Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Sülearvutid »  Lenovo [ThinkPad] märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 155, 156, 157  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
janz37
HV kasutaja
janz37

liitunud: 30.01.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.08.2013 14:15:23 vasta tsitaadiga

Oli sarnane kuumenemise probleem mis oli üldiselt seotud dock -st võtmisega. Kui dock -st võtsin töötamise pealt suletud kaanega siis osadel kordadel ei läinud standby reziimi ning tunni pärast oli tulikuum. Kui tegin ekstra liigutuse - avasin kaane, vaatasin et pilt ees, sulgesin uuesti - siis tegi alati korrektse standby ning probleemi ei olnud.
Kuumenemine seega minul seotud standby reziimi minekuga õigemini selle mitte õnnestumisega.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pinTero
HV veteran
pinTero

liitunud: 10.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.08.2013 22:51:14 vasta tsitaadiga

Azatris - mis CPU koormuseks näitab, kui masin idles kuumenema hakkab? Ventilaator käib siis täispööretel?

janz37 kirjutas:
Kui dock -st võtsin töötamise pealt suletud kaanega siis osadel kordadel ei läinud standby reziimi ning tunni pärast oli tulikuum.

Võibolla ma ei saa pihta, aga kuidas sa suletud kaanega dokist võetud masina ise standby peale saad? Mingi setting a la "Sleep after eject.." vms?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Azatris
HV veteran
Azatris

liitunud: 06.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.08.2013 08:22:05 vasta tsitaadiga

CPU 0-20% vahel
Fan mitte kõige vaiksem, aga kindlasti ka mitte full speed
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.08.2013 10:47:02 vasta tsitaadiga

BIOS uuendatud? Selle võiks esimese asjana ära teha, kui jahutuse anomaaliad kimbutamas.
T-seeria garantii on rahvusvaheline. Välismaal olles vist eelistatakse teise riigi ostudokumendile arvuti põhjale kleebitud tootmiskuupäeva. Kui sellel pole 3 aastat praeguseks täis tiksunud, siis vii rahumeeli kohalikku Lenovo garantiiteenindusse.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Azatris
HV veteran
Azatris

liitunud: 06.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.08.2013 11:33:28 vasta tsitaadiga

BIOSi just uuendasin, jah. Aga fanidele kuidagi ligi ei pääse.
Aga jah, ma oma läpparit lihtsalt idlesse ei lase, kuni homme saan teenindusse viia.
Ei tea, kas peaks kuidagi isiklikele asjadele ligipääsu ka keelama? Pole kunagi arvutit teenindusse viinud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pinTero
HV veteran
pinTero

liitunud: 10.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.08.2013 19:21:26 vasta tsitaadiga

Azatris kirjutas:
Ei tea, kas peaks kuidagi isiklikele asjadele ligipääsu ka keelama? Pole kunagi arvutit teenindusse viinud.

Kõige kindlam variant - kruvi ketas välja icon_smile.gif
Neil on seal diagnostika jaoks nagunii oma süsteemikettad..
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ramm
Kreisi kasutaja
Ramm

liitunud: 04.10.2004




sõnum 18.08.2013 20:46:06 vasta tsitaadiga

Ja Ideapad garantiid tehakse saksamaal...garanteerin et 2 nädalat oled siis ilma.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.08.2013 04:46:45 vasta tsitaadiga

Azatris kirjutas:
Ei tea, kas peaks kuidagi isiklikele asjadele ligipääsu ka keelama? Pole kunagi arvutit teenindusse viinud.

Kui sul on mingid BIOSi tasemel paroolid peal, siis need tuleb maha võtta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 19.08.2013 10:25:28 vasta tsitaadiga

Aga miks seda ThinkPadi tolmupuhastust ja termopstade vahetust mingist kohalikust Lenovo esindusest ei tellita. icon_cool.gif Seda enam, et väga tihti ei käi tolmupuhastus ju üleüldse garantiitingimuste alla ja on tavapärane, juurdeostetav toiming, et üks päev viid ja järgmine päev saad puhastatuna kätte.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.08.2013 05:52:09 vasta tsitaadiga

Kas probleemi lahendab uus ekraan või taustavalgustus, kui pilt T400 ekraanil on tuhmiks läinud (mitte täiesti pime)?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 20.08.2013 08:48:27 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
Kas probleemi lahendab uus ekraan või taustavalgustus, kui pilt T400 ekraanil on tuhmiks läinud (mitte täiesti pime)?

