Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Photopoint märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 27, 28, 29  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 17.07.2008 23:00:43 vasta tsitaadiga

namstoop, sa kui tark, oskad siis ehk öelda peast (ilma uurimata) et kumb kiirem on nendest kahest ? (kuna mälukaart peaks ju olema ütlemata lihtne ja primaarne vidin)
mul samuti pole õrna aimugi antud info põhjal, mis S-10 andis (mida ta eeldatavasti nägi siis toote pakendilt)
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
namstoop
HV Guru
namstoop

liitunud: 05.11.2001




sõnum 17.07.2008 23:13:01 vasta tsitaadiga

mikk36, no jummel küll, mina ju ei tööta fotopoes ja ei müü neid eeldatavalt iga päeva üsna mitu tükki icon_exclaim.gif Ma tegelen igapäevaselt tiba teiste asjadega ja võin neil teemadel peast ja ilma uurimata rääkida.

Ja üldiselt ma tõepoolest katsun reeglina enne uurimistööd teha, kui miskit ostma lähen. Aga see ei saa ju ometi olla kohustuslik reegel. Ja vahel on vaja nüüd-ja-kohe midagi ka ligi võtta, oleks ju tore kui keegi siis aidata oskab.


Aga üldiselt läheb see jutt siin juba teemast välja. Tore ju kui ollakse ilgelt rahul ebapädevate müüjatega ja kui keegi nurised julgeb on kohe paha, et ise guuglist ei otsinud ja julgeb poes küsida. Ega siis pood pole mingi küsimise koht, anna papp ja kebi koju, ära tüüta klienditeenindajaid. Eks ole.

_________________
verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 17.07.2008 23:21:10 vasta tsitaadiga

namstoop, kas müüja oli kuri kliendi peale, et klient ei teadnud ise seda ?
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nika0
HV veteran
Nika0

liitunud: 03.01.2005




sõnum 17.07.2008 23:37:31 vasta tsitaadiga

Jeesus mis teema lahti !

Kas tõesti on kliendi raske küsida müüjalt kas saaksite internetist vaadata üle või siis müüja peaks selle mõtte peale tulema !

_________________
Motomehed täidavad kõhtu suu lahti sõites
Kommentaarid: 217 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dellu
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.01.2005




sõnum 18.07.2008 00:24:46 vasta tsitaadiga

namstoop kirjutas:
mikk36, no jummel küll, mina ju ei tööta fotopoes ja ei müü neid eeldatavalt iga päeva üsna mitu tükki icon_exclaim.gif Ma tegelen igapäevaselt tiba teiste asjadega ja võin neil teemadel peast ja ilma uurimata rääkida.


Ja tootevalik on ka sama lai (eeldusel et müük)? Automüügi salongis võib ka müüja oma 4-5 mudelit peast teada, aga selliste väikste vidinate puhul see pole ju võimalik. Nagu ka eelpool öeldi, siis tõesti ei saa ju kogu salongi valikut sellise tootevaliku juures peast teada. Eriti veel kahe mälukaardi kohta. Muidugi oleks võinud ju tormata kuskile otsima, samas mis siis ülejäänud kliendid oleks teinud, kui müüja netis surfab? Teine teadlik klient tahaks raha ulatada ja kaupa saada. Ei taha ostjat solvata, aga äkki jääb selle 200- ostu tõttu mõni 2000 või rohkem ost tegemata. Kallima asja korral vast oleks müüja ka vajadusel uurinud. Ega see muidugi pole ka õigustus, aga igaüks meist tegeleks varem rohkem sissetoovaga. Tavalise müüja jaoks see muidugi rolli ei mängi, kui just müügipealt mingit protsenti ei saa.

