KurjaJuur, see nende hoiatus ei ütle, mis täpselt muutub.
Spoiler
(Redditis kirjutasin kah. Kõik lambad koos möirgasid, et mäng hoiatab. IQ'st on tüüpidel puudu. Nightsongi vabastamine peaks bossilt väe ära võtma. Seda, et pööbel jookseb surma, vangid on kutud ja shdowcurse jääb tegemata... täiesti loogiline või? hui ongi.) Minu arust täiesti loogikavastane stooriareng. Samas actis, kui lähed bossiga võitlema, siis hoiatab enne bossi võitlust Wylli kohta. Nagu... topeltstandard.
flake, saab-saab, aga ma ei taha vabatahtlikult 8 tundi uuesti mängida _________________
Lähen lampi kuhugi. Tuleb välja, et läksin otse Nightsongi päästma. Ok, tagasi ei hakka kah enam minema ja tegin ära. Tulin sealt tagasi ja mis on tulemus? Vangid Moonrise'is surnud/kadunud, too magav vend jäeti surema ja shadowcurse'i ei saa eemaldada. Miks? Who knows.
Spoiler
Shadowcurse eemaldamiseks peaks vist Act 1 Halsini hankima. Kuna ma olen kurjuse kehastus, siis väga hea, et kõik kärvavad selle pärast, et ma mölakas olen
_________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Mõnikord mängutegija jaoks väike vääratus/"vääratus" võib mängu üldmuljet kõvasti rikkuda.
Spoiler
Siiani meeles Bioshock, kus mängu soovitusel alguses üksLittle Sister ära koristatud
kuid edaspidi lawful good oldud. Aga lõpus andis ikkagi evil endingu. nagu
RPG (eriti avatud) mängutegijad peavad kõvasti pingutama, et neid vältida.
Kõige lollikindlam on teha level scaling, kasutu skilltree, klassipõhine ja mõttetu itemdrop ning valikute dialoog mis viib ühe ühe tulemuseni _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
marcor1, nii on.
Täna kaks näidet.
Võitluses kasutasin Hunger of Hadar spelli. Peale võitlust jäi see veel püsima. Sõbralik NPC, kellega tuli rääkida, jooksis sellest läbi ja hakkas uus võitlus pihta
Parem hiireklõps miini peale -> ranged attack. Ülla ülla, mis on tulemus? Mu "avatar" jooksis miini peale ja siis lasi noolega oma varba alla miini pihta. Suicide. Tore. Loogiline.
Game of the Year.
---
huhuhu... 92 tundi läks. Jõhker. Arvan, et ~10% võib veel juurde lisada save-load tõttu. Mängisin pool mängu kõige lihtsamal raskusel. Kindlasti jäi tegemata käputäis queste.
Stoori on... plothole'e täis veits. Muidu tore elamus.
Act 3 lõpp oli väga lahja/kiire/lühike/konarlik.
Siuke 7/10 mulje kõigest. Arvestades, et pmst mingit konkurentsi pole ja väike stuudio mängu tegi, siis väga hea töö. _________________
Sain ka stoori läbi... Ca 70h läks sellele playthroughle ja mul jäi asju tegemata.
Kõige viimane lõpp mängust oli jah natukene rushed võibolla stoori mõttes, aga it had it's moments. Lisaks tuleb mainida et
Spoiler
House of Hope ja Raphaeli boss fight oli väga nauditav + see muusika sinna fighti taustaks.
Nüüd paar päeva hingetõmbeaega ja siis Starfieldi kallale _________________ ..||..
Võit võeti siis kuues kategoorias võimalikust üheksast: Game of the Year, Best Performance, Best Community Support, Best RPG, Best Multiplayer Game, Players' Voice. _________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Eks klassikaline backstab kaotati selle mõttega, et tiifil oleks bättelis rohkem pointi kui esmane invizena stäba ja sealt edasi alla keskmise geneerik fighter.
