Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  F1 2014 hooaeg märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 210, 211, 212  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
flake
HV veteran

liitunud: 01.05.2003




sõnum 29.01.2014 22:40:48 vasta tsitaadiga

eks mingi marketing/social media guru ole tööle palgatud, aga krt ta teeb head tööd
_________________
..||..
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kimi
HV vaatleja

liitunud: 02.02.2012




sõnum 29.01.2014 23:57:16 vasta tsitaadiga

Ei saa kurta tõesti icon_smile.gif

Üldiselt on asi ikka päris mõnusaks läinud. Info jõuab minutitega (mõningatel juhtudel sekunditega) digitaalmeediasse ja sealt juba inimeste arvutitesse, telefonidesse, kuhu iganes. Mäletan enda lapsepõlve. kus ainuke infoallikas oli vanaema Õhtuleht, millele pidi 2km taha järgi minema - joostes, rattaga või millega iganes icon_biggrin.gif Meeletu oli pettumus siis, kui postimees oli jooma kukkunud ja leht kas tuli tunde hiljem või jäi üldse tulemata. Ja ma tihti käisin vaid selle pärast, et näha, kas Jaan Jürine või Jaan Martinson on viitsinud mingi artiklijupi vormelitest kirjutada icon_biggrin.gif Olid ajad, olid majad.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fallout3
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.04.2005




sõnum 30.01.2014 02:28:03 vasta tsitaadiga

Panen siia ka veel mõned mõtted kirja.

Varem juba kirjutasin seda, et kõigi eelduste kohaselt hakkab uute mootorite võimsuskõveral olema väga pikk platoo alates 10,500 RPMist kuni maksimaalselt lubatud 15,000 RPMini. Kuna pöörded kasvavad, aga kütust rohkem lisada ei ole reeglite kohaselt lubatud, siis tähendab see seda, et turborõhku tuleb pöörete kasvades järjest vähendada, et kütusesegu paigas hoida - selles pöörete vahemikus peab rõhk silindris langema ca 2,4 bari pealt alla 1,7 bari.

Samuti on uutel mootoritel lubatud elektrienergia genereerimine lisaks vana KERSi süsteemi pidurdusenergiale ka turbo külge kinnitatud generaatori abil, mis turbot pidurdades energiat salvestab. Kui nüüd uued mootorid hakkavad kõigil juhtudel peale paigaltstardi (ja boksipeatuse) opereerima peamiselt selles 10,500-15,000 RPM pöörete vahemikus, et sõitjale oleks igal hetkel (potentsiaalselt) kättesaadav maksimaalne võimsus, siis tähendab see seda, et iga kord kui mootor kiirendab, ja väljalaskegaaside hulk jääb praktiliselt samaks, on vaja turbot pöörete kasvades pidurdada. See tähendab, et MGU-H (ehk selle turbo-generaatori) jaoks on praktiliselt kogu aeg kätte saadav suur hulk energiat, mis muidu lihtsalt waste-gate'st välja lastaks, aga mida nüüd saab kasutada ära akude laadimiseks. Kuna erinevalt MGU-K (ehk pidurdusenergia generaatorist) ei ole MGU-H poolt ühe ringi jooksul salvestatava energia hulk reeglites piiratud, tähendab see seda, et kui see MGU-H selleks vähegi võimeline on, siis saab selle abil genereerida palju rohkem energiat kui minimaalselt ette nähtud 50% ringi jooksul ära kasutatavast energiast. Ja kui see on nii, siis see tähendab omakorda seda, et MGU-K (ehk pidurdusenergia generaatori) kasutamist saab selle võrra vähendada, ja see võimaldab parandada auto stabiilsust pidurdamise ajal (need eelmistest aastatest tuttavad raadiosõnumid KERS-harvesting'i kohta, mida sõitjatel paluti vastavalt vajadusele üles või alla keerata), ja kui see saab nii olema, siis see MGU-K (ehk KERSi) pool hübriidajamist hakkab erinevalt eelmistest aastatest käituma peamiselt mootorina, mitte rangelt 50/50 mootori/generaatorina. (Muidugi tuleb tähele panna ka seda, et ringi jooksul lubatud akuvõimsus on kõvasti suurem kui eelmistel aastatel, ja seega võib ka väga väike pidurdusenergia osakaal tähendada üldnumbrites suuremat pidurdusenergia kogumist).
iir kirjutas:
kas seda turbo õhu väljutamist ka ikka kuulda on, psst pauh noh icon_smile.gif

Ja vastus sellele küsimusele on ei. Kuna turbo kiiruse vähendamiseks saab sellele taha rakendada elektrigeneraatori koormuse, siis ei ole mingit põhjust energiat lihtsalt turbost mööda ja õhku lasta. Võimalik, et rikete korral mootori päästmiseks seal mingi avariiklapp siiski on, aga normaalse sõidu ajal WRC auto vilinat tulema ei hakka, ainult turbo pööretega kaasnevat vihinat.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
flake
HV veteran

liitunud: 01.05.2003




sõnum 30.01.2014 10:38:31 vasta tsitaadiga

Hea ülevaade thumbs_up.gif
Mootorijuttu veel ka siit: http://www1.skysports.com/watch/video/9140723/1st-test-jerez-day-2-ted’s-notebook

Esimesed 20 mintsa on Renaulti mootoripealik seletamas kuidas asi käib

Täna siis kolmas päev. Red Bullil Ricciardo roolis. Loodame et Renault sai oma jamad ööga kõrvaldatud nagu lubasid ja RBR, Caterham ja STR saavad rohkem sõita.
Samuti näeb Marussia uut autot.

