praegune kellaaeg 03.06.2024 15:40:01
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
26.05.2022 15:23:12
|
|
|
Condamed, No just! Need vanamutid on täiesti pooletoobised! Mitte keegi ei sõida neile otsa, juhul kui ise vasakule-paremale kargama ei hakka! Pimedad sõidavad ainult autoga. Pimedat tõuksijuhti ma ei tea. No mõni möödub jah napikalt, aga kõik on välja arvestatud! See vanamutt kõndigu kenasti ja sirgelt! Mingeid siksakke pole vaja teha!
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
perenoel
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.05.2004
|
26.05.2022 15:39:22
|
|
|
SSD kirjutas: |
Condamed, No just! Need vanamutid on täiesti pooletoobised! Mitte keegi ei sõida neile otsa, juhul kui ise vasakule-paremale kargama ei hakka! Pimedad sõidavad ainult autoga. Pimedat tõuksijuhti ma ei tea. No mõni möödub jah napikalt, aga kõik on välja arvestatud! See vanamutt kõndigu kenasti ja sirgelt! Mingeid siksakke pole vaja teha! |
Vaata, sellepärast ei tohigi kõnniteel lahingdrooni mängida, et jalakäja võib vabalt keerata igasse külge. Mitte ükski liiklusmäärus ei nõua tal tahavaatepeeglite omamist või suunamärguannete andmist, eks ole. Ja ta ei pea skuuteri tulemist ka kõrv kikkis kuulama - klapid võivad olla peas ning astub just nii nagu juhtub. Skuuter aga möödugu 4-5 km/h.
Et sellest aru ei taheta saada, peaks lahenduseks määrama siiski veel turvalise piirkiiruse, mmillega ÜLDSE TOHIB kõnniteel liikuda. No näiteks 7-8 km/h. Ja siis vastavad isikud möödavad põõsas ja kirjutavad trahve välja.
_________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
26.05.2022 15:59:42
|
|
|
perenoel, Jään eriarvamusele.
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
26.05.2022 16:01:08
|
|
|
Proovi kaine peaga sellele mõelda
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
beastbeats
HV Guru
liitunud: 26.12.2006
|
26.05.2022 16:04:31
|
|
|
perenoel, miks üldse peaks kõnniteele oma "särtsuga" ronima?
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
26.05.2022 16:05:57
|
|
|
Janis kirjutas: |
Proovi kaine peaga sellele mõelda |
Olgu, proovin, aga arvan et nägemus ei muutu. Aga ikka noh, proovin ära. See ei maksa ju midagi!
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
26.05.2022 16:10:22
|
|
|
beastbeats kirjutas: |
perenoel, miks üldse peaks kõnniteele oma "särtsuga" ronima? |
Sest enamasti seal ongi see kergliiklustee. Kus peaksid sõitma näiteks monoratturid? Üldiselt sõidavad nad kus tahavad. Ja seadus ei nõua ka seda et nad kained peaks olema.
viimati muutis SSD 26.05.2022 16:11:29, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
hans
Nii ränk on olla.
liitunud: 17.09.2004
|
26.05.2022 16:11:24
|
|
|
SSD kirjutas: |
Condamed, No just! Need vanamutid on täiesti pooletoobised! Mitte keegi ei sõida neile otsa, juhul kui ise vasakule-paremale kargama ei hakka! Pimedad sõidavad ainult autoga. Pimedat tõuksijuhti ma ei tea. No mõni möödub jah napikalt, aga kõik on välja arvestatud! |
Nagu möödasõidud autodel?
Kus vastutulev kraavi sunnitakse
_________________ ------ |
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
hobihall
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.10.2004
|
26.05.2022 22:03:21
|
|
|
perenoel kirjutas: |
Vaata, sellepärast ei tohigi kõnniteel lahingdrooni mängida, et jalakäja võib vabalt keerata igasse külge. Mitte ükski liiklusmäärus ei nõua tal tahavaatepeeglite omamist või suunamärguannete andmist, eks ole. Ja ta ei pea skuuteri tulemist ka kõrv kikkis kuulama - klapid võivad olla peas ning astub just nii nagu juhtub. Skuuter aga möödugu 4-5 km/h.
