Ouch. Lugedes selle mängu kohta, siis ma ka vist ikkagi niipea seda ligi ei võta - nii paljud muud avastamata kraami saadaval võileivahinnaga.
FO76 ka läbi tehtud, oli ka too mäng korralik feil. Bethesda suhtes pole enam eriti mingeid ootusi, lasevad mingeid poolikuid ja katkiseid, läbimõtlemata asju välja. Vähemalt uuem mängumootor ja parem graafika, kui nendes viimastes Falloutides, aga nojah. Gameplay imo olulisem. Õnneks mulle tundub, et enamus asju on patchide ja modidega parandatavad, nagu nt menüüd, kaart, optimeeritus, bugid jne. Aga mingi suht kehva porti eest maksta 70€? Tänan, ei. Eks järgmisel aastal vaatab uuesti.
RedFusion, Kõik suured on troonidelt kukkunud. Vanasti oli Bethesda, Bioware jms mänge ostes teada, et isegi kui on bugid, siis stoori on hea. Nüüd pole sedagi. Bioware viimane eraldiseisev väljalase Anthem oli täielik flopp kuigi graafiliselt ilus. Andromeda polnud samuti midagi erilist kuigi läbi ma selle tegin. Kuuldavasti tulevane Dragon Age vaevleb samade probleemide küüsis, seega vaevalt sealtki midagi head tuleb. Uus Mass Effect on arvatavasti vähemalt sama kaugel kui TES:VI ehk siis 2030 optimistlikult. Kui need stuudiod üldse nii kaua veel elavad, sest EA stuudiote surnuaial on ilmselt BioWare hauaplats juba valmis kaevatud ja broneeritud. Bethesda ehk hingitseb MS all kauem aga MS pole pole esimese Xboxi näidanud ennast kui firma mis mängudesse eriti panustaks.
Ma ei usu MS viskab kõik hauda nagu oli starlancer CR sai sealt kinga.
Kui asi tulu ei too siis ahju. Starfield ilmselt fixitakese aja jooksul ära. Või läheb veel hullemaks hakkavad tulema DLC kogumikud. Mängus ruumi on. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
See oli väike probleem. Stoori ise oli väga meh - pea paha oli nõrk ja peategelased polnud meeldejäävad. Isegi kui animatsioonid oleks kõik olnud full motion capture ja näod nii reaalsed nagu UE MetaHuman, siis tagantjärgi kehva stoorit patchidega ei paranda.
Väga hea Siis on tõesti paras lasta neil asjad ära teha ja mingi aeg hiljem mäng ligi võtta. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
umbes sama kui cyberpunk välja tuli, jookseb halvasti ja enamus asju on puudu. sarnast tagasitulekut võib ju loota et bethesda on suuteline tegema, aga kõheldav
Tüüpiline. Lastakse alpha välja. Aasta pärast võib öelda, et beta versioon töötab päris hästi. Kahe aasta pärast, kui tuleb Gold Edition kõigi DLC ja muu pudruga, siis võib öelda, et mäng on lõpuks valmis releasiks.
Tüüpiline. Lastakse alpha välja. Aasta pärast võib öelda, et beta versioon töötab päris hästi. Kahe aasta pärast, kui tuleb Gold Edition kõigi DLC ja muu pudruga, siis võib öelda, et mäng on lõpuks valmis releasiks.
See paistab jah olevat praegune trend. Eeldusel, et mängu ennem ei hüljata a'la EA kes kohe asja hülgab kui on näha, et mäng jookseb lati alt läbi ja ei saavuta müüginumbreid või nõuab kuude kui mitte aastetepikkust patchimist.
Selge on see, et pre-dlc aega storylined ei olnud mängudel nii suured. Milleks ehitada tavaline SP peli nii suureks, piisab tavalisest 6-10h kampaaniast:) Expansion packe küll tehti, aga seal pigem muutus kõik juba ja oli n-ö standalone toode.
DLC ajastu toob lihtsalt sisu juurde, mängija otsustab kas tahab selle eest maksta. Küll aga jah on nõme olukord see, kui algselt lubatud vidinad saabuvad hoopis aastake hiljem tasulise dlc-ga. Aga ka sel juhul saab klient rahakotiga hääle anda, kas võtta base game või mitte
Pisut alla 70h, level 80, factionite questline'id tehtud, main story'st viimane missioon veel tegemata.
