Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  TELE2 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 154, 155, 156  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 22.08.2012 09:43:27 vasta tsitaadiga

Eks need 2 päeva on siis tavatariif.

Huvitav, kuidas käitutakse nendega, kes laevad 30. augustil piisavalt kõneaega ning saavad soodustingimused - aga 31 august lõppeb soodus?

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tiiger15
HV veteran
Tiiger15

liitunud: 15.01.2004




sõnum 22.08.2012 13:23:47 vasta tsitaadiga

Usun, et need kes teatud ajani on omale laadinud, et teatud soodustusi saada, kehtib see vana värk ikkagi see kuu aega ära!
_________________
My choices, my life - don't judge me, just try better!
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vahur
HV Guru
Vahur

liitunud: 01.10.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.08.2012 13:29:15 vasta tsitaadiga

Hinnaliider 75 hinnad leiad siit: http://www.tele2.ee/klienditeenindus/arhiiv_hinnaliider.html
Kommentaarid: 456 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 386
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JHPnr165
HV vaatleja

liitunud: 04.01.2007




sõnum 22.08.2012 16:12:59 vasta tsitaadiga

Vahur kirjutas:
Hinnaliider 75 hinnad leiad siit: http://www.tele2.ee/klienditeenindus/arhiiv_hinnaliider.html


Tänud! icon_smile.gif

Aga ***** aru ma ei saa kuidas mul saab siis olla kasutusel pakett mida olemaski enam ei ole? Vanasti muudeti automaatselt paketti kui ära kadus paketi vastu, mis oli kõige sarnasem vanale paketile. Mingit teadet ka pole, et selline pakett üldse ära kaotatakse/on kaotatud...päris ehmatav on vaadata selliseid hindasid praeguses turusituatsioonis...oleks aasta hiljem uurima hakanud oleks kõnede eest vist 30x rohkem maksnud enda teadmata ja uutest pakettidest poleks ikka midagi räägitud. Tele2'l ikka täiesti p**** klientidest vist...peab ära kolima sealt järelikult. Huvitav kaua ma heauskselt palju rohkem maksin...

_________________
Ei ole olemas võimatuid asju - on ainult rasked asjad. Ei ole olemas lahendamatuid probleeme - on ainult ebameeldivad lahendid. Who dares wins.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.08.2012 16:15:08 vasta tsitaadiga

EMT ja Elisaga on sama. Ju sa jäid neile kahe silma vahele, aga kui klient ise ei teavita, et tahab paketti vahetada, siis olemasolevat paketti ei torgita. Seda ka siis, kui see hinnakirjadest ja pakkumistest ammu maas on. Mul endal oli aprillikuuni Hinnaliider 100, kuni otsustasin selle ise välja vahetada icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 690 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SurfData
HV Guru
SurfData

liitunud: 19.05.2006




sõnum 22.08.2012 16:23:18 vasta tsitaadiga

JHPnr165 kirjutas:
Vahur kirjutas:
Hinnaliider 75 hinnad leiad siit: http://www.tele2.ee/klienditeenindus/arhiiv_hinnaliider.html


Tänud! icon_smile.gif

Aga ***** aru ma ei saa kuidas mul saab siis olla kasutusel pakett mida olemaski enam ei ole? Vanasti muudeti automaatselt paketti kui ära kadus paketi vastu, mis oli kõige sarnasem vanale paketile. Mingit teadet ka pole, et selline pakett üldse ära kaotatakse/on kaotatud...päris ehmatav on vaadata selliseid hindasid praeguses turusituatsioonis...oleks aasta hiljem uurima hakanud oleks kõnede eest vist 30x rohkem maksnud enda teadmata ja uutest pakettidest poleks ikka midagi räägitud. Tele2'l ikka täiesti p**** klientidest vist...peab ära kolima sealt järelikult. Huvitav kaua ma heauskselt palju rohkem maksin...