Et sellest aru ei taheta saada, peaks lahenduseks määrama siiski veel turvalise piirkiiruse, mmillega ÜLDSE TOHIB kõnniteel liikuda. No näiteks 7-8 km/h. Ja siis vastavad isikud möödavad põõsas ja kirjutavad trahve välja. |
Sellist juttu ootaks inimeselt kes ise ühegi liiklusvahendiga liigelnud ei ole ja ainult jala käib. Et jalakäija võib teha mis pähe tuleb ja kõik teised maksku trahvi. Mina liiklen igapäevaselt erinevate nii motoriseeritud kui kondiauruga liiklusvahenditega ja ka jalakäijana ja näen mis liikluses toimub. Reaalsus on see et avalikul teel (vahet pole on see sõidutee või kõnnitee) tuleb arvestada teiste liiklejatega.
Minu hinnangul piisab elektritõuksidele 25km/h piirangust, sest on elementaarne et jalakäijast tuleb mööduda ohutul kiirusel ja ohutul kaugusel. Samuti ei näe ühtki põhjust miks inimtühjal kõnni- või kergliiklusteel peaks liiklema aeglasemalt kui 25km/h kui teeolud sellist kiirust võimaldavad.
Sama elementaarne on see et jalakäija liikleb kõnniteel paremal pool kui ei ole reguleeritud teisiti ja vaatab enne manöövri sooritamist selja taha, sest tal võib küll õigus olla, aga suure tõenäosusega saab kokkupõrke puhul rohkem kannatada jalakäija ja sellega peaks iga liikleja arvestama. Tooks võrdluse sebra ületamisega. Jalakäijal on sebral eesõigus, aga ikkagi tuleks enne teele astumist veenduda (vähemalt neil kel pole suitsiidseid kalduvusi), et sõidukid seisma jäävad. Kokkupõrke puhul jääb süüdi küll sõiduki juht, aga haiget saab jalakäija.
Kui midagi muuta, siis mina paneks kõigile renditõuksidele liikluskindlustuse, mis võiks olla mõistlikus suurusjärgus, et rendifirmad selle klientidelt sisse kasseerida saaks.
Sest kõige probleemsemad on renditõuksid. Nendega sõidab teiste liiklusvahenditega võrreldes rohkem sellist kontingenti kes ei tunne ei liikluseeskirju, ei hooli teistest ega enda liiklusvahendist ja on suurema tõenäosusega ebakaines olekus. Õnnetuse puhul on sellistelt keeruline kulusid välja nõuda ja kindlustus oleks abiks.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
perenoel
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.05.2004
|
26.05.2022 22:23:29
|
|
|
hobihall kirjutas: |
perenoel kirjutas: |
Vaata, sellepärast ei tohigi kõnniteel lahingdrooni mängida, et jalakäja võib vabalt keerata igasse külge. Mitte ükski liiklusmäärus ei nõua tal tahavaatepeeglite omamist või suunamärguannete andmist, eks ole. Ja ta ei pea skuuteri tulemist ka kõrv kikkis kuulama - klapid võivad olla peas ning astub just nii nagu juhtub. Skuuter aga möödugu 4-5 km/h.
Et sellest aru ei taheta saada, peaks lahenduseks määrama siiski veel turvalise piirkiiruse, mmillega ÜLDSE TOHIB kõnniteel liikuda. No näiteks 7-8 km/h. Ja siis vastavad isikud möödavad põõsas ja kirjutavad trahve välja. |
Sellist juttu ootaks inimeselt kes ise ühegi liiklusvahendiga liigelnud ei ole ja ainult jala käib. Et jalakäija võib teha mis pähe tuleb ja kõik teised maksku trahvi. Mina liiklen igapäevaselt erinevate nii motoriseeritud kui kondiauruga liiklusvahenditega ja ka jalakäijana ja näen mis liikluses toimub. Reaalsus on see et avalikul teel (vahet pole on see sõidutee või kõnnitee) tuleb arvestada teiste liiklejatega.
