Huvitav kas Trio meedia koristab ülekande õigused üles ka kui nüüd Vishit areenilt lahkub.
Kui uskuda mida ülekandes räägiti siis näitab viaplay edasi aga muukeelsete kommentaaridega. Ehk siis pmst võib kuskilt morningstreamsist ka vahtida vms.
Minul läks nüüd viaplay cancel. _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Ei no ta võib Skandinaavias jah edasi näidata aga baltikumis ei edastata. Milleks omada õigusedi kui need raha ei teeni. Ma sehkendaks küll litsentsi edasi kui ise ei kasuta. Äri vajab ikka ajamist ja raha liigutamist.
Teenusele panin ka cancel muidugi
„Meie esmaklassiline spordisisu jääb Eesti, Läti ja Leedu vaatajatele kättesaadavaks ning näitame jätkuvalt tippspordialasid, nagu Inglismaa jalgpalli kõrgliigat, vormel 1 ja palju muud,“ kinnitas Faber oma kirjalikus kommentaaris. „[Küll aga] vähendame alates 2024. aastast kohalike kommentaaridega (Eesti/Läti/Leedu) näidatavate ülekannete hulka ja seetõttu on suurem osa otseülekannetest teistes keeltes.“
Ma jään edasi SkyF1 peale.
Ainuke häda on see, et kui telemeetriat f1.com pealt vaadata, siis tihti on pildis väike ajaline nihe sees. _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Ilmselt puudutab paljusid, ei keerle maailm ümber sinu
Paljusid?
Me räägime siis Eesti F1 vaatajatest. Kahtlustan, et meil on F1 vaatajaid vähem kui rallil, suusatamisel jms.
Siis võta nendest veel need kes spetsiifiliselt Viaplay kaudu vaatasid.
Palju neid ilmselt ei ole.
F1 TV Pro maksab 65€. Saab terve aasta vaadata k.a arhiiv jms. See on isegi odavam näiteks kui Youtube Premium.
Ja kui on vaja rohkemat kui lihtsalt pilti, siis selleks on https://multiviewer.app/
„Meie esmaklassiline spordisisu jääb Eesti, Läti ja Leedu vaatajatele kättesaadavaks ning näitame jätkuvalt tippspordialasid, nagu Inglismaa jalgpalli kõrgliigat, vormel 1 ja palju muud,“ kinnitas Faber oma kirjalikus kommentaaris. „[Küll aga] vähendame alates 2024. aastast kohalike kommentaaridega (Eesti/Läti/Leedu) näidatavate ülekannete hulka ja seetõttu on suurem osa otseülekannetest teistes keeltes.“
See oli algne jutt, septembris vms. Nüüd on nad asja täpsustanud lihtsalt, et baltikumi kommentaatorid saavd kinga aga äpp voogab mingit x sisu edasi
Ilmselt puudutab paljusid, ei keerle maailm ümber sinu
Paljusid?
Me räägime siis Eesti F1 vaatajatest. Kahtlustan, et meil on F1 vaatajaid vähem kui rallil, suusatamisel jms.
Siis võta nendest veel need kes spetsiifiliselt Viaplay kaudu vaatasid.
Palju neid ilmselt ei ole.
Et kui kõige populaarsem spordiala ei ole, siis järelikult ei koti kedagi? Eesti mõistes on juba 3 inimest palju
„Meie esmaklassiline spordisisu jääb Eesti, Läti ja Leedu vaatajatele kättesaadavaks ning näitame jätkuvalt tippspordialasid, nagu Inglismaa jalgpalli kõrgliigat, vormel 1 ja palju muud,“ kinnitas Faber oma kirjalikus kommentaaris. „[Küll aga] vähendame alates 2024. aastast kohalike kommentaaridega (Eesti/Läti/Leedu) näidatavate ülekannete hulka ja seetõttu on suurem osa otseülekannetest teistes keeltes.“
See oli algne jutt, septembris vms. Nüüd on nad asja täpsustanud lihtsalt, et baltikumi kommentaatorid saavd kinga aga äpp voogab mingit x sisu edasi
vahepeal olid osad ülekanded rootsi keeles, sellest rohkem kahju kui kasu
Äkki see on kuskil lepingus, et RedBull maksab võistleja osalustasud. Muudel spordialadel on üsna tüüpiline, et klubi maksab osalustasud. Ega see 1,2 miljonit nüüd ka pahviks ei löö. Neljanda koha Alonsogi peab 443'000€ leidma.
Ehk planeerimata lisakulu, mis suurest punktikogusest tulenes, on endiselt vaid paarisaja tuhande jagu.
"It's perhaps no surprise that Max Verstappen tops the list of earners, with the Dutchman's new contract set to earn him a whopping $55 million in 2023 - and that's before bonuses for race and title wins are taken into account."
Ilmselt hooaega suure kulu tõttu siiski vahele jätma ei pea.
Kas sa näe. Monaco teist aastat S klassi sõit. Kui siinseid sõnavõtte vaadata, siis arvaks, et need inimesed pole viimaste aastate sõite vaadanudki ja eeldavad, et Monaco on igav.
Ja enne kui keegi väidab, et see on ainult ühe inimese/youtuberi arvamus, siis päris nii pole. Ka tema vaatajad panid Monaco S klassi.
Tomorrow ma arvan jätkuvalt, et Monaco on igav ja ajale jalgu jäänud rada, seda mitmetel põhjustel. Kauaks seda märjal rajal sõitmist veel lubatakse, praeguste trendide järgi saame näha. Monaco GP rõhub väga palju just nostalgiale. _________________ Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
bugbrake, Siis oled vähemuses oma arvamusega. Samas see on ok. Järgmine aasta 24 rada. Igaüks peaks leidma midagi mis neile meeldib. Hiina kah tagasi üle tüki aja. Ilmselt senimaani kuni 2027 Taiwani invasioon toimub ja Hiina välja vistakse nagu Venemaa visati välja eelmine aasta.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.