Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Elektrilised tõukerattad märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 66, 67, 68 ... 98, 99, 100  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
piraat262
HV veteran
piraat262

liitunud: 11.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.03.2022 12:47:46 vasta tsitaadiga

Mis telefonihoidjaid lenksul pruugite? Võiks midagi koha pealt ostetavatest külge kruvida g30'le.
_________________
Kui inimesel on lamba-ajud, on ka kaasaegne meditsiin võimetu!
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mega
HV Guru
mega

liitunud: 12.02.2004




sõnum 22.03.2022 20:48:19 vasta tsitaadiga

piraat262 kirjutas:
Mis telefonihoidjaid lenksul pruugite? Võiks midagi koha pealt ostetavatest külge kruvida g30'le.


Kui kasutad natukenegi tänapäevast telefoni ja kaamerast ei hooli siis anna minna icon_smile.gif. Kaamera võib väga lihtsalt seal lenksu küljes vigastatud saada. Lihtsalt sõbralik soovitus.

_________________
- censored -
Kommentaarid: 267 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 234
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.03.2022 00:37:17 vasta tsitaadiga

Nii paraku on. Isegi amortidega tsikli lenksule ei soovitata väga oma kallist tipptelefoni sättida. Tõuks raputab tunduvalt teravamalt ja OIS võib viga saada.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sigakoer
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2004




sõnum 23.03.2022 01:18:18 vasta tsitaadiga

piraat262 kirjutas:
Mis telefonihoidjaid lenksul pruugite? Võiks midagi koha pealt ostetavatest külge kruvida g30'le.

Mul on mingi plastmassist tükk, mis hoiab hästi, aga ilma telefonita pläriseb sõidu ajal. Kummiga on võib-olla parem.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zpider
HV vaatleja
Zpider

liitunud: 17.03.2010




sõnum 24.03.2022 13:59:29 vasta tsitaadiga

SSD kirjutas:
Kui ma ta ostsin, siis ta oli parim küsitud raha eest (ma sain 600-ga). Aga nüüd pole uurinud. Kindlasti on vahepeal uusi mudeleid turule tulnud.


Kust selle 600-ga saaks? Või kust oleks mõistlik osta?
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.03.2022 14:12:44 vasta tsitaadiga

Tellisin alist ja Poola laost toodi .
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zpider
HV vaatleja
Zpider

liitunud: 17.03.2010




sõnum 28.03.2022 09:42:25 vasta tsitaadiga

Kas keegi oskab midagi rääkida tõukerattast Joyor X1 või peaks igal juhul Max G30 võtma?

Ise küsin - ise vastan:
Siin lehel https://andr83.io/2255/ on keegi kodanik suutunud Joyor X1 pooleks sõita (vt allpool pilt).
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
m365
HV vaatleja

liitunud: 15.07.2021




sõnum 28.03.2022 22:08:52 vasta tsitaadiga

Zpider kirjutas:
Kas keegi oskab midagi rääkida tõukerattast Joyor X1 või peaks igal juhul Max G30 võtma?


Sellel vedela raamiga tõuksil on lisaks tükk maad väiksem aku kui G30-l.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lancelot
HV vaatleja

liitunud: 13.01.2012




sõnum 03.04.2022 23:09:33 vasta tsitaadiga

Suvi ja puhkus on tulemas.

Sooviksin soojade ilmade tulekul elektritõuksiga pikemalt ringi sõita Tallinna ümbruses ja kaugemalgi.
Mul on hetkel elektritõuks Ninebot Max G30P mille läbisõit ühe akulaadimisega on 60km (ECO režiimis 15km/h-20km/h). Seda kilometraaži on minu jaoks nutuselt vähevõitu. Eelmisel ilusal suvel jäin mitmel korral elektritõuksiga hulkudes Tallinna lähiümbruses jalameheks sest kulgesin liiga kaugele, lastes märkamatult akunäidu nulli.

Tekkinud on mõtteliselt kaks varianti.

