Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
2% |
[ 2 ] |
2-3 |
|
26% |
[ 25 ] |
4-6 |
|
34% |
[ 32 ] |
7-10 |
|
21% |
[ 20 ] |
11-15 |
|
3% |
[ 3 ] |
16-20 |
|
3% |
[ 3 ] |
21-30 |
|
2% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
4% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 0 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 3 ] |
|
hääli kokku : 94 |
|
autor |
sõnum |
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
02.04.2024 07:52:21
|
|
|
Betamax, sina kah sama jauramisega
kuna nelja töötakti kolme püti peale pole võimalik ühtlaselt jaotada, siis minul neisse mingit usku pole
kuni töötab, seni veidi ökonoomsem võib ju olla (tavakoormusel jms.) aga ilmselt taolisest õigeaegsel lahtisaajal on rõõm suur...
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
02.04.2024 08:03:11
|
|
|
Rotax, v2,r2 töötavad siis kuidas sinu meelest?
Ära jumala pärast napier-deltric u uuri
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER! https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Prillpapa
HV kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
02.04.2024 08:03:54
|
|
|
2009 aasta sai naisele autot otsitud, alguses sai sõidetud mööda Eestit ja silma jäänud kasutatuid vaadatud - reklaam ainult, tegelikkus kõnts..
Sai villand ja uute autode poole vaadatud, üks millega proovisõitu sai tehtud oli vist Fabia, 3 silindriline, liikus kenasti pere teise auto ja poekäru kohta, ainult ma ei suutnud tühikäiguga leppida, mootor käib, teed ukse lahti, ja uks vibreerib nagu mingist traktoril.. Justkui pisiasi aga õudsalt häiris ja Fabia jäi poodi..
Uue auto ostul muidugi oled nõudlikum ka, kui juba uut vaatad, tahaks ikka vähem kompromisse ja soetada selline millega rohkem rahul oled
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
02.04.2024 08:09:45
|
|
|
laurx kirjutas: |
Rotax, v2,r2 töötavad siis kuidas sinu meelest?
Ära jumala pärast napier-deltric u uuri |
tead sa reaalselt mõnda kolmepütimootoriga autot nimetada mis sinu uuringute tulemusi kasutavad?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
02.04.2024 08:14:50
|
|
|
Mnator kirjutas: |
Betamax, sina kah sama jauramisega
kuna nelja töötakti kolme püti peale pole võimalik ühtlaselt jaotada, siis minul neisse mingit usku pole
kuni töötab, seni veidi ökonoomsem võib ju olla (tavakoormusel jms.) aga ilmselt taolisest õigeaegsel lahtisaajal on rõõm suur... |
Loll küsimus, aga siis sa viiesilindrilisi vihkad kah? Seal ju kah siis keeruline jaotada ühtlaselt?
|
|
Kommentaarid: 689 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
02.04.2024 08:19:54
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Mnator kirjutas: |
Betamax, sina kah sama jauramisega
kuna nelja töötakti kolme püti peale pole võimalik ühtlaselt jaotada, siis minul neisse mingit usku pole
kuni töötab, seni veidi ökonoomsem võib ju olla (tavakoormusel jms.) aga ilmselt taolisest õigeaegsel lahtisaajal on rõõm suur... |
Loll küsimus, aga siis sa viiesilindrilisi vihkad kah? Seal ju kah siis keeruline jaotada ühtlaselt? |
neil neli pütti töötavad normaalselt ja viies mingi loogika järgi annab lisajõudu, niipalju kui mina aru olen saanud
(kui muu skeem, siis oh õudust kui häälestus paigast ära juhtub minema mõne hooldus"meistri" käes)
see on igatahes stabiilsem lugu kui kolmepütiste oma
endale sellist ei igatseks, pigem siis juba korralikult kaheksa pütti, kui üldse nii peab olema
viimati muutis Mnator 02.04.2024 08:22:03, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
02.04.2024 08:25:56
|
|
|
SSD kirjutas: |
laurx kirjutas: |
55kw 1,7 veab käru küll.