Pole küll päris 100% sama näide, aga mind üldiselt tüütab suht ära, kui selline jaurav klient ees on. Hiljuti näiteks suutis üks tädike Prisma kulinaaria letis jaurata 2-3 minutit, et miks see saslõkk ikka teil nii kuiv on, lõpuks nõudis mingit kastet sinna lisaks. Samuti ei pruugi kas esmane tooteinfo õige olla.
Isegi hulgimüüjate/maaletoojate info on tihti vigane. Alles hiljuti ostsin ise ühe jubina, kaup käes ja ülejäänud detailidega ei tööta. Hiljem googeldades kurb uudis, ei ole selliseid tugesid, mida maaletooja väidab. Samuti tean ühte juhust, kus mitmesaja detaili müük lurri läks samamoodi valeinfo tõttu, kuna tootja leht väitis hoopis muud.
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 134
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gotmilk
HV kasutaja

liitunud: 13.04.2005




sõnum 18.07.2008 09:01:52 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Tore ju kui ollakse ilgelt rahul ebapädevate müüjatega ja kui keegi nurised julgeb on kohe paha, et ise guuglist ei otsinud ja julgeb poes küsida.


No näed. Sa ütlesid ,et ebapädev müüja. Siinse foorumi üks klient kes ostis 200 kroonise junni rikub photopoindi mainet nagu töötaksid seal ebapädevad müüjad. Võibolla tõesti töötavad. Aga meie ei saa seda otsustada selle põhjal ,et keegi HV foorumlane seda ütles. Ja ei ole kohe paha see ,et ise guuglist ei vaadanud. Aga klient peaks võtma ka mõistlikult seda ,et teenindaja ei pruugi alati teada kõike iga toote kohta. Ja võib olla ei olnud tal tõesti aega minna netist otsima või kellegi targema käest küsima. Võib olla ei olnud kedagi targemat käepärast. Võibolla oli poes hullult palju rahvast ja tal ei olnudki aega ühe kliendiga tegeleda. Ülemiste photopoindis on alati palju rahvast olnud ju. Aga võibolla oli klienditeenindajal kõht lahti hoopiski. Äkki oligi tal vaja kiiresti kliendist lahti saada ,et peldikusse tormata.

Elu ei ole must ja valge.
Fakt on see ,et me ise ei ole näinud seda situatsiooni mis S-10 tekkis. praegu me lugesime olukorda ainult kliendi perspektiivist.

Ja Dellu väitega olen 100% nõus. Ole nii hea kui tahad aga ikka leidub kliente kes sinuga rahul ei ole ja võivad siia nurisema tulla ja asjast hoopis teise pildi maalida.

Ma ei väida ,et S-10 valetab aga olen ennemgi näinud HV teemas suht jaburat virisemist mõtetute asjade üle.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RistoX
HV kasutaja
RistoX

liitunud: 18.11.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2008 09:37:14 vasta tsitaadiga

Minu poolt Photopointi kohta järgmised kommentaarid. Aprilli lõpus tellisin neilt Sony KDL-46W4000 LCD võrdlemisi soodsa hinnaga. Mudel lasti Sony poolt välja alles küll mai keskel, kuid vähemalt kuu aega oli mul rahulikult aega oodata küll. Photopointist anti ka kenasti mõni päev peale tellimust teada, et tellitud toodet pole praegu ning tarneaeg on määramata, ühest kuust kuni mitme kuuni - öeldi kohe ära. Olin nõus mõne aja ootama. Aeg-ajalt uurisin ka uue info kohta, et kas midagi on muutunud jne. Täna on juba pool juulit läbi ehk et 2,5 kuud hiljem ning tarneaeg on endiselt määramata. Ning nüüd on juba küll nii, et eile oleks vaja. Hinnaerinevus 2000-3000 krooni valdava enamuse muude kohtadega on tõsi küll, märkimisväärne, kuid mulle tundub, et valikut pole - tuleb juurde panna ning mujalt tellida, kus on olemas täpsed tarneajad. Varasemaid kogemusi mul Photopointiga ei ole, kuid sellest saagast on mulje, võib öelda, kergelt negatiivne siiski. Eks see ole ka osaliselt oma viga - ega ju harilikult ei taha uskuda, et reaalne ooteaeg jääb lubatud tarneperioodi lõppu ehk siis mitme kuu taha, kui toode juba praktiliselt homme turul olemas - aga nii paraku läinud.

