Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
HighEnd
HV veteran
liitunud: 24.03.2007
|
01.11.2011 02:30:38
|
|
|
Hah, kui siin sellised asjad müügiks lähevad siis peaks ka vana kraami üles otsima.
Kunagi sai millegipärast tehtud (kahjuks lõpuni renderdamata):
Spoiler
_________________ ANIMIST |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
Mucrop3
Lõuapoolik
liitunud: 28.03.2004
|
01.11.2011 10:12:13
|
|
|
Mina panin oma õllekannu igastahes müüki 3 $
Mõni ikka ostab kui kunagi peaks nähtavale otsingus tulema
_________________ My stroke machine roars down the lustful highway.
Keefir RUULIB. |
|
tagasi üles |
|
|
tiivik
HV kasutaja
liitunud: 15.12.2009
|
|
tagasi üles |
|
|
Mucrop3
Lõuapoolik
liitunud: 28.03.2004
|
|
tagasi üles |
|
|
otty
HV kasutaja
liitunud: 03.01.2010
|
07.11.2011 23:16:00
|
|
|
Keegi mõnda Eesti foorumit oskab nimetada, kuhu on koondunud modeleerijad ja 2d kuntsnikud. Mõnda head 3d modeleerimise välismaa foorumit võib ka pakkuda
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
MaxEvil
HV kasutaja
liitunud: 07.10.2007
|
08.11.2011 00:34:26
|
|
|
Minumeelest selist normaalset kohta ei olegi enam olemas, mõningatel erinevetel foorumitel küll oma ala foorumid olemas kuid need ka suht mitte aktiivsed, samas ei ole enam olnud nii aktiivne ka eesti arvutigraafika foorumite uurimisel. Ise liigun ainult CGTalk.com ja blenderartists.org, neid inglise keelseid saite on liiga palju et mõistlikult igas kohas olemas olla.
Ah jah selle tahtsin juba varem siis panna aga läks meelest ära: http://blender.org.ee/
eesti tulevaste blender headide kogunemis paik siis, koos Tartu Kunstikooli 3d erialal õppijatega, seal suht huvitavat infot juba koos Blenderi eestikeelse terminoloogija kohta, eks näeb kui palju sinna kokku koguneb
Sai sellele ka joon alla tõmmatud:
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Mucrop3
Lõuapoolik
liitunud: 28.03.2004
|
09.11.2011 13:55:13
|
|
|
Hea töö MaxEvil
---
Vaja materiale ja valgustust veel tuunida, jätan praegu 4,2 kS/p juures pooleli.
Spoiler
_________________ My stroke machine roars down the lustful highway.
Keefir RUULIB. |
|
tagasi üles |
|
|
tiivik
HV kasutaja
liitunud: 15.12.2009
|
10.11.2011 20:03:44
|
|
|
Omg cycles visati trunki. Tõmbasin selle http://graphicall.org/110 buildi ja asi on ikka kordi parem kui varemalt katsetanud. Proovin küll lihtsat stseeni hetkel aga CUDA töötab siiani perfektselt ja asi on kordi kiirem. Varemalt ei saanud väga arugi CPU ja GPU erinevusest aga hetkeolukorras Octane kiirus pm
Samas buildis cameratracker+dynamic paint+cycles
|
|
tagasi üles |
|
|
otty
HV kasutaja
liitunud: 03.01.2010
|
10.11.2011 21:16:15
|
|
|
Korralikult ikka Blender arneb, kahjuks ise 3ds maxiga harjunud
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
HighEnd
HV veteran
liitunud: 24.03.2007
|
10.11.2011 21:21:42
|
|
|
otty, natuke haiglane on mõelda jep kui võimas võib 20mb suurune tasuta programm olla.
_________________ ANIMIST |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
tiivik
HV kasutaja
liitunud: 15.12.2009
|
10.11.2011 21:52:19
|
|
|
Tegin proovi. Blenderguru uus tutorial oli perfect katsetamiseks.
Veits üle 1000 sample'i ja küpses ca 45minti. Vaatasin, et juba 400 sample'i peal nägi suhteliselt puhas välja:
|
|
tagasi üles |
|
|
MaxEvil
HV kasutaja
liitunud: 07.10.2007
|
10.11.2011 23:45:08
|
|
|
Kuidas mälu kasutamine on võrreldes Octane-iga, oled katsetanud suuremataid stseene/tekstuuridega renderdada?
plaanis Cycles jaoks uus video kaart muretseda, kuid pole veel otsustanud kas sama raha eest rohkem tuumasid või mälu, kuna NV 2gb kaardid kippuvad minema samasse hinna klassi number suurema seeria 1gb kaartidega
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
otty
HV kasutaja
liitunud: 03.01.2010
|
11.11.2011 00:38:38
|
|
|
Aga varsti ma enam ei mõsta, mille poolest edestab Max Blenderit? Mis praegu maxil parem on?