Käruga ei maksa kihutada. |
Numbrid vihjavad diisel autole.
Diisel mootor pole bensumootor. |
1,4 55kw bensiinimootor veab ka käru. Sugulane veab Renault Thaliaga. Mõne aasta on olnud, seni pole kurtnud.
Prillpapa, 15 aastat vana mudeli põhjal teed 3-silindriseid maha. 2023. a Fabial polnud mingit märkimisväärset värinat. Rääkimata sellest, et uks vibreeriks.
|
|
Kommentaarid: 865 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
653 |
|
tagasi üles |
|
|
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
02.04.2024 09:32:00
|
|
|
Prillpapa kirjutas: |
2009 aasta sai naisele autot otsitud, alguses sai sõidetud mööda Eestit ja silma jäänud kasutatuid vaadatud - reklaam ainult, tegelikkus kõnts..
|
Kui ma viimati autot müüsin, siis ühele oli probleemiks, et esiklaas on vahetatud. Ta oli kindel, et varjan mingit suurt avariid. Tee veel reklaami...
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
02.04.2024 09:34:22
|
|
|
somnambuul kirjutas: |
Prillpapa kirjutas: |
2009 aasta sai naisele autot otsitud, alguses sai sõidetud mööda Eestit ja silma jäänud kasutatuid vaadatud - reklaam ainult, tegelikkus kõnts..
|
Kui ma viimati autot müüsin, siis ühele oli probleemiks, et esiklaas on vahetatud. Ta oli kindel, et varjan mingit suurt avariid. Tee veel reklaami... |
raudselt oli HV kasutaja, siit foorumist sai ka teada, et värskelt tehtud ülevaatlus on vigade varjamiseks
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 299 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
02.04.2024 09:56:19
|
|
|
Mnator kirjutas: |
Betamax, sina kah sama jauramisega
kuna nelja töötakti kolme püti peale pole võimalik ühtlaselt jaotada, siis minul neisse mingit usku pole
kuni töötab, seni veidi ökonoomsem võib ju olla (tavakoormusel jms.) aga ilmselt taolisest õigeaegsel lahtisaajal on rõõm suur... |
90 vs 120 kraadi, no big deal. Pane sinna elektrimootor ka otsa ja win win.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
02.04.2024 10:03:03
|
|
|
Mnator kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Mnator kirjutas: |
Betamax, sina kah sama jauramisega
kuna nelja töötakti kolme püti peale pole võimalik ühtlaselt jaotada, siis minul neisse mingit usku pole
kuni töötab, seni veidi ökonoomsem võib ju olla (tavakoormusel jms.) aga ilmselt taolisest õigeaegsel lahtisaajal on rõõm suur... |
Loll küsimus, aga siis sa viiesilindrilisi vihkad kah? Seal ju kah siis keeruline jaotada ühtlaselt? |
neil neli pütti töötavad normaalselt ja viies mingi loogika järgi annab lisajõudu, niipalju kui mina aru olen saanud
(kui muu skeem, siis oh õudust kui häälestus paigast ära juhtub minema mõne hooldus"meistri" käes)
see on igatahes stabiilsem lugu kui kolmepütiste oma
endale sellist ei igatseks, pigem siis juba korralikult kaheksa pütti, kui üldse nii peab olema |
millest sa nüüd räägid täpsemalt? väga keeuline on aru saada... et neljataktilisel peab olema 4 silindrit või misasja?
