cpu-limited tähendab mängudes reeglina, et ühe või kahe tuuma koormus on 90+% ja see jääb piiravaks.
monitoorimiseks pane iga tuuma koormus eraldi ja hoia sellel silma peal. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Olen seda väidet siin korduvalt näinud. Mina ei mängi mänge selleks, et ilusaid piksleid vaadata ja chillida vaid oma võistlusjanu rahuldada. Ning mitte üheski spordialas kus ma elus osalenud olen, ei taha ma, et kunagi midagi varustuse taha jääks ükskõik mis tasemel ma seda harrastanud olen. Kui ma kellelegi kaotan ja ma pean jääma pead murdma, kas ma saanuks ise midagi paremini teha või oli asi varustuses, siis selline asi lihtsalt häirib mind. Mõnele inimesele, kes kunagi pole milleski võistelnud võib tunduda selline asi imelik, aga kui ma kaotan kas shooteris gunfighti või SimRacingus qualifikatsiooni mõne tuhandiksekundiga tänu sellele, et minu kast ei toonud informatsiooni minuni piisavalt kiiresti, siis on mul paremat graafikakaarti vaja.
Siin ka video, kui kellelegi minu jutt tuumafüüsikana tundub
Spoiler
[youtube]https://youtu.be/OX31kZbAXsA[/youtube
]
Selle sama FPS'i saad sa kätte RTX2080/2080S/Ti'ga või siis tulevase 3070'ga kindlasti...
Kui oled competitive mängija siis keerad nagunii üleliigse tilulilu maha (ise ütlesid, et ei taha ilusaid piksleid vaadata) ja jooksutad ka RTX2070'ga ning kiire CPU'ga 1080p resol mängumootori piirajas.
Ma olen seda videot näinud btw.
3080'ga on sul kõik viled põhjas osades mängudes 300+ fpsi 1080p peal. Nagu milleks?
300+ fpsi saad sa nõrgema kaardiga kui sätted on competitive tasemel.
Sa apexit proovisid näiteks 2080 kaardiga? Paras pidur oli ainult 2080ti sai normaalst hakkama, sama teema on 1080p 280hz ja 360hz monitori omanikel 3080 õigustab ennast kenasti kui max fpsi taga ajad ja korralik prose on, kui sulle 300fps korda ei lähe siis teistele äkki läheb?
2080S kaart ja istub 300fpsi piirajas ning 76% on GPU kasutus.
Ma ei tea ühtegi professionaalset mängijat kes kasutaks 360hz ekraani, mida ainult ASUS pakub. Kõikidel on Zowied 240hz, just sellepärast et DyaC annab rohkem kasu kui see +120hz vs 240hz. See vahe ei ole enam silmaga ega latencyga tajutav.
Kes seda 360hz monitori ostavad ongi tõenäoliset wannabe gamerid, kes loevad karbilt välja et "Ultimate gaming 360hz" ja sellepärast ostavadki. Arvavad, et HZ ongi ainuke asi mis loeb ning arvavad, et on nüüd kohe paremad kui 144hz või 240hz peal olevad mängurid.
Kes seda 360hz monitori ostavad ongi tõenäoliset wannabe gamerid, kes loevad karbilt välja et "Ultimate gaming 360hz" ja sellepärast ostavadki
Ehk siis samad tegelased kes 10GB asemel videokaardi karbil loevad 20GB ja ummisjalu tormavad ostma ?
Ühelt poolt tõsi. Teiselt poolt peeti COD League see aasta PS4 peal ja klaver/hiir polnud lubatud. Kui vaadata nende tegijate taset kontrolleri ja 60FPS peal max. Ning siis hakata mõtlema kui palju see kolmsada ,,sisesta suusrusjärk,, juurde annab.....
Samad Doom Eternal 8GB peal juba bottleneckis- reaalne näide. Sealt 2gb mingi suure 100km2 open world peal juurde haugata pole mingi küsimus. Või lõpuks optimeerida mängud nii et pool kaarti Virtual Memoris ei istuks ja pidevalt 50% resost textuurid pop in ei teeks.
Või siis võiks kaart olla sota odavam kui eelmised põlvkonnar millel juba oli rohkem VRAM peal. See on ka täitsa aksepteeritav võimalus- hetkel 1000€ välja käia mäluhulga eest mis 3gen sama... natuke paigast minu jqoks
Kes seda 360hz monitori ostavad ongi tõenäoliset wannabe gamerid, kes loevad karbilt välja et "Ultimate gaming 360hz" ja sellepärast ostavadki
Ehk siis samad tegelased kes 10GB asemel videokaardi karbil loevad 20GB ja ummisjalu tormavad ostma ?
Seal on käega katsutav vahe olemas ja tõenäoliselt mingi use case'ga 4K peal jookseb see 10GB ilusti täis.
Selle +120Hz'ga ei saa sa enam midagi juurde.
Aitab 60hzistest monitoridest ja aitab jutust, et kõrgemaid hertse pole vaja. Nii nagu annab ka resolutsioon sulle elamust juurde annab samamoodi ka kõrgem hertz ning 144hz peaks olema bare minimum valikuid tehes (jah, 4K ei ole hetkel tavakodanikule kättesaadav - OOTAD!) ning JAH, sa hakkad uskuma kui vähegi proovida saad - ei peatu see areng ka 360hz juures.
millest kohe see eeldus, et ampere?
2021 peaks hopper juba tulema
Hopper tuleb tõenäoliselt alles Q4 või 2022 Q1.
Vabalt jõuab teha refreshi suve hakul.
tootmine on pikalt ette planeeritud. kui praegu tsmc-st allocation saada nagu kõlakad ütlevad, siis see vaevalt, et reaalselt on enne q2-q3 järgmine aasta. ehk siis parimal juhul järgmine sügis umbes samal ajal kui praegu.
kui ampere 7nm shrink/refresh teha, jääb hopper pigem hilisemaks, umbes 2022 lõppu. mis ei ole muidugi võimatu. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Samsungi Nvidia deal:
12” wafer 5000...8000 USD tk
ca 70 chippi per wafer
Kokku 1,2 miljardit, ca 100 000 waferit
rampup 5k 10k 20k
1 kuu – 350 000 chippi
30% yield (!?) 105 000 ok chippi
50% yield 175 000 ok chippi
Spekulatsiooniks hea küll... _________________ Tag written by one North Chilean Guanacos, several specially trained Equadorian Mountain llamas and 76,000 Battery llamas from Llama Fresh Farms Ltd. near Paraguay.
siia kõrvale, tsmc 7n võimekus on aasta alguse 110k vahvlit/kuus pealt tõusnud praeguseks 130k ja aasta lõpuks peaks jõudma 140k-ni. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
GA102 odavalt müümine on keeruline, suur kivi ning nVidia on praegustel toodetel lukustanud ennast juba heade isendite kasutamisele, GA104 samas võiks tootmismahud palju kõrgemad olla. Seda eiriti juhul kui RTX3060 ja RTX3060Ti jms jaoks saab need kehvemad kivid ära kasutada.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.