Tegelikult on rogue BG-3s ilmslt nn geneerik keskmine fighter. Mitte et tal endal midagi viga oleks, aga mäng lubab iga võitluse järel restida. Iga kõrgema leveli caster,kui ta oma spellbari tühjaks laseb, suudab 1 võitluse jooksul rohkem dami teha.
Selgituseks veel senak dami-st. Rogue saab iga 2 leveli järel d6 rolli juurde. BG-3 UI seda leveldamisel ei näita. Level 11 peal max 6d6.
... no nagu keegi mainis, et BG3 on exploit sim .
ehk näiteks see rogue "geneerik keskmine fighter" tegi üksi ära shar gauntlet balthazar võitluse ja moonrise towers peaukse madina.
Ja mis on asja juures veel eriti ilus, et see viimane oli tõenäoliselt mängutegijate disainitud võimalus, mitte juhuslik viga.
Üldiselt see, et kõik ei lähe plaanipäraselt, annab mu meelest mangule täiendava võlu. Paneb mõtlema, mida järgmisel mängukorral teisiti teha.
Kuid oluline siiski, et enamus läheb sinu soovitud suunas, mitte mängutegijad ei ürita sind pidavalt õpetada, kuidas "äge ja õige" on.
Suurepärane on ka see, kuidas on tegijad suutunud palju ülesandeid ja lugu kokku põimida -
- mitte et "nr.1: Päästa maailm; nr.2: killi suvakas koll random koopas; nr.3: korja metsast 3 taime" _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Link _________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne
23' a kõige edukam mäng ka rahanduslikus mõttes.
Larian on Bioware rolli üle võtnud, Respawn teeb kobedat SW, Spiders Technomancer ja Greedfalliga järel.
Siis veel Robocopi (Teyon) ja Hogwartsi arendajad. Lõpuks on tobedad "open world ajad" möödas ja saab korralikumaid (action) RPGd nautida...
Mulle on hakanud honor mode solo meeldima Fire sorcerer on nii fun. _________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Super, et nad honor mode lisasid. Mäng kohe palju põnevam kui ei saa pekkiläindud otsust uuesti laadida. Neid 1 HP napikaid tuli mul oma 4-5 tk ära, aga see närvikõdi tasus igati ära
Lahe mäng ikka - ma olen nüüd 4 korda mängu läbi teinud ja iga kord on kamaluga asju ja teemaarendusi, mida eelneva läbimänguga ei näinud.
Level cap on jama. Kui mängija on vaevaks võtnud iga nurgataguse ülesande ära teha
siis miks ei võiks ta lõpulahingusse "god modes" minna? Kellel liiga kerge, võib ju raskusastet tõsta.
Nagunii min/max mängurid otsivad mingid kombod välja, kus raskusaste ei omagi enam tähtsust.
Nagu näiteks DOS2 kus telepordi püramiidide abiga said sisuliselt lõputu source, mille abil maag kõik maatasa tegi,
rääkimata barrelmancy teemast. _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
marcor1, jama on siis kui lapsed on naabrimehe nägu.
DnD puhul lvl 13 ja edasi tulevad väga veidrad spellid (näiteks "wish"). Arendajate teadlik valik et kõrgemad levelid muudaks mängu liiga drastiliselt.
Level cap on jama. Kui mängija on vaevaks võtnud iga nurgataguse ülesande ära teha
siis miks ei võiks ta lõpulahingusse "god modes" minna? Kellel liiga kerge, võib ju raskusastet tõsta.
Nagunii min/max mängurid otsivad mingid kombod välja, kus raskusaste ei omagi enam tähtsust.
Nagu näiteks DOS2 kus telepordi püramiidide abiga said sisuliselt lõputu source, mille abil maag kõik maatasa tegi,
rääkimata barrelmancy teemast.
Oleneb kuikiirelt see cap ette tuleb - see muidugi jahh jama kui vägapalju tunde saad asju teha aga level juba max.