1. Upgrade'da Ninebot Max G30P originaalaku uuema võimsama 48V aku peale mis maksaks kusagil 400€. Upgrade võimaldaks ühe akulaadimisega läbi sõita ECO reziimis kusagil 80-100km. Upgrade laseksin teha kusagil Tallinna elektritõuksi hooldusfirmas. Samas ma ei tea kas elektritõuksi uus aku muudaks midagi akulaadimisel (kas saab laadida otse 220V), lenksul paikneval akunäidikul (akunäidiku õigsus?) ja nutitelefoni äpis mis mõõdab läbisõitu. Aku hinnale lisandub muidugi ka hooldustehniku töötasu.

või

2. Müüksin ära oma olemasoleva aasta vanuse Ninebot Max G30P. Paneksin raha juurde ja ostaksin täiesti uue elektritõuksi hinnaklassiga kuni 1400€.
Uuel elektritõuksil peaksid olema nii ütelda järgnevad riistvaralised näitajad: kaal kuni 25kg (vaja tassida korrusmajas), mootori võimsus alla 1000W (EV kergliikurite liiklusseadus), maksimaalne kiirus 25-30km/h (EV kergliikurite liiklusseadus - 25km/h), ühe akulaadimisega kilometraaž min. 80km ja et oleks vajadusel võimalik lisada istumiseks sadul.

Kas keegi oskaks soovitada ülalmainitud punkt 2. vastavat elektritõuksi?

Vaatasin näiteks elektritõuksi LAOTIE L6 Pro mis tundub kuidagi jõuliselt kandiline olema ja küljeski on igasugused plekist vidinad mis suure tõenäosusega hakkavad kilomeetrite lisandudes aina rohkem kriiksuma, kolksuma ja piiksuma. Esmapilgul on jäänud selline mulje. icon_smile.gif

_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sigakoer
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2004




sõnum 04.04.2022 16:47:37 vasta tsitaadiga

Selliste tõukside osas haigutab kahjuks turul täielik must auk. Ainuke ligilähedaselt taoline tõuks mida tean on Emove Cruiser, mida müüakse vist vaid USAs, mis on kvaliteedilt üpris hiinakas ning mille pakkuja selle veekindluse ja muude omaduste kohta täiega luiskab, ent mis siiski oma 80-90 kilti päriselt maha sõidab. Ühte sellist nägin kliendi poolt hooldusesse tooduna Tõuksimaailmas...

Kuid kaaluvad säärased akud juba iseenesest 15+ kilo, nii et 25 kg alla jääda ilmselt ei õnnestu. Tasub meeles pidada et uuel liiklusseadusel on olemas üleminekuparagrahv, mille järgi vanemad Dualtroni mudelid, Gpad F3-ed, Inokim OXO jne ikkagi liikluskõlblikud kergliikurid on, kui nende kiirus 25 kph peale on piiratud.


viimati muutis sigakoer 04.04.2022 16:57:24, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.04.2022 17:01:13 vasta tsitaadiga

Nii pikka maad ei viitsi keegi sellise püstijalariistaga liikuda (isegi kui talle selles sõidukikategoorias ebaseaduslik sadulanikats peale on aretatud). Selleks on rohelise numbrimärgiga elektriroller.

https://elektrilised.ee/pood/elektrimopeed-super-soco-cu-x-kuldne/

Või vähemalt selline:

https://www.volly.ee/elektrirollerid/citycoco-x7/

Tõsi, käe otsas tuppa ei tassi. Nagu ei tassi ka praktiliselt ühtki jalgrattast erinevat sõiduriista, millega sellest kiirem ja mugavam näiteks Tartust Tallinna sõita.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sigakoer
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2004




sõnum 04.04.2022 17:03:01 vasta tsitaadiga

Need on omamoodi head küll, aga tõuksi point on rohkem see et saad minna igale poole kuhu jalakäijagi ning päeva lõpuks võid ta tuppa ka tassida.

Püstijala seismine inimese naturaalsete amortide peal väsitab vähem kui keskmine rattasadul IMO.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.04.2022 17:13:16 vasta tsitaadiga

