Ma vahepeal 80h kokku mänginud ja jõudnud lõpuks nii kaugele, et Altus Plateu 100% vist tehtud ja edasi mingi suur suur linn ees ootamas.. senimaani igavaks pole midagi muutunud kuigi paljud bossid korduvad, mis on suht nõme.
Senimaani kõige raskemad bossid olnud:
Spoiler
Caelidis seal Elden Ringi torni põhjas mingi valge kuubiga kukkel, johhaidii mingi 2h tegin venda.. kitsas ala ja hobust kasutada ei saa. Kohtasin teda veskite juures uuesti hobusel.. esimese korraga tegin ära.
Volcano Manoris oli tema paks vend ja kuigi esimese paari korraga sain mingi kahe kolme löögi ulatusse siis kulus mingi korralik 1h, et maha võtta lõpuks...
Ning kolmas raske oli Volcano Manori kõrval kuskil mäe tipus mingi idiootne biison elukas Futuramast.. ulmeee raske oli, 2h vist tegin kokku seda seal.. hiljem veel Altus Plateus oli ta nõrgem versioon.. seda ikka tegin mingi pool tundi.
Ahjaa.. Altus Plateu veskite all kuskil orus olevas lossis baseeruv kilbiga boss.. ULME raske, ka mingi paar tundi tegin nonstop..
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Ma ütleks, et vb jaota oma skill pointsid selliselt, et sind ei lööda 1 löögiga maha.
Hangi ka vastav varutus ja vastav level. Lvl 1 saad igal pool 1 löögiga.
Mina olen mänginud nii ,et kui on tüütu vastane, siis lähen mujale ja tulen hiljem tagasi.
Selle tulemusena olen hetkel jõudnud Mountaintops of the Giantsisse just ja minu level on 120.
Enamiku eelnevat kaarti va Altus Plateau olen käinud väga põhjalikult läbi ja enamiku asju üles leidnud ning enamike bosse tapnud, aga kõik alati siis kui seda on enam vähem ok teha.
Kui ei saa esimese 5-6 korraga tapetud, siis tulen hiljem tagasi. On piisavalt kohti kuhu minna, et leveleid saada.
Hetke mure on pigem selles, et damage ei kasva enam oluliselt. Teen ca 600 nii Moonveili kui Lightning uchikatana +22-ga, aga ei leia võimsamaid kivisid, et neid buffida.
Ilmselt on see nüüd see koht, kus peab hakkama spelle/buffe jne stackima, et damage kasvaks korralikult.
Nt Jellyfish shield annab + 20% damage-it, siis mingil odal oli active, mis suurendas ka attacki teist sama palju umbes, siis saab võtta mingi loitsu juurde, mis buffib veelgi.
Mäng läheb natuke ebamugavamaks, sest peab asjad peale laduma ja kesvus on vist ca 30 sec vms, aga samas huvitavamaks, sest pead olema agressiivsem, et seda aega ära kasutada.
Lisaks, hakkasin dual-wieldima katanasid, et damage oleks suurem. Ka see töötab hästi, kui vastase attackid on etteaimatavad, sest siis pole shieldist eriti tolku anyway.
Mis eludesse puutub, siis te vist ununstate ära teil on endil mingi 10+ flask charge-i.
Vastane tegelt ei 1shoti sind enamasti. Isegi kui sul jääb 10% elusid alles peale 1 lööki, saad enamasti flaskiga kohe HP tagasi.
Seega vastane enamasti pigem peab sind lööma ikka 8-10x enne kui sa surma saad, kui sa vahepeal healid ka ennast.
Jah, vastase enda peale, kui oled nappide levelitega seal läheb rohkem lööke, aga see suhe ei ole 1:50 vms.
Lisaks, paljudel vastastel aitab ka see, kui vahetad damage-i type-i - magic on mul default damage, aga mõnel puhul olen kasutanud tuld või jääd. Mõtlesin ,et teen omale poisin katana ka. Bleed on väga tugev, aga selle kahe teraga mõõga jaoks ei ole hetkel state.
