Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Küsitlus: Kas suitsetad autos (tavasigaretti)? |
Ei, ei suitseta üldse |
|
80% |
[ 104 ] |
Ei suitseta autos, mujal küll |
|
12% |
[ 16 ] |
Jah, suitsukonide jaoks kasutan tuhatoosi |
|
3% |
[ 4 ] |
Jah, suitsukonid viskan aknast välja |
|
4% |
[ 6 ] |
|
hääli kokku : 130 |
|
autor |
sõnum |
|
yerba
HV Guru
liitunud: 12.11.2003
|
09.03.2016 20:30:18
|
|
|
Tohoh, mis sellel siis viga on? Minu meelest on väga viisakas ja hea kombo. Lisaks 4x4.
_________________ www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
|
|
Kommentaarid: 1147 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
856 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
09.03.2016 20:34:02
|
|
|
Anti kirjutas: |
dsg ja diisel kõige hullem kombo. Mitmel tuttaval see ja ainult kiruvad. |
Mul on DSG ja Bensukas ning 4x4...ei kurda...ei kiru...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
09.03.2016 20:38:39
|
|
|
no mul väga paljudel tuttavatel see ja koguaeg probleemid
|
|
Kommentaarid: 313 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
09.03.2016 20:39:00
|
|
|
link
umbes sama, võimsam mootor, sama aasta, ilma kaldteeta.
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 646 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
503 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
Aeg maha 1p
liitunud: 30.07.2002
|
09.03.2016 20:39:53
|
|
|
saad inimesi hakata vedama. nagu marsa näeb välja
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
09.03.2016 20:45:30
|
|
|
Kas võõrandamise või käsutamise piiranguga auto ostmine ja omamine on karistatav?
_________________ Müüa 3D-printer
Hunnik DVD filme oksjonil: link |
|
Kommentaarid: 865 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
653 |
|
tagasi üles |
|
|
hans
Nii ränk on olla.
liitunud: 17.09.2004
|
09.03.2016 21:19:23
|
|
|
Anti kirjutas: |
no mul väga paljudel tuttavatel see ja koguaeg probleemid |
Mitmel?
_________________ ------ |
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
Aeg maha 1p
liitunud: 30.07.2002
|
09.03.2016 21:35:29
|
|
|
kõigil
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Janar!
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.12.2005
|
09.03.2016 22:01:38
|
|
|
Mõlemal siis?
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
09.03.2016 22:06:55
|
|
|
von Wu kirjutas: |
Kas võõrandamise või käsutamise piiranguga auto ostmine ja omamine on karistatav? |
omanikuvahetusepiirangust tulenevalt ei saa sellel omanikku vahetada. st. sa ei osta autot vaid maksad kasutusõiguse eest. kui sa selle ostad, võidakse see sult konfiskeerida ja siis oled nii ühest kui teisest ilma. mingi kaasosalisuse võid ka saada, sest sa teadsid, mida ostad. kuna sa pole arki läinud, sõidad teadlikult volitusega vms.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER! https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
09.03.2016 23:08:31
|
|
|
Vaatasin ka vahepeal Passat CC aga võtsin lõpuks ikkagi Insignia
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
VisaHinGG
HV kasutaja
liitunud: 11.01.2014
|
09.03.2016 23:12:24
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
Vaatasin ka vahepeal Passat CC aga võtsin lõpuks ikkagi Insignia |
miks siukse valiku kasuks otsustasid siis ?
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
09.03.2016 23:13:47
|
|
|
Lihtsalt meeldis rohkem, rohkem ruumi, sama raha eest uuem jne-jne.
Eks pead proovima lihtsalt erinevaid
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
painkillah
HV Guru
liitunud: 06.04.2003
|
09.03.2016 23:14:24
|
|
|
Tahaks ka teada... Kuigi VAG grupi autod muidu üldse ei istu välimuse poolest, siis Passat CC näeb väga viis välja. Tehniline pool vist tavaline passat?
_________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond. |
|
Kommentaarid: 94 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
6 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
09.03.2016 23:15:37
|
|
|
painkillah kirjutas: |
Tehniline pool vist tavaline passat? |
See see häda ilmselt jah.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Pätu
HV Guru
liitunud: 18.07.2006
|
09.03.2016 23:25:46
|
|
|
Passat CC ja uus CC on ikka uipu kenad
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
|
mario20031
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.10.2003
|
09.03.2016 23:50:39
|
|
|
Anti kirjutas: |
dsg ja diisel kõige hullem kombo. Mitmel tuttaval see ja ainult kiruvad. |
Suht bullshit. DSG'd on väga head kastid ning probleem tekib siis kui õli ei vahetata ning kui kasutatakse valesid sõiduvõtteid - sidur klaasistub ära. Aeg-ajalt on vaja auto pöördesse ajada ja sõita, mitte veereda. DSG ainukeseks probleemiks võiks nimetada seda, et nad ei talu nii palju väänet, kui alternatiivina pakutavad manuaalid.
