praegune kellaaeg 29.05.2024 13:57:06
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
SilQ
HV Guru
liitunud: 19.10.2006
|
28.07.2023 16:47:24
|
|
|
DeTHiCa., Micromanagmenti on tõesti vähem. Kohati see ajas JA2 puhul mind ka närvi, aga tiba võiks rohkem olla küll.
_________________ If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
205 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
31.07.2023 08:31:40
|
|
|
Mis modiga tegu?
See esimene saar ei näita midagi tglt. Kui see kurikuulus "sündmus" üle sõidab, siis näitab mäng tõelist palet. St et kõik mis teed on mõttetu ajaraiskamine. 2x merc missiooni- tallad mööda kaarti edasi-tagasi, aga mõlemad jooksevad pommirahe sisse surnuks ennast.
JA3 pidi olema tõeline JA open world RPG järglane? Tglt oleks pidanud kähku papi kokku ajama ning Gold meridega lõpuka peale pressima.
Jah väga tore et mercid lisavad oma dialoogi vahele ja sujr töö kõil variatsioonid läbi töötada. Aga mis kasu mul sellest loba kuulamisest on kui AI on loll aimbot/wallhacker, stealt noa löögid ei taba 5x järjest, peale mg ja snaipri pole teistel relvadel kasu, ja kogu RPG kogemusele tõmmatakse ühe käiguga vesi peale.
Jääbki üle ainult gameplay loop taktikalises käigupõvhses tulistamises, siingi midagi kiita pole- LOS ei tööta, kaamerat raske juhtida(seega ei saa ise LOS välja arvutada), meeskonna haldamine on vist kõige kehvem TBS mängudest mida proovinud, UI on kehv, suurem osa missioone algab meeskonmaga seismas keset tühja platsi ja vaenlased OW peale panemas ümberringi.
Vaatan edasi mis toimub, aga võrreldes sellega, et 600h+ JABIAs ma kirusin ainult ennast, et tegin valesid otsuseid, siis JA3 on ikka väga palju BS mida ise kontrollida ei saa kehva mängu ülesehituse tõttu( näiteks aja peale missioonid kui üksikuid merce ei saa kiirköahviga valida ning kui paned müüri taha liikuma siis teeb seda tüütut piiksuvad häält)
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
SilQ
HV Guru
liitunud: 19.10.2006
|
31.07.2023 13:57:31
|
|
|
Vael, Sa mängiks nagu täiesti teist mängu .
Küsin, et mitud JA, versiooni oled mänginud? Minu arust on küll tõelise JA järjega. Micromanagmenti on vähem, aga mu arust varem oligi seda tiba liiga palju. Sora neis sahtlides ja lappa seda staffi koguaeg.
Aga, eks inimesed ongi erinevad mida nad mängust otsivad.
Mul raha probleemi ei ole üldse, 2x6squadi aga ikka tallun mööda kaarti ringi ja täitsa fun on. Kohati oleks tahtnud, et see raha dikteerib rohkem. 3 kaevandusega tuleb +10k päevas. Relvadest rääkites, on nende juures väga oluline upgrademine. M14 ja FAL põhja tehes tundub mulle need sniprist paremad relvad. Nugade ja manchetedega ma vehikmas ei käi. Aga olen lugenud, et selleks peab mehel olema oskus + terav nuga/manchete. Ühe korra olen leidnud selle teritus luisu. Siis pidi olema üks löök = kill. MG all sa mõtlen MG42? Seda ma väga ei kasuta, ühel mehel on.
Kaamera juhtimine mulle raskusi ei valmista wasd'ega väga mugav teha. Mis piiksuvat häält, mul küll ei tee?
Kui deployd sis tead, et saad iga mehe erinevasse kohta tõsta? Ja ESC nupu all oleva nupuga saab ka mehi valida. Aga olen nõus et igalmehel võiks olla slotipõhine hotkey.
_________________ If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
205 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
31.07.2023 15:56:02
|
|
|
SPOILERS.
SilQ, ma ajasin ka kaevandusi taga, aga siis mäng arvas, et pole vaja, võtame lihtsalt kõik käest.