Mulle on hakanud huvitav tunduma ka strike damage type, kuna see staggerib, vb proovin 2xmorningstari vms. Eks vaatab. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Aeron, ma ei ole selline pussy, et 5-6x alla annan, lasen ennast ikka mitu tundi jutti piinata nii, et halb hakkab aga näe olen alati lõpuks ära teinud Muidu see hea taktika aga nii teed mängu liiga lihtsaks, et igakord kui kohe ära ei tee siis lähed overgearid kuskil mujal ja tuled hiljem tagasi kui teed rämedalt rohkem dämmi.. see ei paranda su skille
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Nojah, vb on asi selles, et mul ei ole vajadust parandada oma skille
Mul on väga ok olla slow-skill-n00b, as long as I am having fun.
...aga noh, lõpuni aus olles, siis ma ikka ka vahest punnitan bossidega kauem ka, kui on näha, et damage tegelt on ok, lihtsalt vaja on elus püsida piisavalt kaua.
Muide, lisaks veel, et ma ei ole kuskil eriti grindinud. Mitte rohkem, kui et enne suurt fighti oma leveli ära farminud, et raisku ei läheks.
Alguse poole ka mingi 5-10 levelit Rhadagoni lossi silla juures,aga thats it.
Kõik exp mis on tulnud on tulnud selliselt, et lihtsalt käin mööda kaarti ringi kohtades, kus ma pole käinud ja võideldes kellega saan võidelda.
Elden Ring ei ole lineaarne mäng ja kuna suur osa kaarti on koguaeg lahti, siis ma ei ütleks, et ma teen midagi valesti kui võitlen bossidega, siis kui mulle õige aeg tundub.
Ma ei kasuta ühtegi modi või exploiti, ei skipi main story bosse etc. Seega ma lihtsalt kasutan võimalusi, mida mäng pakub. By design. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
ahvilõust'aga selles mõttes nõus, et see osati häirib ennastki, et kui näiteks DS1 said palju dämmi aga ka tegid palju dämmi ehk bossule lahmisid miski 10 hoopi sisse siis kutu siis nüüd tao sada aastat aga ise ikka sured käppe.
Samuti on jura see, et mitmed bossud teevad mingeid täiesti ulme mingeid kombosi ja asju ehk siis neil staminat pole ja lahmivad jutti. Ehk siis kuigi oma relvadel on ka nö. kombosi siis neid teha pmst ei saa kuna pead mängima 1 hit ja eemale, 1 hit ja eemale.
Ja vaenlased 10 korda kiiremad ja 1 hit kill muuvidega.
Üks asi, mis ma tähele panin(siis kui ma god mode ei viitsinud pääle panna) on, et see rullumis mehaanika on ikka vääga mööda. Tihti peale tuleb hoopis veanlase suunas otse tema ründe animatsiooni rulluda. Et mitte dämmi saada. Nagu jumalast hää depiilsus. Loogiline oleks eemale vaenlasest ja ta rünnakust. Aga siis pea alati vaenlane taba mind, kuigi visuaalselt midagi mind ei puutunud. Nagu wtf shit design is this??? Selle tule gigandiga võideldes rullusin kui ta oma panniga lõi. Visuaalselt oli täis tabamus aga dämägid ei saanud. Aga muud rünnakud, kus rullun eemale ja midagi ei taba aga ikka saan dämagid. Täielik shitshow see mäng. DS3 oli ka midagi taolist aga siin nagu veelgi hullem. Ja paljud bossud sellised, et õpi nende lollakad ebaloogilised kiiksud selgeks. _________________ Gdesainer
Ma lihtsalt jätan kommentaari siia, et jõudsin sinna hiiglaste mäetippu AGA ENNE võtsin ette ja tegin ära nendele kahele oinale kes on senimaani KÕIGE FAKING RASKEMAD BOSSID EVER selles mängus olnud.
280dämmi per hit tegin.. USKUMATU OLI.. mu PS4 pult omab nüüd hammaste jälgi ka. 3-4 TUNDI JUTTI tegin.