et siis vahepeal kui hea pakett ära kaob peavad nad automaatselt vahetama uue ja halvemate tingimuste paketi vastu??? Mul oli miski 7 aastakest hinnaliider 100 pakett, millele vastet ei olnud kuni eelmise aastani, siis alles sai ümber muudetud. Ei kujuta küll ette mis ma teinud oleks kui see automaatselt oleks halvemaks paketiks muudetud icon_razz1.gif
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 22.08.2012 17:02:02 vasta tsitaadiga

Seni kuni klient maksab vanade tariifide järgi, mis on teenuspakkujale soodsam, ei hakka ilmselgelt keegi midagi teavitama. Nende võit ju. Selle eest pead ikka ise hoolas olema.
Mul ja abikaasal oli ka perepakett, millega me maksime igakuiselt 43-48€, millest 16€ oli järelmaks. Kas keegi peaks mulle paremat diili pakkuma? Muidugi ei peaks. Samas, ise käisin kohal ja sai tehtud mõlemale liikmele 7.99 pakett, milles on netti palju rohkem ja muud asjad katavad meie vajadused ning edaspidi on kogusumma (paketid+järelmaks 7.99+7.99+16) "vaid" 31.98€, mis on üle 10€ soodsam kui varem.
Selles, et sa paremat paketti ei vali, saad süüdistada ainult seda inimest, kelle pilt vannitoas, kraanikausi kohal on.

_________________
Kui keegi mandariini tahab, siis helistab icon_smile.gif

Ühendust saab siin: https://www.facebook.com/groups/1953700414852281/
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aivar1988
Kreisi kasutaja
aivar1988

liitunud: 01.08.2007




sõnum 22.08.2012 17:29:52 vasta tsitaadiga

SurfData, mille vastu vahetasid siis? Endalgi veel 100 praegu. Netis käin suht harva.
_________________
Battlelog: Aivar1988
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SurfData
HV Guru
SurfData

liitunud: 19.05.2006




sõnum 22.08.2012 17:44:44 vasta tsitaadiga

aivar1988 kirjutas:
SurfData, mille vastu vahetasid siis? Endalgi veel 100 praegu. Netis käin suht harva.


firma paketiks läks ja mobiilne nett tuli juurde (ehk siis esimest korda 7 aasta jooksul sai kõne hinna alla 0.75 EEK per minut icon_biggrin.gif). Samas praegu eraisikuna seal suht häid/paremaid pakkumisi ka. Tuttav ka hiljuti just võttis ja uuris neid. Proovi küsida 3€ ja 1000 minutit kuus vms, äkki antakse veel icon_razz1.gif Igasuguseid 0,01-0,025€ minuti eest pakkumisi olen kuulnud tuttavatelt siit ja sealt. Kõige targem on alati küsida midagi personaalset kohe icon_razz1.gif
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vahur
HV Guru
Vahur

liitunud: 01.10.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.08.2012 18:51:23 vasta tsitaadiga

Vaatasin nende Nutipakette, neti osas küll need eriti nutikad pole:
Tele2 Eesti AS kirjutas:
Eesti soodsaima Nutipaketiga saad kasutada piiramatus mahus internetti kiirusega 2mbit/sek ning helistada vaid 0,01€ minutihinnaga!

Nutipakettidele kehtib interneti kasutusele mõistliku kasutamise põhimõte 5 GB, pärast selle mahu saavutamist piiratakse kiirus 200 kbit/sek-ni.
Kommentaarid: 456 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 386
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.08.2012 20:01:38 vasta tsitaadiga

Oleneb mis teed sellega.

Vaid telefonis näppimiseks suht piisav.
Endal telefonis neti kuutraffic 1-2 giga vahel.

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tiiger15
HV veteran
Tiiger15

liitunud: 15.01.2004




sõnum 22.08.2012 22:09:08 vasta tsitaadiga

Sellessuhtes et endalgi oli hinnaliider mingi 0.79 EEK.- per min. igal ajal ja igale poole. See oli suht ehmatav lõpuks, Küsisin personaalset pakkumist, ise ei saanud. Hakkasid keerutama selle nuti 7.99 ümber. Aga see sama kuumaks mis mu hinnaliidril oli. Ainuke vahe on selles, et sms on 10x odavam ja 1000 min tasuta teistesse võrkudesse. Oma võrku niigi tasuta lisaks veel. Ja netti ka 5Gb kuus. Olen rahul icon_smile.gif VIST icon_razz.gif
_________________
My choices, my life - don't judge me, just try better!
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SurfData
HV Guru
SurfData

liitunud: 19.05.2006




sõnum 23.08.2012 10:41:05 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
Oleneb mis teed sellega.