"Tume pilt" viitab sellele, et puudub heleduse reguleerimine. Seega pigem inverteri või emaplaadi probleem. Kuigi, seda on, vahel väga harva, ette tulnud, et vananenud lamp töötab "tuhmimalt".
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.08.2013 00:20:10 vasta tsitaadiga

Emaplaadis asi ei saa olla, kuna emaplaat vahetati eelmisel aastal garantii korras uue vastu ja juba enne vahetust oli ekraan tuhmivõitu.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 21.08.2013 10:22:14 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
Emaplaadis asi ei saa olla, kuna emaplaat vahetati eelmisel aastal garantii korras uue vastu ja juba enne vahetust oli ekraan tuhmivõitu.
icon_cool.gif Saab olla icon_cool.gif
Igaks juhuks kontrolli järele kas ikka pandi uus plaat või remonditi kuidagimoodi vana, foorumis on ju mõned teemad olnud, et teenindaja leti taga väitis detaili asendust aga kontrollimisel selgus hoopis remont.... icon_wink.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Azatris
HV veteran
Azatris

liitunud: 06.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.08.2013 05:59:43 vasta tsitaadiga

Okei, viisin siiski praeguse SSDga oma masina garantiisse. Natuke on privaatset infot, aaaga ma millegipärast usun, et nad harjunud sellega ja eriti ei huvita neid see?
Algul oli natuke probleemne see, et Service Centre Singapuris, sülearvuti USAst ja arve eesti keeles... Aga pärast mingi managementi läbimist läks õnneks edasi mingi Lencare kätte, kes paraku tegeleb garantiiprobleemidega.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jt234
HV veteran
jt234

liitunud: 12.04.2005




sõnum 22.08.2013 09:27:19 vasta tsitaadiga

Minuteada teevad nad töid oma clean installiga windowsiga kettaga.
_________________
Dima oli siin
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
liivainime
HV kasutaja
liivainime

liitunud: 25.03.2007




sõnum 22.08.2013 09:41:42 vasta tsitaadiga

Azatris kirjutas:
...Algul oli natuke probleemne see, et Service Centre Singapuris, sülearvuti USAst ja arve eesti keeles...


Milleks arve vajalik on? Garantiistaatus peaks ju seerianumbri alusel tuvastatav olema.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ramm
Kreisi kasutaja
Ramm

liitunud: 04.10.2004




sõnum 22.08.2013 09:45:11 vasta tsitaadiga

liivainime kirjutas:
Azatris kirjutas:
...Algul oli natuke probleemne see, et Service Centre Singapuris, sülearvuti USAst ja arve eesti keeles...


Milleks arve vajalik on? Garantiistaatus peaks ju seerianumbri alusel tuvastatav olema.


Unista edasi...kliendi jaoks algab ikka garantii jooksma alates päevast millal sai kauba kätte, mitte millal see tehasest välja läks. Üks asi on tehasegarantii , teine asi kliendi oma.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heikis
HV Guru

liitunud: 17.03.2003




sõnum 22.08.2013 09:50:38 vasta tsitaadiga

Ramm kirjutas:
liivainime kirjutas:
Azatris kirjutas:
...Algul oli natuke probleemne see, et Service Centre Singapuris, sülearvuti USAst ja arve eesti keeles...


Milleks arve vajalik on? Garantiistaatus peaks ju seerianumbri alusel tuvastatav olema.


Unista edasi...kliendi jaoks algab ikka garantii jooksma alates päevast millal sai kauba kätte, mitte millal see tehasest välja läks. Üks asi on tehasegarantii , teine asi kliendi oma.


seni olen kõik thinkpadid (t410, t420s) ilma igasuguste paberiteta teenindusse viinud. mõlemad läpparid pärid UK-st.
mis juhul neid arveid siis vaja on?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maa Mees
HV Guru
Maa Mees

liitunud: 12.07.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.08.2013 09:54:50 vasta tsitaadiga

Lenovo ametlik garantii koht tuvastab arvuti põhja all oleva koodi alusel.Mingeid muid paberid nad ei vaja.
Samuti ei loe,mis päritolu arvuti on,kuna kõigi thinkpad seeria arvutitel on ülemaailmne garantii.