Minu hinnangul piisab elektritõuksidele 25km/h piirangust, sest on elementaarne et jalakäijast tuleb mööduda ohutul kiirusel ja ohutul kaugusel. Samuti ei näe ühtki põhjust miks inimtühjal kõnni- või kergliiklusteel peaks liiklema aeglasemalt kui 25km/h kui teeolud sellist kiirust võimaldavad.
Sama elementaarne on see et jalakäija liikleb kõnniteel paremal pool kui ei ole reguleeritud teisiti ja vaatab enne manöövri sooritamist selja taha, sest tal võib küll õigus olla, aga suure tõenäosusega saab kokkupõrke puhul rohkem kannatada jalakäija ja sellega peaks iga liikleja arvestama. Tooks võrdluse sebra ületamisega. Jalakäijal on sebral eesõigus, aga ikkagi tuleks enne teele astumist veenduda (vähemalt neil kel pole suitsiidseid kalduvusi), et sõidukid seisma jäävad. Kokkupõrke puhul jääb süüdi küll sõiduki juht, aga haiget saab jalakäija.
Kui midagi muuta, siis mina paneks kõigile renditõuksidele liikluskindlustuse, mis võiks olla mõistlikus suurusjärgus, et rendifirmad selle klientidelt sisse kasseerida saaks.
Sest kõige probleemsemad on renditõuksid. Nendega sõidab teiste liiklusvahenditega võrreldes rohkem sellist kontingenti kes ei tunne ei liikluseeskirju, ei hooli teistest ega enda liiklusvahendist ja on suurema tõenäosusega ebakaines olekus. Õnnetuse puhul on sellistelt keeruline kulusid välja nõuda ja kindlustus oleks abiks. |
See on nüüd muidugi vaieldav, kuid ilmselt jääks/on jäänud (ei viitsi otsima hakata) kohus seisukohale, et Liiklusseadus ei pea manöövri all silmas jalakäija liikumistrajektoori muutumist, vaid selle all peetakse silmas ikkagi sõidukite tegevust. Põnev oleks muidugi sellist vaidlust mõne keissi puhul jälgida
Jalakäija ja kõnnitee osas on aga seadus üks-ühene: ta on seal Püha Lehma staatuses ja kõik teised võivad arglikult ja tema armust ning aupaklikku kaugusesse hoides vaid ülejäägi ressursist saada. Jalakäja võib muidugi ettevaatlik olla küll, kuid seadus ei nõua temalt kõnniteel olles mitte kellegagi arvestamist. See oleks ka nonsens. Ülekäigusrada pole kõnnitee.
Põhimõtteliselt ma olen nõus, kui jalakäijaid läheduses ei ole ning ei ole ka kohti, kust nad võiksid kõnniteele hoogsalt astuda (aga linnas pole sääraseid kohti tegelikult kuigi palju!), võiks põhimõtteliselt 25 km/h sõita. Probleem on selles, et väga paljud siis sõidavadki alati sellise kiirusega. Neil pole erilist ajumahtu (või viitsimist seda kasutada), et asja üle mõelda ja nad alluvad refleksidele. Seepärast onlekski tarvis tekitada refleks, et kõnniteel sõidetakse kuni 8 km/h. Reflekside kujundajatel on ka lihtne seda tööd teha, sest muidu peaks vaidlema: kas oli ikka jalakäjatele ohtu või hüppasid nad ainult suurest vaimustusest rentslisse. On kiiruse number kasvõi 12 - ole kena ja maksa 30 eurot piletiraha. Ja mis siis tegelikult katki oleks? Need otsad, mida skuuteritega võetakse, ei ole ju kümnetes kilomeetrites. Pole ju suurt vahet, kas kohalejõudmiseks kulub kolm või viis minutit.
_________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
26.05.2022 22:30:41
|
|
|
Bolt on ajapõhine. Seega tuleb tuleb täie pasaga sõita, sest sedasi tuleb odavam!
viimati muutis SSD 27.05.2022 07:58:47, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
26.05.2022 23:32:42
|
|
|
SSD kirjutas: |
Bolt on ajapõhine. Seega tuleb tuleb täie pasagaga sõita, sest sedasi tuleb odavam! |
Kui auto rendid(vahet pole kas polt drive või klassikalisel moel), siis on ka üks ja seejuures mitte väheoluline komponent hinna juures aeg. Seega ......
