Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  ONLINE-intervjuu 21.detsembril Starmaniga (intervjuu on lõppenud) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
mati29
Kreisi kasutaja
mati29

liitunud: 23.03.2005




sõnum 21.12.2011 14:24:23 vasta tsitaadiga

miks tõsteti zoom-tv 45 kanalile tagasi ja ei arvestatud sellega et soome saatjad töötavad 44 ja 46 kanalil?
_________________
Number profiili! Keskmine EKRE valija toetab Eesti alkotootjaid ja Soome riiki maksudega, meie riiki ka laevapiletite kaudu.
Kommentaarid: 162 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HannoL
HV vaatleja
HannoL

liitunud: 21.12.2011




sõnum 21.12.2011 14:24:55 vasta tsitaadiga

RCC kirjutas:
EstWin projekti raames hakkas uutele klientidele väidetavalt väidetavatesse uutesse kohtadesse, mis väidetavalt on olemas netti pakkuma ainult Elion. kas starman teeb/hakkab tegema sedasama või on võrgu väljaehitus ikka omal riisikol?


Oleme Estwini kaudu laiendanud oma võrku käesoleval aastal ja plaanime jätkata ka tulevikus. Hetkel on Järvakandi ja veel paar väiksemat kohta juba ühendatud.

Kui tasuvusuuringud on näidanud, et võrgu laiendamine uude linna on tasuv, siis ehitame võrgu linnani välja omal kulul ning enamik kortermaju ühendame ka tasuta enda võrgu külge.


viimati muutis HannoL 21.12.2011 16:28:48, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HannoL
HV vaatleja
HannoL

liitunud: 21.12.2011




sõnum 21.12.2011 14:27:03 vasta tsitaadiga

Jänes kirjutas:
Kui kiired plaanid digile üleminekul ? Praegu Starman just mitme teleka pärast. Digile üleminekul muutub see kõvasti kallimaks ja arvatavasti seega mõttetuks.


Täna oleme otsustanud, et me ei forsseeri analoogtelevisiooni väljalülitamist. Kindlasti tuleb olude sunnil analoogkanalite arvu vähendada igal aastal, et anda täiendavat ressurssi interneti jaoks, kuid lõpliku väljalülitamist tõenäoliselt lähema paari-kolme aasta jooksul ei toimu (eeldusel, et vastavat seadust ei tule). See tähendab, et eesti kanaleid peaks olema võimalik veel mitu aastat igas telekas vaadata ilma lisakuludeta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
elisterr
HV vaatleja
elisterr

liitunud: 16.08.2009




sõnum 21.12.2011 14:29:11 vasta tsitaadiga

Kuidas plaanib Starman võidelda ilmselt 2012a turgu vallutava 4G leviga, mis teatud kasutajagruppide puhul võib muuta kaabelühenduse ebavajalikuks?
_________________
777


viimati muutis elisterr 21.12.2011 14:57:45, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
KristiR
HV vaatleja
KristiR

liitunud: 20.12.2011




sõnum 21.12.2011 14:30:13 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:
Starmani Zuum TV sai omale detsembrist TLC telekanali , millel aga EPG puudub.
Tagasihoidlik küsimus, miks?Tegelikult on EPG paljudel kanalitel tihtipeale auklik. (ennetavalt: kasutan digilevi märgiga seadmeid!)
Kanalil TLC hetkel puudub telekava, kuna kanalitootja ei edasta seda veel meile. tuletame seda neile pidevalt meelde ja loodame peagi selle saada. augud telekavades tekivad seetõttu, kui kanalitootja meile ei edasta telekava.

tsitaat:
Miks kasutatakse sissepõletatud subtiitreid mõningatel Zuum-TV telekanalitel. Pidi ju digi-tv revolutsioon meile valikuvõimaluse tooma..
Subtiitrite tehnilise lahenduse otsustab ja need lisab kanali tootja ning kahjuks meie siin kaasa rääkida ei saa. Küll, aga saame edastada kanalitootjale televaatajate soovid subtiitrite osas ning seda me ka teeme.

tsitaat:
Millal hakatakse edastama 16:9 saateid leinaraamis pildi asemel, programmitootjatel on laiekraanversioonis samad kanalid olemas.
Edastame telepilti täpselt nii nagu telekanal meile saadab ja ise me seda muuta ei saa.

tsitaat:

Need on paraku ärakulunud küsimused, vaevalt neile ka televaataja jaoks uut ja huvitavat vastust loota on.