Maa Mees

_________________
Some Will Seek Forgiveness, Other Escape...


viimati muutis Maa Mees 22.08.2013 09:55:32, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
liivainime
HV kasutaja
liivainime

liitunud: 25.03.2007




sõnum 22.08.2013 09:59:54 vasta tsitaadiga

Pole siin midagi unistada, Euroopas on tavaline Lenovo tehasegarantii 3a, mis ulatub reeglina kaugemale kui meie 2a "pretensioonide esitamise aeg".

Tehasegarantii toimib, vaadatakse seerianr. üle ja võetakse masin selle alusel töösse. Ostuarvet pole vaja. Endal (ja ma pole ainus) nähtud-tehtud protsess.

MUUT: näh, ette jõuti, aga see ainult kinnitab pointi icon_smile.gif
MUUT2: siin lehel võib igaüks ise ka oma TP garantiistaatust seerianr. järgi kontrollida. Näitab ka ostetud lisagarantiisid, nt. kui on pikendatud 4a peale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
juku626
HV veteran

liitunud: 09.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.08.2013 13:40:47 vasta tsitaadiga

X61s kimbutab heliprobleem. Nimelt kui mõnda audiofaili proovida esitada, siis selle esitus hakib. Probleem on siis Windows 7 all (ei oma tähtsust, mis programmiga audiofaili avada), Ubuntuga töötas ilusti. Hiljuti tegin aga avastuse, nimelt kui arvuti aku saab tühjaks nii, et ta end ise välja lülitab ja peale seda arvuti sisselülitada, siis heli töötab ilusti. Ehk siis ainus variant korralikult muusikat kuulata on, kui aku pealt lasta arvutil end välja lülitada ja siis uuesti vooluvõrgust tööle panna.

Mis anomaalia see olla võiks ja millest võiks alustada, et probleem kõrvaldada?

_________________
OSTAN Žiguli/VAZ/Lada. 56989256
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ReinAa
HV kasutaja
ReinAa

liitunud: 21.08.2013




sõnum 22.08.2013 20:18:59 vasta tsitaadiga

E530 jookseb väga hästi, üle aasta nüüd olnud ja ühtegi viga ei ole esinenud icon_wink.gif aeglaseks kisub siis tõmban tehase seaded peale ja korras, nagu uus
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 22.08.2013 20:21:55 vasta tsitaadiga

juku626, teatud ID kaardi lugejad PCMCIA pesas tekitavad x61-l sellist asja. Kui kaardilugejat pole, siis alusta helikaardi draiverist.
_________________
Müüa 3D-printer
Hunnik DVD filme oksjonil: link
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
juku626
HV veteran

liitunud: 09.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.08.2013 21:03:13 vasta tsitaadiga

von Wu, Uskumatu, kuid nii see ongi. icon_eek.gif Eemaldasin ID kaardi lugeja ja heli töötab ilusti. Suur aitäh Sulle!

Mitte, et see ID kaardi lugeja nii tähtis oleks, kuid ei tea, kas mingil inimlikul moel saaks ID kaardi lugeja ja heli koos toimima?

_________________
OSTAN Žiguli/VAZ/Lada. 56989256
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ramm
Kreisi kasutaja
Ramm

liitunud: 04.10.2004




sõnum 22.08.2013 21:07:56 vasta tsitaadiga

heikis kirjutas:


seni olen kõik thinkpadid (t410, t420s) ilma igasuguste paberiteta teenindusse viinud. mõlemad läpparid pärid UK-st.
mis juhul neid arveid siis vaja on?


Siis kui tehase garantii on läbi.

Näiteks:
Tehase garantii algab alates 01.01.2010 ja lõppeb 01.01.2013

Sina ostad 31.01.2010 siis see tähendab, et sulle on garantii kuni 31.01.2013. Ja just see 30 päeva üle tehase garantii läinud siis vaja arvet. Siis kehtib garantii arve alusel.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Sülearvutid »  Lenovo [ThinkPad] mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 155, 156, 157  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.