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
26.05.2022 23:38:58
|
|
|
perenoel, pole ju vahet kas kohale jõudmiseks kulub 3 või 5 minutit??? 25 asemel võiks sõita 8'ga (nagu sina arvad)?
esiteks - kui üks tõuksija sõidab 25kmh asemel 8kmh siis kas sa ikka mõistad kui palju kulub tal kohale jõudmiseks rohkem aega? 3 korda rohkem...see ei ole "ks kulub 3 või 5" - see tähendab, et kulub kas 3 või 9!
ei ole vahet? ei ole vahet kas kuskile kohale jõudmiseks kulub 3 korda rohkem aega? et kui iga päev sõidad seda otsa 2 korda siis pole kohe mitte mingit vahet? minumeelest on ikka päris suur ja oluline vahe...nimelt 12 minutit päevas. kuus aga tähendab see näiteks 6 TUNDI. kui teed päevas tõuksiga rohkem sõite või on su igapäevane standardots vähe pikem (näiteks 8km üks suund) siis on vahe muidugi ikka MÄRGATAVALT suurem. võibolla sinu jaoks ei ole 6 tundi kuus kaotada tõesti mingi oluline vahe. minumeelest on - ja ma arvan, et väga paljud teisedki arvavad nii. see on praktiliselt terve üks tööpäev kuu kohta. ainult et palka sulle selle eest keegi ei maksa, et 8kmh kodupoole venid oma tõuksiga.
sinu "huvitavast" loogikast lähtudes peaksid kõik inimesed tegema kõik oma käigud alati, igalepoole ainult jala. pole ju vahet kas läheb kauem aega. las siis läheb. selliseid tegelasi näeb jah kahjuks tihtipeale. sõidavad ka maanteel autoga kolonni ees 60ga. pole ju vahet, kas ma jõuan 10 minuti hiljem sinna oma sihtkohta...minul ei ole vahet, järelikult kellelgi teisel seal minu taga ei saa ka vahet olla. uskumatu kaader ja uskumatu mõtlemine - veel uskumatum ego
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
perenoel
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.05.2004
|
26.05.2022 23:59:49
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
perenoel, pole ju vahet kas kohale jõudmiseks kulub 3 või 5 minutit??? 25 asemel võiks sõita 8'ga (nagu sina arvad)?
esiteks - kui üks tõuksija sõidab 25kmh asemel 8kmh siis kas sa ikka mõistad kui palju kulub tal kohale jõudmiseks rohkem aega? 3 korda rohkem...see ei ole "ks kulub 3 või 5" - see tähendab, et kulub kas 3 või 9!
ei ole vahet? ei ole vahet kas kuskile kohale jõudmiseks kulub 3 korda rohkem aega? et kui iga päev sõidad seda otsa 2 korda siis pole kohe mitte mingit vahet? minumeelest on ikka päris suur ja oluline vahe...nimelt 12 minutit päevas. kuus aga tähendab see näiteks 6 TUNDI. kui teed päevas tõuksiga rohkem sõite või on su igapäevane standardots vähe pikem (näiteks 8km üks suund) siis on vahe muidugi ikka MÄRGATAVALT suurem. võibolla sinu jaoks ei ole 6 tundi kuus kaotada tõesti mingi oluline vahe. minumeelest on - ja ma arvan, et väga paljud teisedki arvavad nii. see on praktiliselt terve üks tööpäev kuu kohta. ainult et palka sulle selle eest keegi ei maksa, et 8kmh kodupoole venid oma tõuksiga.