Vaid telefonis näppimiseks suht piisav.
Endal telefonis neti kuutraffic 1-2 giga vahel.


yup, telefonis tegutsemiseks täitsa piisav, endal ka 1-2gb vahel, pole isegi 2gb kätte saanud (1,7gb on vist max) ja mul kiirusepiirangut ei ole ehk tirib ka 8-9mbit sekis. Kasutanud juba aasta aega.
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spezz
HV veteran

liitunud: 21.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.08.2012 10:48:01 vasta tsitaadiga

Ühe korra on juhtunud, et limiit sai täis. Jalgpalli finaali oli vaja vaadata icon_wink.gif
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.08.2012 10:53:22 vasta tsitaadiga

Mul on ka see kõige odavam netipakett. E-mailide ja foorumis surfamise jaoks enam kui küll. Tavaliselt ei saa ma limiitigi kuu lõpuks täis (va siis, kui uus testitelefon tuleb ja vaja hunnikus erinevaid programme koos uuendustega tirida).
Kommentaarid: 690 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JHPnr165
HV vaatleja

liitunud: 04.01.2007




sõnum 23.08.2012 11:28:25 vasta tsitaadiga

Oma eelpool olnud küsimuse kohta täpsustus siis:

§ 94. Pettus
(1) Pettus on isiku tahtlik eksimusse viimine või eksimuses hoidmine temale ebaõigete asjaolude avaldamise teel, eesmärgiga kallutada isik tehingut tegema.
(2) Ebaõigete asjaolude avaldamisega on võrdsustatud nendest asjaoludest teatamata jätmine, millest vastavalt hea usu põhimõttele oleks tulnud teatada, samuti selliste asjaolude tõesena avaldamine, mille tõelevastavust avaldaja ei ole kontrollinud ja mis hiljem osutuvad ebaõigeks.
(3) Tehingu teinud isik võib pettuse mõjul tehtud tehingu tühistada.
(4) Kui pettuse pani toime kolmas isik, kelle eest tehingu teine pool ei vastuta, võib petetud pool tehingu tühistada, kui teine pool pettusest teadis või teadma pidi. Kui teine pool pettusest ei teadnud ega pidanudki teadma, võib tehingu tühistada juhul, kui tehingu alusel omandas õiguse pettuse toimepannud kolmas isik.
(5) Ühepoolse tehingu puhul loetakse käesoleva paragrahvi lõike 4 mõttes tehingu teiseks pooleks isik, kellele tehingus sisalduv tahteavaldus oli suunatud, ning isik, kes omandab tehingu alusel õiguse.

Pettus on isiku tahtlik eksimuses hoidmine temale asjaoludest teatamata jätmisel, millest vastavalt hea usu põhimõttele oleks tulnud teatada. Reklaamiti parimaid hindasid mida näeb ka reklaamides pidevalt (mille tõttu sai ka tol ammusel ajal Tele2 konkreetne pakett valitud üldse). Tele2 põhimõte on kõige odavamad hinnad. Vaadates neid hindasid mida olen (vähemalt viimasel ajal) maksnud on see ilmselgelt vale. Paketi kaotamisest pole mulle teatatud mida heas usus oleks pidanud tegema. Hinnakirjad on ära peidetud tehingu ühe osapoole eest ja arve järgi ei saanud samuti õiget hinnakirja tuletada seoses kõnealustustasude ja muu sellisega.

