Avaleht
uus teema   vasta Vaidlused »  Võitlustanner »  DirectX vs OpenGL märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

DirectX vs OpenGL
DirectX
44%
 44%  [ 44 ]
OpenGL
55%
 55%  [ 54 ]
hääli kokku : 98

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.08.2010 17:14:07 vasta tsitaadiga

Ho Ho, aga kuidas Wine all DX jooksutamine lahendatud on?
Üle OpenGL`i ? icon_rolleyes.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
EP|hull
HV vaatleja

liitunud: 11.01.2003




sõnum 17.08.2010 17:15:22 vasta tsitaadiga

Minu kui tarkvaraarendaja 2 senti:

a) kui mul on vaja midagi teha ainult win platvormile, siis DirectX, kuna seal on kogu mängudeks vajalik stack suures osas olemas (audio, input, video, mingi osa matemaatilist backendi tõenäoliselt ka), ehk igasugu boilerplate koodi tuleks vähem.
b) kui on kasvõi õhkõrn tõenäosus olemas, et tuleb portida - ükskõik kuhu, linuxile, mõnele uuele popile telefoniplatvormile (iPhone? android?) siis raudpolt opengl + SDL kombinatsioon, et elu hiljem lihtsam oleks.

Etz kirjutas:
Ho Ho, aga kuidas Wine all DX jooksutamine lahendatud on?
Üle OpenGL`i ? icon_rolleyes.gif


jep, wine mapib directX'i OpenGL peale ümber afaik.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 17.08.2010 17:20:21 vasta tsitaadiga

Etz kirjutas:
Ho Ho, aga kuidas Wine all DX jooksutamine lahendatud on?
Üle OpenGL`i ? icon_rolleyes.gif
Nagu öeldud siis jah, mappitakse opengl'i peale ümber. Wine on mõnes mõttes sarnane Java JIT virtuaalmasinale "tõlkides" töö ajal asjad d3d pealt opengl'iks. Kohati juhtub sellega kõiksugu naljakaid asju, näiteks teatud olukorras jooksis warcraft linuxis läbi wine tõlgenduse kiiremini kui samal raual wini all icon_smile.gif
EP|hull kirjutas:
a) kui mul on vaja midagi teha ainult win platvormile, siis DirectX, kuna seal on kogu mängudeks vajalik stack suures osas olemas (audio, input, video, mingi osa matemaatilist backendi tõenäoliselt ka), ehk igasugu boilerplate koodi tuleks vähem.
Oled sa kunagi proovinud reaalselt kasutada noid DX'i komponente või lihtsalt oletad et nii teeksid? On põhjus miks praktiliselt mitte keegi ei kasuta dx'ist rohkemat, kui d3d ning audio-inputi jaoks kasutavad tihtipeale ka üsnagi suured ja tuntud tegijad noidsamu teeke mida sa loetlesid. Samuti puudub DX'il igasugune matemaatiline backend, SDL'ilgi on seda rohkem.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
virus152
HV vaatleja
virus152

liitunud: 05.03.2009




sõnum 17.08.2010 17:51:09 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
"Varsti" peaks saama ka brauseris OpenGL'i kiirendust kasutada.

Miks jutumärkides? FF 4.0 beetades on võimalik WebGL sisse lülitada ja Webkit'is on samuti tugi olemas. Ma olen küll ainult paari demo proovinud, aga mõlemad jooksid viisakalt, kuigi ega nad teab mis keerulised ka polnud.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.08.2010 17:58:24 vasta tsitaadiga

Dogbert kirjutas:
tomorrow, kõige efektiivsem FUD on selline, mille ohver ei tea, kust tema eelarvamus pärineb (luges kusagilt, kuulis tuttavalt jne, teadmata originaalallikat) ja et ta FUD-i ohver on.
Pea pole prügikast.Kõike ei pea mäletama aga samas see ei tee veel kellestki FUD ohvrit icon_exclaim.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 17.08.2010 18:10:27 vasta tsitaadiga

virus152 kirjutas:
Miks jutumärkides?
Ainult seetõttu, et võtab väheke aega enne, kui see kõigi brauseriteni stabiilsete versioonideni jõuab. Sealt kulub veel veidike aega edasi et veebiarendajad seda ka reaalselt kasutama hakkaks. HTML5 on märksa vanem asi kuid siiani kasutatakse seda veel üsnagi vähe, ega webGL kiiremini levima hakka.
tomorrow kirjutas:
Pea pole prügikast.Kõike ei pea mäletama aga samas see ei tee veel kellestki FUD ohvrit icon_exclaim.gif
Tõsi, mäletama ei pea kuid see veel ei tähenda et sa eneselegi teadmata pole ohvriks langenud. Ega keegi sind selles ei süüdista ka, keegi pole kohustatud minema kõiki väiteid omapäi üle kontrollima et nende tõesuses veenduda. FUD sellel põhinebki, et keegi kusagil karjub oma valesid väiteid kõvemini kui teised ning kuna rahvas ei viitsi fakte kontrollida jääbki neile arusaam, et räägitu oli tõde icon_smile.gif
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Aah
Kreisi kasutaja
Aah

liitunud: 21.09.2007




sõnum 26.03.2011 11:15:43 vasta tsitaadiga

tsitaat:
DirectX on see, mis jääb pudelikaelaks

Teema kuidagi soiku jäänud icon_rolleyes.gif
Link
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
multizync
HV kasutaja
multizync

liitunud: 23.05.2005




sõnum 12.08.2011 22:23:21 vasta tsitaadiga

OpenGL ei taheta üldse tegelda, hoopis tegeldakse OpenCL'ga, uurisin uute Ivy Bridge prosede kohta wikist ja seal on välja toodud DirectX 11 ja OpenCL support..
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.08.2011 23:59:26 vasta tsitaadiga