Kuid ei ole halba ilma heata ja vastupidi ehk et on ka positiivset - telefonitsi räägitakse vähemalt kõik ausalt ära, et vot asjad on nii ja selline lugu on ning ei anta katteta lubadusi. Tüüp, kellega suhtlesin, selgitas, et koostööpartneriga on Sony uute LCD-de osas jamad, sest neil tarne seisab ja info muutuste kohta puudub. See on muidugi kehva ja kliendi seisukohast väga negatiivne olukord, aga pluss seegi, et firma oma komistamisi tunnistab. Ning paraku neid komistamisi tuleb ette tahes-tahtmata. Nii et ma omalt poolt ei saa öelda, et on seni positiivsed kogemused, kuid ei saa ka täiesti maha laita, sest kliendiga suhtlemine on täitsa olemas. Üldiselt aga siiski jah, kellel mõte W4000 seeria isendeid sealt tellida, siis peaks arvestama, et tarne venib määramatult. Usun, et sügiseks on muidugi olemas - siis laob Sony turule juba uued lipulaevad.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dellu
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.01.2005




sõnum 18.07.2008 09:54:42 vasta tsitaadiga

Ristox eks need puuduva tarneajaga ostud ongi riskivärk.
Ma näiteks 2007a alguses tahtsin osta uut Corollat (uus kere mis siis välja tuli, eestis polnud isegi prooviautot veel). 12 jaanuar ostsin ära ja 25 jaanuar lubati autot. Kui 25 jaanuar käes oli, selgus et auto esmaesitlus siin kandis on alles 1 veebruar ja enne ei saa mingit autot. Ja loomulikult ei jõudnud ka 1 veebruari järel midagi. Auto sain kätte alles 13 veebruar.
Samasugune näide ühe TomTomi kotiga. Klient ootas 2,5 kuud ja lõpuks sai raha tagasi. Lihtsalt meie turule ei suudeta kõiki juppe tarnida. Eks tootjatel on lihtsalt prioriteetsemad turud, kus palju suuremad kogused taga. Selge see, et sellised tellimused täidetakse eelisjärjekorras ja kui midagi üle jääb, saama ka meie midagi.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus
Navigatsiooniseadmete müük ja rent, IT toodete müük
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 134
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
namstoop
HV Guru
namstoop

liitunud: 05.11.2001




sõnum 18.07.2008 15:22:35 vasta tsitaadiga

dellu kirjutas:


Ja tootevalik on ka sama lai (eeldusel et müük)?


millest sa üldse järeldasid, et ma müügialal töötan? Ei tööta kaugeltki mitte. Aga see selleks. IMO pole vahet mis valdkonnaga tegeletakse, peaasi, et asjast siis ka midagi teatakse. Ja kui ei teata, siis võetakse selle parandamiseks midagi ette.

Gotmilk kirjutas:


No näed. Sa ütlesid ,et ebapädev müüja. Siinse foorumi üks klient kes ostis 200 kroonise junni rikub photopoindi mainet nagu töötaksid seal ebapädevad müüjad. Võibolla tõesti töötavad. Aga meie ei saa seda otsustada selle põhjal ,et keegi HV foorumlane seda ütles. Ja ei ole kohe paha see ,et ise guuglist ei vaadanud. Aga klient peaks võtma ka mõistlikult seda ,et teenindaja ei pruugi alati teada kõike iga toote kohta. Ja võib olla ei olnud tal tõesti aega minna netist otsima või kellegi targema käest küsima. Võib olla ei olnud kedagi targemat käepärast. Võibolla oli poes hullult palju rahvast ja tal ei olnudki aega ühe kliendiga tegeleda. Ülemiste photopoindis on alati palju rahvast olnud ju. Aga võibolla oli klienditeenindajal kõht lahti hoopiski. Äkki oligi tal vaja kiiresti kliendist lahti saada ,et peldikusse tormata.