_________________
Ei ole olemas võimatuid asju - on ainult rasked asjad. Ei ole olemas lahendamatuid probleeme - on ainult ebameeldivad lahendid. Who dares wins.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vahur
HV Guru
Vahur

liitunud: 01.10.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.08.2012 16:52:02 vasta tsitaadiga

JHPnr165, tahad, et igakord kui neil uus pakett välja tuleb, siis nad helistaksid sulle, et äkki soovid vahetada? Ise oled selle paketiga liitunud ja mis nad ikka torgivad kui sind ennast ei huvita mis muud välja on tulnud.
Kommentaarid: 456 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 386
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JHPnr165
HV vaatleja

liitunud: 04.01.2007




sõnum 23.08.2012 23:45:30 vasta tsitaadiga

Vahur kirjutas:
JHPnr165, tahad, et igakord kui neil uus pakett välja tuleb, siis nad helistaksid sulle, et äkki soovid vahetada? Ise oled selle paketiga liitunud ja mis nad ikka torgivad kui sind ennast ei huvita mis muud välja on tulnud.


Helistamine oleks liiga suur tahe. Kõik peab proportsioonis olema ehk siis piisaks kasvõi e-mailist või SMS'st mis neile praktiliselt midagi ei maksa. Teatama peaks sellest, et antud paketti üldse olemaski pole enam ja soovitama siis vastavalt olnud paketile uut paketti...oleks natuke imelik kui maksaks siiani arveid nõukaajast pärit tariifidega ja rublades. Vihastab ainult kliente välja kuna firmal ***** neist. Nagu meedias poleks lugenud mis nad klientidega teinud on (reaalsest suuremad arved ja mõnel ka mitmeid kuid järjest). Järelikult tuleb ära kolida ja mitte tagasi minna. Q GSM'ist saati klient olnud ja lojaalne...eks mida kauem oled ühe operaatori juures seda ahnemalt rahakotist võtavad kuni klient lõpuks kaob. Otsus tehtud ja varsti kolin minema...lojaalsust ja minu head usku kuritarvitati ja ei kavatse jääda ka siis kui konkurentidest palju parem pakkumine tehtaks. Põhimõtte asi juba.

_________________
Ei ole olemas võimatuid asju - on ainult rasked asjad. Ei ole olemas lahendamatuid probleeme - on ainult ebameeldivad lahendid. Who dares wins.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NightStriker
HV veteran
NightStriker

liitunud: 24.07.2007




sõnum 24.08.2012 00:22:36 vasta tsitaadiga

Vahur kirjutas:
JHPnr165, tahad, et igakord kui neil uus pakett välja tuleb, siis nad helistaksid sulle, et äkki soovid vahetada? Ise oled selle paketiga liitunud ja mis nad ikka torgivad kui sind ennast ei huvita mis muud välja on tulnud.


On kahte tüüpi pakette:
Aktiivses müügis: hindade uuendamise ajal muudetakse ka vastavad hinnad mõnikord soodsamaks (mõnes äripaketis kukkusid hinnad poole võrra mõni aeg tagasi). Muudetakse kasutustingimusi (näiteks pannakse interneti kasutusele 30 GB kuus piirang) jne.
Arhiveeritud paketid: klient, kellel on Dynamo pakett saab igakuised arved sellesama aastaid tagasi prügikasti visatud paketi järgi. Hindu enam ei puututa, tingimusi ei muudeta ja kliendile arhiveerimisest ei kõssata.

Endal oli au nautida sahkerdamist Pere pakettidega. Iga natukese aja tagant muudeti paketi nimi ära ja visati arhiivi. Samasisuline pakett, mis asemele tuli oli pidevalt eelkäiast odavam. Infot, et sinu kasutatav pakett on arhiveeritud, ei anna sulle keegi. Lihtsalt paketi nimi vajas muutmist.

Selline lihtne asi nagu SMS infoga paketi prükkarisse lendamisest lepinguomaniku numbrile ei oleks just kuigi keeruline protseduur.

_________________
Allverelaev sukeldub määramata ajaks.
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KohviPaus
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.01.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.08.2012 10:26:18 vasta tsitaadiga

Ma ei saa aru mida te kahekesi jaurate, teie olete ise paketi lepingule alla kirjutanud mis tähendab seda, et olete nõus seda paketti ka kasutama (See ei oma siin mingit tähtsust kas seda paketti enam uutele pakutakse või mitte). Seni kaua kuni te ise ei näita üles tahet oma paketti odavama vastu muuta ei hakka Tele2 küll teile midagi pakkuma, lõppudelõpuks on Tele2 äri nagu iga teine, kui sul on vana pakett kasutusel mille eest sa maksad rohkem kui uute pakettide eest siis loomulikult on see neile kasulikum.