Kui JABIA mänginud, siis saad kaamera/meeskonnajuhtimisest aru.
Teatud nurga all ei anna seina taha mehi panna, samas on mõned missioonid kus tuleb 20s TAB üle 6 karakteri lapata, et õige üles leida, siis paned liikuma ja hakkad järgmist lappama aga siis tuleb välja, et polnud õige nurk ja ongi aeg läbi. Terve meeskond seisab keset platsi
Ja 10 vastast jookseb igast nurgast peale(Biff).
MGsid on mängus rohkem kui 1...
Vt AngryJoe ülevaadet JA3st, kus ta ka noaga mängida üritab. N JABIA algul sai Kirve ja Tank tüübiga ilusti maha niita vastaseid, polnud vahet kas stealth või mitte. Hiljem läks raskemaks. Selles point ongi, et progressioon puudub...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
SilQ
HV Guru
liitunud: 19.10.2006
|
01.08.2023 14:38:38
|
|
|
Ma natuke spoilisin. Tundub, et Biff pole üldse oluline storys.
Aga kaevanduste kohta nii palju:
Mfumu's Mine runs out in 25 days
Diamond Red in 90 days
Old Diamond in 180 days
Other 4 do not run out
_________________ If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
205 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
01.08.2023 15:26:47
|
|
|
Spoliers
SilQ, no offence aga mis kasu sest infost kui mäng lihtsalt otsustab, et sry pole vaja sulle neid.
Ja eile pärast "sündmust" hakkasin uuesti ringi vaatama, et kust uuesti võita kui mingid mats hüppas põõsast ja sõitis 2 käiguga tervest mu varjus ja nurga taga meeskonnast üle.
Mul pole midagi selle vastu, et mäng järk järgult raskemaks läheb, muidu olekski liiga lihtne, a kui kaardil ja meeskonnaga puhas töö tehakse, ilma et mingit võimalustki oleks, siis see on mu jaoks BS. Eriti veel kui alustuseks harjutad kergema astme peal( see teine kergus eoption küll off).
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
SilQ
HV Guru
liitunud: 19.10.2006
|
01.08.2023 22:55:49
|
|
|
Spoiler
Paari päeva pärast tuleb patch 1.03, teeb mängu lihtsamaks ja kaevandused ei kuiva enam kokku easy modes. MG saab nerfi. Granaadid saavad nerfi. Põhi asjad vist mida mainida.
_________________ If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
205 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
02.08.2023 11:57:30
|
|
|
Kui MGd saavad nerfi, siis kuidas mäng lihtsamaks muutub?
Hetkel Ivan RPKga teebki platsi tühjaks, teised paugutavad niisama tühja õhku:p
Hästi valitud MG positsioon peakski korralikult niitma.
Näiteks JABIAs andsin Minime 60 sihtimisega tüübile, panin otse ukse ette lebama ja ega ta mööda ei lasknud, enne sai magasin tühjaks ja relv läks katki...
See et kaevandused tühjaks saavad mind ei häiri, ongi motivatsiooni edasi liikuda.
Väga pinda käib "see sündmus", selle missiooni võiks ümber pigem ehitada.
Granaadiheitja on täitsa asjalik, aga granaadid on täitsa mõttetu kraam. ainult esimesel saarel oli nei mingit kasu. Kui vastased turvist peale saavad siis nad saavad ainult mõned kriimud. N viskad Molotovi näkku ja vaenlane jookseb edasi nagu kaskadöör Hollywoodi filmis, ei satu paanikassegi. Enda poole pealt saab keegi 1 püstolikuuliga kriimu ja juba jookseb keset platsi seisma, et laske nüüd, ma valin paanitsemiseks kõige avalikuma koha.
Xcomis vähemalt jooksis paanikas kusagile nurga taha varjugi....
Ma mõtlesin, et neil oli vaja aega natuke mõelda et asjad paika sättida, aga hakkab tüüpiline nerfimise ja buffimise tsükkel pihta....
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
SilQ
HV Guru
liitunud: 19.10.2006
|
02.08.2023 12:52:20
|
|
|
Vael, Videos räägib ära kuidas lihtsamaks tehakse, peaks täpselt sinu muresid lahendama.