Sellest rääkides - keegi teab kedagi, kes pakuks sellist "chiptuningu komplekti", et uuel autol kirjutaks aju kangemaks ning siis enne igat hooldust stock tarkvara ja peale hooldust kangem tarkvara tagasi? Iga kord on natuke nadi 400€ ühe kirjutamise eest maksta - äkki mõni pakub sellist "uue auto paketti"?
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
10.03.2016 00:16:47
|
|
|
DSG kannatab kenasti väänet, tegemist ju põhimõtteliselt ikkagi manuaalkastiga. Max vääne on kasti ajus piiratud aga remapiga saab sellest lahti. Mingi hetk annab lihtsalt sidur väändele alla - nagu ka tavalise manuaalkasti puhul.
Ise ka rahul DSG kastiga. Autol 368k kellal ja isegi Hõbenool kiitis proovisõidu järel kasti töökorda.
_________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes. |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
greencow
HV kasutaja
liitunud: 21.12.2008
|
10.03.2016 00:32:11
|
|
|
mario20031 kirjutas: |
Anti kirjutas: |
dsg ja diisel kõige hullem kombo. Mitmel tuttaval see ja ainult kiruvad. |
Suht bullshit. DSG'd on väga head kastid ning probleem tekib siis kui õli ei vahetata ning kui kasutatakse valesid sõiduvõtteid - sidur klaasistub ära. Aeg-ajalt on vaja auto pöördesse ajada ja sõita, mitte veereda. DSG ainukeseks probleemiks võiks nimetada seda, et nad ei talu nii palju väänet, kui alternatiivina pakutavad manuaalid.
Sellest rääkides - keegi teab kedagi, kes pakuks sellist "chiptuningu komplekti", et uuel autol kirjutaks aju kangemaks ning siis enne igat hooldust stock tarkvara ja peale hooldust kangem tarkvara tagasi? Iga kord on natuke nadi 400€ ühe kirjutamise eest maksta - äkki mõni pakub sellist "uue auto paketti"? |
Miks seda uut autot veel chippida vaja, turul igast võimsusega mootorid ju olemas.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
10.03.2016 00:42:34
|
|
|
On ju mingid karbid, mille saad ise vahele panna ja ära võtta. Samas korraliku remapi vastu selle karbiga ei saa, aga midagi nad juurde peaks andma.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
mario20031
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.10.2003
|
10.03.2016 01:00:37
|
|
|
Janis kirjutas: |
DSG kannatab kenasti väänet, tegemist ju põhimõtteliselt ikkagi manuaalkastiga. Max vääne on kasti ajus piiratud aga remapiga saab sellest lahti. Mingi hetk annab lihtsalt sidur väändele alla - nagu ka tavalise manuaalkasti puhul.
Ise ka rahul DSG kastiga. Autol 368k kellal ja isegi Hõbenool kiitis proovisõidu järel kasti töökorda. |
VAG osadele diislitele ei paku dsg'd väände pärast. Kuidas on antud kastidele NM ratinud - selliselt, et on leitud tasakaalupunkt graafikul, kus keskmine kasutusaeg enne "failuret". Ühest küljest NM mida VAG peab kliendi poolt aktsepteeritavaks kestuse osas ning teisest küljest VAGi enda jaoks aktsepteeritavaks garantii andmise jaoks. VAG võiks väänata ka 500Nm 350Nm ratinguga kastile, kuid sellisel juhul ei tahaks VAG anda garantiid ning klient ei oleks rahul kestusega.
greencow kirjutas: |
mario20031 kirjutas: |
Anti kirjutas: |
dsg ja diisel kõige hullem kombo. Mitmel tuttaval see ja ainult kiruvad. |
Suht bullshit. DSG'd on väga head kastid ning probleem tekib siis kui õli ei vahetata ning kui kasutatakse valesid sõiduvõtteid - sidur klaasistub ära. Aeg-ajalt on vaja auto pöördesse ajada ja sõita, mitte veereda. DSG ainukeseks probleemiks võiks nimetada seda, et nad ei talu nii palju väänet, kui alternatiivina pakutavad manuaalid.
Sellest rääkides - keegi teab kedagi, kes pakuks sellist "chiptuningu komplekti", et uuel autol kirjutaks aju kangemaks ning siis enne igat hooldust stock tarkvara ja peale hooldust kangem tarkvara tagasi? Iga kord on natuke nadi 400€ ühe kirjutamise eest maksta - äkki mõni pakub sellist "uue auto paketti"? |
Miks seda uut autot veel chippida vaja, turul igast võimsusega mootorid ju olemas. |
1. Mudel on niigi võimsaima mootoriga, mis mudelivalikus oli.
2. Põhimõtteline otsus, et kui jõudu on võimalik veel juurde saada, siis miks mitte? Jõudu ei saa mitte kunagi liiga palju olla.
