Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Tiiger15
HV veteran
liitunud: 15.01.2004
|
22.08.2012 13:23:47
|
|
|
Usun, et need kes teatud ajani on omale laadinud, et teatud soodustusi saada, kehtib see vana värk ikkagi see kuu aega ära!
_________________ My choices, my life - don't judge me, just try better! |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Vahur
HV Guru
liitunud: 01.10.2006
|
|
Kommentaarid: 456 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
386 |
|
tagasi üles |
|
|
JHPnr165
HV vaatleja
liitunud: 04.01.2007
|
22.08.2012 16:12:59
|
|
|
Tänud!
Aga ***** aru ma ei saa kuidas mul saab siis olla kasutusel pakett mida olemaski enam ei ole? Vanasti muudeti automaatselt paketti kui ära kadus paketi vastu, mis oli kõige sarnasem vanale paketile. Mingit teadet ka pole, et selline pakett üldse ära kaotatakse/on kaotatud...päris ehmatav on vaadata selliseid hindasid praeguses turusituatsioonis...oleks aasta hiljem uurima hakanud oleks kõnede eest vist 30x rohkem maksnud enda teadmata ja uutest pakettidest poleks ikka midagi räägitud. Tele2'l ikka täiesti p**** klientidest vist...peab ära kolima sealt järelikult. Huvitav kaua ma heauskselt palju rohkem maksin...
_________________ Ei ole olemas võimatuid asju - on ainult rasked asjad. Ei ole olemas lahendamatuid probleeme - on ainult ebameeldivad lahendid. Who dares wins. |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
22.08.2012 16:15:08
|
|
|
EMT ja Elisaga on sama. Ju sa jäid neile kahe silma vahele, aga kui klient ise ei teavita, et tahab paketti vahetada, siis olemasolevat paketti ei torgita. Seda ka siis, kui see hinnakirjadest ja pakkumistest ammu maas on. Mul endal oli aprillikuuni Hinnaliider 100, kuni otsustasin selle ise välja vahetada
|
|
Kommentaarid: 690 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
SurfData
HV Guru
liitunud: 19.05.2006
|
22.08.2012 16:23:18
|
|
|
JHPnr165 kirjutas: |
Tänud!
Aga ***** aru ma ei saa kuidas mul saab siis olla kasutusel pakett mida olemaski enam ei ole? Vanasti muudeti automaatselt paketti kui ära kadus paketi vastu, mis oli kõige sarnasem vanale paketile. Mingit teadet ka pole, et selline pakett üldse ära kaotatakse/on kaotatud...päris ehmatav on vaadata selliseid hindasid praeguses turusituatsioonis...oleks aasta hiljem uurima hakanud oleks kõnede eest vist 30x rohkem maksnud enda teadmata ja uutest pakettidest poleks ikka midagi räägitud. Tele2'l ikka täiesti p**** klientidest vist...peab ära kolima sealt järelikult. Huvitav kaua ma heauskselt palju rohkem maksin... |
et siis vahepeal kui hea pakett ära kaob peavad nad automaatselt vahetama uue ja halvemate tingimuste paketi vastu??? Mul oli miski 7 aastakest hinnaliider 100 pakett, millele vastet ei olnud kuni eelmise aastani, siis alles sai ümber muudetud. Ei kujuta küll ette mis ma teinud oleks kui see automaatselt oleks halvemaks paketiks muudetud
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
|
-KRANTS-
vitamiinidiiler
liitunud: 19.11.2005
|
22.08.2012 17:02:02
|
|
|
Seni kuni klient maksab vanade tariifide järgi, mis on teenuspakkujale soodsam, ei hakka ilmselgelt keegi midagi teavitama. Nende võit ju. Selle eest pead ikka ise hoolas olema.