Keda huvitab siis "Auriza Side Tomb", map spoileris.
edit: Vaatasin Asmoni striimi.. vend jookseb kahe kirvega ringi, üks löök teeb mingi 1500-2000 dam samas kohas kus mina 250-400 dam teen ma ei mõista mis point on sedasi mängida kui iga boss mida teed vajab vaid kolme lööki.. ja siis sellised vennad tulevad ütlema, et öööö see boss mingi eriti lebo, kõik bossid ju mängus lebod, üks try per boss.. unustavad öelda, et nad peavad vaid kolm korda bossi lööma, et see sureks vs mina 1000x _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
mis kuradi buildiga sa 400 dammi teed peale 80h? võiks oma pointless buildi űle vaadata, esimene mob kes mängus vastu tuleb annab golden halberdi kasuta seda siis kui muud ei leia.
mis kuradi buildiga sa 400 dammi teed peale 80h? võiks oma pointless buildi űle vaadata, esimene mob kes mängus vastu tuleb annab golden halberdi kasuta seda siis kui muud ei leia.
Selleks on EETILINE esimene soulsi mängu läbimine kasutades vaid 2H random mõõka ilma eriliste poweriteta.
Ülikerge oleks googeldada parim relv elden ringis ja lihtsalt seda kasutada.. mis on mängu läbimis point? Elden Ring pole mingi suvaline 4-6h story mäng. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
mis kuradi buildiga sa 400 dammi teed peale 80h? võiks oma pointless buildi űle vaadata, esimene mob kes mängus vastu tuleb annab golden halberdi kasuta seda siis kui muud ei leia.
Selleks on EETILINE esimene soulsi mängu läbimine kasutades vaid 2H random mõõka ilma eriliste poweriteta.
Ülikerge oleks googeldada parim relv elden ringis ja lihtsalt seda kasutada.. mis on mängu läbimis point? Elden Ring pole mingi suvaline 4-6h story mäng.
krt küll tanal mida sa seletad. sul pole isegi mingit fromsofti põhja ja siis sätid endale reegleid, mis keelavad sul mängu avastada ning omakorda muudavad seda raskemaks. krt see kõlab veits nagu mingi vaimuhaigus, kui sa iseennast mingite olematute põhimõtetega santažeerid ja siis mossitad kui teised sama ei tee . Hetkel mulle tundub lihtsalt, et sa tood järjest suva vabandusi sellele, et sa oled 80h in aga endiselt mängus halb.
morsi, tavai võta mu 250dpsine 2h mõõk ja näita samu bosse anyway ma sain lõpuks natuke hiiglaste mägedes ka ringi kolatud ja see KAKSIK puuboss.. 2-3h pidin tegema.. vend lihtsalt iga löök, mis tegi oli oneshot, st ma pidin venna ära tapma nii, et ise ühtegi lööki sisse ei saanud. Never again, perse nende copy pasta dual bossidega _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Ülikerge oleks googeldada parim relv elden ringis ja lihtsalt seda kasutada..
Souls mängudes pole mingit "parimat" relva. Esmane eeldus relva puhul on, et moveset sobib. Aga isegi sobiv moveset ei päästa sesmõttes, et vastased väga erinevad ja erinevate nõrkustega. Muidugi alati saab lolli mängida stiilis, et ühtegi armorit ei kasuta, flaske ei kasuta, ühtegi levelit ei pane jne.
mis kuradi buildiga sa 400 dammi teed peale 80h? võiks oma pointless buildi űle vaadata, esimene mob kes mängus vastu tuleb annab golden halberdi kasuta seda siis kui muud ei leia.
Selleks on EETILINE esimene soulsi mängu läbimine kasutades vaid 2H random mõõka ilma eriliste poweriteta.
Ülikerge oleks googeldada parim relv elden ringis ja lihtsalt seda kasutada.. mis on mängu läbimis point? Elden Ring pole mingi suvaline 4-6h story mäng.