Kui ma Starmani klienditoe telefonile helistan hetkel aktuaalsete probleemide asjus, kuulen vastuseks, et programmitootja süü.. Starman ei puutu asjasse.
Kellelt ma küll kliendina teenust ostan?


Sügisest 2012 peaks ka kaablidigi samuti ainuvalitsejaks saama. Ilmselt saavad õhudigi probleemid ka kaablidigi vaatajaid vaevama.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HannoL
HV vaatleja
HannoL

liitunud: 21.12.2011




sõnum 21.12.2011 14:32:37 vasta tsitaadiga

-FoX- kirjutas:
Võimalik ,et enam ei ole aga paar aastat tagasi olin starmani klient ja siis oli discoveri by default vene keelse pealelugemisega.
Alati pidi uuesti seadistama ... kas ikka nii ja miks?


Eeldan, et olete analoogtelevisiooni kasutaja. Kuivõrd on olemas mono telereid, siis oleme pidanud populaarsemaid välismaiseid kanaleid dubleerima (üks kanal vene, teine inglise keeles), kuna nendel telerikasutajatel ei ole võimalust ise keelt valida.

Kui kasutate stereotelerit, siis osa telereid ei suuda jätta meelde keele valikut ja probleem laheneks teleri vahetusega. Mis ei ole kindlasti väga mõistlik soovitus aga midagi pole teha - teleritootjad vahel ei testi oma seadmeid piisavalt. Meil pole kahjuks võimalik omalt poolt midagi teha oma süsteemides paremaks.

Soovitan digitelevisiooni kasutada koos meie digiboksiga. Sellega võite kindel olla, et ei pea iga kord keele seadistusi uuesti tegema.


viimati muutis HannoL 21.12.2011 16:40:11, muudetud 2 korda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HannoL
HV vaatleja
HannoL

liitunud: 21.12.2011




sõnum 21.12.2011 14:34:45 vasta tsitaadiga

tomorrow kirjutas:
Kas Starman plaanib ka Kalamaja eramajadesse tuua oma kiire interneti?

Nägin ükspäev Stamani tehnikuid askeldamas ühe kaevuluugi juures Kalju tänaval ja seal lähedal Kalju 8 pakub Elion oma hüperkiiret internetti. Tekkis kahtlus, et kas samasse majja tuleb juba ka teine kiire teenusepakkuja samal ajal kui meil Soo tänaval on ainult Elion ja STV.


150-megane internet saadaval on kõikjal meie võrgu levialas, sealhulgas Tallinnas, Tartus, Paides, Rakveres. Piisab meie võrgu olemasolust. Kontakteeruge palun meie klienditeenindusega, et teada saada, kas olete levialas ja kui ei ole, siis mis on liitumise tingimused.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HannoL
HV vaatleja
HannoL

liitunud: 21.12.2011




sõnum 21.12.2011 14:38:10 vasta tsitaadiga

ökul kirjutas:
Küsimus puudutab "HD revolutsiooni" Eestis.

ETV ja ETV2 kanalite tootmise ja edastusega seotud kulud maksab suures osas kinni Eesti maksumaksja.
Kas peate eetiliseks praegu ETV originaal-kvaliteediga nägemise eest eraldi HD paketis lisaraha nõuda?

Ei pea silmas juhtumit, kus kaabli ja teleri vahel on Starmanilt renditud digiboks, siis võib arusaadavalt olla SD/HD seadmest tingitud hinnavahe.


HD revolutsioon on paraku kanalitootjate taga. Starmani ETV HD kanal on ETV kadudeta ja pakkimata striimi baasil tehtud ning sõltub sellest, mis kvaliteediga ETV oma materjali edastab. Kui algallikas on mitte-HD, siis Starmani enda seade - upconverter - teeb sellest nn ETV HD. Küsime lisaraha selle eest, et investeeringud seadmetesse peaksid olema tasuvad ja ilma investeeringuteta ETV HD-d ei saaks teha. Tean kliente, kes on rahul selle kanali natuke parema kvaliteediga ja tean ka neid, kes on otsustanud HD paketist loobuda kuna teised kanalid ei paku huvi ning ETV kahjuks parema kvaliteediga sisu pole sisse ostnud.


viimati muutis HannoL 21.12.2011 16:28:04, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HannoL
HV vaatleja
HannoL

liitunud: 21.12.2011




sõnum 21.12.2011 14:39:48 vasta tsitaadiga

zeed kirjutas:
Millal on oodata kasutaja sõbralikumat kasutajaliidest digiboxidele. Mõned kohad mida tasuks ära märkida: pikemad kanali nimetused EPG's ei ole nähtavad, saate sisu vaatamisel kerib see ca 10 sek pärast algusesse tagasi jne.


