Kui Flashpointis lendaks lennuk 130 km/h visatakse see mäng kohe prügikasti.
Flashpoint on alati sesinud selle eest, et võimalikul reaslelt tuua päris elu mängijateni.
Tegemist ikkagi simulatsiooniga.
tsitaat:
There is no health bar
● If you get hit, you will bleed and won't be able to aim and shoot precisely (like in OFP)
● Only a medic can heal you
● Every air and land vehicle has been created as realistic as possible with appropriate sounds
● There will be detailled vehicle damages and dirtiness (like in Colin McRae: Dirt)
● The most realistic ai can be influenced by fear and enthusiasm and develope own tactics
Natuke huvitavat lugemist neile keda huvitab OFP2 kuid ei soovi tervet PCGamerit osta, scanned pages, pdf file.
Nagu kaardilt näha koosneb saar 29 gridi pikkusest, seal ka kirjas et grid = 4km, seega saare pikkus 116km?
Inimese kohta 25,7km/h , suht kiired jooksjad?
Auto 58km/h, vägagi reaalne arvestades et liigub mööda teid ja kiirus on arvatavasti isegi suurem sest teekond pikem
Lennuk 348km/h, ikkagi kahtlaselt aegalne, ehk sisaldab õhku tõusmist ja maandumist.
Samas ei tule niimoodi kuidagi ainult 220km2 kokku... võib olla saan millestki valesti aru, meh.
Äkki lihtsalt filmiti tulistavat tanki ?
Reaalsem kui ükski teine tanki tulistamine mängudes .
Ma arvan , et see mis see tüüp punus need kaardi läbimise ajad persest välja , kuna ükski kaasaegne lennuk ei püsiks õhus lennates 135 km/h . Ega nad Wilburi ja Orvillei lennukiga seal kah ringi ei lenda .
Ma arvan , et see mis see tüüp punus need kaardi läbimise ajad persest välja , kuna ükski kaasaegne lennuk ei püsiks õhus lennates 135 km/h . Ega nad Wilburi ja Orvillei lennukiga seal kah ringi ei lenda .
Väikelennukid nt. Cessna (OFP:Cold War Crisis viimane missioon, kui keegi veel mäletab) püsivad vabalt, neil on stall speed alles kuskil 70-80 kmh kandis.
Aga jah, "fastest jet" mille kohta aeg on antud, pudeneks tõesti sellise kiiruse juures taevast.
Next COD anyone ?? :/
Vana jookseb rahulikult püsti ja tulistab, vastane ei avalda mingit survet (Mai tea kas presentatsiooni jaoks on AI nii lolliks tehtud), OFP-s on ikka nii kui enemy on 200m peal siis püsti olles oled sama hästi kui surnud...
Ma lootsin siiski paremat tulemust, oks ainult 1 video ja algne versioon, pole demo väljaski veel jne... aga senise nähtu põhjal läheb punkt Arma2-ele hetkel.
Muidugi, lõpp tulemuse saab öelda alles kui saab omalkäel proovida...
Natuke kahtlane jah.Võimalik ,et oli miski kohitsetud Ai ,et saaks ikka näidata.
Graafika on küll tasemel :Y
ARMA2 on AI nii palju targemaks aetud ,et otsib omale ise puu või kivi kuhu taha ennast tule eest varjata
Päris hea video.Võimalik ,et olnud siin juba.
Natuke kahtlane jah.Võimalik ,et oli miski kohitsetud Ai ,et saaks ikka näidata.
Graafika on küll tasemel :Y
ARMA2 on AI nii palju targemaks aetud ,et otsib omale ise puu või kivi kuhu taha ennast tule eest varjata
Päris hea video.Võimalik ,et olnud siin juba.