Mul ja abikaasal oli ka perepakett, millega me maksime igakuiselt 43-48€, millest 16€ oli järelmaks. Kas keegi peaks mulle paremat diili pakkuma? Muidugi ei peaks. Samas, ise käisin kohal ja sai tehtud mõlemale liikmele 7.99 pakett, milles on netti palju rohkem ja muud asjad katavad meie vajadused ning edaspidi on kogusumma (paketid+järelmaks 7.99+7.99+16) "vaid" 31.98€, mis on üle 10€ soodsam kui varem.
Selles, et sa paremat paketti ei vali, saad süüdistada ainult seda inimest, kelle pilt vannitoas, kraanikausi kohal on.
_________________ Kui keegi mandariini tahab, siis helistab
Ühendust saab siin: https://www.facebook.com/groups/1953700414852281/ |
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
243 |
|
tagasi üles |
|
|
aivar1988
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.08.2007
|
22.08.2012 17:29:52
|
|
|
SurfData, mille vastu vahetasid siis? Endalgi veel 100 praegu. Netis käin suht harva.
_________________ Battlelog: Aivar1988 |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
SurfData
HV Guru
liitunud: 19.05.2006
|
22.08.2012 17:44:44
|
|
|
aivar1988 kirjutas: |
SurfData, mille vastu vahetasid siis? Endalgi veel 100 praegu. Netis käin suht harva. |
firma paketiks läks ja mobiilne nett tuli juurde (ehk siis esimest korda 7 aasta jooksul sai kõne hinna alla 0.75 EEK per minut ). Samas praegu eraisikuna seal suht häid/paremaid pakkumisi ka. Tuttav ka hiljuti just võttis ja uuris neid. Proovi küsida 3€ ja 1000 minutit kuus vms, äkki antakse veel Igasuguseid 0,01-0,025€ minuti eest pakkumisi olen kuulnud tuttavatelt siit ja sealt. Kõige targem on alati küsida midagi personaalset kohe
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
|
Vahur
HV Guru
liitunud: 01.10.2006
|
22.08.2012 18:51:23
|
|
|
Vaatasin nende Nutipakette, neti osas küll need eriti nutikad pole:
Tele2 Eesti AS kirjutas: |
Eesti soodsaima Nutipaketiga saad kasutada piiramatus mahus internetti kiirusega 2mbit/sek ning helistada vaid 0,01€ minutihinnaga!
Nutipakettidele kehtib interneti kasutusele mõistliku kasutamise põhimõte 5 GB, pärast selle mahu saavutamist piiratakse kiirus 200 kbit/sek-ni. |
|
|
Kommentaarid: 456 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
386 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
22.08.2012 20:01:38
|
|
|
Oleneb mis teed sellega.
Vaid telefonis näppimiseks suht piisav.
Endal telefonis neti kuutraffic 1-2 giga vahel.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Tiiger15
HV veteran
liitunud: 15.01.2004
|
22.08.2012 22:09:08
|
|
|
Sellessuhtes et endalgi oli hinnaliider mingi 0.79 EEK.- per min. igal ajal ja igale poole. See oli suht ehmatav lõpuks, Küsisin personaalset pakkumist, ise ei saanud. Hakkasid keerutama selle nuti 7.99 ümber. Aga see sama kuumaks mis mu hinnaliidril oli. Ainuke vahe on selles, et sms on 10x odavam ja 1000 min tasuta teistesse võrkudesse. Oma võrku niigi tasuta lisaks veel. Ja netti ka 5Gb kuus. Olen rahul VIST
_________________ My choices, my life - don't judge me, just try better! |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
SurfData
HV Guru
liitunud: 19.05.2006
|
23.08.2012 10:41:05
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
Oleneb mis teed sellega.
Vaid telefonis näppimiseks suht piisav.
Endal telefonis neti kuutraffic 1-2 giga vahel. |
yup, telefonis tegutsemiseks täitsa piisav, endal ka 1-2gb vahel, pole isegi 2gb kätte saanud (1,7gb on vist max) ja mul kiirusepiirangut ei ole ehk tirib ka 8-9mbit sekis. Kasutanud juba aasta aega.