Oleme selle kalla toimetamas ja teame, et arenguruumi on palju. Kevadel videolaentusega turule tulles saavad kliendid ka uue põlvkonna digiboksi, kus kasutajaliides on tehtud samade inimeste poolt, kes tegid Sony Playstationi. See peaks kasutajasõbralikkust oluliselt tõstma.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
KristiR
HV vaatleja
KristiR

liitunud: 20.12.2011




sõnum 21.12.2011 14:40:24 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
Miks klienditeenindus arvab iga jumala kord kui neile helistada, et kliendid on lambad(vabandust väljendi pärast)?
Probleem selles, et sd zoomboks hakib täiega eesti kanaleid, samas tasulised kanalid töötavad suht normaalselt.
Stamp vastus on, et teil kaabel katki, vana, kehvasti yhndatud, antenn vales suunas jne.
Samas teiste boksidega hakkimist pole ja kõik töötab normaalselt. Kokkuvõttes ei jäänud muud yle kui osta kaardilugeja ja see telekasse pista, sest ma ei suutnud enam teenindajatele iga kord seletada sama juttu uuesti ja uuesti.
tsitaat:
Kas te pole mõelnud luua iga kliendi kohta faili/andmebaasi, kus oleks kirjas eelnevad probleemid, tehtud tööd jne, et ei peaks iga kord hakkama otsast pihta seletama probleemi olemust kui telefoni otsas on uus inimene?
Kogu pöördumiste ajalugu ning kõik muud kliendikohased andmed on meie teenindajatele kättesaadavad. Igal kiendi pöördumisel saab teenindaja eelnenud pöördumiste sisu ja lahenduste käiku.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
KristiR
HV vaatleja
KristiR

liitunud: 20.12.2011




sõnum 21.12.2011 14:43:35 vasta tsitaadiga

tomorrow kirjutas:
jeesus188 kirjutas:
Kas te pole mõelnud luua iga kliendi kohta faili/andmebaasi, kus oleks kirjas eelnevad probleemid, tehtud tööd jne, et ei peaks iga kord hakkama otsast pihta seletama probleemi olemust kui telefoni otsas on uus inimene?

Paljudel klienditeenindustel on nö "reference number" ja uue teenindaja otsa sattudes piisab kui see öelda thumbs_up.gif . Oleks hea mõte jah thumbs_up.gif
Kogu pöördumiste ajalugu ning kõik muud kliendikohased andmed on meie teenindajatele kättesaadavad. Igal kiendi pöördumisel saab teenindaja eelnenud pöördumiste sisu ja lahenduste käiku.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HannoL
HV vaatleja
HannoL

liitunud: 21.12.2011




sõnum 21.12.2011 14:43:51 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:

Probleem selles, et sd zoomboks hakib täiega eesti kanaleid, samas tasulised kanalid töötavad suht normaalselt.
Stamp vastus on, et teil kaabel katki, vana, kehvasti yhndatud, antenn vales suunas jne.
Samas teiste boksidega hakkimist pole ja kõik töötab normaalselt. Kokkuvõttes ei jäänud muud yle kui osta kaardilugeja ja see telekasse pista, sest ma ei suutnud enam teenindajatele iga kord seletada sama juttu uuesti ja uuesti.


Kui puudutab osalisi kanaleid, siis kahtlustan vastuvõtuprobleeme. Levira, kes nii eesti kanaleid kui ka Starmani zuumtv teenust edastab, monitoorib igas mastis kanaleid garanteerides selle, et kvaliteetne signaal läheb mastist välja.

Kui teiste boksidega hakkimist ei ole, siis võib olla boksi viga või kaabli/pistiku viga.

See on kahtsusväärne, et teenindajad ei saatnud tehnikut ning viga ei leitud üles.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
KristiR
HV vaatleja
KristiR

liitunud: 20.12.2011




sõnum 21.12.2011 14:44:53 vasta tsitaadiga

Forgotten kirjutas:
Mõnda aega tagasi oli juttu, et syfy kanal tuleb Starmanni aga nüüd enam sellest ei räägita. Kas Starman tegeleb veel selle kanali edastamisõiguse saamisega või jäeti asi sinnapaika ?
Hetkel on läbirääkimised veel pooleli, kuid plaanime selle meie programmivalikusse lisada.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HannoL
HV vaatleja
HannoL

liitunud: 21.12.2011




sõnum 21.12.2011 14:46:18 vasta tsitaadiga

meelis50 kirjutas:
Kas TTV hakatakse näitama ka HD kvaliteediga, telejaam ju pakub HD signaali?