palun, siin on sulle kõikvõimalikud mootorivalemid
seleta ära seos nelja taktiga
loomulikult väiksema silindrite arvuga on vibratsiooni rohkem, rida 4 on ka rida 6 kõrval nagu traktor
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 299 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
02.04.2024 10:11:59
|
|
|
suurem osa tsiklistidest sõidab üldse ühe silindri otsas, endal lollakalt õnnelik irve näol, iga lisanduv silinder teeb loo ainult paremaks.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
02.04.2024 10:35:12
|
|
|
renx09, ma pole põhirääkija, siin eespool paistis üks kasutaja 3 silindrilist väga heaks pidavat, sellest kogu see jauramine algas, pöördu õigemate inimeste poole
ainus mida ma omaarust selgelt arvamust avaldan, et ise valin neljasilindrilise (kaheksa muidugi veel parem ja uhkem aga ebaökonoomne)
ja reaalsuses olen juba hoopiski hübriidi peal (mille bensuosa on nelja silindriline mootor)
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
02.04.2024 10:36:07
|
|
|
ei, mina tean kuidas mootorid töötavad, mulle jäi sinu seos selgusetuks, las ta siis olla
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 299 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
02.04.2024 10:44:11
|
|
|
Kas Fabial on 3-silindriline?
|
|
Kommentaarid: 689 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
|
Kommentaarid: 299 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
02.04.2024 11:51:26
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Kas Fabial on 3-silindriline? |
Octavial ka.
|
|
Kommentaarid: 865 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
653 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
02.04.2024 11:58:21
|
|
|
Seepärast nad tühikäigul õrnalt jõnksutavadki. Parlanksist väljas need kolm silindrit.
|
|
Kommentaarid: 689 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
02.04.2024 12:35:17
|
|
|
ecoboostid ja vähemalt esimese põlvkonna vagi kraam on ikka kõvasti kriitikat saanud.
3-silindriline on olemuselt tasakaalustamata, vibratsioon ja muu säärane. vastukaaluga väntvõllid ja tasakaalustusvõllid ja üht-teist nippe on välja mõeldud selle leevendamiseks aga 3 on selles osas jah õnnetu arv silindreid.
praktikas, kui autot ülemäära kaua pidada ei plaani - a la garantiiaeg ja 200k km, siis ega väga vahet polegi.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
02.04.2024 12:40:35
|
|
|
Jah, ostke boksermootoriga auto. Lihtne valik - Subaru või Porsche.
|
|
Kommentaarid: 865 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
653 |
|
tagasi üles |
|
|
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
02.04.2024 12:43:17
|
|
|
0.5L silinder pidavat kõige optimaalsem suurus olema. Mida väiksem silinder seda suurem hõõrdetegur töömahu kohta. 2L mootor on tänapäeval liiga võimas, 1.5L piisav seega 3 silindrilisest pääsu pole.
Pigem hakatakse 2-silindrilisi tegema selle asemel et 3-silindriliste asemel uuesti 4-silindrilisi.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
02.04.2024 12:56:47
|
|
|
Kolvikäigud erinevad autodel ju, kuidas see hõõrdeteguriga seotud on? Sama diameetriga silinder võib olla 1l või ka 0,5l. 1l käib üles alla pikema ma sealjuures.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
sukelduja
HV Guru
liitunud: 14.06.2007
|
02.04.2024 12:57:59
|
|
|
degreal kirjutas: |
0.5L silinder pidavat kõige optimaalsem suurus olema. Mida väiksem silinder seda suurem hõõrdetegur töömahu kohta. 2L mootor on tänapäeval liiga võimas, 1.5L piisav seega 3 silindrilisest pääsu pole.
Pigem hakatakse 2-silindrilisi tegema selle asemel et 3-silindriliste asemel uuesti 4-silindrilisi. |
Parem teha siis väiksem 4-silindriline kui 3-ne.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
02.04.2024 13:04:39
|
|
|
degreal kirjutas: |
0.5L silinder pidavat kõige optimaalsem suurus olema. Mida väiksem silinder seda suurem hõõrdetegur töömahu kohta. 2L mootor on tänapäeval liiga võimas, 1.5L piisav seega 3 silindrilisest pääsu pole.
Pigem hakatakse 2-silindrilisi tegema selle asemel et 3-silindriliste asemel uuesti 4-silindrilisi. |
Bemmil olid vist isegi samad kolvid ja rõngad.
1,5L 3 pütti
2L 4 pütti
3L 6 pütti
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
|