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
|
Spezz
HV veteran
liitunud: 21.08.2005
|
23.08.2012 10:48:01
|
|
|
Ühe korra on juhtunud, et limiit sai täis. Jalgpalli finaali oli vaja vaadata
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
23.08.2012 10:53:22
|
|
|
Mul on ka see kõige odavam netipakett. E-mailide ja foorumis surfamise jaoks enam kui küll. Tavaliselt ei saa ma limiitigi kuu lõpuks täis (va siis, kui uus testitelefon tuleb ja vaja hunnikus erinevaid programme koos uuendustega tirida).
|
|
Kommentaarid: 690 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
JHPnr165
HV vaatleja
liitunud: 04.01.2007
|
23.08.2012 11:28:25
|
|
|
Oma eelpool olnud küsimuse kohta täpsustus siis:
§ 94. Pettus
(1) Pettus on isiku tahtlik eksimusse viimine või eksimuses hoidmine temale ebaõigete asjaolude avaldamise teel, eesmärgiga kallutada isik tehingut tegema.
(2) Ebaõigete asjaolude avaldamisega on võrdsustatud nendest asjaoludest teatamata jätmine, millest vastavalt hea usu põhimõttele oleks tulnud teatada, samuti selliste asjaolude tõesena avaldamine, mille tõelevastavust avaldaja ei ole kontrollinud ja mis hiljem osutuvad ebaõigeks.
(3) Tehingu teinud isik võib pettuse mõjul tehtud tehingu tühistada.
(4) Kui pettuse pani toime kolmas isik, kelle eest tehingu teine pool ei vastuta, võib petetud pool tehingu tühistada, kui teine pool pettusest teadis või teadma pidi. Kui teine pool pettusest ei teadnud ega pidanudki teadma, võib tehingu tühistada juhul, kui tehingu alusel omandas õiguse pettuse toimepannud kolmas isik.
(5) Ühepoolse tehingu puhul loetakse käesoleva paragrahvi lõike 4 mõttes tehingu teiseks pooleks isik, kellele tehingus sisalduv tahteavaldus oli suunatud, ning isik, kes omandab tehingu alusel õiguse.
Pettus on isiku tahtlik eksimuses hoidmine temale asjaoludest teatamata jätmisel, millest vastavalt hea usu põhimõttele oleks tulnud teatada. Reklaamiti parimaid hindasid mida näeb ka reklaamides pidevalt (mille tõttu sai ka tol ammusel ajal Tele2 konkreetne pakett valitud üldse). Tele2 põhimõte on kõige odavamad hinnad. Vaadates neid hindasid mida olen (vähemalt viimasel ajal) maksnud on see ilmselgelt vale. Paketi kaotamisest pole mulle teatatud mida heas usus oleks pidanud tegema. Hinnakirjad on ära peidetud tehingu ühe osapoole eest ja arve järgi ei saanud samuti õiget hinnakirja tuletada seoses kõnealustustasude ja muu sellisega.
_________________ Ei ole olemas võimatuid asju - on ainult rasked asjad. Ei ole olemas lahendamatuid probleeme - on ainult ebameeldivad lahendid. Who dares wins. |
|
tagasi üles |
|
|
Vahur
HV Guru
liitunud: 01.10.2006
|
23.08.2012 16:52:02
|
|
|
JHPnr165, tahad, et igakord kui neil uus pakett välja tuleb, siis nad helistaksid sulle, et äkki soovid vahetada? Ise oled selle paketiga liitunud ja mis nad ikka torgivad kui sind ennast ei huvita mis muud välja on tulnud.