TTV-d tõesti toodetakse nii SD kui HD kvaliteediga. Kuna viimasel ajal on palju kanaleid lisandunud (paari aastaga 100-st kanalist 160), siis on meil digikanalite vaba ressurss ammendunud ja peame täiendavate kanalite lisamiseks analoogkanaleid välja lülitama. Tõenäoliselt saab see toimuma suvel ja seejärel kaalume ka TTV HD lisamist.


viimati muutis HannoL 21.12.2011 16:41:48, muudetud 2 korda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
KristiR
HV vaatleja
KristiR

liitunud: 20.12.2011




sõnum 21.12.2011 14:46:46 vasta tsitaadiga

WAV kirjutas:
ZUUM-TV küsimused:

1. Mis põhimõtte järgi on tehtud 24 tasulise programmi ärajagamine MUX2 ja MUX3 vahel (ehk siis mis loogilise, sisulise või tehnilise tunnuse alusel on valitud ühele muxile minevad just need konkreetsed 12 programmi ja jäetud teisele muxile just need teised 12 programmi)? Kuna MUX2 ja MUX3 ei levi (eriti levitsooni piiraladel) alati mitte täpselt ühtmoodi (kasvõi juba kandesageduste suure erinevuse tõttu), siis kas ei peaks olema sisulises mõttes kanalite (teleprogrammide) paigutamisel nende kahe MUX'i peale rohkem läbimõeldust?

2. Lisaks samuti huvitab (ka juba eespool esitatud küsimus), et millal on plaanis võtta kasutusele järgmised täiendavad muxid ja kas nende kasutuselevõtul on lootust saada tagasi programmid, mis viimastel aastatel praegustest mux'idest ruumipuudusel välja on visatud (eelkõige just asisema sisuga populaarteaduslikud kanalid jms)?

3.
tsitaat:
Kolmas küsimus on rohkem soovitus: Kui Zuum saatevõrgus tehakse muxide kandesageduste ümberkolimisi, siis paluks vastavas laialisaadetud eelinfos alati ära märkida ka mis kandesagedus(kanal) millisele kandesagedusele(kanalile) muudetakse, konkreetsete saatejaamade kaupa siis. Viimati näiteks muuhulgas oli Tallinna E64 kolimine E45 peale, mille kohta neidsamu kanalite numbreid (või siis kandesagedusi) ei raatsitud kusagil välja öelda, kuigi muudatuse üldsõnaline teade saadeti Starmani poolt. Isegi Levira suvatses vastava info alles pärast täiendavat tagantutsitamist paar päeva enne muutust avaldada. Paljudel juhtudel on vaja digiboksil ümberhäälestades anda käsitsi ette konkreetne kanal, samuti on selline kanaliinfo väga oluline ribavõimenditega antennisüsteemide kasutajatele ja hooldajatele, mida varem teada seda parem.
Täname väga hea ettepaneku eest ja edaspidi teeme nii.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HannoL
HV vaatleja
HannoL

liitunud: 21.12.2011




sõnum 21.12.2011 14:52:06 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
Miks on zuumis kanalid sedavõrd kokku pakitud, et lausa halb vaadata? Starmanil on ju tervelt 3? sagedust niisama seismas, ei võiks siis nende vahel ära jagada?
Ma ütleks, et see "kvaliteetse telepildi" reklaam on täielik tarbija petmine icon_exclaim.gif

Ehk lasete kanalite resolutsiooni ja bitrate veidi allapoole ning langetate ka FPSi, siis mahub veel hunnik kanaleid lisaks icon_idea.gif Saate veel rohkem raha küsida mingi jama eest.
Mobiilid toodavad ka tänapäeval kenamat pilti, kui see, mida teie kvaliteediks nimetate. Olete üldse kunagi KVALITEETSET SD pilti näinud?

(Ajendas küsima/rääkima eile nähtud zuumtv "hüpersuperkvaliteetne" pilt).


ZUUMtv puhul on mitmete kanalite puhul probleemiks kanali algallika halb kvaliteet ja mahu suurendamisel kanali kvaliteet ei parane. Teiste kanalite puhul oleme leinud kuldse kesktee kanalite arvu ja kvaliteedi osas. Tõenäoliselt mõne kanali pilti saaks õige pisut paremaks aga selle hinnaks on näiteks 5 kanali mahavõtmine ZUUMtv valikust. Seda meie kliendid ei soovi.

