nende kogumine unlockib main menu extras alt igast concept arte ja character modeleid jne
tegin 100% läbi ja mängiks veelgi kord seda, korralik ajaviide igatahes
sai ka hangitud.
Eelnevaid osi pole proovinud.
Senimaani on põhimõtteliselt ainult kiidusõnad. Meeldiva üllatusena on puzzlede osakaal oodatust väiksem ; )
Hea meelelahutus, mingit ulme oskust vaja pole, story on huvitav ja kaasakiskuv.
Üks viimaseaja parimaid leide imo. _________________ Anar kaluva tielyanna!
Sain 92% Asjalikud asjad korajsin ära. Lõpus jäi 2 skill punkti üle sest polnud enam kuhugile panna. Samamoodi ka sirka 1000+ Salvaget.
Väga hea combat, graafika ( jooksis ka hästi, eriti veel peale patchi, sai Shauma juuksed jooksma 30+ Fpsiga, kuigi ise neid ei kasutanud, eelistasin 10+ Fpsi lisaks seal 35-55 FPSi kanti oli asi) Vägevad ilmastikuefekktid, heli, korralik story, vinged animatsioonid, vastased olid suht-koht targed vs siin muud "kõvad" mängud. Relvade handling oli ka mõnus, kuigi kässar lasi kaugemale kui automaat, enamus vastastest lasin maha handguniga HS-i tehes, vibu ikka kehv valik, kasutasin vähe seda : p
Ainult kiidusõnad, goty.
Ise mängisin Normal-i peal seega soovitaks Hard-i võtta, veidi kerge oli, oleks võinud rohksm surma saada : D
Kui ikka teiste lähiajal väljatulnud mängudega võrrelda siis 10/10 vabalt. _________________ [img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:]
iseasi mis seal GTA-s uuenduslikku tuleb et see kohe goty-t väärt on ? Midagi teistmoodi kui GTA IV ? aasta veel ees ja võib veel midagi paremat ka tulla ....
iseasi mis seal GTA-s uuenduslikku tuleb et see kohe goty-t väärt on ? Midagi teistmoodi kui GTA IV ? aasta veel ees ja võib veel midagi paremat ka tulla ....
Eks saab näha.
Kui natuke spekuleerida, siis GTA III oli R*'i esimene GTA RenderWare mootoril. Aasta hiljem tuli välja Vice City, mis oli pea igas aspektis eelmisest versioonist üle. Siis kulutati kaks aastat, et San Andreas valmis keevitada, mille näol on tegemist GTA seeria kroonijuveeliga (vähemalt RenderWare põlvkonnas).
GTA IV oli esimene RAGE mootoril üles ehitatud GTA mäng. Sisuliselt võib öelda, et seda mängu tootes R* alles õppis RAGE mootorit korralikult kasutama. GTA V lastakse välja rohkem kui 5 aastat pärast GTA IV'ja. Kui nüüd vaadata, kui suured edusammud tegi R* 3 aastaga GTA III'st kuni San Andreas'eni, siis optimist võib loota, et arengu hüpe GTA IV ja V vahel on vähemalt sama suur, kui mitte suurem.
sai ka nüüd läbi.
ilmselt see suur tüüp seal lõpu eel oli siis nn tegelik võitlus... arvestades, et põhipaha oli "press F, smash E" done....
igati tore mäng, samas replay value puudub minu jaoks. Skill pointse jäi paar üle, kõik skillid põhjas. Seega mingeid builde nagu aretada ei saa.
Played time, mingi 15 tund või nii... kui seda numbrit vaadata, siis tiba lühike mäng. Aga kui odavalt saab, tasub ära võtta. _________________ Anar kaluva tielyanna!
lühike mäng? enamik tänapäeva nn "AAA" crap tiitleid saab mingi 5h jooksul läbi. Heal juhul saab 8h välja pigistada aga siis peab end soodaks grindima sisutute questidega. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kas sa ei arva, et tegemist on natuke "natuke" teist sorti mänguga
tomb raider 2013 on täesti mõnusa ja arvestatava pikkusega, isegi üllatavalt pikk võrreldes sellega mida tänapäeval tehakse. vähemalt ei venitatud asja sisutühjalt nagu enamik teha armastavad, et oma sisutühja olematut mängu täita. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
hm ... crycrap 3, homefront meenuvad kohe. Enamik tänapäeva mänge on sellised 5-6 h teema. Oleneb kui palju sisutühja grindi sinna sisse pandud on aga kui igasugu "side quest'id ära jätta", mis on sageli ühe ja sama asja tegemised siis eriti pikka mängu ei ole enam kohanud. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Story läbi, overall progress 92%, 2 skill pointi jäi veel ülegi [loe: sama seis mis scarfacel]
Kurat vihkan kui mängu lõputiitreid skippida ei anna (peksin kogu klaviatuuri läbi, ei avastand midagi mis skippida oleks suutnud), aga vähemalt polnud nii ekstreemne see kui max payne 3-es oli.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.