Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Diablo 2 [Resurrected] märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 58, 59, 60  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 11.08.2021 13:02:02 vasta tsitaadiga

mul saab kõigi eelduste kohaselt olema jälle üks survivability lightsorc, mis ei ole light resist/immune tõttu eriti viable ei üksi mängu läbimängimiseks (travincal ja council) ega üksi baalrunnimiseks (samad councilmemberid eelnevates wavedes) icon_smile.gif
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killer85
HV veteran

liitunud: 13.06.2002




sõnum 11.08.2021 13:05:55 vasta tsitaadiga

Tegelt tahaks ise ka lightning teha, aga enne saab ilmselt beta läbi, kui mul infinity koos icon_lol.gif

Mis rahvas siin on, SC/HC?
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aix
HV Guru
Aix

liitunud: 02.06.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.08.2021 14:07:28 vasta tsitaadiga

Killer85 kirjutas:
Tea, kas vana hea Eesti kanal ka tagasi tuleb? icon_lol.gif

LuckyNet? icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 397 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 332
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killer85
HV veteran

liitunud: 13.06.2002




sõnum 11.08.2021 14:10:24 vasta tsitaadiga

Seda nime kuulen küll esimest korda icon_biggrin.gif
Pidasin silmas Europe-EST-1 või kuidas ta nüüd oligi.
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Metsjeesus
HV Guru
Metsjeesus

liitunud: 12.07.2004




sõnum 11.08.2021 16:05:38 vasta tsitaadiga

Killer85 kirjutas:
Seda nime kuulen küll esimest korda icon_biggrin.gif
Pidasin silmas Europe-EST-1 või kuidas ta nüüd oligi.


Midagi sellist ta oli jah. Sinna sai tuhandeid tunde maetud, peamiselt oli eesmärk olla Eesti kõvematest LVL 29 / 49 duelleritest (mu rabies druid pm 1shottis kõiki, kellele liti sisse sai icon_biggrin.gif)

Peamine, mis mind natuke remake puhul häirib on fakt, et see on ikka seesama mäng. Sisuliselt kõik vanad buildid on endiselt head ja muu on endisel määral jama. autentne, jah, aga natuke närib ka sees, kui tead, et build x oleks etem. icon_biggrin.gif

_________________
Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Killhoven
OC`er
Killhoven

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.08.2021 16:24:47 vasta tsitaadiga

Jah, mäng on ise seesama aga lihtsalt tänapäevase graafika võimalusega. Ootan huviga, sorc tuleb raudselt esimesena kuna see kiireim MF runner tänu telepordile. Peab mõtlema kas lightning v fire. HC raudselt nagu ikka.. eusa_think.gif
_________________
Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Kommentaarid: 393 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 340
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 11.08.2021 17:17:50 vasta tsitaadiga

muuseas, kes pani tähele, et blizzard kavatseb tcp/ip eemaldada nii beetas kui releases, mis ilmselt tähendab ei mingit kohtvõrgus multiplayerit... icon_evil.gif

https://news.blizzard.com/en-us/diablo2/23688836/play-diablo-ii-resurrected-during-the-early-access-and-open-beta kirjutas:
Q: Will TCP/IP support be available in the Early Access to Open Beta tests?
A: TCP/IP support will not be available in the upcoming Beta or the final game. After careful deliberation, we will no longer be supporting this option as we identified potential security risks and are committed to safeguarding the player experience.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
High-Q
HV Guru
High-Q

liitunud: 11.11.2001




sõnum 11.08.2021 17:59:45 vasta tsitaadiga

eks arusaadav. D2R alpha crackiti ära ja nii sai piramehed koos legitidega grupis tinistada. See ei sobi blizzi poliitikaga kohe mitte. tüüpiline tänapäeva online-only on selles suhtes safe. pira sa sellega ei pane.