Kaevandused ei kuiva kokku aitab seda, et sa saad oma meeskonda treenida, paned neid omavahel õpetama ja lased rahumeeli nädala mööda, kõik skillid kasvavad, samas kartmatta, et sissetulek kaob. Story survet ei ole ka peal, sest storyl pole ajalist limiiti.
Moraal on kehv kui mehed paanikasse kukuvad või on sul kehva leadershipiga mees.
Mängu alugses on sul võimalus ise mees teha siis minu silmis parim kombo selleks on:
Wisdom max
Marksman max
Leader max
Healt 75 (võib muuta, aga mitte vähem kui 70)
Agilty max
Dex 75 (võib muuta, aga mitte vähem kui 70)
Strenght 75 (võib muuta, aga mitte vähem kui 60)
Free mercidest:
Spoiler
Flay - C5 campis seletad Hyena'ga, kurdab et keegi huntib neid. Otsid üles 2 surnukeha B4, vahid neid. Järgmisena C6 vaatad laibad üle. Siis tuleb Flay koopast välja. Ütled talle, et lõpeta see tegevus, siis kurdab, et tal igav ja kutsud enda tiimi.
Larry - F7 vajab metavinorit, seda on võimalik mitmes kohast saada, kuna mul paraleelselt 2 mängu pooleli siis tundub, et selle saamine on rändom.
Pierre - Pärast esimest saart kui sa ta minema lased, läheb ta F19'nesse, sinna jõudes peaks ta joinima, ise pole veel jõudnud. Ainukesed nõudmised Bastieni ei tohi kuskil tappa kus sa temaga kokku saad. Esimeses mängus ta mul sai surma ja Graaf tuleb maha lüüa. A2's
Spike - Ehk tema on see sama kuri-paha Major, kes on nõus sinu tiimi tulema samuti kui sul on meeskonnas (Gus, Ivan või Shadow), kontrollid kõige outposte, on vähemalt 85'ne leadershipiga mees ja on olemas kõik eelnevad 3 meest. Vb on vaja midagi veel teha, ise pole nii kaugele jõudnud.
Smiley - Sellega on keerulisem, ma teise mänguga jätan ta hilisemaks hiljemaks, vaja ikka sõdida kõvasti. Preester hoiab teda H8 peidus, käid seletad preestriga. Siis lähed D7'sse, kus on bordell. Seal kurdetakse, et Smily lasi nende kallima varaga minekut. Siis lähed tagasi H8'sse. Seal laseb preester smily lahti, tuleb kõva andmine mille peale Smily torma I9'sse, kus on ka päris karm lahing ees. Molly ei tohi seal surma saada. Ühes mängus ma ei saanutki neist jagu, ja leppsin ja lasin smily minema, teises proovin kätte saada. Foorumis mõni ütles et Smily tuleb üsna viimaseks jätta. Tõde ei tea. Vaatan jooksvalt, vb teise pooleli mänguga proovin enne Spike't kätte saada.
_________________ If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
205 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
02.08.2023 13:13:47
|
|
|
SilQ, tnx info eest aga ma ei saa lihtsalt loogikast aru. Et minu meeskond kukub paanikasse kui keegi vähegi pihta saab(las need statid olla).
Aga vastaste meeskonnast 2-3 meest põlevad Molotovi käes ja kaaslased võtavad õlle välja, et näete grill- moraali boosti juurde:p
Asi võiks balansis olla. Või näiteks 1. lasuna vastaste liidri pea otsast lastes bum rushivad ikka tuima näoga keset kõrbe platsi vastased peale.
Ma nagu mäletaks et ise sai inspiring shot tehtud ja järgmine käik juba olid kõik paanikas...
Ja see kaevanduste kokkukuivamine, võiks ikka väike mot olla, et looga edasi areneda. Muidu jäädki esimese saare peale mehi treenima;)
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
SilQ
HV Guru
liitunud: 19.10.2006
|
02.08.2023 15:40:32
|
|
|
Vael, Olen sinuga nõus, et vastaste mott on päris kõrge, ainutl siis kukub kokku kui väga ulmeliselt neid maha notid siis vahel mõni poeb kuhugi nii peitu, et otsid 10minutit teda mööda kaarti taga. Mis suht möh.