Monoratas ei ole variant? Ise pole proovinud, aga kuulnud, et kes kord proovinud, see sülitab tõuksi peale. Paar päeva tagasi jäi just kuskil poe kõrval silma, kuidas tuli mängleva kergusega üles kaldteest, kus keskmine tõuks suitsu välja laseks.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hobihall
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.10.2004




sõnum 05.04.2022 00:45:38 vasta tsitaadiga

Mul nii monoratas kui elektritõuks kasutuses lisaks jalgratastele. Eespool viidatud Laotie L6 Pro eelkäija ilma Pro-ta variant läheb kolmandale aastale vastu. Pm selle pärast võtsingi, et tundus selline vaese mehe Emove Cruiser icon_biggrin.gif Väga palju kasutust ei saa, kuna sõidan ainult ilusa ilmaga. Aga 1000 km on vast täis. Hiinaka kohta on üllatavalt vastupidav, kriuksumist minimaalselt, kord aastas vaja õlitada. Kõige rohkem seadistamist vajas lenks, kuna see lahti käiv. Transportimise suhtes hea, aga kippus lahti logisema. Tegin mingi juutuubi õpetuse järgi plastik seibid vahele, enam lahti ei kisu ja nüüd aasta jagu koos püsinud. Aeglasel kiirusel kiirendades on kuulda mootori häält, suuremal kiirusel ei kuule midagi. Kolm kiirust, täis akuga 25, 35 ja 45 km/h. Ise sõidan teisega ja pole üle 60 km korraga viitsinud sõita. Aeglasemalt liikudes jõuaks ilmselt veel kaugemale. Külma ilmaga kestab aku oluliselt vähem. L6 on 23kg raske ja tassin seda kolmandale korrusele laadima. Saab hakkama, aga raskemat ei viitsiks vinnata. Vaatan et Pro variandil teine mootor ja lisavidinaid juures, see annab paar kilo kindlasti juurde, mõnedel andmetel isegi 29 kg netokaal.
16kg monoratast on näiteks oluliselt mugavam üles tassida, nagu väike kohver icon_smile.gif Võtab autos vähe ruumi ja hea reisile kaasa võtta. Eelmisel suvel kärutasin monorattal Saksas Hitleri kotkapesani mäest üles ja pärast alla. Kes käinud, see teab kui järsk see on. Monorattaga liikumine on rohkem fun kui tõuksiga ja maastikul läbivus on oluliselt parem. Aga linnas liikumisel eelistan tõuksi, annab parema kontrolli keerulisemates liiklusoludes. Üksrattaga sõitma õppimine võtab omajagu aega, ei ole nagu tõuksiga et hüppad peale ja liiklusse.
Mingit akut ma küll vahetama ei hakkaks. Inmotion L9/S1 puhul osad väidavad et täis kiirusel ehk kuni 30 km/h liikudes võiks 50 km ära sõita, aeglasemalt siis rohkem aga 80 km vaevalt
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lancelot
HV vaatleja

liitunud: 13.01.2012




sõnum 07.04.2022 23:35:15 vasta tsitaadiga

Tänud vastajatele.

Kolasin pikalt nädal netis ja leidsin mõned huvitavamad elektritõuksi variandid.
Kui vaadata elektritõukse mis kaaluksid alla 25kg ja läbiksid maksimaalselt pika vahemaa üle 60km siis leiaks kokkuvõtlikult mõned isendid.

EMOVE Cruiser 1399€ - 23kg, 99km, 1000w, 45km/h, kandevõime 158kg, veekindlus IPX6
LAOTIE L6 Pro 875€ - 23kg, 100km icon_question.gif, 2x500w, 50km/h, kandevõime 150kg, veekindlus IPX4
Inmotion S1 (L9) 999€ - 23kg, 94km, 1000w, 30km/h, kandevõime 138kg, veekindlus IP55
Vsett 8+ 1457€ - 23kg, 90km, 600w, 45km/h, kandevõime 119kg, veekindlust pole
EMOVE RoadRunner 1499€ - 24kg, 80km, 850w, 56km/h, kandevõime 148kg, veekindlust pole
GOTRAX GMAX Ultra 899€ - 16kg, 72km, 350w, 32km/h, kandevõime 99kg, veekindlus IP54
Inokim Quick 4 Super 1499€ - 21kg, 70km, 600w, 40km/h, kandevõime 99kg, veekindlust pole

Reitingu järgi peaks parim nendest olema EMOVE Cruiser. Kahjuks osta saab sellist elektritõuksi kas GB või USA maalt. Lisandub juurde paarsada € tollimaksu.
Selle tõuksiga pidavat olema selline õnnistav lugu, et pidevalt tuleb hoolsalt kinni keerata tõuksi kruvikesi mida on kõikjal hulgi. Kruvikesed kipuvad tõuksi küljest ubinatena lahti pudenema ja kaduma. Valved kruvikeerajaga kindlustatud.