Lisaks muidugi server-side kontroll, cheatenginete jms mälu injection softiga saaks igast värki teha. MP mäng, tahavad cheateritest lahti saada. Kui võrrelda online vs offline võimalust, siis on PC D3 üks väga üksikutest MP mängudest, mida pole häkkide poolt puudutud. Jah, on bottimist ja mõne bugi exploiti, aga mingit god modet või unlimited craftimist või itemite edimist pole kunagi võimalik olnud teha ja seda juba 9 a järjest. Kui palju viimase aja MP mänge saaks uhkustada sellega, et on hax free?
võrdluseks konsooli D3-ga, kus on säärane võimalus ja tulemus käes, häkivennad jookseva ringi 300K (mitte 3K) relvadega koos 3 socketi jms kraamiga.

kolmas asi on veidi teine. tüüpiline tänapäeva klient server on väga lolliökindel lahendus. matchmakinguga pole jamasid ja ühe mehe jamad on tema enda asi, teiste kogemust ei mõjuta. p2p mudel toob lauale igasugu NAT-i jamasid (üks sõber saab, teine ei saa ja virisemist on kuhjaga) ja kindlasti kehvemat kogemust ning muidugi ka support keisse. satud kogemata mängima kellegagi, kes unustas oma torrentid pausile panemata ja nõka-nõka hakkab pihta. ma ei ütle, et d3-me klient-server on veatu, aga oma 9+ aastaga on tegelikult täitsa normaalselt toiminud. launchdayd on vahest problemaatilised (pakun puusalt, et d2r-ga tuleb sama), aga kord esmatuhin üle läheb, siis käib nagu kulda.
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 11.08.2021 22:19:25 vasta tsitaadiga

High-Q, d2 on ju algusest peale olnud singleplayer/open multiplayer ja bnet eraldi. nii et väga-väga õõnes argument.
tcp/ip ei ole mitte p2p vaid üsna konkreetselt kohtvõrgule suunatud lahendus.

cheatimine on bullshit argument. piramine on natukene päris kuigi bnet on see "päris" multiplayer niikuinii ja updated bnet experience peaks inimesi ostma küll meelitama.
isegi paari sõbraga niisama üksi või kohtvõrgus taguda ei ole enam vast kõige soovitum experience, mäng on ju sama vana d2, mille hing on bnet multiplayeris.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
High-Q
HV Guru
High-Q

liitunud: 11.11.2001




sõnum 12.08.2021 12:48:21 vasta tsitaadiga

londiste, arvestades LAN-i populaarsust, siis seda pushida pole küll mõtet. tänapäeval keegi enam LAN-i ei tee. Vanad toredad LAN-party ajad on möödas, need jäid selle sajandi esimesse aastakümnesse (kas keegi veel neid mäletab?). Ma olen üks neist, kes päriselt korraldas neid LAN partysid, olen olnud nii vanas EAK (eesti arvutiklubi), ETC (rapla poisid) kui TTÜ LAN-ide orgis. Ja sllest vähe, olen ka Viljandis ja Tartus abis käinud. icon_rolleyes.gif Aastaid, esimene oli 2001. Mitte keegi ei taha enam LAN-i teha. Kõik istuvad kodus oma mugavas toolis. suhtlemiseks on discord või teamspeak või misiganes; seda enam tänapäeva covid ajastul. igasugu hamachid olid workaroundid, et kaks kaugel olevat LAN-i kokku saada, sest tollal veel teisi tehnilisi lahendusi ei olnud. Tehniliselt on see siiski peer-to-peer lahendus. Paljud tänapäeva mängud kasutavad n.ö sidumistehnoloogiat juba sisemiselt, aga sellega on omad hädad näiteks strict NAT-iga või kui on kasutuses CGNAT. Aga olemus sellest ei muutu. Ikka sõltub mängukogemus hostijast ja lisaks on ka kadu latentsis: user-to-user latents on kindlasti kehvem (ja kõikuvam), kui user-to-server.

minu arust on ok, et jäägu ainult bnet/online. kui teevad mingi offline mode, tore, peamine, et see teistega kokku ei lähe.

aga kui sellevõrra saab pirameestest lahti, see on küll tore. online auth eelis on see, et pole vaja lolle DRM-e, mis taustal jooksevad.
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killhoven
OC`er
Killhoven

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.08.2021 13:02:52 vasta tsitaadiga

londiste, High-Q, teil mõlemal head pointid. Siiani meeles kuidas sai kohtvõrgus kogu suvi pelatud ja näiteks quest rewardina sõrmust sadakond korda uuesti võetud et tuleks sobivad näitajad save game üle kirjutades icon_lol.gif Juba siis ei saanud lokaalset karakteri viia internetti. Aasta on nüüd juba 2021 ja ega lokaalselt "habemesse" mängida enam pointi ilmselt ei ole. Kohtume bnetis EST kanalis, kiusame teisi jne icon_wink.gif
_________________
Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™


viimati muutis Killhoven 12.08.2021 13:04:13, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 393 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 340
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 12.08.2021 13:03:03 vasta tsitaadiga

Et kui punnis kotiga poodi lähen ja sellest poest ostmata välja tulen olen kohe pätt, röövel ja lapsetapja? Innocent till proven guilty?