Elu ei ole must ja valge.


Ja ei olegi mustvalge. Aga siis peaks ka müüja nii ütlema, et näedsa, tahan sitale minna.


Aga ei viitsi siin enam mingit riiklikut süüdistajat mängida. Photopointiga üldiselt olen ma igati rahul, enamik minu fotokola on sealt ostetud ja plaanin ka edaspidi seda teha ja soovitan teistelegi.

See aga ei tähenda, et mul lasub kohustus mõningate ebapädevate müüjatega tingimusteta rahul olla icon_exclaim.gif Ja olen seda ka varem välja öelnud ning PP kiituseks tuleb ütelda, et nad seda koguni oma ajaveebis välja tõid kui kriitikanoolt enda pihta. Nii et ma nagu ei saa aru milles on siinsete usinate kaitseadvokaatide probleem, kellele tuleb igat sõna tõestada? Paistate üsna isehakanutena välja, sest tundub, et PP suudab veidi adekvaatsemalt reageerida ja oma vajakajäämisi ka tunnistada.

Milleks siin HVs need erinevate firmade kohta käivad teemad siis üldse mõeldud on? Ainult kiidusõnadeks?

_________________
verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Ramm
Kreisi kasutaja
Ramm

liitunud: 04.10.2004




sõnum 18.07.2008 17:46:04 vasta tsitaadiga

namstoop kirjutas:


Milleks siin HVs need erinevate firmade kohta käivad teemad siis üldse mõeldud on? Ainult kiidusõnadeks?


Enamus siinsed maine mahategemise postitused on nii lapsikud,et klient võiks ise pöörduda kauplusesse ja rääkida mis talle ei meeldinud.Mitte kohe esimese asjana HV's märk maha panna ja hakata hädaldama,et "vot see oli halb" jne. Äärmiselt nõme on kuskil teiste taga rääkida ja laita kui ei julgeta ebapäedva teenindajaga näost näkku rääkida oma probleemist (räägiks probleemist saaks ka ebapädev teenindaja targemaks). Mida need mahategemise postitajad ootavad kui räägivad oma jamast? Iga korralik ettevõte ootab tagasisidet kliendilt kui midagi ei meeldinud,millegi pärast seda võimalust keegi eriti ei kasuta.
Sry for OT
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jänes
HV kasutaja

liitunud: 16.11.2003




sõnum 18.07.2008 19:03:51 vasta tsitaadiga

dellu kirjutas:
namstoop kirjutas:
mikk36, no jummel küll, mina ju ei tööta fotopoes ja ei müü neid eeldatavalt iga päeva üsna mitu tükki icon_exclaim.gif Ma tegelen igapäevaselt tiba teiste asjadega ja võin neil teemadel peast ja ilma uurimata rääkida.


Ja tootevalik on ka sama lai (eeldusel et müük)? Automüügi salongis võib ka müüja oma 4-5 mudelit peast teada, aga selliste väikste vidinate puhul see pole ju võimalik. Nagu ka eelpool öeldi, siis tõesti ei saa ju kogu salongi valikut sellise tootevaliku juures peast teada. Eriti veel kahe mälukaardi kohta. Muidugi oleks võinud ju tormata kuskile otsima, samas mis siis ülejäänud kliendid oleks teinud, kui müüja netis surfab? Teine teadlik klient tahaks raha ulatada ja kaupa saada. Ei taha ostjat solvata, aga äkki jääb selle 200- ostu tõttu mõni 2000 või rohkem ost tegemata. Kallima asja korral vast oleks müüja ka vajadusel uurinud. Ega see muidugi pole ka õigustus, aga igaüks meist tegeleks varem rohkem sissetoovaga. Tavalise müüja jaoks see muidugi rolli ei mängi, kui just müügipealt mingit protsenti ei saa.