|
|
Kommentaarid: 456 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
386 |
|
tagasi üles |
|
|
JHPnr165
HV vaatleja
liitunud: 04.01.2007
|
23.08.2012 23:45:30
|
|
|
Vahur kirjutas: |
JHPnr165, tahad, et igakord kui neil uus pakett välja tuleb, siis nad helistaksid sulle, et äkki soovid vahetada? Ise oled selle paketiga liitunud ja mis nad ikka torgivad kui sind ennast ei huvita mis muud välja on tulnud. |
Helistamine oleks liiga suur tahe. Kõik peab proportsioonis olema ehk siis piisaks kasvõi e-mailist või SMS'st mis neile praktiliselt midagi ei maksa. Teatama peaks sellest, et antud paketti üldse olemaski pole enam ja soovitama siis vastavalt olnud paketile uut paketti...oleks natuke imelik kui maksaks siiani arveid nõukaajast pärit tariifidega ja rublades. Vihastab ainult kliente välja kuna firmal ***** neist. Nagu meedias poleks lugenud mis nad klientidega teinud on (reaalsest suuremad arved ja mõnel ka mitmeid kuid järjest). Järelikult tuleb ära kolida ja mitte tagasi minna. Q GSM'ist saati klient olnud ja lojaalne...eks mida kauem oled ühe operaatori juures seda ahnemalt rahakotist võtavad kuni klient lõpuks kaob. Otsus tehtud ja varsti kolin minema...lojaalsust ja minu head usku kuritarvitati ja ei kavatse jääda ka siis kui konkurentidest palju parem pakkumine tehtaks. Põhimõtte asi juba.
_________________ Ei ole olemas võimatuid asju - on ainult rasked asjad. Ei ole olemas lahendamatuid probleeme - on ainult ebameeldivad lahendid. Who dares wins. |
|
tagasi üles |
|
|
NightStriker
HV veteran
liitunud: 24.07.2007
|
24.08.2012 00:22:36
|
|
|
Vahur kirjutas: |
JHPnr165, tahad, et igakord kui neil uus pakett välja tuleb, siis nad helistaksid sulle, et äkki soovid vahetada? Ise oled selle paketiga liitunud ja mis nad ikka torgivad kui sind ennast ei huvita mis muud välja on tulnud. |
On kahte tüüpi pakette:
Aktiivses müügis: hindade uuendamise ajal muudetakse ka vastavad hinnad mõnikord soodsamaks (mõnes äripaketis kukkusid hinnad poole võrra mõni aeg tagasi). Muudetakse kasutustingimusi (näiteks pannakse interneti kasutusele 30 GB kuus piirang) jne.
Arhiveeritud paketid: klient, kellel on Dynamo pakett saab igakuised arved sellesama aastaid tagasi prügikasti visatud paketi järgi. Hindu enam ei puututa, tingimusi ei muudeta ja kliendile arhiveerimisest ei kõssata.
Endal oli au nautida sahkerdamist Pere pakettidega. Iga natukese aja tagant muudeti paketi nimi ära ja visati arhiivi. Samasisuline pakett, mis asemele tuli oli pidevalt eelkäiast odavam. Infot, et sinu kasutatav pakett on arhiveeritud, ei anna sulle keegi. Lihtsalt paketi nimi vajas muutmist.
Selline lihtne asi nagu SMS infoga paketi prükkarisse lendamisest lepinguomaniku numbrile ei oleks just kuigi keeruline protseduur.
_________________ Allverelaev sukeldub määramata ajaks. |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
KohviPaus
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.01.2012
|
24.08.2012 10:26:18
|
|
|
Ma ei saa aru mida te kahekesi jaurate, teie olete ise paketi lepingule alla kirjutanud mis tähendab seda, et olete nõus seda paketti ka kasutama (See ei oma siin mingit tähtsust kas seda paketti enam uutele pakutakse või mitte). Seni kaua kuni te ise ei näita üles tahet oma paketti odavama vastu muuta ei hakka Tele2 küll teile midagi pakkuma, lõppudelõpuks on Tele2 äri nagu iga teine, kui sul on vana pakett kasutusel mille eest sa maksad rohkem kui uute pakettide eest siis loomulikult on see neile kasulikum.