Kaevandused uue patchiga kukuvad nii kokku: Easy 50% peale. Medium 20% peale. Hard'iga 0'i. Päris poleerima tukke vist ei saa jääda.
Mul kaks mängu käsil. Viimasega üritan kõik õigesti teha ja esimesega avastan ja õpin.
Ma võin eksida, aga ma olen aru saanud, et Majori kätte saades kerkib esile järgmine pahalane ja kokku pidi neid 3 olema. Tundub, et 0'ist lõppu minnes kulub ikka päris kaua aega. Kui vastab tõele on muidugi lahe, sest tänapäeva mängudel on story tavaliselt üsna lühike.
_________________ If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
205 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
02.08.2023 22:33:04
|
|
|
Mul jäi mingi hetk pooleli praegu. Põhimõtteliselt sellepärast , et locpick sai otsa ja mängus polnud tollel hetkel ühtegi normaalset võimalust uusi juurde teha/osta. Las modijad teevad veits tööd ja paar vigeade paranduse patchi teeb ka mängule ainult head.
Üldiselt tundus mäng olevat täiesti keskmine zanri tase. Seda juhul kui hit% modi kasutada. Taktikaline pausi mod on ka soovitatav aga selle puudumine mind eriti ei häirinud.
Stealth oli rohkem scoutimiseks ja sniperitele vaatevälja andmiseks. Võitulse alguses sai paar meest vaikselt maha võtta, aga niikaua kui vaenlased laipade peale kaarti teisest servast agrovad, on tõeline stealth mäng suht võimatu.Machineguni ma ei kasutanudki, nerfigu palju tahavad.
Näiteks võitluse raskuse poolest oli Miasma Chronicles tunduvalt raskem.
Samas ma saan aru, et kui ma olen aastaid selliseid mänge mänginud, siis on mõned asjad täiesti loomulikud. Vähemate kogemustega inimesele on ilmselt raskem.
JA3-e puhul tuleks omale veel üks oluline asi selgeks teha. Kui mode kasutada ei taha, siis on see mäng suht jama. Ilmselt jääbki jamaks, sest tegijate seas on keegi ,kellel on võimu, kellel on mõnest asjast väga vale arusaam ja keda mängijate enamuse arvamus ei huvita.
Asjad nagu hit% , taktikaline paus, tühjenevad kaevandused jne on modijate poolt ammu ära "parandatud".
JAIBA-st ma ausalt öeldes isegi ei räägiks. Nad võivad küll sama nime kanda ja sarnase välimusega olla, aga nad on piisavalt erinevad. Ma pole küll JA kommuuni arvamusega kursis, aga minu jaoks oli tegu õnnetusega mis oleks võinud olemata olla.
|
|
tagasi üles |
|
|
SilQ
HV Guru
liitunud: 19.10.2006
|
03.08.2023 08:26:02
|
|
|
SirAskAlot, Mis aja hetkel sul see locpick otsa sai? Mul neid kotis 5tk, mõtlen, kas neid läheb nii palju vaja.
JABIA ja JA1-2-3 on täiesti erinevad mängud. Steami % vaadates on mõlemad täitsa viisakad 71% Jabia ja JA3 87%. Aga kindlasti on inimesi kellele meeldis JABIA stiil. Mulle mitte. Mulle JA3 väga meeldib, nii story, teksti kui kõige muu poolest.
Mis sellel hit% viga on? Liiga suur? Taktikalist pausi küll ei soovi AP'dega on niigi mäng pausil koguaeg ja kui pole AP kasutamise aeg siis on piisavalt aega meestega luurata, kuna vastased võivad päris kaua sulle otsa vahtida kui nad relvaga õhku lasevad. Olles mänginud JA1'te ja väga palju JA2'te, erinevaid DLC'sid ja viimast Wildfire, on tegu täiesti arvestava ja sama väärse järjega. Lihtsalt väga palju asju on parem ja natuke ka kehvem.