sinu "huvitavast" loogikast lähtudes peaksid kõik inimesed tegema kõik oma käigud alati, igalepoole ainult jala. pole ju vahet kas läheb kauem aega. las siis läheb. selliseid tegelasi näeb jah kahjuks tihtipeale. sõidavad ka maanteel autoga kolonni ees 60ga. pole ju vahet, kas ma jõuan 10 minuti hiljem sinna oma sihtkohta...minul ei ole vahet, järelikult kellelgi teisel seal minu taga ei saa ka vahet olla. uskumatu kaader ja uskumatu mõtlemine - veel uskumatum ego |
Mitte mingisugust põhjust ei ole 6-8 km pikkuseid ruute teha AINULT kõnniteel. Sõidad ühest linnaküljest teise piki kõnniteid, et ikka rohkem jalakäijaid tülitada? Jeerum. Milleks siis jalgrattateed olemas on? Mis aega puutub, siis mõistlik inimene oskab transpordile kuluvat aega millekski kasutada. Hands-freega annab pidada kõnesid, võib kuulata audioraamatuid, õppida keeli jne. Ilmselt õnnestub see aeglasel sõidul isegi paremini, sest kuulina kihutades peab tähelepanu olema rohkem ümbrusel. Järelikult on võimalik aeglasel liikumisel saavutada hoopis aja kokkuhoid!
_________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
27.05.2022 00:05:24
|
|
|
Ma soovitaks tõuksiga ilma klappideta sõita, kui just mingit pikka ja tühja Tabasalu-Rannamõisa vms rattateed ei sõida. Nii parema kuulmise kui ka tähelepanu kontsentreerimise mõttes.
Veel enam soovitaks enne jutustamist ise ka sõita proovida.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
hobihall
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.10.2004
|
27.05.2022 08:55:42
|
|
|
perenoel kirjutas: |
See on nüüd muidugi vaieldav, kuid ilmselt jääks/on jäänud (ei viitsi otsima hakata) kohus seisukohale, et Liiklusseadus ei pea manöövri all silmas jalakäija liikumistrajektoori muutumist, vaid selle all peetakse silmas ikkagi sõidukite tegevust. Põnev oleks muidugi sellist vaidlust mõne keissi puhul jälgida
Jalakäija ja kõnnitee osas on aga seadus üks-ühene: ta on seal Püha Lehma staatuses ja kõik teised võivad arglikult ja tema armust ning aupaklikku kaugusesse hoides vaid ülejäägi ressursist saada. Jalakäja võib muidugi ettevaatlik olla küll, kuid seadus ei nõua temalt kõnniteel olles mitte kellegagi arvestamist. See oleks ka nonsens. Ülekäigusrada pole kõnnitee |
Ma ei rääkinud mingist seaduse nonsensist, ütlesin et iga liikleja enda huvides oleks teatud manöövrite ohutuses veenduda. Jalakäijal võivad olla kõik õigused, aga kokkupõrke korral saab ka tema haiget.
Ei öelnud ka seda et ülekäigurada on kõnnitee. Jalakäijal on mõlemas kohas eesõigus, aga tema enda huvides kehtivad samasugused ohutuse reeglid.
Igat liigutust ei ole vaja seadusega keelata ja käskida. On mõistlikke inimesi, kes käituvad mõistlikult ka siis kui seadus seda ei käsi ja teisalt on inimesi (loodetavasti vähemuses) kes käituvad ebamõistlikult hoolimata sellest mis seadus selle kohta ütleb ja neid ei kõiguta mitte miski. See on paratamatus ja selle tõttu ei pea kannatama mõistusega inimesed
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
28.05.2022 06:40:25
|
|
|
vägagi kahe käega nõus viimase arvamusega.
aga jah, paraku leidub alati mingi hulk neid kivipäid, kes ainult käivad ringi ja karjuvad oma "õigustest". lõpuks astuvad klapid peas, mingisugune nutitelefon kummipaelaga ümber pea tõmmatud ja kogu ümbritsevast maailmast ära lõigatuna koos kõigi oma "õigustega" kuskil ristmikul vähe kiiremini sõitva ette...või siis näiteks rongiteel rongi ette ning selle koha peal see õiguste jutt ka kindla ja kuulsusetu lõpu saab. ütlen ausalt, ei ole mul sellistest tegelastest isegi väga kahju...paraku rikuvad nad ära nii enda kui ilmselt veel kellegi teise elu.