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
HighEnd
HV veteran
liitunud: 24.03.2007
|
11.11.2011 01:41:34
|
|
|
otty, praegu on maxi juures veel see parem, et kui 3D valdkonnas tööd leida tahad siis max-i tüüpidel on suht kindlalt lihtsam.
_________________ ANIMIST |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
MaxEvil
HV kasutaja
liitunud: 07.10.2007
|
11.11.2011 12:10:06
|
|
|
3ds max, Maya ja tesied ruulivad firmades kuna ostes programmi saad ka kaasa "kliendi teeninduse". Firmades ikka väga tähtis õigeks ajaks tööd valmis saada ning kui midagi ei tööta nii nagu vaja, saad kohe neid "tülitada". Blenderil veel puudub see võimalus, kuid peaks plaanis vist olema
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
tiivik
HV kasutaja
liitunud: 15.12.2009
|
11.11.2011 15:25:58
|
|
|
MaxEvil kirjutas: |
Kuidas mälu kasutamine on võrreldes Octane-iga, oled katsetanud suuremataid stseene/tekstuuridega renderdada?
plaanis Cycles jaoks uus video kaart muretseda, kuid pole veel otsustanud kas sama raha eest rohkem tuumasid või mälu, kuna NV 2gb kaardid kippuvad minema samasse hinna klassi number suurema seeria 1gb kaartidega |
Ausaltöeldes pole näinudki veel kus kohas mälukasutust näitab. Samas proovisin ennem instancing'i, võtsin 1 suzanne, lisasin lvl1 subsurfi ning tegin plane vertexitele duplikaadid. ~8mil poly stseen ja pole häda midagi. Renderviews liigub asi sujuvamalt kui viewport displays
|
|
tagasi üles |
|
|
Mucrop3
Lõuapoolik
liitunud: 28.03.2004
|
11.11.2011 15:50:16
|
|
|
tiivik kirjutas: |
Ausaltöeldes pole näinudki veel kus kohas mälukasutust näitab. Samas proovisin ennem instancing'i, võtsin 1 suzanne, lisasin lvl1 subsurfi ning tegin plane vertexitele duplikaadid. ~8mil poly stseen ja pole häda midagi. Renderviews liigub asi sujuvamalt kui viewport displays |
Video mällu 8 milli küll ära ei tohiks mahtuda.
Siis on hübriid ja vertexid istuvad süsteemi mälus.
_________________ My stroke machine roars down the lustful highway.
Keefir RUULIB. |
|
tagasi üles |
|
|
MaxEvil
HV kasutaja
liitunud: 07.10.2007
|
17.11.2011 20:43:25
|
|
|
"Why so serious?"
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Mucrop3
Lõuapoolik
liitunud: 28.03.2004
|
18.11.2011 18:37:47
|
|
|
Selline küsimus brushed metalli tekstuuri tegemise kohta, et kas on vahet värvide sügavuses 8 / 16 / 32 bit kanali kohta?
Tekstuur on grayscale ja ideaalis peaks seal olema 8 bit kanali kohta 255 erinevat tooni.
Aga ka 16 bit ei tule üle 255 erineva tooni.
Kas mõnda tasuta programmi on millega saab 16+ bit tekstuure teha nagu PS, Gimpis saab vaid 8 bit?
_________________ My stroke machine roars down the lustful highway.
Keefir RUULIB. |
|
tagasi üles |
|
|
MaxEvil
HV kasutaja
liitunud: 07.10.2007
|
18.11.2011 21:31:42
|
|
|
silmaga ei tee sa neil vahet, kui just "värvi parandusi" ei tee, tekstuurina oleneb tekstuuri resolutsioonist ja kui suurelt renderdad selle tekstuuri
kas fail millesse salvestad lubab 16bit?
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Mucrop3
Lõuapoolik
liitunud: 28.03.2004
|
18.11.2011 21:57:57
|
|
|
Jah, salvestan TIF 'ina
_________________ My stroke machine roars down the lustful highway.
Keefir RUULIB. |
|
tagasi üles |
|
|
tige kala
HV veteran
liitunud: 16.11.2004
|
29.11.2011 00:29:02
|
|
|
Tuli vahepeal mudeldamise isu peale, westfield/Caterham/Lotus 7
Natuke veel vaja teha, suht lihtne masin aga meeletult palju erinevaid versioone on tehtud
_________________
3D Portfolio |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
otty
HV kasutaja
liitunud: 03.01.2010
|
29.11.2011 00:37:49
|
|
|
Natuke liiga kitsas ei ole? Tundub veits kõõbakas, vb asi kaameranurgas
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
29.11.2011 00:56:54
|
|
|
Näib täitsa proportsioonis olema.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
tige kala
HV veteran
liitunud: 16.11.2004
|
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
|