Lisaks on kvaliteeti vähendav ümberpakkimise protsess, kuna algallikas on MPEG2 pakitud aga ZUUMtv-d edastatakse MPEG4-s. ETV tuleb otse MPEG4 pakituna ja sealt peaks saama aimu, mis on kvaliteet ümberpakkimata kanali puhul.

Aja jooksul kanalite kvaliteet paraneb, kuna rohkem algallikaid hakkavad MPEG4 pakituna kanaleid edastama.


viimati muutis HannoL 21.12.2011 16:42:33, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HannoL
HV vaatleja
HannoL

liitunud: 21.12.2011




sõnum 21.12.2011 14:57:29 vasta tsitaadiga

WAV kirjutas:
ZUUM-TV küsimused:

1. Mis põhimõtte järgi on tehtud 24 tasulise programmi ärajagamine MUX2 ja MUX3 vahel (ehk siis mis loogilise, sisulise või tehnilise tunnuse alusel on valitud ühele muxile minevad just need konkreetsed 12 programmi ja jäetud teisele muxile just need teised 12 programmi)? Kuna MUX2 ja MUX3 ei levi (eriti levitsooni piiraladel) alati mitte täpselt ühtmoodi (kasvõi juba kandesageduste suure erinevuse tõttu), siis kas ei peaks olema sisulises mõttes kanalite (teleprogrammide) paigutamisel nende kahe MUX'i peale rohkem läbimõeldust?

2. Lisaks samuti huvitab (ka juba eespool esitatud küsimus), et millal on plaanis võtta kasutusele järgmised täiendavad muxid ja kas nende kasutuselevõtul on lootust saada tagasi programmid, mis viimastel aastatel praegustest mux'idest ruumipuudusel välja on visatud (eelkõige just asisema sisuga populaarteaduslikud kanalid jms)?

3. Kolmas küsimus on rohkem soovitus: Kui Zuum saatevõrgus tehakse muxide kandesageduste ümberkolimisi, siis paluks vastavas laialisaadetud eelinfos alati ära märkida ka mis kandesagedus(kanal) millisele kandesagedusele(kanalile) muudetakse, konkreetsete saatejaamade kaupa siis. Viimati näiteks muuhulgas oli Tallinna E64 kolimine E45 peale, mille kohta neidsamu kanalite numbreid (või siis kandesagedusi) ei raatsitud kusagil välja öelda, kuigi muudatuse üldsõnaline teade saadeti Starmani poolt. Isegi Levira suvatses vastava info alles pärast täiendavat tagantutsitamist paar päeva enne muutust avaldada. Paljudel juhtudel on vaja digiboksil ümberhäälestades anda käsitsi ette konkreetne kanal, samuti on selline kanaliinfo väga oluline ribavõimenditega antennisüsteemide kasutajatele ja hooldajatele, mida varem teada seda parem.


1.Kanalite jagamine MUXide vahel toimub numeratsiooni järgi. Esimese otsa ZUUMtv kanalid on MUX2 ja teise otsa kanalid MUX3. Vahel esineb üksikuid erandeid. MUXide vahel on jagatud seetõttu, et kanalivahetus oleks võimalikult sujuv - MUXide vahel vahetab digiboks kanalit aeglasemini kui sama MUXi piires.

2. Uuendame oma kanalivalikut pidevalt võttes arvesse kanalireitinguid ja uute eestikeelsete tõlgetega kanalite lisandumist. Kahjuks seetõttu langevad mõned madala reitinguga tõlkimata kanalid välja. Kui saame kolm konkursi korras sagedust tööle, millest kirjutasin varasemas postituses, siis kaalume ka kanalite arvu suurendamist.

3. Tänan küsijat hea vihje eest icon_smile.gif


viimati muutis HannoL 21.12.2011 16:24:52, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
erkinem
HV Guru
erkinem

liitunud: 06.11.2004




sõnum 21.12.2011 14:58:19 vasta tsitaadiga

Millal ja kas üldse saab hakata enda TV paketti koostama valides meelepäraseid kanaleid sinna ükshaaval? Ei taha default paketti ja ei taha ka teemapaketti. Tahan ükshaaval kanalid oma paketti valida.
Millal ja kas üldse saaksin valida sellise paketi, kus poleks ühtegi venekeelset kanalit?

Teie klienditeenindusest öeldi ca nädal tagasi, et teisi kliente on veelgi, kes on sellist huvi üles näidanud.