_________________
..||..
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
weasel
HV Guru
weasel

liitunud: 27.08.2003




sõnum 30.01.2014 11:09:42 vasta tsitaadiga

Tänane seltskond:

Ricciardo, Red Bull
Hamilton, Mercedes
Alonso, Ferrari
Button/Magnussen, McLaren
Hulkenberg, Force India
Sutil, Sauber
Vergne, Toro Rosso
Massa, Williams
Chilton, Marussia
Frijns, Caterham

_________________
PSN: weaselEST
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fallout3
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.04.2005




sõnum 30.01.2014 12:23:53 vasta tsitaadiga

Vähemalt Toro Rosso on 13 ringi juba kirja saanud, ja sellega tabeli eesotsas. Red Bull veel välja pole tulnud ja Caterhamil kirjas 3 ringi.
-----

Ferrari turbo ohutuse osas on tõstatatud küsimus:
“Racecar Engineering understands that while Renault and Mercedes interpreted 5.18.5 as meaning that the turbocharger needs an additional ballistic cover (which weighs around 3kg) Ferrari has not.”

Reeglitepunkt ise siis selline: 5.18.5 Measures must be taken to ensure that in the event of failure of the turbine wheel any resulting significant debris is contained within the car.

-----
Ei tea kas vastab tõele, aga kui jah, siis Marussial ikka korralik ebaõnn juba enne rajale pääsemist icon_lol.gif
tsitaat:
Alan Baldwin @alanbaldwinf1
Here's hoping for 10 cars on track tomorrow now that the Marussia is also here (even if the van bringing it to Jerez broke down on the way)
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 30.01.2014 12:24:10 vasta tsitaadiga

Mingi nädala juba selle teemaga jagelenud. Ferrari ütleb, et neil see asi piisavalt ohutu ja ei taha lisa raskust oma autole, sest see pole vajalik.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fallout3
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.04.2005




sõnum 30.01.2014 13:02:32 vasta tsitaadiga

Poolteist tundi kolmandast päevast kulunud, ja äkki saavad siiski varsti asjad liikvele:
09:30 Red Bull are getting ready to run however. The team tells AUTOSPORT the engine has been fired up this morning, and that it is completing final checks.

Joe Saward positiivses võtmes:
http://joesaward.wordpress.com/2014/01/30/looking-beyond-the-ends-of-the-f1-noses/
tsitaat:
There is always a tendency in humankind to see the negatives in everything, but F1 remains an amazing and powerful communication tool. These mechanical thoroughbreds feature exquisite design work. And there is no such thing as a bad F1 car. They are all great pieces of machinery, some are just marginally better than others.

This is why F1 remains a step up from all the spec series and championships with customer cars. This is why F1 is special, and why – quite rightly – it is still the greatest show on earth – the Cirque du Soleil of the automobile.


Vahepeal on Mercedes 2 tunniga juba 25 ringi täis saanud ja Red Bulli pole jätkuvalt rajal.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marec
HV kasutaja
Marec

liitunud: 06.09.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.01.2014 13:17:12 vasta tsitaadiga

Siit näeb hästi kui palju keegi sõitnud on: http://www.f1today.net/en/live-update
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fallout3
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.04.2005




sõnum 30.01.2014 14:03:53 vasta tsitaadiga

Red Bull läks ka umbes 3 tundi peale päeva algust esimesele ringile. Poolteist testipäeva veel alles, ja tööd ilmselt teha palju.

Edit: Ja kohe punane lipp, Red Bullil kohe peale paari kurvi probleemid. eusa_think.gif



Praeguseks hakkab nende garaažis olukord ilmselt juba kergelt närviliseks minema, kuigi kaks testi veel ees.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
flake
HV veteran

liitunud: 01.05.2003




sõnum 30.01.2014 14:04:12 vasta tsitaadiga

11:01 A smoking RB10 is parked out on track. Ricciardo makes a quick exit, and then inspects the rear of his car.

11:00 It's the Red Bull...

11:00 Red flag. We're not sure what the cause is yet.

10:58 Red Bull is out. Daniel Ricciardo takes to the track for the first time in the RB10, which has completed just 11 laps so far in 2014 testing.