Ja kõik need LAN-tajad kellel nostalgialaks peal ostavad selle mängu nüüd vähemalt.
Sama kehtib ka teiste uusväljalaske mängudega ka.
Hea näide on Avatar film, suurim piramiste arv. Samas ka suurim sissetulek.

DRM ja kõigi arvutikasutajate varasteks tembeldamine omab pigem vastupidist effekti.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
High-Q
HV Guru
High-Q

liitunud: 11.11.2001




sõnum 12.08.2021 13:51:53 vasta tsitaadiga

ei, ma mõtlen mängu tootja/levitaja seisukohast. rasked DRM-id (denovu ja kraam) rahvale ei meeldi, mõjutab töökindlust/jõudlust ja lisaks on kallis kah litsentseerimise suhtes. Online-only koos kasutaja authiga on väga solid lahendus, aastatega juba tõestanud lahendus. Saab ilusti pirast lahti. Lisa veel server-side only drop/validation, ja saad cheatimisvaba environmenti.

D3 on üks läbi aegade enim müünud PC mäng (väidetavalt 20mln koopiat ainult PC-l), saadi ikkagi online-only ilusti hakkama. alguses kägiseti, aga siis jäädi vait. Toimib. Polnud sel online-only häda midagi, mõned error 37-d olid ja suuremad launchid (RoS) või uhkemad seasonid on läinud veidi kangutades, aga see on pigem episoodiline värk. Kui värk toimib, siis miks hakata midagi leiutama?

tead, ma ei ole kindel, et d2r nii väga hardcore d2 fännidele suunatud on. activision/blizz on nii maintreamiks kätte läinud, et õngitsetakse kõik konksu otsa, nii vanad kui noored. Ma ei imestaks, et kokkuvõttes müüb D2R rohkem kui D2 originaal (5 ja 10 mil koopia vahele, teada olevad andmed on 5mln, aga teadaolev arv on vana seisuga), eriti konsoole arvestades.
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killer85
HV veteran

liitunud: 13.06.2002




sõnum 12.08.2021 13:56:44 vasta tsitaadiga

Mõne jaoks on tcp/ip kadu nii suureks shokiks, et räägitakse röövimistest ja lastetapust icon_eek.gif
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
High-Q
HV Guru
High-Q

liitunud: 11.11.2001




sõnum 12.08.2021 14:11:22 vasta tsitaadiga

eks vingumiseks tuleb ikka põhjus leida ja suurele kellale panna. kindlasti see hitib neid, kes mingeid mode kasutasid koosmängimiseks (medianXL näiteks) või kasutasid näiteks plugyt. mingi maagia oli speedrunneritega, aga ma päris ei mõista, kuidas see töötas.
ju siis polnud see target värk. kes tahab, see saab vana edasi taguda, ega vana ju kusagile ei kao.

see on alati nii, et kuskil keegi ei ole rahul. Ja rahulolijad ei tule pasundama foorumitesse/redditisse jms, seega ongi nii, et kaugelt paistab, et ongi üks rahulolematus ja kisa.
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 12.08.2021 14:28:53 vasta tsitaadiga

High-Q kirjutas:
minu arust on ok, et jäägu ainult bnet/online. kui teevad mingi offline mode, tore, peamine, et see teistega kokku ei lähe.
sa räägid nagu uue mängu tegemisest. see on d2.
- on sp ja open mp, mis mõlemad baseeruvad kohalikus masinas salvestatud charifailidel.
- lisaks on siis bnet mp, mis hoiab kogu asja bnetis.
kui ilmselt charfile update välja arvata, siis ei ole mingit tehnilist põhjust seda muuta.

openmp on mõnest küljest kasulik, näiteks speedrunnimiseks või mingi totaka layouti vahetamiseks, sest erineval sp-st open mp regenereerib uue mänguga kaardid.
lisaks on bnet mp-l präänikuks lisavidinad nagu seasonid, bnet-only runewordid, anni/uber eventid jms.

ehk siis otsuse taga on puhas drm.
edit: lisaks on enne kinnitatud, et üritatakse võimalikult vähe muuta featureid ja tcp/ip kohta oli enne ka konkreetselt kinnitatud, et jääb icon_smile.gif

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 12.08.2021 16:11:59 vasta tsitaadiga

Killer85 kirjutas:
Mõne jaoks on tcp/ip kadu nii suureks shokiks, et räägitakse röövimistest ja lastetapust icon_eek.gif


Selline mulje jääb jah, et kui DRM ja always offline mängud ei meeldi, siis automaatselt selline kahtlane tegelane oled. Vanasti kehtis ikka süütuse presumptsioon.