_________________ If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
205 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
03.08.2023 17:44:15
|
|
|
SilQ kirjutas: |
SirAskAlot, Mis aja hetkel sul see locpick otsa sai? Mul neid kotis 5tk, mõtlen, kas neid läheb nii palju vaja.
JABIA ja JA1-2-3 on täiesti erinevad mängud. Steami % vaadates on mõlemad täitsa viisakad 71% Jabia ja JA3 87%. Aga kindlasti on inimesi kellele meeldis JABIA stiil. Mulle mitte. Mulle JA3 väga meeldib, nii story, teksti kui kõige muu poolest.
Mis sellel hit% viga on? Liiga suur? Taktikalist pausi küll ei soovi AP'dega on niigi mäng pausil koguaeg ja kui pole AP kasutamise aeg siis on piisavalt aega meestega luurata, kuna vastased võivad päris kaua sulle otsa vahtida kui nad relvaga õhku lasevad. Olles mänginud JA1'te ja väga palju JA2'te, erinevaid DLC'sid ja viimast Wildfire, on tegu täiesti arvestava ja sama väärse järjega. Lihtsalt väga palju asju on parem ja natuke ka kehvem. |
Alguses , esimesel saarel on 1 lockpick vist garanteeritud. See 1 sai otsa juba enne seda linna kus turg on. Võimalik , et kuskil on kastid kus ka locpicke sees on. Vaenlastelt ei kukkunud mulle ühtegi. See pole tegelikult suur probleem, praeguseks saab lockpickide vallmistamise mängu panna kui tahtmist on.
Tegin huvi pärast sinna turuni ära, et äkki saab sealt .... Selle bazaari nägemine võttis kukalt kratsima. Selle asemel, et normaalsed npc-d teha kellega saaks kaubelda, pannakse midagi nii ajuvaba mängu. Mulle tundus mõistlikum JA3-ga aasta, kaks oodata , enne kui tõsiselt mängima hakkan.
Hit%-l pole midagi viga. Originaalis seda lihtsalt ei näidata. Hit% näitamise modi tegemiseks läksi vist 1 päev. Ma võin eksida, aga see oli vist isegi keegi nende enda töötajatest, kes selle valmis tegi. Hea näide mis juhtub kui valed inimesed istuvad kõrgel kohal.
Taktikaline paus on pigem vajalik enne võitlust. Ma koristasin stealthis tavaliselt enne võitlust mõned vaenlased ära. AI jooksis alati põhigrupi peale. Põhigrupp istus korralikul positsioonil ja ootas pahalasi. Pausiga oleks ilmselt rohkem maha võtnud.
Sinu arvamusega mängust olen ka täiesti nõus. Antud hetkel "Harju keskmine" mäng millel on väga tugeva potentsiaal. Potentsiaal on modijate käes ja selle esimesteks viljadeks läheb minimaalselt 1-2 aastat.
|
|
tagasi üles |
|
|
SilQ
HV Guru
liitunud: 19.10.2006
|
03.08.2023 20:04:38
|
|
|
Uuendus tuli ära
_________________ If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
205 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
07.08.2023 09:33:05
|
|
|
Lockpicke saab ka parandada ju?
Vickil on enda oma vähemalt, mida saab parandada ka.
Avastasin et stealthiga pole mängus midagi pistmist stealthiga.
See golden sniper ka3vandus3st- Raveni käes, hea sihtimis3ga ehk iga HS tabab. Ja kui juba kutu on siis vahet pole kas Very High Noice relvaga, või summutiga - keegi ei pane tähelegi. Samas kaardi teisest otsast puude ja majade taha " näevad" et keegi kukkus pikali, vahet pole kas silenceriga või mitte.
Stealthi tasub siin jah positsioonidele liikumiseks kasutada, vb saab ka 1-2 vastast maha nopitud, aga kuna AP punnid lähevad ikkagi 0 siis vahet pole...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
jtz
HV kasutaja
liitunud: 22.09.2009
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
SilQ
HV Guru
liitunud: 19.10.2006
|
07.08.2023 16:43:41
|
|
|
Lockpicke tasub hoida küll, mul vahepeal oli neid 7-8tk, lasin mõned peeneks. Mängu keskosas väga ei tulegi neid, viimane läheb varsti käiku.
