Vahetasin cliol hammasrihma ära, liiga vara, oleks saanud veel. Ilmselt tehase oma 150kkm ja 17a. Intervall peaks olema 120kkm või 5a.
Mis Sa panid tagasi ka Dayco hamasrihma w? Paljudel autotootjatel on märgitud hammasrihma originaaltootjaks Dayco, kunagine meericamaa bränd, mida toodetakse Koreas, Hiinas, oma kogemuste põhjal võin öelda, et kindlasti ei osta oma sõidukitele sellist, sest klappe pähe lasta pole naljakas...
Lugesid postitust ka? Cliol ju suva.
Mis brändi sina ostad autodele?
s
Ma ühegi päris mootorile alla Gates, Contitech, Bosch hammasrihma ei osta...
Küllalt omalajal remondtitud auto mootoreid, mis DaYCO hammasrihmaga 4./5. aastal kokku jooksid, ehkki 50k km. polnud veel läbitud... Nagu eelnevatelt piltidelt näha, on rihma pinnas tohutult palju mõrasid, tavaliselt lähevad rihmad puruks külma ilmaga käivitades või tühikäigul tikksudes ja muidugi TÜV meeste leemmik, diizlitesti käigus...
Ma ühegi päris mootorile alla Gates, Contitech, Bosch hammasrihma ei osta...
Küllalt omalajal remondtitud auto mootoreid, mis DaYCO hammasrihmaga 4./5. aastal kokku jooksid, ehkki 50k km. polnud veel läbitud... Nagu eelnevatelt piltidelt näha, on rihma pinnas tohutult palju mõrasid, tavaliselt lähevad rihmad puruks külma ilmaga käivitades või tühikäigul tikksudes ja muidugi TÜV meeste leemmik, diizlitesti käigus...
Kui rihm on 17a vana ja 150kkm sõitnud, siis ongi normaalne, et selle pinnas on mõrad.
Mis asi on küllalt? Kiire google andis ainukese eesti vastuse kuskilt volvo foorumist, et keegi mainis, et on pask.
Igapäev müüakse kümneid tuhendaid dayco rihmasi, kui need koguaeg pooleks läheks oleks kuulda.
Ja kui ka läheb 5 aasta pärast, mul on ausalt öeldes täiesti pohhui, selleks hetkeks on selle auto väärtus 200 euri.
Boschi rihmad tunduvad kahtlasd, mingi aeg olid alati kõige odavamad, tõenäoliselt mingi hiina rämps boschi pappkarbis.
5+ aastat olen sadu erinevate tootjate rihmakomplekte aastas müünud. Mitte ühtegi purunemise juhtumit ühegi tootja rihmaga pole olnud. On aga tulnud ette olukord, kus enne paigaldamist on avastatud, et rulliku laager on praak, kui õigesti mäletan, siis pärines see Gatesi komplektist.
5+ aastat olen sadu erinevate tootjate rihmakomplekte aastas müünud. Mitte ühtegi purunemise juhtumit ühegi tootja rihmaga pole olnud. On aga tulnud ette olukord, kus enne paigaldamist on avastatud, et rulliku laager on praak, kui õigesti mäletan, siis pärines see Gatesi komplektist.
... ja kogenud silm saab kohe aru, kas tegu võltsingu või originaaliga
Gates ei tee alati rullikuid oma tehastes, vaid ostab need allhankekorras sageli, võib saada INA, Optibelt, AE rulliku vms. Premium autodele on üldiselt korralike varuosamaaletoojate detailinimistus originaaltooted, autolaadsetele toodete varuosade kvaliteeti ei taha komenteerida, kuna seal ei peagi midagi kestma. Ühel vanal C4 R5 diisel Audi 100 oli mootori rihm vahetamata ligi 20 aastat, selle jooksul oli sõitnud 200K km, tootjaks Gates, rihm nägi välja üllatavalt hea, ühtki mõra ei täheldanud, isegi kirjed olid peal loetavad.... panin lattu seisma, minema ei raatsinud visata.
5+ aastat olen sadu erinevate tootjate rihmakomplekte aastas müünud. Mitte ühtegi purunemise juhtumit ühegi tootja rihmaga pole olnud. On aga tulnud ette olukord, kus enne paigaldamist on avastatud, et rulliku laager on praak, kui õigesti mäletan, siis pärines see Gatesi komplektist.