Inmotion S1 pidi olema sama jama mis vanema versiooni L9. Nimelt mäkke tõusul kipub mootor üle kuumenema ja elektritõuks seiskub lampi 5-10 minutiks. Vägagi kummaline featuur mida teistel tõuksidel pole. Suurima tõenäosusega jääks selline tõuks TTÜ poolt Nõmme mäkke vurades mootori ülekuumenedes seisma. Seejärel tipa-tapa variant! Ninebot Max G30P ületab sellised mäed tõrgeteta ja märkamatult.

Teiste elektritõukside hingeelu kohta pole suurt uurinud.

Minu valik langeb ikkagi EMOVE Cruiser kasuks. Nüüd tuleks mul hakata otsima kliendi näol oma aasta vanusele Ninebot Max G30P uut omanikku. icon_smile.gif

_________________


viimati muutis lancelot 09.04.2022 16:42:48, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.04.2022 01:05:51 vasta tsitaadiga

Keermeliim aitab lahti pudenevate kruvikeste vastu. Tehases ei panda üldse?
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sigakoer
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2004




sõnum 08.04.2022 15:20:10 vasta tsitaadiga

lancelot, vihjeks et Voromotors (kes Emove Cruiserit müüb) lihtsalt valetab selle tõuksi veekindluse kohta. Selle tegelik veekindlus on IP54 kanti, alla keskmise. Oma 90-100 kilti võib see see-eest tõesti maha sõita oma 1560 Wh akuga, teised selles listis on kolmandiku või poole väiksemate akudega.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hobihall
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.10.2004




sõnum 08.04.2022 16:54:53 vasta tsitaadiga

sigakoer kirjutas:
lancelot, vihjeks et Voromotors (kes Emove Cruiserit müüb) lihtsalt valetab selle tõuksi veekindluse kohta. Selle tegelik veekindlus on IP54 kanti, alla keskmise. Oma 90-100 kilti võib see see-eest tõesti maha sõita oma 1560 Wh akuga, teised selles listis on kolmandiku või poole väiksemate akudega.

Veekindluse reiting on ilmselgelt laest võetud, aga Cruiserit on aja jooksul pidevalt täiendatud ja 2021 versioon peaks väidetavalt olema parem kui varasemad kuigi reitingu andsid kehvema.
https://escooternerds.com/emove-cruiser-review/

Kaalusin ka ise omal ajal Cruiseri ostmist, aga see lisamaksu teema ei tundunud ahvatlev. Lisaks et garantiiga peaks vajadusel kaugelt jamama. 600€ hiinakast pole kahju ja sellele tegin ise veekindluse paranduse mis garantii niiehknaa katkestas.
Muidu kohapeal saab sellist pilli näha, mis pmst 1st Gen Cruiser veidi väiksema akuga: https://voltride.com/et/elektriline-toukeratas-speedway-4/

Lammutajate videodest on jäänud mulje, et Inokimid peaksid üldiselt hea veekindlusega olema, seepärast ka hind vastav
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lancelot
HV vaatleja

liitunud: 13.01.2012




sõnum 09.04.2022 16:52:59 vasta tsitaadiga

Tänud kaasa mõtlemast.

Üldpildis on ikkagi küllaltki raske leida endale valikuliselt elektritõuksi mis kaaluks kuni 25kg ja sõidaks kergliiklusteedel jutti maha rohkem kui 80km.
Uut kondijõul jalgratast ma ei sooviks endale soetada. Sõita kaherattalisega vändates pikki vahemaid pole teab mis emotsionaalne elamus. Vähemalt minu jaoks mitte.

EMOVE Cruiser on selline pilku püüdev alternatiiv sest huvitun pikast vahemaast mitte aga kiirusest. Kuid sellise disainiga elektritõuksidel on kahjuks veel üks kerge puudujääk. Nimelt pidavat sellistel tõuksidel fänsilt kokkupandavad lenksud hakkama mingil aja hetkel loksuma ehk lenksule tekib sisse lõtk. Ei ole mitte hea tulemus ja omadus turvaliseks sõiduks. Mis puutub Eestimaa suvistesse vihmasadudesse siis usun et enamus elektritõukse peab sajule vastu. Xiaomi ja Ninebot on pidanud.