Keegi ei keela teil kätte võtta ja iga kuu küsida kas on odavam pakett ka tulnud vahepeal millepeale üle kolida, Tele2 ei hakka nüüd küll igale kliendile eraldi mingeid pakkumisi tegema
See meedias suuremate arvete teema ei ole ainult mitte Tele2'l vaid ka Elisal ja EMT'l.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
JHPnr165
HV vaatleja
liitunud: 04.01.2007
|
24.08.2012 14:25:17
|
|
|
KohviPaus kirjutas: |
Ma ei saa aru mida te kahekesi jaurate, teie olete ise paketi lepingule alla kirjutanud mis tähendab seda, et olete nõus seda paketti ka kasutama (See ei oma siin mingit tähtsust kas seda paketti enam uutele pakutakse või mitte). Seni kaua kuni te ise ei näita üles tahet oma paketti odavama vastu muuta ei hakka Tele2 küll teile midagi pakkuma, lõppudelõpuks on Tele2 äri nagu iga teine, kui sul on vana pakett kasutusel mille eest sa maksad rohkem kui uute pakettide eest siis loomulikult on see neile kasulikum.
Keegi ei keela teil kätte võtta ja iga kuu küsida kas on odavam pakett ka tulnud vahepeal millepeale üle kolida, Tele2 ei hakka nüüd küll igale kliendile eraldi mingeid pakkumisi tegema
See meedias suuremate arvete teema ei ole ainult mitte Tele2'l vaid ka Elisal ja EMT'l. |
Kliendi head usku on petetud. Kui maksan 2 aasta pärast mingi 40 EUR telefoniarve eest aga teistelt küsitakse 3 EUR kuna nii palju erinevaid asju on vahepeal muutunud...otsene kliendi hea usu kuritarvitamine. Pakette uutele enam ei pakuta, aga kui isegi hinnad on otseses mõttes ära peidetud, et üles ei leiaks neid siis nimetaks seda täielikuks p**uismiks, petmiseks ja ei huvita ka enam kas pakutakse üleminekul palju odavamat paketti või mitte kuna niikuinii maksan mingi aeg jälle palju-palju rohkem kui teised.
Oleme ausad, on palju tähtsamaid tegevusi kui iga kuu kontrollida kas mu pakett üldse olemas veel on. On see IT firma või mitte lõppkokkuvõttes???
"Tele2 ei hakka nüüd küll igale kliendile eraldi mingeid pakkumisi tegema" - mõtle nüüd üle mis ala firmaga on tegu ja mille üle vaieldakse. Operaator teab väga hästi mis pakett kellelgi on. Nagu eelpool öeldud siis ei pea igale ühele eraldi pakkumist tegema. Piisab vaid ühest standardsest SMS'ist või e-mailist ühe kindla paketi omanikele ja korras...ei ole raske. Kui keegi väidab, et peab igale inimesele eraldi saatma...no kurat siis on viimane aeg uttu tõmmata sellest firmast kui tehnoloogia nii alaarenenud on, et ainuke variant on telefoniga iga kliendi number eraldi sisse toksida ja siis saata SMS või e-mail.