... ja kogenud silm saab kohe aru, kas tegu võltsingu või originaaliga
Gates ei tee alati rullikuid oma tehastes, vaid ostab need allhankekorras sageli, võib saada INA, Optibelt, AE rulliku vms. Premium autodele on üldiselt korralike varuosamaaletoojate detailinimistus originaaltooted, autolaadsetele toodete varuosade kvaliteeti ei taha komenteerida, kuna seal ei peagi midagi kestma. Ühel vanal C4 R5 diisel Audi 100 oli mootori rihm vahetamata ligi 20 aastat, selle jooksul oli sõitnud 200K km, tootjaks Gates, rihm nägi välja üllatavalt hea, ühtki mõra ei täheldanud, isegi kirjed olid peal loetavad.... panin lattu seisma, minema ei raatsinud visata.
200k+ km sõidetakse tänapäeval 6 aastaga. Käi maalt tööle + mõni eurotrip yle aasta ja ongi koos see mystiline 200k _________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Päris mitu enam vähem sirget c6 t on soomest alla kolme tonni toodud ja siin näitamas käidud. 450+ on küll läbisõit ja hädad ka nagu siin tavaliselt 200stel. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER! https://www.yaga.ee/mox-fulder https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu.
5+ aastat olen sadu erinevate tootjate rihmakomplekte aastas müünud. Mitte ühtegi purunemise juhtumit ühegi tootja rihmaga pole olnud. On aga tulnud ette olukord, kus enne paigaldamist on avastatud, et rulliku laager on praak, kui õigesti mäletan, siis pärines see Gatesi komplektist.
... ja kogenud silm saab kohe aru, kas tegu võltsingu või originaaliga
Gates ei tee alati rullikuid oma tehastes, vaid ostab need allhankekorras sageli, võib saada INA, Optibelt, AE rulliku vms. Premium autodele on üldiselt korralike varuosamaaletoojate detailinimistus originaaltooted, autolaadsetele toodete varuosade kvaliteeti ei taha komenteerida, kuna seal ei peagi midagi kestma. Ühel vanal C4 R5 diisel Audi 100 oli mootori rihm vahetamata ligi 20 aastat, selle jooksul oli sõitnud 200K km, tootjaks Gates, rihm nägi välja üllatavalt hea, ühtki mõra ei täheldanud, isegi kirjed olid peal loetavad.... panin lattu seisma, minema ei raatsinud visata.
200k+ km sõidetakse tänapäeval 6 aastaga. Käi maalt tööle + mõni eurotrip yle aasta ja ongi koos see mystiline 200k
Miks sa alati üldistad enda järgi?
Käi linnas tööl ja tee mõni eurotrip üle aasta ja ongi aastane läbisõit 10kkm.
Maailm ei ole mustvalge.
5+ aastat olen sadu erinevate tootjate rihmakomplekte aastas müünud. Mitte ühtegi purunemise juhtumit ühegi tootja rihmaga pole olnud. On aga tulnud ette olukord, kus enne paigaldamist on avastatud, et rulliku laager on praak, kui õigesti mäletan, siis pärines see Gatesi komplektist.
... ja kogenud silm saab kohe aru, kas tegu võltsingu või originaaliga
Gates ei tee alati rullikuid oma tehastes, vaid ostab need allhankekorras sageli, võib saada INA, Optibelt, AE rulliku vms. Premium autodele on üldiselt korralike varuosamaaletoojate detailinimistus originaaltooted, autolaadsetele toodete varuosade kvaliteeti ei taha komenteerida, kuna seal ei peagi midagi kestma. Ühel vanal C4 R5 diisel Audi 100 oli mootori rihm vahetamata ligi 20 aastat, selle jooksul oli sõitnud 200K km, tootjaks Gates, rihm nägi välja üllatavalt hea, ühtki mõra ei täheldanud, isegi kirjed olid peal loetavad.... panin lattu seisma, minema ei raatsinud visata.
200k+ km sõidetakse tänapäeval 6 aastaga. Käi maalt tööle + mõni eurotrip yle aasta ja ongi koos see mystiline 200k
Miks sa alati üldistad enda järgi?
Käi linnas tööl ja tee mõni eurotrip üle aasta ja ongi aastane läbisõit 10kkm.
Maailm ei ole mustvalge.