mitte mingisugust põhjust ei ole ka kõnniteel kehtestada kiiruspiiranguid a'la 8kmh. johhaidii, ma suudan joosta ka 25kmh...kas mööda kõnniteed bussi peale jooksmine tuleks siis samuti äkki ära keelata ning seda trahvima hakata?
seal on oma põhjus miks igasugustele el.ratastele kunagi kehtestati see 25kmh piirang. järelikult siis erinevad targad onud leidsid, et see on selline paras veel turvaline kiirus jalakäijate vahel liikumiseks ja samas ei piira ega ahista liigselt palju neid, kas tahavad vähe kiiremini edasi saada.
perenoel, sulle ma soovitan soojalt jala käimist. paistab, et kuhugi kiiremini jõudmine ei ole ega võibolla siis hakka ka kunagi olema sinu elus mitte mingisugune prioriteet. veel rohkem aega säästad muide, kui sa tööl üldse ei käi. siis sa ei pea ka sinna sõitma, ega isegi mitte kõndima. saab kuulata hommikust õhtuni üliturvaliselt oma voodis kõiki neid audiobooke, õppida ära kõik maailma keeled ning pidada maha kõik need tähtsad kõned ja mõtle vaid kõige selle säästetud aja peale
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
28.05.2022 13:52:09
|
|
|
On tuntavalt mugavam ka ja palju kaalu lisandus?
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
28.05.2022 14:49:31
|
|
|
Pigem küsiks kuidas selle asja kvaliteet ka tundub? 25km/h pealt vastu äärekivi sõites pole nagu väga huvitav kui see hiina-ime hark pooleks läheks.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 162 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
28.05.2022 15:38:48
|
|
|
Katsed veel läbimata, aga ta nüüd nii nõrk ka ei paista et kohe pooleks võiks minna. Kaalu ka täpselt ei oska öelda, mingi 100-200g vast lisandus.
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
28.05.2022 16:01:04
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
vägagi kahe käega nõus viimase arvamusega.
aga jah, paraku leidub alati mingi hulk neid kivipäid, kes ainult käivad ringi ja karjuvad oma "õigustest". lõpuks astuvad klapid peas, mingisugune nutitelefon kummipaelaga ümber pea tõmmatud ja kogu ümbritsevast maailmast ära lõigatuna koos kõigi oma "õigustega" kuskil ristmikul vähe kiiremini sõitva ette...või siis näiteks rongiteel rongi ette ning selle koha peal see õiguste jutt ka kindla ja kuulsusetu lõpu saab. ütlen ausalt, ei ole mul sellistest tegelastest isegi väga kahju...paraku rikuvad nad ära nii enda kui ilmselt veel kellegi teise elu.
mitte mingisugust põhjust ei ole ka kõnniteel kehtestada kiiruspiiranguid a'la 8kmh. johhaidii, ma suudan joosta ka 25kmh...kas mööda kõnniteed bussi peale jooksmine tuleks siis samuti äkki ära keelata ning seda trahvima hakata?
seal on oma põhjus miks igasugustele el.ratastele kunagi kehtestati see 25kmh piirang. järelikult siis erinevad targad onud leidsid, et see on selline paras veel turvaline kiirus jalakäijate vahel liikumiseks ja samas ei piira ega ahista liigselt palju neid, kas tahavad vähe kiiremini edasi saada.
|
Iseenesest olen nõus, et mis iganes tegevusest jutt ka ei käiks, on mõistlik käituda nii, et oma nahk terveks jääb mitte iga hinna eest oma õigust taga ajada. See õigus on kehv lohutus kui invaliidiks jääd või üldse kasti lähed.