Tänan.
Kommentaarid: 329 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 284
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KristiR
HV vaatleja
KristiR

liitunud: 20.12.2011




sõnum 21.12.2011 14:59:00 vasta tsitaadiga

anduke88 kirjutas:
Starmani digi kaabel TV kliendi mured:



tsitaat:
JA kolmas asi, miks, miks ja veelkord miks, EI SAA MA KAABEL TV KLIENDINA ISE OMA KANALEID KOKKU PANNA ! ? ! ? ! ? Miks ma pean mingite pakettidega jändama? Miks ma pean vaatama sunniviisiliselt näiteks kahe paketis oleva kanali pärast mingeid vene kanaleid ja maksma selle eest mingi 15 € kuus.
Pange kanali hinnaks mingi 0,2 € ja mingite eri filmikanalitele 0,4 € ja panen ise omale sobiva listi kokku. No mulle ei ole vaja mingit prantsuse ega venekeelselt möla (ärge solvuge vene keele austajad) mille eest ma maksan, kuid reaalselt terve 365 päeva jooksul MITTE KORDAGI KA EI VAATA.
Noh, valin näiteks eesti kanalid, muusikakanalid, lastekanalid (pisiperele), mingid teadus ja filmikanalid ning ongi kõik. Rohkem jama ma ei tahagi.
Telekanalite ükshaaval valimise võimalus on meie digiTV-s tänu Starman Start teenusele täiesti olemas, valida saad 5-e põhipaketi ja 12 teemapaketi vahel ning samuti on võimalik kanaleid valida ükshaaval. Tehniliselt saab seda võimalust pakkuda ainult digiTV-s.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
KristiR
HV vaatleja
KristiR

liitunud: 20.12.2011




sõnum 21.12.2011 15:01:53 vasta tsitaadiga

ende kirjutas:
1. Mitu inimest töötab tech-supportis? (Mõtlen neid, kes tegelevad tehniliste probleemide lahendamisega, telefoni/meili teel suhtlemisega kliendiga)
2. Miks ignoreeritakse kliendi e-maile? (Mu meilile pole vastatud alates 28. novembrist. Helistasin 16.12.2011 ning siis öeldi, et tegeletakse ikka veel, paari päevaga võetakse ühendust. Eks näis.)
3. Miks on liitumisel mingite pistikute ja üleminekute eest tasu? kokku 4 euri, mingid üleminekud ja asjad. Elionil sellist jama pole. Olen Starmani kasutaja teist kuud, varem alati Elion olnud.
4. Miks on tulemus speedtest.net serverisse 120mbit(nagu lubatud), kuid reaalselt mitte ühestki (kaasa arvatud starmani enda) serverist ei saa üle 65mbit kiirusi? (Viga pole arvutis, puhtalt ühenduses;testitud).
5. Miks Starman ei võta ette midagi 4. punki küsimuses? Mõtlen riistvara uuendusi konkreetses piirkonnas, kus puudused esinevad seoses ülemüümisega. Teise liini vedamine konkreetsesse piirkonda oleks teie huvides, sest 1)elioniga oli mul siin piirkonnas 100mbit kiirus alati saadaval. 2) Elioni kaabeldus mugavam (cable kaabel on jäik, raske on peita ning ei saa murda neid eriti) 3)digi-tv süsteem on mugavam + näitab kellaaega 4) elion on odavam. 5) Klienditugi on abistav, kiire ning alati saab lahenduse. Mõttekoht Starmanile.
tsitaat:
6. Miks digiboxis saatekavasid pole kõikidele kanalitele, mida näidatakse?
Augud telekavades tekivad siis, kui kanalitootja ei edasta meile telekava või ei tee seda õigeaegselt. Tuletame seda neile pidevalt meelde, kui tekivad viited saatekava edastamisel.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
erkinem
HV Guru
erkinem

liitunud: 06.11.2004




sõnum 21.12.2011 15:05:38 vasta tsitaadiga

Täpsustan uuesti üle. "Ei taha default paketti ja ei taha ka teemapaketti. Tahan ükshaaval kanalid oma paketti valida. "
Isegi kui valin S-paketi, on seal juba vaikimisi hunnik kanaleid, millest mul pole sooja ega külma. Ja lisakanalitena on võimalik valida vaid paarikümne hulgast.
Tahan täiesit nullist ÜKShaaval valida oma digikanalid.
Kommentaarid: 329 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 284
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KristiR
HV vaatleja
KristiR