_________________ Ei ole olemas võimatuid asju - on ainult rasked asjad. Ei ole olemas lahendamatuid probleeme - on ainult ebameeldivad lahendid. Who dares wins. |
|
tagasi üles |
|
|
KohviPaus
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.01.2012
|
24.08.2012 14:45:08
|
|
|
Eks hädaldada saab iga asja üle. Aga ära sa arva, et EMT ja Elisa sulle ise mingeid pakkumisi koguaeg teevad, ikka ise peab ka natuke tahet üles näitama selleks.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
JHPnr165
HV vaatleja
liitunud: 04.01.2007
|
27.08.2012 16:21:43
|
|
|
KohviPaus kirjutas: |
Eks hädaldada saab iga asja üle. Aga ära sa arva, et EMT ja Elisa sulle ise mingeid pakkumisi koguaeg teevad, ikka ise peab ka natuke tahet üles näitama selleks. |
Läksin nüüd Elisasse ja seal küsiti kohe, et kas tahan pakkumisi saada (nii SMS kui e-mail olid valikud) või jäävad asjad nii nagu hetkel on kuni ise midagi tahan muuta. Pidid olema pakettide kohta mitte ürituste reklaamid.
_________________ Ei ole olemas võimatuid asju - on ainult rasked asjad. Ei ole olemas lahendamatuid probleeme - on ainult ebameeldivad lahendid. Who dares wins. |
|
tagasi üles |
|
|
nmk
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.09.2003
|
30.08.2012 07:01:00
|
|
|
Suht "tore" kogemus siis tele2-ga. Tüdruk mul sama numbriga kõnekaarti üle 10a kasutanud, qgsmi ajast. Üks päev enam ei töötand järsku. Levi pole ja piiratud teenus vms. Sai mindud siis esindusse, seal uuriti asja ja öeldi, et number sulgeti nende teenindaja eksituse tõttu. Siis öeldi, et sama numbriga uut kõnekaarti saab teha ainult siis, kui teha korraks liitumine ja siis sellest saab uuesti kõnekaardi teha. Tehti siis 0 kuludega liitumisleping antud numbrile, anti mingi usim kaart ja öeldi, et need võin minema visata. Siis anti veel üks uus sim kaart ja öeldi, et see hakkab siis sama numbriga ja kõnekaardina tööle paari päeva jooksul. Lubati ka kaardil olnud ettemaksu summa (üle 20ne euri) taastada ja vabandati. Ok mis siis ikka, eksitusi ikka juhtub ja oldi abivalmis.
Paari päeva pärast üritasin siis seda uut simi aktiveerida, ikka sama jama, piiratud teenus ja välja ei saa helistada. Helistasin teenindusse, sealt pakutud toimingutest abi ei olnud ja pakkus et teeb mingi avalduse, millega läheb mitu päeva aega kuna riigipüha oli vahel või lähen ise esindusse uuesti. Valisin siis, esinduse, mis oli viga, kuna esinduses teatati, et näe ei tööta jah, lisaks kõneaja ettemaksu pole taastatud, nemad ajalugu ei näe, sest on riigipüha ja tehnikaosakond suletud ja saavad teha ainult liitumislepingu selle numbrile, siis hakkab kohe tööle. Seda ei soovinud.
Saatsin siis neile emaili, millele vastati soovitustega teha samu toiminguid, mis juba ennem telefoni teelgi proovitud sai. Kui vastasin, et need ei aita ja juba proovitud, siis edasi oli vaikus mitu päeva. Minu viimasele kirjale, tuli automaatne vastus, et täname kirja eest ja vastame kolme tp jooksul. See läks mööda, küsisin, et mis värk on, siis öeldi, et vastame viie päeva jooksul ju, meil veel paar päeva aega. Viis päeva möödus, ikka vaikus. Kirjutasin uuesti kaks kirja, neid lihtsalt ignoreeriti. Helistasin klienditoele, sealt soovitati esindusse minna uuesti.
Esinduses tehti siis järjekordne simi vahetus ja kontrolliti ka kohe ära, et uus ikka töötab, nüüd lõpuks on siis sama numbriga töötav kõnekaart uuesti olemas, kusjuures ettemakstud kõneaega polnud ikka taastatud, seda lubati teha paari päeva jooksul, eks paistab siis
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
|
-KRANTS-
vitamiinidiiler
liitunud: 19.11.2005
|
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
243 |
|
tagasi üles |
|
|
|