Huvitav kas siinsetest tõuksijatest on kellelgi kogemusi Inmotion S1(L9)?
Kas tõesti see tõuks läbi oma kahe põlvkonna pole tehniliselt sugugi paremaks muutunud.

Või on keegi oma Nienbot Max G30 tõuksil edukalt ära vahetanud 36V (60km) aku 48V (100km) vastu?
Mis on peale seda saanud pardakompuutri mõõdikutest (õige näit akul ja km/h) ja 220V otse laadimisest (polevat enam võimalik). Ei pidanud peale seda töötama ka tõuksi originaal äpp vaid töötab ainult kolmandate osapoolte kräkk äpp (saab äpi sätetes valida 48v).

hobihall, ma täiesti ostaks selle Speedway 4 elektritõuksi kui selle aku 1x läbisõit ei oleks 60km näol nii ahtake. Kuid mudelit ennast võiks uurida küll kui see oleks Voltride firmas kohapeal olemas.

Pigem on Maarjamaa sõitjad EMOVE Cruiser ja Inmotion S1(L9) kogemusega kui upgradenud oma Ninebot Max G30. Viimane on selline suurem mehisem ettevõtmine. icon_smile.gif

_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hobihall
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.10.2004




sõnum 09.04.2022 17:50:47 vasta tsitaadiga

Emove Cruiseril on jah seda tüüpi lenks et jäiga lenksuga asendamiseks tuleb olemasolev maha saagida. Laotie L6-l on kruvidega lahti käiv stem nagu MTB ratastel ja vajadusel saab lenksu lihtsalt jäiga vastu vahetada.
Ma tegin selle õpetuse järgi tühjast shampooni pudelist seibid vahele: https://www.youtube.com/watch?v=ObhS1fe2e_U
ja nüüd on aasta jagu loksuvaba ja saab vajadusel ka lenksu kokku lappida

Voltride läbisõidu prognoosid on suhteliselt reaalsed ja mõnel juhul pigem tagasihoidlikud. Läbisõitu kärbivad lisaks muudele teguritele külm ja kiirus
Laotie L6-l on 1123Wh aku ja sõidab sooja ilmaga 60 kilti vabalt. Speedway 4-l on 1352Wh ja pakun et rahuliku sõiduga võiks 80 kilti ikka vastu pidada. Emove Cruiser võiks siis 1560Wh akuga 100 kilti välja vedada.
Võrdluseks G30-l on vaid 551Wh aku
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.04.2022 22:50:43 vasta tsitaadiga

lancelot kirjutas:
Või on keegi oma Nienbot Max G30 tõuksil edukalt ära vahetanud 36V (60km) aku 48V (100km) vastu?
Mis on peale seda saanud pardakompuutri mõõdikutest (õige näit akul ja km/h) ja 220V otse laadimisest (polevat enam võimalik). Ei pidanud peale seda töötama ka tõuksi originaal äpp vaid töötab ainult kolmandate osapoolte kräkk äpp (saab äpi sätetes valida 48v).

Kui sul kiirust (ehk võimsust, mis on pinge korda voolutugevus) otseselt juurde pole vaja, võiks akupakk ju loogiliselt võttes olla sama pingega, aga mahukam ehk mitte rohkem jadamisi vaid rööbiti ja/või suurema mahuga (eespool kirjutati akupaki koostamisest 21700 elementidest - kas mahub G30 akukasti?) elemente. Nii võiks laadimiskontroller ja muud pardainstrumendid ka samaks jääda.

Kust see 48V üldse tuleb? 36V on jadamisi 10x 3,6V nimipingega elementi, mis laetuna on tegelikult 10x 4,2V ehk kokku 42V.
48V puhul on elemendi pingeks loetud 4V ja 12 tk jadamisi? Analoogselt uuema aja trelliakudele kirjutatud 20V ja 40V-ga, kuigi elementide nimipinge on ikka seesama 3,6V.