Aga jään selle koha pealt siiski eriarvamisele, et akurattur on kunn ja jalakäija vaadaku ise kuidas eest ära saab. Kõnniteel võib jalakäija oma trajektoori muuta ja selleks ei ole ka õige jalakäijate vahel 25km/h uhada. Oleks palju loota, et iga laps, vanainimene või kasvõi pisut napsutanud tegelane oskab kõnniteel oodata, et keegi tagantpoolt praktiliselt hääletult 5x suurema kiirusega läheneb. Ega see ilmaasjata nii pole, et kõnnitee puudumisel peab jalakäija liikuma vastu liiklust. Ja noh, akurattur peaks tegelikult selle peale ka mõtlema, et kui ta jalakäijale otsa peaks sõitma, siis ilmselt ta ise ka päris terve nahaga sellest ei pääse kuigi enamasti saab jalakäija rohkem viga.
Ma ei poolda mingit kivisse raiutud 8km/h piirangut vms., küll aga võiks neid korrale kutsuda kes ilmselgelt ohtlike manöövreid teevad.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
29.05.2022 05:56:55
|
|
|
Ma ei ütleks, et ka minu arvamus selline oleks. Akurattur ei ole kindlasti mingi kunn, aga ka jalakäija ei ole seda. Mingil põhjusel paljud kipuvad arvama, et on. Mõlemad peavad arvestama üksteisega. Minu silmis on nad suhtkoht võrdsed...vähemalt kuni senimaani kui akurattur kõnniteel ei sõida kiiremini kui ~25kmh.
Eest ära saamist (kui ma nüüd selle termini kasutamisest õigesti aru sain) ei saa ikka mitte kuidagi võrdsustada suvalisel hetkel täiesti suvalises suunas tehtavate arusaamatute liigutustega. Ja selles osas pole minumeelest mitte mingit tähtsust ega vahet, oled sa jalakäija, rattur või autojuht. Ükskõik kes või kus on, iga inimene peab võtma ikka mingisuguse isikliku vastutuse selle eest, mida ja kuidas ta teeb kui ta viibib avalikus ruumis ja eriti kui ta viibib paljude teiste liiklejate keskel. Siin kehtib ka täpselt seesama näide, et kui ma näiteks jookseb suure hooga bussi peale ning näen, et mu ees on tee selleks piisavalt vaba siis ma ei saa arvestada iga viimase kui mammi täiesti suvaliste/arusaamatute otsustega järsku sammu pealt keerata a'la 90 kraadi ja hakata täiesti konkreetselt teises suunas astuma. Või veel hullem, et keegi lihtsalt lambist teeb mingit sidesteppi. Tulemus on see, et siis ma jooksengi talle täie p*saga sisse ja thats that. Ei ütleks, et ma nüüd selle pärast mingi suur süüdlane olen - me kõik eeldame teineteiselt liikluses ja ka lihtsalt liikudes siiski mingil määral loogilisi ja etteaimatavaid otsuseid ning teatavat ettevaatlikust. Kui mõni aru ei saa, et see on oluline, või et miks seeon oluline siis on ta mulle lambist ette astumisega täpselt sama palju süüdlane kui mina talle sisse jooksmisega.
Iseenesest, ideaalses maailmas olekski ju muidugi kõik ideaalne omaette teed oleks kõigile natukenegi erineva kiirusega liikujatele. isegi lapsed ja täiskasvanud inimesed võiks panna käima mööda oma "designated" radasid, aga ka natuke vähem utoopilisel juhul oleks eraldi teed elektritõuksidele ning jalakäijatele. Kuid sellist ideaalset maailma ei ole ning ilmselt ei tule. Kui ka kõikjal oleksid ideaalsed (jalg)rattateed lisaks kõnni ning autoteedele siis mind omakorda näiteks jälle häiriks kui seal rattateedel venivad mingid pooltühja aku ja kahe sõitjaga tõuksitajad 12kmh karjakaupa. Ma tahan mööda oma rattateed sõita rahulikult 30-40ga, mitte tuiklevate tõukside vahel trallida või nende järel oodata. Jälle ohtlik olukord. Ideaalseid lahendusi ei ole olemas, kuid suuremalt jaolt igalpool on võimalik tõuksiga üsnagi mõistliku kiirusega sõita ka jalakäijate vahel. Ei pea see kiirus tingimata langema "jalakäija kiirusele", kuid võib hetkedel langeda näiteks 25 pealt 15'le ning ei pea ka jalakäijad olema mingid peata kanad, kes midagi enda ümber ei taju ning suvaliselt hüppavad suvalises suunas
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
perenoel
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.05.2004
|
29.05.2022 10:51:36
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
vägagi kahe käega nõus viimase arvamusega.