Graafika graafikaks... ilusat graafikat võin ma cryisises ka nautida:P Aga kuna jutt käib OFP järjest, siis paratamatult ma tahan võimalikult reaalset mängu, mitte mingit COD vms sarnast FPSi milliseid on jalaga segada.. Ma loodan et 3rd person kaamerat ära ei võetud, mulle meeldib vahest sellega mängida...
A noh 1 video põhjal nagu ma mainisin ei saa midagi öelda Aga ma loodan nii ARMA2-lt kui OFP2-lt sellist mängu, kus kui nt üksi oled vms siis ei julge korraks püstigi tõusta kartes et mõni metsa patrull või masin sind avastab jne muidugi
Aga hetke nähtu ja kogenu põhjal saan ma öelda vaid üht, OFP-d pole toonilt tõugatud ja CodeM ja Bohemia Interactive koostöö oli palju efektiivsem kui eraldi projektid siiani
Aga eks hoian asjadel silma peal _________________ Bawse
Ega sa kuskil kõrges heinas ei saa nagu nii lasta ja vaenlast tuvastada lamades.
Põlvili või korraks püsti, lasud ära ja tagasi mõneks ajaks pikali.
Ma ikka maha ei kannaks seda AI veel.
Teises videos oli mainitud ,et AI oskab kasutada igast kraave, lohke jne varjumiseks.See juba ütleb päris palju.
Plus arvatavasti Ai ei ole scriptitud, kohatist lollust on neil oodata, nagu ArmA-s ja OFP-s
Ega sa kuskil kõrges heinas ei saa nagu nii lasta ja vaenlast tuvastada lamades.
Põlvili või korraks püsti, lasud ära ja tagasi mõneks ajaks pikali.
Ma ikka maha ei kannaks seda AI veel.
Teises videos oli mainitud ,et AI oskab kasutada igast kraave, lohke jne varjumiseks.See juba ütleb päris palju.
Plus arvatavasti Ai ei ole scriptitud, kohatist lollust on neil oodata, nagu ArmA-s ja OFP-s
Well... Armas oli ka kõrge hein aga ikka sai roomates lasta jne
Aga see selleks. AI-d ma polegi maha kandnud veel, lihtsalt mainisin ära (Bug või Preseka jaoks tehtud nii)
Aga mängu ülesehitus on selline arkaadelik... Esimest korda videot vaadates oli kohe WTF COD..
Samuti ei meeldi mulle see sihik, nagu wtf...
Aga noh nagu mainitud, see on alles väga algne versioon ja ehk asi läheb paremaks
Edit: Sellise ülesehituse tingib kindlasti ka see, et mäng on konsoolidel... eh katsu sa OFP-d konsoolil edukalt mängida..
Arma ju ka teatavasti kasutas OFP:Elite mootorit (Xboxi OFP) ja noh oli tunda et mäng oli teistsugune, Arma2 ehk Game2 peaks olema uus mootor mida aretati PC-le seega ma loodan et ei tule konsoolika moodi... või minu pärast tehku konsoolidele lihtsustatud versioon...
Mõtlesin juba mitu nädalat tagasi et millal näeb mõnda OFP2 gameplayd. Esimene osa koos lisadega ja mõningate modidega ribadeks pelatud. Selliste videote põhjal mis siin eelnevalt näidati ei oska midagi erilist öelda. Kuid Sihik sakib 100ga. Mina arvan et uuest osast saab sotti alles mingi järgmine aasta. Praegu veel liiga vara ennustada.
OFP2 näeb ilmavalgust arvatavasti alles suvel 2009
tsitaat:
Codemasters got a little more specific on the release date of Operation Flashpoint 2 this morning, telling VG247 the sequel will release this summer.
Flashpoint is currently slated officially as Summer 2009, said a rep, adding that the firm couldnt be any more precise than that right now.
The game was down for a 2009 date up to now.
The military sim was fully announced last year. It was originally planned for winter 2008, but was moved into 2009 in July.
Codemasters itself is developing the game, after dropping Bohemia Interactive, the creator of the first title.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.