Pole küll päris 100% sama näide, aga mind üldiselt tüütab suht ära, kui selline jaurav klient ees on. Hiljuti näiteks suutis üks tädike Prisma kulinaaria letis jaurata 2-3 minutit, et miks see saslõkk ikka teil nii kuiv on, lõpuks nõudis mingit kastet sinna lisaks. Samuti ei pruugi kas esmane tooteinfo õige olla.
Isegi hulgimüüjate/maaletoojate info on tihti vigane. Alles hiljuti ostsin ise ühe jubina, kaup käes ja ülejäänud detailidega ei tööta. Hiljem googeldades kurb uudis, ei ole selliseid tugesid, mida maaletooja väidab. Samuti tean ühte juhust, kus mitmesaja detaili müük lurri läks samamoodi valeinfo tõttu, kuna tootja leht väitis hoopis muud.


Seoses sellega tuli meelde automüügisalongist jupi tellimine. Läksin oma sooviga sinna, löödi kataloog lahti, kuna võimalikke sobivaid variante oli kaks ja tema ei teadnud kumb täpselt sobib, helistas ta tarnija firmale. Sealt omakorda ei osatud ka täpset vastust anda, kuid anti telefoni number kus juba osati sellele vastata. Kokku läks siis selle peale 15-20 min. Sinu loogika järgi oleks võinud müüja saata mind pikalt googlisse ? Ei kujuta ette kuidas niimoodi oleks võimalik varuosi müüa.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
namstoop
HV Guru
namstoop

liitunud: 05.11.2001




sõnum 18.07.2008 21:26:25 vasta tsitaadiga

Ramm, no selle loogika järgi võiks ju HV foorumi üldse kinni panna, sest siin polegi vaja millestki rääkida, sest tegelikult on ju selleks muud kanalid ka alati olemas. Kui on probleem, otsi kusagilt mujalt, räägi kellegi teisega, kirjuta kuhugi kolmandasse kohta. Siis on kõik hästi?

Ja iga korralik ettevõte hoiab ehk tänapäeval silma peal ka sellel, mis tema kohta internetis räägitakse. Ja selleks on ju sellise suure foorumi vastab teema ehk üsna tänuväärne koht. See oli nõukaajal, kui poes rippus seinal kaebuste ja ettepanekute raamat, elu on edasi läinud. icon_rolleyes.gif


A üldiselt mulle sellest lõngast siin aitab, suht mõttetuks kisub. Nii et pole mõtet mulle enam sel teemal siin vastata vms. Ei saa mina aru miks peaks rahul ja õnnelik olema kehva teenindusega ja ei saa vist teie ka aru (või ei ole siis sellist kunagi kogenud, et võrrelda), miks mitte soovida paremat. Mitte et valida oleks, ja PPst ostan ma ka edaspidi.

_________________
verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jjk
HV veteran

liitunud: 30.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.07.2008 11:28:07 vasta tsitaadiga

Minul kulus mõni klõps leidmaks kaartide kiiruseid, siia ka siis:

SD-kaart - maksimaalne lugemiskiirus (tavaliselt kõige kiiremast kohast)
1x - 150kB/s
6x - 0.9MB/s
32x - 4.8MB/s
40x - 6.0MB/s
66x - 10.0MB/s
133x - 20.0MB/s
150x - 22.5MB/s

SDHC - kõige madalam kirjutamiskiirus, kui kaart on täiesti defragmenteeritud ja täiesti tühi.
Class 2 - 2 MB/s
Class 4 - 4 MB/s
Class 6 - 6 MB/s

seega - need andmed on täiesti võrreldamatud.
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 14.10.2002




sõnum 21.07.2008 14:50:02 vasta tsitaadiga

jjk kirjutas:
Minul kulus mõni klõps leidmaks kaartide kiiruseid, siia ka siis:

SD-kaart - maksimaalne lugemiskiirus (tavaliselt kõige kiiremast kohast)
1x - 150kB/s
6x - 0.9MB/s
32x - 4.8MB/s
40x - 6.0MB/s
66x - 10.0MB/s
133x - 20.0MB/s
150x - 22.5MB/s

SDHC - kõige madalam kirjutamiskiirus, kui kaart on täiesti defragmenteeritud ja täiesti tühi.
Class 2 - 2 MB/s
Class 4 - 4 MB/s
Class 6 - 6 MB/s

seega - need andmed on täiesti võrreldamatud.


My point exactly.
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Artur R.
HV veteran
Artur R.

liitunud: 04.11.2005




sõnum 12.08.2008 22:55:08 vasta tsitaadiga

Käisin täna nii Ülemiste kui Pärnu mnt. Photopoindis - viimases oli teenindus väga meeldiv, olgugi et soovitut kaupa polnud kohal. Ülemistes puutusin kokku "rastapoisiga", teenindus jättis soovida. Tundub tõesti, et ta pole asjadega eriti kursis. Minu ees olnud klient arvas kindlasti sama moodi, see juba vähendas minu soovi midagi seal poes küsida, aga polnud paraku muud võimalust tol hetkel.
Kommentaarid: 94 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 85
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RassK
HV Guru
RassK

liitunud: 17.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.08.2008 17:08:47 vasta tsitaadiga

Sai Photopoindist matt tellitud. Krdi telefon oli tühi ja kuller ei saanud ühendust icon_evil.gif Sain kohe e-maili sellest.
Lihtsalt väga hea teenindus thumbs_up.gif thumbs_up.gif

E: matt käes, lihtsalt super thumbs_up.gif


Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spacefly
Kreisi kasutaja
Spacefly

liitunud: 08.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2008 13:28:56 vasta tsitaadiga

Photopointiga peamiselt positiivsed kogemused. Fototehnika kohta olen väärt nõu saanud, on antud kõike näppida ja proovida ja ostetud objektiivide ja kaameraga probleeme pole.
Tellitud pildid on korralikud, korra küll jäid osad pildid serveri jama tõttu väljastamata, kuid sain needki tagantjärgi ja ilma suurema kärata kätte.
Hämmastama samas paneb dokumendifoto. See tehti kummargil asendis ja käest. Kaameral puudus silmnähtavalt stabiilne tugi. Välguks otse näkku peegli sisemine välk. Tulemuseks oli kerget pohmelust väljendav parmupilt. Samas hind oli soodukas ja üliõpilaspileti peal võib ju selline imago olla aga tulevikus ma seal enam end portreteerida ei lase.

_________________
Parim tegevus, kui und ei tule, on lambaid ja nende postitusi lugeda.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
namstoop
HV Guru
namstoop

liitunud: 05.11.2001




sõnum 04.09.2008 13:58:20 vasta tsitaadiga

Spacefly kirjutas:

Hämmastama samas paneb dokumendifoto. See tehti kummargil asendis ja käest. Kaameral puudus silmnähtavalt stabiilne tugi. Välguks otse näkku peegli sisemine välk. Tulemuseks oli kerget pohmelust väljendav parmupilt. Samas hind oli soodukas ja üliõpilaspileti peal võib ju selline imago olla aga tulevikus ma seal enam end portreteerida ei lase.


ega see äkki seal Pärnu mnt kohe leti kõrval ei tehtud?

_________________
verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Spacefly
Kreisi kasutaja
Spacefly

liitunud: 08.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2008 14:03:09 vasta tsitaadiga

namstoop kirjutas:

ega see äkki seal Pärnu mnt kohe leti kõrval ei tehtud?