aga jah, paraku leidub alati mingi hulk neid kivipäid, kes ainult käivad ringi ja karjuvad oma "õigustest". lõpuks astuvad klapid peas, mingisugune nutitelefon kummipaelaga ümber pea tõmmatud ja kogu ümbritsevast maailmast ära lõigatuna koos kõigi oma "õigustega" kuskil ristmikul vähe kiiremini sõitva ette...või siis näiteks rongiteel rongi ette ning selle koha peal see õiguste jutt ka kindla ja kuulsusetu lõpu saab. ütlen ausalt, ei ole mul sellistest tegelastest isegi väga kahju...paraku rikuvad nad ära nii enda kui ilmselt veel kellegi teise elu.
mitte mingisugust põhjust ei ole ka kõnniteel kehtestada kiiruspiiranguid a'la 8kmh. johhaidii, ma suudan joosta ka 25kmh...kas mööda kõnniteed bussi peale jooksmine tuleks siis samuti äkki ära keelata ning seda trahvima hakata?
seal on oma põhjus miks igasugustele el.ratastele kunagi kehtestati see 25kmh piirang. järelikult siis erinevad targad onud leidsid, et see on selline paras veel turvaline kiirus jalakäijate vahel liikumiseks ja samas ei piira ega ahista liigselt palju neid, kas tahavad vähe kiiremini edasi saada.
perenoel, sulle ma soovitan soojalt jala käimist. paistab, et kuhugi kiiremini jõudmine ei ole ega võibolla siis hakka ka kunagi olema sinu elus mitte mingisugune prioriteet. veel rohkem aega säästad muide, kui sa tööl üldse ei käi. siis sa ei pea ka sinna sõitma, ega isegi mitte kõndima. saab kuulata hommikust õhtuni üliturvaliselt oma voodis kõiki neid audiobooke, õppida ära kõik maailma keeled ning pidada maha kõik need tähtsad kõned ja mõtle vaid kõige selle säästetud aja peale |
Kuigi jalakäijale ei ole määratud piirkiirust, nimetatakse nende ala kõnniteeks ja mitte jooksurajaks. Inglise keeles sama lugu. See ei ole sul mõni hipodroom, kus traavlit mängida. Kui sa peaksid pöörase jooksuga kellegi jalust niitma, asuks kindlasti kohus seisukohale, et sinu kiirus ei olnud vastav ja sul tuleb kahjutasu maksta.
Jah, kõnniteel võib käia mitte ainult klapid peas, vaid ka lisaks näiteks Apple prillidega, lugedes muusikakuulamisele lisaks päevauudiseid või kontrollides üle oma järjekordset blogipostitust enne selle ülespanekut, jättes ümbruse jälgimiseks 5% oma sensuaalsest ressursist. Vabalt. Kõnnitee on peale selle avatud kõigile puuetega isikutele ja ei ole nii, et kui mõni nendest ei suuda kõrv kikkis ja silm punnis skuuterit ära tabada, peaksid nad kodus istuma ja voodi alla pugema. Sina ise jäta kiirustades skuuter maha ja telli omale takso.
_________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
29.05.2022 14:53:04
|
|
|
Oh mis rõõm!
Ärapanemisrõõm on vist palsam katkisele hingele?
Igatahes jah, tüüpiline foorumis. Isegi täitsa mõistlikule jutule on vaja ärapanna.
Kas keegi siinsetest arvab, et ta ka maailma muudab? Liiklust-liiklemist tänavatel, igapäevaselt?
Te vist seda suurt saladust ei tea? Aga ma avaldan selle, ja siis teate teie ka.
See mölisemine foorumis, ei muuda päriselus sittagi!
Aga foorumis võib sitad suhted küll kaasa tuua.
Jällegi muidugi, ega see kellegi päriselu ei muuda, aga toredam ju oleks, kui ka siin toredam oleks.
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|