Keegi ei keela teil kätte võtta ja iga kuu küsida kas on odavam pakett ka tulnud vahepeal millepeale üle kolida, Tele2 ei hakka nüüd küll igale kliendile eraldi mingeid pakkumisi tegema icon_confused.gif

See meedias suuremate arvete teema ei ole ainult mitte Tele2'l vaid ka Elisal ja EMT'l.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JHPnr165
HV vaatleja

liitunud: 04.01.2007




sõnum 24.08.2012 14:25:17 vasta tsitaadiga

KohviPaus kirjutas:
Ma ei saa aru mida te kahekesi jaurate, teie olete ise paketi lepingule alla kirjutanud mis tähendab seda, et olete nõus seda paketti ka kasutama (See ei oma siin mingit tähtsust kas seda paketti enam uutele pakutakse või mitte). Seni kaua kuni te ise ei näita üles tahet oma paketti odavama vastu muuta ei hakka Tele2 küll teile midagi pakkuma, lõppudelõpuks on Tele2 äri nagu iga teine, kui sul on vana pakett kasutusel mille eest sa maksad rohkem kui uute pakettide eest siis loomulikult on see neile kasulikum.

Keegi ei keela teil kätte võtta ja iga kuu küsida kas on odavam pakett ka tulnud vahepeal millepeale üle kolida, Tele2 ei hakka nüüd küll igale kliendile eraldi mingeid pakkumisi tegema icon_confused.gif

See meedias suuremate arvete teema ei ole ainult mitte Tele2'l vaid ka Elisal ja EMT'l.


Kliendi head usku on petetud. Kui maksan 2 aasta pärast mingi 40 EUR telefoniarve eest aga teistelt küsitakse 3 EUR kuna nii palju erinevaid asju on vahepeal muutunud...otsene kliendi hea usu kuritarvitamine. Pakette uutele enam ei pakuta, aga kui isegi hinnad on otseses mõttes ära peidetud, et üles ei leiaks neid siis nimetaks seda täielikuks p**uismiks, petmiseks ja ei huvita ka enam kas pakutakse üleminekul palju odavamat paketti või mitte kuna niikuinii maksan mingi aeg jälle palju-palju rohkem kui teised.

Oleme ausad, on palju tähtsamaid tegevusi kui iga kuu kontrollida kas mu pakett üldse olemas veel on. On see IT firma või mitte lõppkokkuvõttes???

"Tele2 ei hakka nüüd küll igale kliendile eraldi mingeid pakkumisi tegema" - mõtle nüüd üle mis ala firmaga on tegu ja mille üle vaieldakse. Operaator teab väga hästi mis pakett kellelgi on. Nagu eelpool öeldud siis ei pea igale ühele eraldi pakkumist tegema. Piisab vaid ühest standardsest SMS'ist või e-mailist ühe kindla paketi omanikele ja korras...ei ole raske. Kui keegi väidab, et peab igale inimesele eraldi saatma...no kurat siis on viimane aeg uttu tõmmata sellest firmast kui tehnoloogia nii alaarenenud on, et ainuke variant on telefoniga iga kliendi number eraldi sisse toksida ja siis saata SMS või e-mail.