Eetiline mis? Mäng peaks olema fun, kus avastad kõike (erinevad relvad kaasa arvatud), mitte ei ürita endale pidevalt jalaga tagumikku lüüa. Sellised "naked" tüüpi läbimängimised on nendele, kes on mängu 3-4 korda juba läbi teinud.
sukelduja, ootad mängu aastaid, et siis rasked bossid kahe löögiga kohe esimesel korral maha võtta? Elden Ringis peaks see NewGame+ olema ka eks? Vot seal on mõistlik mille iganes asjaga for fun mängida _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
imo eetiline oleks ikkagi leida mingi broken straight sword tüüpi relv (2h colossalid pole eetilised sest neil on omadus stunnida vastaseid = pole aus ega eetiline) lisaks tasuks sellisel juhul kindlasti leveldada aint INT skilli sest see ilmselt ei scale relvaga (tähtis punkt on see, et sellise buildiga väga dami ei tee, aga see pole sinu süü, me räägime siinkohal universaalselt eetilisest mängustiilist). vigor tasuks ka jätta madalamaks, sest see teeb mängu raskemaks ning mina kui souls veteran (olen vaadanud youtubest videoid, et fromsoft pelade ainus worthy gameplay mechanic on halstamatus) ilma eelneva mängukogemuseta nendin fakti, et kui sa nende parameetrite järgi NG ei tee, siis mees sa PETAD. kas ma mainisin et see mu esimene fromsoft pela?
edit: vaatasin tanal et sa kasutad gargoyle bossfightis hobust? nii palju kui ma tean siis varasemates fromsoft pelades pole hobust olnud niiet ei näe kuidas see kuidagi eetiline strateegia oleks, nii sa võid ju lihtsalt hiti sisse lükata ja taganeda ja siis repeat? imo veits cheesy nagu ning kindlasti mitte eetiline.
Arusaamatu teemaarendus - nagu keegi üritaks märja sokiga tanki hävitada ja siis kurdab et raske
Aga kui mängida for fun siis kas on nagu klassikaline RPG, et üldjuhul on erineva piirkonna kollid sarnase raskusega?
Ehk siis avatud maailmas suunatakse sind kollide raskusastmetega, kuhu minna? Või siis ikkagi iga nurga taga võid koti pähe saada? _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Arusaamatu teemaarendus - nagu keegi üritaks märja sokiga tanki hävitada ja siis kurdab et raske
Aga kui mängida for fun siis kas on nagu klassikaline RPG, et üldjuhul on erineva piirkonna kollid sarnase raskusega?
Ehk siis avatud maailmas suunatakse sind kollide raskusastmetega, kuhu minna? Või siis ikkagi iga nurga taga võid koti pähe saada?
Erinevas kohas on erineva raskusega kollid - kui ronid kohta kuhu pole stoori mõttes ülearu vara mõeldud, et ronid siis on raske kui just niiosav pole, et vahet pole. Selles mõttes on klassikaline souls, et vale mindsetiga mängides saad igapool ja pea iga vastase käest peksa.
imo eetiline oleks ikkagi leida mingi broken straight sword tüüpi relv (2h colossalid pole eetilised sest neil on omadus stunnida vastaseid = pole aus ega eetiline) lisaks tasuks sellisel juhul kindlasti leveldada aint INT skilli sest see ilmselt ei scale relvaga (tähtis punkt on see, et sellise buildiga väga dami ei tee, aga see pole sinu süü, me räägime siinkohal universaalselt eetilisest mängustiilist). vigor tasuks ka jätta madalamaks, sest see teeb mängu raskemaks ning mina kui souls veteran (olen vaadanud youtubest videoid, et fromsoft pelade ainus worthy gameplay mechanic on halstamatus) ilma eelneva mängukogemuseta nendin fakti, et kui sa nende parameetrite järgi NG ei tee, siis mees sa PETAD. kas ma mainisin et see mu esimene fromsoft pela?
edit: vaatasin tanal et sa kasutad gargoyle bossfightis hobust? nii palju kui ma tean siis varasemates fromsoft pelades pole hobust olnud niiet ei näe kuidas see kuidagi eetiline strateegia oleks, nii sa võid ju lihtsalt hiti sisse lükata ja taganeda ja siis repeat? imo veits cheesy nagu ning kindlasti mitte eetiline.
fantastiline mäng. Sain läbi. Vaatasin ära kõik 6 lõppu. Level 180, kõik achievemendid, 110 tundi kokku.