Sa ära vaata ainult enda mätta otsast! Maailm on värviline. _________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
5+ aastat olen sadu erinevate tootjate rihmakomplekte aastas müünud. Mitte ühtegi purunemise juhtumit ühegi tootja rihmaga pole olnud. On aga tulnud ette olukord, kus enne paigaldamist on avastatud, et rulliku laager on praak, kui õigesti mäletan, siis pärines see Gatesi komplektist.
... ja kogenud silm saab kohe aru, kas tegu võltsingu või originaaliga
Gates ei tee alati rullikuid oma tehastes, vaid ostab need allhankekorras sageli, võib saada INA, Optibelt, AE rulliku vms. Premium autodele on üldiselt korralike varuosamaaletoojate detailinimistus originaaltooted, autolaadsetele toodete varuosade kvaliteeti ei taha komenteerida, kuna seal ei peagi midagi kestma. Ühel vanal C4 R5 diisel Audi 100 oli mootori rihm vahetamata ligi 20 aastat, selle jooksul oli sõitnud 200K km, tootjaks Gates, rihm nägi välja üllatavalt hea, ühtki mõra ei täheldanud, isegi kirjed olid peal loetavad.... panin lattu seisma, minema ei raatsinud visata.
200k+ km sõidetakse tänapäeval 6 aastaga. Käi maalt tööle + mõni eurotrip yle aasta ja ongi koos see mystiline 200k
Miks sa alati üldistad enda järgi?
Käi linnas tööl ja tee mõni eurotrip üle aasta ja ongi aastane läbisõit 10kkm.
Maailm ei ole mustvalge.
Sa ära vaata ainult enda mätta otsast! Maailm on värviline.
Ma ei vaatagi. Ma tõin omapoolse variandi välja ja mainisin, et maailm pole mustvalge.
Kohe tuleb Markkos ja ütleb midagi, et kopteriga sõidad 380km ja teeb full õlivahetuse _________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Mesa mootorit oli vaja kasutada ilmselgetel põhjustel, Euro direktiividele vastav diiselmootor, millega saab traktoreid müüa euroopaliitu ja ka mujale, ning muidugi töökindlus, pikaajalisus.
Need vanad K-700 traktorid viidi euroliidu tuhinas enamasti kõik vanarauda, nüüd mõni mees otsib taga neid tikutulega ja hinnad pole enam vanametalli vastuvõtukaalu omad. Meil on hetkel ilmaga vedanud, pole kahte meetrit lund maas ja ülepäeviti lumetormi, K-700 ja tema järeltulijad on vähestest traktoritest, mis lumelükkamisel suudavad tee puhtaks reaalselt lükata...
Tong- Fengi diiselmooror pika tööajaga pole, lisaks varuosade probleem ja nende sobimine tolerantside seisukohast... tuttav töötas iinatraktorite remondiinsenerina paju aastaid, ei jõudnud ära kuulata imelugusid, "kohupiimast ja riisist tehtud"
hammasratastest, võllidest, lekkivatest malmvalu korpustest jne.
Lääne traktorid, eriti suuremad mingist ajast muutusid lõhkumise suhtes immuunsemaks, kus masin ülekoormuse korral ei lase jaotuskaste-hammasrattaid-pumpasid-jm lõhkuda. Nõuka ajast mäletan mehhaanikuid, kes noori praktikante-traktoriste kirusid, kes masinat ei tunneta ja oma rapsimisega oskasi raamist väntvõllini kõveraks lasta.
Venemaa ja valgevene agraartehnika kasutab küll lääne tootjate mootoreid ja sõlmi aga kas elektroonika osa lääne omaga sammu peab. Samas seda lääne elektroonikat ka kirutakse, kus väike elektroonika rike paneb masina seisma, viga diagnoosima tuleb kaugelt esinduse spetsialist koos vastava seadmestikuga kutsuda.
Kisub vist sinna kanti, kui oled hobitalunik või muidu erldatud paigas nagu Siberi avarused, kus esinduse abi võib jääda tuhandete kilomeetrite kaugusele ning ainsaks operatiivseks ühendusviisiks on kallis lennuühendus, on need primitiivsed UAZ-id ja Kirovetsid omal kohal - saab suure vasara ja mutrivõtme remondiga hakkama.
Kui harrastad intensiivset liisingutehnikaga põllumajandust, esinduse abi on telefonikõne ning füüsiliselt mõne sõidutunni kaugusel - on tänapäevane tehnika omal kohal. _________________ ---------------
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.