Samamoodi olen ma avastanud, et neid raamatuid, mis mingit X skilli juurde annab, tasub lõpu poole kasutada just nende free mercide peal. Palgasõdurid tahavad koguaeg palka juurde ja just oskuste arenedes, laod raamatud selga kohe järgmine kord palganumber suurem. Varsti ei jaksa neile maksta.
Lisaks perkide ladumisega olen tagasi tõmmanud. 70'nesed suht kõik mõttetud, aga 80'neste või 90'neste peale ei saa ennem minna kui mees on sinna arenenud.
Proovisin selle hit% mod'i ära. Teeb mängu lihtsamaks. Varem lasin selle ringi täiesti kokku ja siis tulistasin, aga mul mõni tegelane teeb 100% juba kõige suurema rõnga peal. Muidugi on juhtunud, et siis laseb ka mööda kuigi näitab 100%. Aga hit% mod näitab lisaks kas ma lasen ühe lasuga vastase maha või ei, jälle teeb meeste laskude planeerimise lihtsamaks, kui keegi näeb 4 vastast siis on hea kõik läbi vaadata. Ei teagi kas see mod on hea või ei. Hetkel olen kasutama jäänud.
Stealhtist - Vael, jah umbes nii on. Kuigi mul oli ükspäev esimene ruuduke kus tegin kõik 8 vastast stealthis nii ära, et keegi õhku ei paugutanud. Alguses on see suht võimatu, kuna relvad ei tee oneshot-onekill.
_________________ If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
205 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
08.08.2023 15:56:27
|
|
|
SilQ, just alguses kui vastaste HP väike ja peas pole kõige raskemat kiivrit siis saabki HS Gewehriga millele summuti otsa kruvitud;)
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
SilQ
HV Guru
liitunud: 19.10.2006
|
12.08.2023 19:26:49
|
|
|
4x Free merci käes, lähen varsti Majorile peale.
Spoiler
Pierre tuli F19 väga lihtsalt, tahtis kohe ise joinida, oli väga tänulik ka veel.
Coloneliga olen ka kokku sattunud 2x, aga olen jooksu pannud. Pole veel tahtnud temaga sõdida, tundub päris karm armee tal.
Colonel:
Spoiler
H16'nes on koobas kust kaudu saab coloneli tagatubadesse, sealt kaudu tundub lihtsam teda maha võtta kui K16 lithsalt peale jalutada. Muidugi mingi hetk ta tuleb ise E9'sse, aga jälle tundub päris korralik armee.
Kurb on natuke see, et mäng läheb liiga lihtsaks. Kõikidel 12'nel mehel full upgraded relvad siis mingi 15 meheline vastaste tiim saab ühe käiguga otsa (isegi vs 6 merci). Ma kardan, et ma olen liiga palju raha kulutanud, et see maksab kätte mulle varsti, sest mul väga peale ei tiksu kõik läheb meestele maksmiseks.
Ja PSG1 on väga äge relv, tasub otsida, 2'st kohast olen leidnud ja kahel mehel peal. Haigla taga kuskil tulid mõlemad välja lühikese vahega.
_________________ If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
205 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
13.08.2023 14:39:18
|
|
|
Ma leidsin PSGd 1st kohast, mingi suvaline soo sees lagunend ladu.
Relvad suht igavad. Paar punni kaugusel ja dämmil juures. (N. Kui JABIAs G82 Fox kätte andsid(MRK<60), siis sai tibist- kes maja seinale nina eest pumpaga pihta ei saanud- kõige verejanulisem täpsuskütt. 50dmg+ virutas iga maa tagant kõik vastased pikali. Tüütust pininast ala "Fox is sosexy" sai lemmik hüüd kui pool vastastest ise üksi magama pani)
Ja selles kogu jama selle mänguga ongi, vahet pole mitu missiooni ära teed, midagi huvitavat relvadest juurde ei pudene. Ja need mis tulevad ei muuda mängu käiku üldse. 2xHS Seerudele kulub ikka, olgu siis Ivan AK74ga või Raven Golden Sniper_ga. Kõik tundub ühetaoline pew pew rifle. Siiamaani kõik peale Larry end AI lõhkeainete otsa surnuks jooksnud ka, seega need tasuta merc ka eriti ei kõiguta.