Kasutasin lõpuks main hand moonveil, offhand magic freeze uchigatana, armoriks Ronin set
Vigor - 60, mind 35, endu 34, dex 50, int 50. Raskematest Malenia kukkus teisel katsel.
Kasutasin ka Mimic Teari - kuna ei ajanud taga "eetilist" mängimist, vaid pigem fun _________________ GT: janrist
PSN: janrist
Just for fun: Mängupunker
110h ja lvl 180, hea tempo.
Mul on 150h ja lvl 120 umbes.
Olen Mountaintoppides. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
110h ja lvl 180, hea tempo.
Mul on 150h ja lvl 120 umbes.
Olen Mountaintoppides.
Ma levelit farmimas eraldi ei käinud kordagi, kogunes rune lihtsalt piisavalt. Õnneks polnud see ka minu esimene solusborne - enne seda ikkagi Demon Souls (PS3 + PS5), Bloodborne, sekiro + hunnik non from software mänge.
Elden on lihtsam, avatud maailm annab hea võimaluse ringi tuuseldada enne kui suurt bossi nokkima lähed. Questi süsteem võiks olla journali vormis küll - lihtsam oleks trackida, mis on olemas jne.
Sai ära tehtud kõik koopad, kõik bossid, nii palju jubinaid kui leidsin sai ka alles jäetud - kott oli relvadest pungil ja muust kraamist. _________________ GT: janrist
PSN: janrist
Just for fun: Mängupunker
Ja fantastiliselt piix mäng. Liiga pikk. Suht l6pus juba ei viitsi ega pole tahtmist edasi teha. Vastikus isegi seda mängu käima lükata. Terve selle pikka junni käigus polnud ühtegi meeldivad momenti. Ja kui tuled tagasi vanadesse kohtadesse pärast 40+ levelit ja kõike ownid ei ole ka fun. Sest vaenlased bossud liiga härplevad ja kiired. Palju stun aoesid. Mis kõrge lv-ig enam ei 1 hitti mind aga ikkagi kukub pikali või muu jama. Ses mõttes, et mu char ei saa kunagi kiiremaks ega tugevamaks nagu vehiks natukegi paremini ja kiiremini oma pulgaga. Kõrge lv spellid kõik nii sittad. Pea igalühel neist mingi slowass chargin mehaanika, et natukegi dämi teha. Mis ikkagi liiga vähe. Enamus bossud vaid tehtavad tänu mimikule. Kuid mõned on sellistes väikestes ruumides kus sa ei jõua seda piix summonida enne kui mingi uss peletis su killib. Ja siis jookse ja proovi kuni õnnestub. Ja jookse käbe nurka ja tulista oma kamehamehad. 99% Bossude design on OKSE! Mingi perv proliig gaming kusikutele mõeldud.
Selles hui mängus ei saagi end tugevaks teha. Mul väga kõrge lv ja parim varustus. Ja ikkagi saab ~50% hp hitte. Ja sellel hunnikul on vist NG+ ka veel. Hahah ma isegi 1 ringi ei taha teha. Ehk kunagi teeb selle viimase bussu ka ära. Vist kõik alad nähtud ka niii et revelation siin küll enam ei tule. On ja jääb pikaks SITTAJUNNIKS see mäng. JA fännboyd kiidavad sellist käkerdist, et ka järgmine ja üle järgmine selline pask tuleks. _________________ Gdesainer
aga tuleb välja, et tegelt ikka nagu meeldib, et vaja ikka uuesti proovida ja siin vahutada mängu üle? Mul pole tükk aega huvi olnud miskit nii pikalt mängida kui seda, lõpp oli vist 133 ja 80h umbes.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.