Seal ikka.
Järgmine kord tõenäoliselt lükkan kodus lina püsti ja photoshopin omale 1.75 hinnaga ilmutamiseks ise dokufotod.

_________________
Parim tegevus, kui und ei tule, on lambaid ja nende postitusi lugeda.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
namstoop
HV Guru
namstoop

liitunud: 05.11.2001




sõnum 04.09.2008 14:08:41 vasta tsitaadiga

icon_lol.gif ma olen seal käies alati imestanud, et ega ometi sellises kohas dokumendifotosid ei tehta. Et äkki on ikka niisama tool sinna seina äärde pandud. thumbs_up.gif
_________________
verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
murka390
Kreisi kasutaja
murka390

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.09.2008 00:06:47 vasta tsitaadiga

Ei ütleks küll, et dokumendifotosid kehvasti tehtaks, niipalju kui on kogemusi Tartu poodidega. Ja välk ka eraldi laes rippumas. Pluss veel see, et saab fotokast pilti näha ja soovi korral lasta uus teha, kui tulemus rahuldav ei ole.
Kommentaarid: 80 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
j2nx
Kreisi kasutaja
j2nx

liitunud: 11.07.2003




sõnum 24.09.2008 07:07:26 vasta tsitaadiga

Endal nigelad kogemused Ülemiste fotopoega.
Tagasihoidliku eelarvega seebikarpi ostma minnes saime pigem põlguse osaliseks ning tüüp tahtis hirmsasti kõvatada tehnikaga, mis temal on ning rääkis 10X kallimatest aparaatidest. Jah tore, et ta teab ja oskaks mulle objektiividest jms tehnikast peensusteni rääkida (mis teises olukorras oleks mulle vajalik olnud), aga võiks ikkagi kliendi vajadusi silma pidades müügiga tegeleda. Ning kahel oma hinnaklassi heal seebikal ei suutnud ta vahet teha, isegi oma veebilehte surfates. Lõpuks suutis ta üles leida Pärnu Mnt poe lahtioleku ajad.
Sealt poest saime tunduvalt parema ning kindlasti asjakohasema teeninduse. Müüja sai aru, mida klient otsib ja suutis seda pakkuda.

Huvitav on ka see, et minumeelest võrdlemisi elementaarse Canoni kit obje päikese varjukit neil lihtsalt polnud ning tahtisd veel erinevaid ettemakse, enne kui üldse tellima hakkavad ??? Pole enam tükk aega sellist asja kohanud, ning pole ka teab mis mitmekümne tuhandene komponent, mida ei raatsita lattu seisma jätta. . . .
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Artur R.
HV veteran
Artur R.

liitunud: 04.11.2005




sõnum 02.10.2008 22:47:54 vasta tsitaadiga

Käisin täna uues PP poes Rocca Al Mares. Välja näeb nagu teisedki aga tundus avaram. Ostsin filtri. Teenindus oli superluks, parim mis PP's kohanud olen ja üks parimaid üldse, mis mulle on osaks saanud. Väga positiivne kogemus igatahes. Hea, et ei pea enam kesklinna või Ülemistele sõitma - uus pood kodule palju lähemal. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 94 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 85
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 10.12.2008 14:20:32 vasta tsitaadiga

http://www.photopoint.ee/kingiideed/index.php

Mis see 6490 k200d pildil tähendab? Ainult kere hind?

Edit: nüüd on juba ära parandatud.
Samas ei saa hästi aru, mis just nendest asjadest head kingid teeb? Võiks siis odavamalt müüa vms icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jjk
HV veteran

liitunud: 30.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.12.2008 14:27:22 vasta tsitaadiga

Head asjad äkki? Mina isklikult eelistan kingiks head mitte odavat jubinat icon_razz.gif
_________________
www.sisters.ee: rinnamärgid, külmkapimagnetid, võtmehoidjad, käepaelad
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Photopoint mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 27, 28, 29  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.