liitunud: 20.12.2011




sõnum 21.12.2011 15:08:06 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:
Mind huvitaks ka, et miks ikkagi kliendivaenulikud telekanalite paketid on koostatud? Kasum kasumiks, võiks ikkagi kliendile ka mõelda. Ma ei taha võtta 2 huvipakkuva kanali vaatamiseks ehk 70 kanaliga paketti!
Millal on oodata mõistliku ( !! ) hinnaga kanalitest omale sobiva paketi kokku panemist?
Pakettide kokkupanemisel oleme püüdnud lähtuda sellest, et need sisaldaks kanaleid igale maitsele. Ükshaaval kanalite valimise võimalus on täiesti olemas, vaata siit: http://www.starman.ee/et#start Tulevikus on plaanis valikkanalite nimekirja laiendada.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HannoL
HV vaatleja
HannoL

liitunud: 21.12.2011




sõnum 21.12.2011 15:09:01 vasta tsitaadiga

anduke88 kirjutas:
Starmani digi kaabel TV kliendi mured:

Tehnik käinud korduvalt kodus, mõned probleemid kadunud, teised jälle juurde tulnud.

1. Miks 576i pilt siiski niivõrd kehv on isegi full HD LED teleriga? Näiteks Eesti kanalid kui ka välismaised? Ja imelikul kombel vahest harva muutub jällegi pilt selliseks ilusaks nagu ta peaks olema ning siis vajub selliseks uduseks, halliks tagasi. Tunduks, nagu kontrast kaoks ära vms. Kui pilti hästi lähedalt vaadata, tundub, nagu inimese näol oleks vari ümber ning vari koosneks nö ruutudest.
Kusjuures teises toas on vana Samsungi paks teler mis näitab analoogpilti ning imelik on see, et sama kanal tundub isegi olevat analoogpildi puhul parem, selgeb, puhtam ja kontrastsem kui digiteleril.
Lisaks vahepeal tekivad pilti ka sisse mingid anomaaliad. Kas mõned ruudud või ebaloomulikud triibud. Tehnik kontrollis kõik kaablid ja ühendused üle, tema sõnud ideaalses korras ja peaks ideaalselt pilti näitama. Ning tehniku arvates pidi selline udune ja hägune pilt normaalne olemagi icon_eek.gif No ma ei tea, kas siis terve Eesti tahtsiski sellist telepildi digimuutumist- pilt kehvemaks teha aga see-eest kõiki muid asju juurde müüa.
Lisaks digiteleri kaabli tagant ei tulnud tema aparatuurile sinna ekraanile, kuhu peaks ilmuma need kaks signaali arvu (paremal all nurgas, mis peaks üle 5 olema ja alla 100), ei tulnud just seda almumist väärtust. Ülemine oli olemas, kuid alumine ei tekkinud ka mingi 4 minuti jooksul. Tehnikud isegi imestasid, et nad pole seda asja veel varem näinud.
Kas tõesti on tegu mingi pikaajaliselt kõikiva signaaliga kortermajas? Et mida rohkem tarbijaid (mõtlen erinevaid kortereid) taha tuleb, seda kehvemaks hakkab pilt muutuma.

2. Kuna vahetati ära CI moodul, siis MIKS NÜÜD IGA KORD kui telerit sisse lülitada pean ma vaatama pilti Šifreeritud signaal ja pärast seda pole ei pilti ega ka heli veel ligi 10 sekundit.
Kui minu vana (Euronicsist pärit moodul) mooduliga teler sisse lülitada, tuli pilt praktiliselt hetkega ette. Täpselt sama seis on ka nüüd, kui ma Starmani mooduli asemel tõstan tagasi oma mooduli, siis ka täpselt sama asi: Stamrani omaga šifreeritud signaal, minu omaga töötab koheselt.
3. Miks tekivad pidevalt kas kanalite vahetusel või edasi tagasi liikudes jälle šifreeritud signaal ette? Vahepeal väikese nn aknana, teinekord selle suure, nö CI mooduli infoekraanina ette. Miks vahepeal mõni kanal ütleb, et teenus puudub ja näitab musta pilti ja hiljem uuesti kanalile tagasi tulles täpselt sama kanal töötab?

