgi midagi....ja eriti veel senpail kellel 472 lahingut ja kogemus 0


Kah selgeltnägija, tuli ära icon_biggrin.gif

_________________
M: amd soc am2 jahutus (kasutamata); erinevaid rahatähti;
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 30.09.2016 11:24:45 vasta tsitaadiga

Arta mängust kusagile ära ei kao. Hetkel on teada, et suund, mille poole WG tüürib, on "World of Heavy Tanks" - on oodata täpsuse, penetratsiooni, mobiilsuse ja viewrange nerfe, mille ülesanne on muuta heavy tanke relevantsemaks (ma ei tea, nt T110E5 on niigi OP hetkel). Selles kontekstis leiab arta kindlasti uuesti oma rolli, kuna medikatelt tõenäoliselt võetakse ära senine täpsus, pene ja view range ning mingi klass peab heavysid counterdama.

tuuker kirjutas:
EESTISamur kirjutas:
väga hea mäng oli sul ja hästi lastud artyga icon_smile.gif
aga jah nüüd sa puutusid meie tanki geeniust:D
seal hakkab nüüd tulema vabandusi miks nii ja miks naa dämmid tal:)

aga vaatades et oled teinud 17,5 k mängu artydega siis pole siin vaielda eriti kellelgi midagi....ja eriti veel senpail kellel 472 lahingut ja kogemus 0


Kah selgeltnägija, tuli ära icon_biggrin.gif


Vabandus ei ole vabandus, kui selle aluseks on mängu ajaloolised faktid. Ma muidugi ei eelda, et iga tühikargaja teemas on mängu algusest peale mänginud, siis võib andeks anda teadmatuse sellest, et enne 8.6 patchi olid tippartad Tier 8s ja artade täpsus oli oluliselt parem (http://forum.worldoftanks.asia/index.php?/topic/19696-86-artillery-changes/).

_________________
WoT Stats Twitch Stream


viimati muutis erick 30.09.2016 11:31:57, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vipu
HV veteran
vipu

liitunud: 15.09.2004




sõnum 30.09.2016 11:25:13 vasta tsitaadiga

thomak28 kirjutas:
vipu kirjutas:
Limiidi puhul tekiks arty mängijatele pikad järjekorrad ja väheneksid või kaoks mängud kus üldse artyt puudub. Kui üldse tahta teha mingit petitsiooni arty teemal, siis tuleks seda teha RU foorumis mida dev loevad kõige rohkem, vaevalt devid loevad isegi EU foorumit, ammugi pole mõtet vaielda seda teemat HV foorumis.


Selles osas 100% nõus! Samas see, et arta teema sandbox'is muutmisel on selge viide sellele, et praegusel kujul arta on obsolete. Samas suur arta nerf või üldse väljavõtmine tundub WG'le tõenäoliselt liiga suur risk. Nagu ka escape mainis, et sisult tuleks grinditud exp kompenseerida jne, ühesõnaga on see üks suur veskikivi WG'l kaelas..


Kuna pole sandboxi näinud siis ei oska kuidagi arty tulevikku ennustada või kas üldse artyt muudetakse või äkki muudetakse veel võimsamaks. Äkki pärast sandboxi vihkate artyt veelgi rohkem. WG on lubanud uusi kaarte rohkem luua, vanu eemaldatud kaarte nad tagasi mängu tuua ei soovi. Aga wot on ja jääb meelelahutuslikuks arcade tankimänguks. Vabalt võib sandbox tulla 10% muudatusega ja ei saagi aru mis seal väga muutus ja mida nad nii kaua pusisid sellega.

WG ei pea midagi kompenseerima, lugege litsentsi kui installite kasvõi uue patchi. WG on õigus mängus kõike teha, ainult premium tankidele nad teevad kompensatsiooni ja sedagi ainult mängusisese, reaalset raha nad ei ole kohustatud tagasi maksma. Kui artyt tahaks mängust eemalda siis peaks vaikselt ja jätkualt artyt nerfima kuni keegi nendega mängida ei soovi ja siis lõpuks kustutad kõik mängus ja põhjenduseks saab tuua vähese aktiivuse.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tuuker
HV kasutaja

liitunud: 30.08.2003




sõnum 30.09.2016 11:51:57 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
Vabandus ei ole vabandus, kui selle aluseks on mängu ajaloolised faktid. Ma muidugi ei eelda, et iga tühikargaja teemas on mängu algusest peale mänginud, siis võib andeks anda teadmatuse sellest, et enne 8.6 patchi olid tippartad Tier 8s ja artade täpsus oli oluliselt parem (http://forum.worldoftanks.asia/index.php?/topic/19696-86-artillery-changes/).


Lõid jälle pea ära või mis sellest sai?
erick kirjutas:
Liitun eelneva üleskutsega.


Tsiteerides sind ennast, ma ei tahaks su lollusi segada. Aga ma ei eelda, et iga tühikargaja teemas on mängu algusest peale mänginud. Eriti artyt. Seega võib andeks anda, et tola räägib asjadest, mida ta ei tea. icon_lol.gif Hakkas parem?
See, et Andrez3d viitsis asja pikalt selgitada, tundub nagunii sea ette pärlite viskamisena...

_________________
M: amd soc am2 jahutus (kasutamata); erinevaid rahatähti;
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vipu
HV veteran
vipu

liitunud: 15.09.2004




sõnum 30.09.2016 12:03:10 vasta tsitaadiga

tuuker: tundub nagu erick on kõige rohkem närvis nende mängijate peale kes mängivad artyga. ta nagu sisimas loodab arty materdamisega võtta teistel mängijatelt huvi mängida artyga. selline väike kinnisideeks arenenud ristisõda ja oma lapsikut sõda toestab enda kõrgeks farmitud wn8saga.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 30.09.2016 12:41:54 vasta tsitaadiga

ei ma ei m6ista miks krt on vaja pidevalt siin omavahel kembelda. Selline tyypiline eesti teema. V6tame kasv6i bb4 klanni mis keerati pea peale justnimelt sellise kemplemisega ja mis kohe ka tyhjaks voolas. Kui see alles nats aega oli lahe klann ja tehti stronki ja nalja siis peale seda krdi klanni missiooni bäädis mingi t6mblemisega ja yksteise syydistamisega ja mingi totaalse jamaga.

Kas siis on nii raske mingi punkt otsustada, et aitab küll ja eluga edasi minna? K6ik on saanud oma sõna sekka öelda aga k6ik tahavad et nende sõna k6ige peale jääks. Täiesti uskumatu thumbs_down.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 815, 816, 817 ... 1162, 1163, 1164  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.