Ise küsin - ise vastan voorud on alati parimad: Taipasin vaadata MTM'i diilereid ning Eestis MTM'i edasimüüja Saksa Auto AMK OÜ. Hind küll krõbe, kuid tean,et MTM'st saab 2a garantiid ning ehk siis ei olegi vaja peale/maha kirjutamisega vaeva vaja näha. Tuleb homme kontakteeruda ja vaadata mida räägitakse.
raxz kirjutas: |
On ju mingid karbid, mille saad ise vahele panna ja ära võtta. Samas korraliku remapi vastu selle karbiga ei saa, aga midagi nad juurde peaks andma. |
pole igasugustesse karpidesse ja mänguasjadesse kunagi usku olnud.
PS: Raxz, sul on 3000 postitust täis
viimati muutis mario20031 10.03.2016 01:01:48, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
10.03.2016 01:03:04
|
|
|
mario20031 kirjutas: |
raxz kirjutas: |
On ju mingid karbid, mille saad ise vahele panna ja ära võtta. Samas korraliku remapi vastu selle karbiga ei saa, aga midagi nad juurde peaks andma. |
pole igasugustesse karpidesse ja mänguasjadesse kunagi usku olnud. |
Leidsin ühe testi.
http://www.vwroc.com/forums/topic/9781-comparison-standard-vs-dtuk-vs-remap-dyno-results-test/
Golf R MK7, niisama 293, karbiga 321, remap 358bhp. Midagi need karbid annavad.
Endale aga ei paneks. Ilmselt lasen ka varsti remapi teha. Kes teeb siin riigis korralikult Audi 3.0 TDIle?
mario20031 kirjutas: |
PS: Raxz, sul on 3000 postitust täis |
Teen välja siis. Pidin profiili vaatama, et seda numbrit näha. Mida sa sealt leida tahtsid?
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
mario20031
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.10.2003
|
10.03.2016 01:07:58
|
|
|
raxz kirjutas: |
Kes teeb siin riigis korralikult Audi 3.0 TDIle? |
VKM,tuner,prj,MTM...ma ei tea kuidas eesti vahendaja on, kuid ma eelistaks valikust kas esimest või viimast. MTM on väga tuntud asi.
raxz kirjutas: |
Teen välja siis. Pidin profiili vaatama, et seda numbrit näha. Mida sa sealt leida tahtsid? |
Vaatasin, et sa oled veteran ja ma kreisi. Liitumise ajas on meil vahe ainult alla 3 kuu sinu kasuks arvestatuna...mind huvitas palju meil siis postituste vahe on, et ma kreisi olen
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
10.03.2016 01:09:54
|
|
|
mario20031 kirjutas: |
Janis kirjutas: |
DSG kannatab kenasti väänet, tegemist ju põhimõtteliselt ikkagi manuaalkastiga. Max vääne on kasti ajus piiratud aga remapiga saab sellest lahti. Mingi hetk annab lihtsalt sidur väändele alla - nagu ka tavalise manuaalkasti puhul.
Ise ka rahul DSG kastiga. Autol 368k kellal ja isegi Hõbenool kiitis proovisõidu järel kasti töökorda. |
VAG osadele diislitele ei paku dsg'd väände pärast. Kuidas on antud kastidele NM ratinud - selliselt, et on leitud tasakaalupunkt graafikul, kus keskmine kasutusaeg enne "failuret". Ühest küljest NM mida VAG peab kliendi poolt aktsepteeritavaks kestuse osas ning teisest küljest VAGi enda jaoks aktsepteeritavaks garantii andmise jaoks. VAG võiks väänata ka 500Nm 350Nm ratinguga kastile, kuid sellisel juhul ei tahaks VAG anda garantiid ning klient ei oleks rahul kestusega.
|
Sama põhjusega on ka Su auto mootoril jõud teatut piirini "piiratud", chipiga saab rohkem potentsiaali ära kasutada aga mingil hetkel annab midagi lihtsalt järgi või kulub mõni detail kiiremini. DSG puhul annab selle soovitusliku jõu ületamisel esimesena lihtsalt sidur järgi, seepärast ka NM piiraja peal.
Stock seades on asi väändele ikkagi vastupidav.
EDIT: Tuningboxid on lihtsalt ülehinnatud takistid.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
mario20031
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.10.2003
|
10.03.2016 01:14:18
|
|
|
Janis kirjutas: |
Tuningboxid on lihtsalt ülehinnatud takistid. |
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
|