Võibolla muidu kannataks šifreeritud signaali asja ära, kuid eriti vihaseks ajab see, et antud asi segab TV-d telekanalit salvestamast. Näiteks panen mingil X ajal terveks nädalaks mingi saate salvestama kui mind kodus ei ole, ja siis selgub, et näiteks 5-st korrast salvestas teler vaid 1 kord. Ehk see sama sifreeritud signaali jama segabki telerit, ja see ei hakkagi niimoodi salvestama.
Ükskord vaatasin ja katsetasin- panin saate salvestama X aja pärast. Ootasin, kuna teleri tuluke ära kustub (st et lülitab tööle, ilma et reaalselt ekraanil pilti näitaks) ja vajutasin teleri sisse, et ka mina pilti näeksin ja mis ma nägin- teleril ees sifreeritud signaal ja tuli kiri, et kanalit pole võimalik salvestada kuna signaali ei ole ja teler pani end kinni. Ja oligi kõik.
Tehke see šifreeritud signaali asi korda lõpuks ometi või selgitage välja, milles viga on.
Ja teine asi, kas see on normaalne, et teleka pilti hakkab oga teleri pealt niivõrd hilja nägema? Näiteks teler lülitab end sisse, näed seda nn kanaliinforiba ja et kas normaalne ongi, et pilt tekib alles 20-60 sekundi jooksul??? Lihtsalt oma jamade pärast, küsisin ka tuttavatelt, kellel nii digitelerid kaabi taga kui ka digibokside taga maal?

Ehk ühesõnaga, mis teema Teil selle šifreeritud signaaliga on?



1. Uduse digipildi põhjuseks on teler. Kui võrk on halb, siis pilt on ruuduline ja hakib. Kui seda ei esine, siis on ühendus telerini korras ja peaks proovima teiste seadmetega. Näiteks digiboksiga vastuvõttu või mõne teise teleriga. Tihti on ka nii, et teleri pildiparanduse funktsioonid teevad pildi uduseks. Soovitan lülitada kõik selliseid funktsioonid teleri menüüst välja.

Kui pilt hakib, siis on võrgu viga ja tuleks kutsuda tehnik.

Tingituna meie võrgu ülesehitusest, korterite ja telerite arv ei halvenda signaali. Pigem on aja jooksul klientide arv vähenenud, sest televisiooniturul on viimased 5 aastat olnud 3 operaatorit kahe asemel ning kliendiarvud on ühtlustunud.

2. ja 3. Kahjuks ei testi kõik telerite maaletoojad oma telerit operaatorite võrgus. Seetõttu on vigase tarkvaraga telereid meie turul kahetsusväärselt suur hulk. Soovitan pöörduda teleri müüja poole, võib-olla laheneb probleem peale teleri tarkvara vahetamist. Ei saa ka välistada, et meie pakutud moodul on katki - tasuks pöörduda meie tehniku poole, kes tuleks teise mooduliga proovima ja näeksite, kas viga on moodulis või teleris.

Lõpus olev küsimus, et miks tuleb teleri pilt 20-60 sekundiga ette ja sifreeritud kiri salvestustel. Vastuseks sellele, et me oleme testinud teenust SONY, Philipsi, Samsungi, LG ja veel mõne teleriga. Sifreeritud kirja probleemi ei esine, samuti tuleb igal teleril konkreetse kanali pilt ette ca 10 sekundiga alates teleri sisselülitamisest.

Olen üsna kindel, et see Teie probleemid on telerimudelist või tarkvarast tingitud vead ning need esinevad ka teistes võrkudes.


viimati muutis HannoL 21.12.2011 15:12:01, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 21.12.2011 15:10:47 vasta tsitaadiga

tsitaat:
http://www.starman.ee/et#start

Täpsustuseks.


Et mis siis ikkagi saab, kui ei soovi põhipaketti valida?
Võimalik peaks ju olema anda kliendile kasvõi paketi hinnaga ükshaaval kanaleid pakkuda?

_________________
HV valuutakalkulaator


viimati muutis Tanel 21.12.2011 15:11:35, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HannoL
HV vaatleja
HannoL

liitunud: 21.12.2011




sõnum 21.12.2011 15:11:08 vasta tsitaadiga

MaxMan kirjutas:
Kas Zoom-tvl on tulevikus plaanis üle minna ka DVB-T2 standardile, kui on siis millal saab see võimalikuks? Ning kas mõlemad standardid jäävad siis parallelselt toimima või jääb T2 ainult HD kanalite jaoks?


Hetkel on probleemiks DVB-T2 kliendiseadmete (digibokside) puudumine ja lausüleminekut ei saa toimuda. Ainuke võimalus oleks paralleelselt nii DVB-T kui DVB-T2 edastada. Selle miinuseks on aga poole võrra väiksem maht, st me peaksime kanalite arvu poole peale tõmbama, et dubleerida kahte standardit.

Pean väga vähe tõenäoliseks, et lähema 5 aasta jooksul hakkaksime DVB-T2 edastama.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  ONLINE-intervjuu 21.detsembril Starmaniga (intervjuu on lõppenud) mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.