_________________
..||..
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kimi
HV vaatleja

liitunud: 02.02.2012




sõnum 30.01.2014 14:06:17 vasta tsitaadiga

Ja see daamid ja härrad, pole isegi võistlustempo icon_biggrin.gif Mis siis saama hakkab kui 5-10 jne ringi selja taga on...
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.01.2014 14:08:16 vasta tsitaadiga

Vettel närib kodus küüsi icon_lol.gif
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fallout3
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.04.2005




sõnum 30.01.2014 14:08:22 vasta tsitaadiga

Auto sai suraka tulekustutit ka, nii et juba selle puhastamine võtab aega, rääkimata rikke kõrvaldamisest. Näis kas täna üldse enam välja tulevad, kuigi see oleks nende jaoks juba masendav, ja ilmselt kui vähegi võimalik, üritatakse ikka uuesti rajale saada.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
flake
HV veteran

liitunud: 01.05.2003




sõnum 30.01.2014 14:09:43 vasta tsitaadiga

rahu rahu, tegemist alles esimese testiga. selleks need mõeldud ongi et seda sorti jamad välja tuleks ning ära likvideeritaks.
2 Bahreini testi on veel ees + terve homne päev, ehk et piisavalt on aega et Melbourneks auto töökorda saada.

See aga ei tähenda seda et tiim rahuliku südamega Jerezist ära minna saab. Murekohti ja närvilisust on hetkel RBRi garaažis ja ka Renaulti mootoriosakonnas piisavalt.

_________________
..||..
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fallout3
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.04.2005




sõnum 30.01.2014 14:15:12 vasta tsitaadiga

tsitaat:
As good as this is for everyone who hates the RBR dominance, you have to feel for the mechanics

Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kimi
HV vaatleja

liitunud: 02.02.2012




sõnum 30.01.2014 14:17:30 vasta tsitaadiga

Just, need tüübid panevad öö läbi kahes vahetuses. Lisaks on kõrval selline härra nagu Adrian Newey.

Teab keegi, kas tänased probleemid on sama vana jama?
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fallout3
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.04.2005




sõnum 30.01.2014 14:24:45 vasta tsitaadiga

Renault poolne probleem pidi kusagil ERSi elektroonikas peituma, aga Red Bullil olevat eile ka turboga probleeme olnud. Kuna Toro Rosso on täna rajal, siis eeldatavalt on Renault probleemid praeguseks lahendatud, ja võimalik et suitsu hakkas tekitama Red Bulli turbolahendus.

Selline kommentaar ka:
tsitaat:
Looks like the front-right wheel broke on the RB. So maybe as a consequence of stopping the engine overheated?

Esimesel pildil see ratas natuke imelik tundub, aga kvaliteet nii kehv, et aru ei saa. Samas ratast oleks juba ka mujal raporteeritud, nii et ilmselt lihtsalt spekulatsioon.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
flake
HV veteran

liitunud: 01.05.2003




sõnum 30.01.2014 14:26:35 vasta tsitaadiga

fallout3 kirjutas:
võimalik et suitsu hakkas tekitama Red Bulli turbolahendus.


ma juba eile postitasin pildi kus garaažis masin ajas suitsu välja ja kommentaar juures et turbo "põleb"

_________________
..||..
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kimi
HV vaatleja

liitunud: 02.02.2012




sõnum 30.01.2014 14:27:39 vasta tsitaadiga

Selline mitteametlik uudis aga kui tõsi, siis on on hästi

http://sport.postimees.ee/2679752/mainekas-prantsuse-ajaleht-schumacher-pilgutas-silmi
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
flake
HV veteran

liitunud: 01.05.2003




sõnum 30.01.2014 14:28:20 vasta tsitaadiga

Seni kuni pole ametlikku statementi, ei usu ma mitte ühtegi ajalehte kes kuskilt midagi repordib
_________________
..||..
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 30.01.2014 14:37:38 vasta tsitaadiga

Ma saaks ilmselt panna auhinnaks esimesele kohale välja näiteks vabal valikul ühe Playstation 4 või Playstation 3 mängu digitaalsel kujul. Esi kolmikule vast saaks isegi pakkuda mänge icon_smile.gif Kui Tanel huvitatud on.

edit: Pull oleks panna ka auhind välja näiteks, et kes F1 2014 väljatuleku ajal liider on punktitabelis võidab omale F1 2014 PS3 peale vms icon_razz.gif

_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 635 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 496
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 30.01.2014 14:38:02 vasta tsitaadiga

Võib mõelda thumbs_up.gif
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
fallout3
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.04.2005




sõnum 30.01.2014 14:39:11 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Tobias Grüner F1 @tgruener
Helmut Marko: "The latest problem has nothing to do with the power unit. It's in our own responsibility."
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
connor
HV kasutaja

liitunud: 19.02.2003




sõnum 30.01.2014 14:39:19 vasta tsitaadiga

Adrian Newey on ka teada kui disainer kellel jahutus kipub olema teisejärguline ja aerodünaamika ning kompaktsus nr1. Võimalik et RBR jamad tulevad et nüüd lõpuks on liiga palju kokku pakitud. Hea et jamad kohe välja tulevad muidugi, Austraalias on juba hilja parandada beer_yum.gif
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  F1 2014 hooaeg mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 210, 211, 212  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.