Isiklikult mulle meeldiks mäng käima lüüa ja iga mänguga mitte trouble shootida tund kaks, et kontot luua ja siis jamada, et miks ikka sisse ei saa logida, NAT teemad ja veel sada muud häda... kui tahan, teen SP. Samuti tuleks vaadata D2 omas võtmes, TCP/IP oleks paras põhjus vanad sõbrad kokku koguda ja paari beer_yum.gif taga juttu ajada ja nostalgitseda.

D2 haip puhtalt nostalgia taga seisabki. Parema graafika ja huvitavamaid tactical turn based mänge jms on juba siin foorumis näha. 2-3 inimest mänginud. D2 teemas vanasid kalasid juba kordades rohkem.

Miks peaks D2 remake ilma nostalgia osakaaluta rohkem müüma kui Torchlight. Kerge textuuripakk 90ndate graafikale ja always online nõue, lisaks konto loomine? Näeb päris hea müügikõnena välja tõesti...

Ma olen ka tglt nõus, et palju LAN partisid ei korraldata ja discord+üle neti MP teemaks tänapäeval. Aga mulle käib vastukarva mõtlemine, et võtame TCP/IP maha sest muidu kõik pätid hakkavad D2 mängima ja maailm saab üldse hukka.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killer85
HV veteran

liitunud: 13.06.2002




sõnum 12.08.2021 16:33:25 vasta tsitaadiga

Nähtavasti ei saa probleemi olemusest aru, kuna pole eal üle tcp/ip D2 mänginud.
Sõpradega, samas ruumis ning beer_yum.gif taga on juhtunud, aga ikka üle Bneti. Miks mingite kohalike savegamedega jurada?

Samas jällegi ei tunne ma ennast näiteks ka turvaväravatega kauplusesse astudes ülemäära diskrimineerituna, kuigi justkui "koheldakse pätina."
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 12.08.2021 17:08:57 vasta tsitaadiga

Killer85 kirjutas:
Nähtavasti ei saa probleemi olemusest aru, kuna pole eal üle tcp/ip D2 mänginud.
Sõpradega, samas ruumis ning beer_yum.gif taga on juhtunud, aga ikka üle Bneti. Miks mingite kohalike savegamedega jurada?

Samas jällegi ei tunne ma ennast näiteks ka turvaväravatega kauplusesse astudes ülemäära diskrimineerituna, kuigi justkui "koheldakse pätina."


olen ikka mänginud, noorena sai igast veidraid lane tehtud. Tho nagu ma ei tea, kas olen liiga vanaks jäänud aga kogu kastimajandusega kuskile ühte väiksesse peeruhaisusesse tuppa ei taha eriti enam ronida icon_biggrin.gif

Anyways, saan aru nende dilemmast kes seda soovivad, aga ühes toas saab istuda ja pelada ka siis kui omavahel üle interneedusevõrgu ühenduses olete...tho.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killer85
HV veteran

liitunud: 13.06.2002




sõnum 12.08.2021 17:56:33 vasta tsitaadiga

RustyZ kirjutas:
ühes toas saab istuda ja pelada ka siis kui omavahel üle interneedusevõrgu ühenduses olete...tho.


Just just, seda ma oma arust kirjutasingi icon_wink.gif
Mu eelnev kommentaar oli Vaelile vastuseks mõeldud.
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.08.2021 20:25:16 vasta tsitaadiga


_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
coolmode
HV kasutaja
coolmode

liitunud: 24.12.2003




sõnum 12.08.2021 23:57:20 vasta tsitaadiga

Arvasin juba korraks, et saab varem sisse

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 13.08.2021 10:10:33 vasta tsitaadiga

Ja kus kohast seda downida saab?
_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 13.08.2021 10:16:17 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
Ja kus kohast seda downida saab?
battle.net klient ja juhiseks DigeBeni pilt üleval, et tuleb valida game versioniks live: d2 resurrected asemel beta.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 13.08.2021 10:17:29 vasta tsitaadiga

Mul aint mingi pre purchase nupp.
See pidi ju open beta olema.

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Diablo 2 [Resurrected] mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 58, 59, 60  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.