Tegevust ikka maa ja ilm, igasugu too kohvi tegevusi teha veel küll.
Perf: 4080, 5800x, 3440x1440, New Atlantis/Neon kukkus HUB optimized seadetega tihti alla 50fpsi, DLSS modi ja framegeniga enamasti 120 lukus, vahel dropib alla 100.
Pisut negatiivset koos spoileritega:
Spoiler
5-6 plaaneeti 100% peale avastanud, maapealne jala liikumine 300 aastat tulevikus
Space space space, reaalsus on rohkem: õhkutõusu cutscene->select fast travel->fast travel cutscene->vali maandumiskoht/docking->vastav cutscene, Crimson fleet questline'iga tüütas piisavalt ära et sai mod tiritud mis dockingu cutscene eemaldab
Spacebattle'd kus?
Laevade ehitamine, oeh, mõllad paar tundi, täitsa hea näeb välja ja avastad, et kuskil on unattached module, mis see on, kus see on tähis puudub
Laeva HUD 30fpsi (modiga 120)
Kuskil suvalisel planeedil 450c, maa põleb ja ikka on civilian outpost kuskil nurgas olemas
Kindlasti veel midagi mis koheselt pähe ei tule.
Tüüpiline. Lastakse alpha välja. Aasta pärast võib öelda, et beta versioon töötab päris hästi. Kahe aasta pärast, kui tuleb Gold Edition kõigi DLC ja muu pudruga, siis võib öelda, et mäng on lõpuks valmis releasiks.
tegelikult on ka teine põhjus.
Aastaid tagasi polnud mängijad sellised "lilleõied" , et iga pisasja pärast vinguksid. Vanasti ei eeldanud keegi, et mäng peaks ideaalne olema. Eeldati , et mängu mängimisest saadakse meeldiv elamus. Enda suhtumist vaadates võib ka täheldada, et mõne asja üle ei peaks tegelt virisema.
Peab tunnistama, et laevade konstrueerimine on minu jaoks üks paremaid osasid mängus. Ilmselt saab selleks ka baaside ehitamine, aga sinnani pole veel jõudnud.
algne laev, mille peaaegu kohe alguses tegin
Spoiler
hiljem sai teine ja oluliselt võimsam kõrvale ehitatud (jäi värvimata)
Spoiler
praegu on selline B klassi laev, ei jõua C klassi ära oodata, et saaks tõelisi monstrumeid kokku panna
mul piloting 4ja 30st puudu 23, ei ole midagi märkimisväärset omast arust teinud, natuke main ja sidequeste ja niisama ringi kolanud, piraatlusega tegelenud ei ole _________________ !!
Tüüpiline. Lastakse alpha välja. Aasta pärast võib öelda, et beta versioon töötab päris hästi. Kahe aasta pärast, kui tuleb Gold Edition kõigi DLC ja muu pudruga, siis võib öelda, et mäng on lõpuks valmis releasiks.
tegelikult on ka teine põhjus.
Aastaid tagasi polnud mängijad sellised "lilleõied" , et iga pisasja pärast vinguksid. Vanasti ei eeldanud keegi, et mäng peaks ideaalne olema. Eeldati , et mängu mängimisest saadakse meeldiv elamus. Enda suhtumist vaadates võib ka täheldada, et mõne asja üle ei peaks tegelt virisema.
Vanasti ei tahetud ka mängu eest 70 raha saada, ei olnud preorereid, DLC või micro transactions lisaks bugisele mängule.
Mängud ise olid kah lihtsamad, odavamad teha ja kiiremini valmivad.
Isegi AAA mängudega julgeti eksperimenteerida.
Kahjuks nüüd on mängud rohkem äri kui meelelahutus. AAA mängu tegemine võtab 3+ aastat mida loetakse nüüd kiireks ja kümneid kui mitte sadu miljoneid raha.
Sellega seoses ei juleta enam riske võtta kõrgemal tasemel ja vorbitakse järgesi või remake/remaster.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.