_________________
Ei ole olemas võimatuid asju - on ainult rasked asjad. Ei ole olemas lahendamatuid probleeme - on ainult ebameeldivad lahendid. Who dares wins.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KohviPaus
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.01.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.08.2012 14:45:08 vasta tsitaadiga

Eks hädaldada saab iga asja üle. Aga ära sa arva, et EMT ja Elisa sulle ise mingeid pakkumisi koguaeg teevad, ikka ise peab ka natuke tahet üles näitama selleks. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JHPnr165
HV vaatleja

liitunud: 04.01.2007




sõnum 27.08.2012 16:21:43 vasta tsitaadiga

KohviPaus kirjutas:
Eks hädaldada saab iga asja üle. Aga ära sa arva, et EMT ja Elisa sulle ise mingeid pakkumisi koguaeg teevad, ikka ise peab ka natuke tahet üles näitama selleks. thumbs_up.gif


Läksin nüüd Elisasse ja seal küsiti kohe, et kas tahan pakkumisi saada (nii SMS kui e-mail olid valikud) või jäävad asjad nii nagu hetkel on kuni ise midagi tahan muuta. Pidid olema pakettide kohta mitte ürituste reklaamid.

_________________
Ei ole olemas võimatuid asju - on ainult rasked asjad. Ei ole olemas lahendamatuid probleeme - on ainult ebameeldivad lahendid. Who dares wins.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nmk
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.08.2012 07:01:00 vasta tsitaadiga

Suht "tore" kogemus siis tele2-ga. Tüdruk mul sama numbriga kõnekaarti üle 10a kasutanud, qgsmi ajast. Üks päev enam ei töötand järsku. Levi pole ja piiratud teenus vms. Sai mindud siis esindusse, seal uuriti asja ja öeldi, et number sulgeti nende teenindaja eksituse tõttu. Siis öeldi, et sama numbriga uut kõnekaarti saab teha ainult siis, kui teha korraks liitumine ja siis sellest saab uuesti kõnekaardi teha. Tehti siis 0 kuludega liitumisleping antud numbrile, anti mingi usim kaart ja öeldi, et need võin minema visata. Siis anti veel üks uus sim kaart ja öeldi, et see hakkab siis sama numbriga ja kõnekaardina tööle paari päeva jooksul. Lubati ka kaardil olnud ettemaksu summa (üle 20ne euri) taastada ja vabandati. Ok mis siis ikka, eksitusi ikka juhtub ja oldi abivalmis.
Paari päeva pärast üritasin siis seda uut simi aktiveerida, ikka sama jama, piiratud teenus ja välja ei saa helistada. Helistasin teenindusse, sealt pakutud toimingutest abi ei olnud ja pakkus et teeb mingi avalduse, millega läheb mitu päeva aega kuna riigipüha oli vahel või lähen ise esindusse uuesti. Valisin siis, esinduse, mis oli viga, kuna esinduses teatati, et näe ei tööta jah, lisaks kõneaja ettemaksu pole taastatud, nemad ajalugu ei näe, sest on riigipüha ja tehnikaosakond suletud ja saavad teha ainult liitumislepingu selle numbrile, siis hakkab kohe tööle. Seda ei soovinud.
Saatsin siis neile emaili, millele vastati soovitustega teha samu toiminguid, mis juba ennem telefoni teelgi proovitud sai. Kui vastasin, et need ei aita ja juba proovitud, siis edasi oli vaikus mitu päeva. Minu viimasele kirjale, tuli automaatne vastus, et täname kirja eest ja vastame kolme tp jooksul. See läks mööda, küsisin, et mis värk on, siis öeldi, et vastame viie päeva jooksul ju, meil veel paar päeva aega. Viis päeva möödus, ikka vaikus. Kirjutasin uuesti kaks kirja, neid lihtsalt ignoreeriti. Helistasin klienditoele, sealt soovitati esindusse minna uuesti. icon_neutral.gif
Esinduses tehti siis järjekordne simi vahetus ja kontrolliti ka kohe ära, et uus ikka töötab, nüüd lõpuks on siis sama numbriga töötav kõnekaart uuesti olemas, kusjuures ettemakstud kõneaega polnud ikka taastatud, seda lubati teha paari päeva jooksul, eks paistab siis thumbs_down.gif
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 02.09.2012 16:41:40 vasta tsitaadiga

Mul on eilsest alates nuti 7.99 pakett.
Tunne on juba palju tugevam icon_biggrin.gif

_________________
Kui keegi mandariini tahab, siis helistab icon_smile.gif

Ühendust saab siin: https://www.facebook.com/groups/1953700414852281/
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  TELE2 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 154, 155, 156  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.