Kolonem Faucseuaxczs oli üldse väga igav, 29 matsi võitlustandril. Ma sättisin MG pudelikaelad2sse, kogu meeskond Stealth seisus. AI "haistis" mind kaugelt ära ja jooksis küngastele RPGdega snaipima. Lõpuks oli ikka üks snaiper (Vicki vana hea Gewehriga), kes need tuule käes lopendavad märklauad maha noppis. Kolonem ise oli üldse suur bug(jooksis, suri ja põgenes ja suri jne).
Hetkel mängin ainult selleks, et läbi saaks ja JABIA tõelist taktinat saaks minna tegema. (Seal saab vähemalt Shadow võtta alguses ja üksinda kaarti vaikselt puhastada).
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
SilQ
HV Guru
liitunud: 19.10.2006
|
16.08.2023 19:58:25
|
|
|
Sain Spike ka endale:
Spoiler
Aga ma proovisin, ma ei teagi, oma 20x, et president ei sureks, ikka suri. Nüüd on terve kaart jälle lappes, ei teagi mis edasi saama hakkab.
_________________ If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
205 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
17.08.2023 16:00:48
|
|
|
Ma üritasin Beast endale saad. 5x jooksis keset platsi oma kamoflaažiga ja sai RPG snaiprilt sisse. Lõpuks joonsin ise suure hurraaga va3nlastele peale ja sain päästetud.
Paar kaarti edasi hüppas jälle põõsast välja teises kaardi otsas ja sai surma
- elud ei resettinud mitu kaarti ja päeva tagasi saadud haavadest.
- jookseb kaardi teises otsas keset AId kogu aeg.
Nii lolli mängu annab ikka otsida- see oli ainuke missioon mis mulle veel mingit muljet avaldas ja sai tavalise lõpu.
Vähemalt Beast näitleja oli väga tasemel, dialoogid olid tõeliselt nauditavad vs normaliseeritud kõik teised dialoogid.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
jtz
HV kasutaja
liitunud: 22.09.2009
|
17.08.2023 18:34:20
|
|
|
SilQ kirjutas: |
Sain Spike ka endale:
Spoiler
Aga ma proovisin, ma ei teagi, oma 20x, et president ei sureks, ikka suri. Nüüd on terve kaart jälle lappes, ei teagi mis edasi saama hakkab. |
Ei tundunud eriti keeruline, kaks tegelast kellel 40mm grana launcherid, suts hiilimist ning eeltööd (selle tulemusena ka kirjad, et suur osa Legioni vägedest on deserteerunud ja põgenenud kui sektorile hiirega liikuda)
Spoiler
Enne presidenti tegin ümbritsevad tugipunkti toetavad asjad ära. Siis 6ne grupp kaheks kaks vasakule ja 4 otse sinna põlend auto suunal. Sneak/hide peal sai 4ne grupp suht mäejalami peale. Spike andis käsu president tappa kui ta kuuli sai, mitte ennem. Pm üks nelikust siis oli ees telgi pool-Spike lähedal. Kui Spike kuulid sisse sai ja andis käsu presidendile ots peale teha siis see üks kes oli eespool oli nähtavale toonud, et telgis on üks paha. Saatsin sinna 2tk 40mm grana. President timmis telgi ees ning ei olnud raadiuses. Vb oli telgi taga ka keegi sest tekkis kaks "hunnikut" plahvatuste tõttu. Seega jäi mäe jalamil oleva tee algusesse ainult Spike. Pm 4ne grupp siis 2tk omasid 40mm launchereid, et automaadi ja snaipri pesasid puhastada. 2tk kes kõrvalt liikusid keskendusid üksikute vasakult tulevate neutraliseerimisele/tähelepanu püüdmisele.
Tegin keskmise raskusastme valikuga ilma kergendavate asjaoludeta.
Spike oli viimane ja pm peale temaga vestlemist SAT view peale minnes oli lõpujutud-tiitrid...
_________________ Inflation Nation |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|