Nii oleks hetkel kohane võrdlusse kirjutada numbrid 40V ja 48V.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sigakoer
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2004




sõnum 10.04.2022 01:11:04 vasta tsitaadiga

48V on 13S, 52V on 14S samadest 3.6V nimipingega elementidest.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
m365
HV vaatleja

liitunud: 15.07.2021




sõnum 10.04.2022 17:05:44 vasta tsitaadiga

lancelot kirjutas:
Üldpildis on ikkagi küllaltki raske leida endale valikuliselt elektritõuksi mis kaaluks kuni 25kg ja sõidaks kergliiklusteedel jutti maha rohkem kui 80km.


Läbisõitu tuleks mainida koos (keskmise) kiirusega, muidu võib öelda et stock ninebot max sõidab ka pea 80km ühe laadimisega. Tuuletakistus suureneb ruutvõrdeliselt.

lancelot kirjutas:
Või on keegi oma Ninebot Max G30 tõuksil edukalt ära vahetanud 36V (60km) aku 48V (100km) vastu?


Pinge ei ole läbisõiduga kuidagi seotud, peaks vaatama mahutavust (Wh).

Ninebot max-i mahub ilma põhja madalaks laskmata 2x suurema mahutavusega aku (18650 cellidest). Kontroller toimib edukalt 12S akuga, aga BMS tuleb uus panna ja laadijad ka modida. Originaal 10S konfi saab ka kasutada, siis on ainult aku vahetamise vaev, kõik muu jääb samaks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.04.2022 18:25:28 vasta tsitaadiga

iseenesest huvitav väide, et kaherattalise kondikaga pikalt vändada ei ole emotsionaalne kogemus...aga tõuksiga 80km jutti hambaid väristada on? icon_lol.gif nojah, kellele ema, kellele poeg

siin foorumis neid aku ehitajaid ju jätkub. võtad ükskõik millise suvalise tõuksi, lased ehitada omale vajaliku mahvusega akupaki kvaliteetsetest elementidest ja muudkui sõidad. ning nagu m365 ütles siis läbisõit ei ole mingi fix väärtus. 20kmh sõidad läbi vähemalt 2x pikema vahemaa kui 40kmh. kui rääkida, et kiirus pole oluline siis ma eeldan, et soovitaksegi sõita umbes nii 20'ga...mis tähendab, et ka mitte väga suure mahtuvusega akud vast suudavad juba läbida suuri vahemaid. 80km on muidugi suhteliselt ulmeline umber, mida loota sellisest ~20kg tõuksist. ja ega ei kujutaks endale ka hästi ette 4h järjest sellise aparaadi peal passimist, et see 80km läbida icon_biggrin.gif

mis neid logisevaid lenkse puudutab siis need asjad saab jäigaks muuta. huvi korral võib mulle kirjtada. miudugi sel juhul nad enam ka kokkupandavad ei ole!

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anduke88
Kreisi kasutaja
anduke88

liitunud: 03.07.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.04.2022 11:18:02 vasta tsitaadiga

Xiaomi Pro 2
Sai ka hooaeg avatud.
Kas selle omanikud siin sõidavad originaal softiga või muditud variandiga? No näites scootechacikng.org

Kui muditud, mis asja peale olete keeranud seal seadeid? Ala leida üles mõistlik kiirus-kiirendus-aku vastupidavus.

Proosivin seal mingeid standard seadeid seekord (ma ei mäleta, mis soft sai tehtud eelmine suve lõpp, mis masina lõpuks garantiisse viis),
kuid jalakäija režiimis on masin ikka aeglane, D peal venitas 25 km/h välja, S peal tuli ka 25 km/h, kuid mingi hetk viskas 28 peale ja paar koda tõmbas 36 kellale. Mudimisega ainus hea - saab maha võtta selle, et pead esialgse lükke tegema, kuid see jakakäija reziimis mul küll ei tööta.

Põhiasi on kiirusepiirang maha saada, ning mingi reziimiga võiks tulla ka normaalne võimsus, et näiteks mäest vms üles saada. Nõmme mäkke lõpus mingi 5 km/h üles veeredes on nutune. Muidugi jah, see tõuks peab 100t kilo vedama.

Ainus asi mis silma jäi - aku sai kuidagi väga kiirelt tühjaks. 95% pealt langes 35% peale ja ainult 6 km sõitu. Midagi on seadetes nihu vist. Sellel hooajal originaal softi ei ole proovinud.
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Elektrilised tõukerattad mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 66, 67, 68 ... 98, 99, 100  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.