Päris god mode niikuinii ei ole, sest igast save versuse maxid on välja kalkullitud ja sama seis spellidega kus spellid ei saa lõpmatuseni kõrgemast levelist boonuseid jne.
Kui keegi tunneb , et level cap on jama ja võiks godmodes ringi joosta , siis soovita Pathfinder:Wrath Of The Righteous-i.
Seal on godmode sõnaotseses mõttes juba mängu sisse tehtud. Mäng on sisu poolest ka üks parimaid Isometric RPG-sid mis kunagi tehtud on.
Kui keegi tunneb , et level cap on jama ja võiks godmodes ringi joosta , siis soovita Pathfinder:Wrath Of The Righteous-i.
Seal on godmode sõnaotseses mõttes juba mängu sisse tehtud. Mäng on sisu poolest ka üks parimaid Isometric RPG-sid mis kunagi tehtud on.
Owlcatilt tuli eelmise aasta lõpus ka uus RPG Warhammer 40000: Rogue Trader, samuti sisukas ja huvitav. Neil on ainult probleem, et mängud tulevad välja bugistena, kuid ja aastaid tuleb patche oodata.
Kindlasti on neid häid mänge rohkem. Mu eesmärk oli siiski soovitada inimestele samas stiilis tasemel mängu kus tegelase ehitusega heas mõttes üle piiri mindud.
Larian tegi sama ümbritseva keskkonnaga. Igasugused tünnide pommid, kola täis kirstude viskamised jne, on ka selgelt üle piiri minekud. Samas on inimesed sellised liialdused omaks võtnud ja ilma nendeta oleks rahvas Lariani puhul ilmselt juba pettunud.
RPG puhul olekski jabur kui mängijale kirjutatakse 1 lahendus ette ja ülejäänud valikuid "karistatakse".
Baldursi puhul muidugi uutel mängijatel soovitaks lugeda Act 2 kohta käivaid hoiatusi - isegi sattusin väga kiirelt Act2 lõpulahingusse.
Seega alustasin päris algusest uuesti (Minthara ... keda ikkagi ei saanud, kuna druiidide säästmise korral on väga spetsiifilised tingimused, et teda kampa saada)
ja tegelikult Act 2 oli päris pikk ja huvitav, erinevalt oma esimesest läbimisest.
Larian võiks Divinity II: Ego Draconis asjale järje teha - see draakonina ringi lendamine oli just see "god mode" mida nö. viimastel levelitel sooviks.
Sama nagu FO2 kui said selga power armor MK2 ja kätte näiteks gauss rifle (+kõrged skillid)
(Sirvisin kiirelt metacriticu kasutajate ülevaateid "Pathfinder:Wrath Of The Righteous" kohta - mõned kasutajad kirusid just seda,
et mängutegijatel oli kindel nägemus kuidas üks või teine lahing peab kulgema. Et kui õiget spelli kaasas pole siis ei saa ?
Mäng iseenesest oli Steamis suure allahindlusega). _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
(Sirvisin kiirelt metacriticu kasutajate ülevaateid "Pathfinder:Wrath Of The Righteous" kohta - mõned kasutajad kirusid just seda,
et mängutegijatel oli kindel nägemus kuidas üks või teine lahing peab kulgema. Et kui õiget spelli kaasas pole siis ei saa ?
See kindla spelli omamine on veits üldisem teema ja käib kõigi mängude kohta. Oleneb mis raskusastmega mängida. Mida raskemema tasemega mängida, seda vähem asju toimib. Kuni lõpuks toimivad ainult väga spetsiifilised buildid mis põhinevad tavaliselt mingil exploidil. Ma isiklikult ei näe mingit mõtet viriseda kui kõige raskemal tasemel kõik asjad ei toimi.
Pathfinderi mängud on lasknud raskusastme sliderite abil ikka väga korralikult üles kerida. (mälu jõrgi) BG3-s peaks sellise taseme saamiseks mode kasutama hakkama.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.