OpenGL & OpenCL on kaks täiesti erinevat asja...
OpenCL on "open source" vaste nVidia Cuda`le, pildi monitorile joonistamisega on sel iseenesest väga vähe pistmist..
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
multizync
HV kasutaja
multizync

liitunud: 23.05.2005




sõnum 13.08.2011 14:20:09 vasta tsitaadiga

Selge pilt..
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 13.08.2011 14:36:55 vasta tsitaadiga

multiznc kirjutas:
OpenGL ei taheta üldse tegelda
Nädal tagasi announciti opengl 4.2, ei saa nagu väga väita et ei tegelda.
http://en.wikipedia.org/wiki/OpenGL#OpenGL_4.2

"Support for modifying an arbitrary subset of a compressed texture, without having to re-download the whole texture to the GPU for significant performance improvements."

See feature vist lisati spetsiaalselt Carmac'i jaoks icon_razz.gif

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
xpander
HV veteran
xpander

liitunud: 24.10.2005




sõnum 13.08.2011 16:22:40 vasta tsitaadiga

sai linuxis ati opengl4.2 beta driverid peale lükatud. Probleem aint selles et pole midagi millega testida icon_biggrin.gif
unigine on hetkel veel opengl4.1

_________________
Linux Gaming Videos: Xpander69
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 02.11.2012 23:36:19 vasta tsitaadiga

Kaevan ühe teema üles et panna kirja Croteami poolt tulevat kriitikat DX'i kohta. Tegelikult küll nad selgitasid miks valisid SS3 jaoks DX9 ja mitte 11 kuid seal hulgas olid mõned üsnagi karmid sõnad ka d3d kohta icon_smile.gif
http://forums.steamgames.com/forums/showpost.php?s=ba7c6198709c78918b5cab476f0e3935&p=26565378&postcount=10
tsitaat:
Anyway, the perf problems some people are seeing are mostly connected to the fact that drivers are not yet tuned for the game. I know that for outsiders it might seem simple - there's an API and the game should code to the API and everything should work fine and dandy. Yeah, right. In 1990, on OpenGL, maybe. Today, with DirectX which is largely underspecified, has no serious conformance tests, and with drivers competing to be faster than "the other manufacturer" it is very, very messy. Actually it's fascinating how it is not actually as apparently messy as it could be.


[edit]
Äratagem zombied icon_razz1.gif
Üks tegelane tegi väheke mõõtmisi OpenGL vs D3D overheadi, DX11 vs OpenGL'i extensionid bindless tekstuuride jaoks:
http://timothylottes.blogspot.com/2012/03/dx11-vs-gl-driver-overhead.html
Spoiler Spoiler Spoiler



[edit]
Valve teeb huvitavaid tegusid icon_smile.gif

http://blogs.valvesoftware.com/linux/faster-zombies/
tsitaat:
OpenGL versus Direct3D on Windows 7

This experience lead to the question: why does an OpenGL version of our game run faster than Direct3D on Windows 7? It appears that it’s not related to multitasking overhead. We have been doing some fairly close analysis and it comes down to a few additional microseconds overhead per batch in Direct3D which does not affect OpenGL on Windows. Now that we know the hardware is capable of more performance, we will go back and figure out how to mitigate this effect under Direct3D.

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 25.08.2015 18:51:55 vasta tsitaadiga

Komistasin sellise mõne aasta taguse väga huvitava ajalootunni stiilis artikli otsa Direct X vs OpenGL:
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.02.2016 23:01:58 vasta tsitaadiga

OpenGL on surnud. Elagu Vulkan: http://wccftech.com/vulkan-1-api-specification-amd-nvidia-drivers/
Nvidia ja AMD on väljastanud esimesed draiverid. Esimene mäng Vulkan API toega on The Talos Principle
Hetke jõudlus siiski paneb kukalt kratsima:
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xpander
HV veteran
xpander

liitunud: 24.10.2005




sõnum 19.02.2016 22:17:34 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
OpenGL on surnud. Elagu Vulkan: http://wccftech.com/vulkan-1-api-specification-amd-nvidia-drivers/
Nvidia ja AMD on väljastanud esimesed draiverid. Esimene mäng Vulkan API toega on The Talos Principle
Hetke jõudlus siiski paneb kukalt kratsima:
Spoiler Spoiler Spoiler


anna aega atra seada.
see on esimene suht kiire port, mis ei kasuta veel multithreadingut
vs opengl on edasiminek juba praegu meeletu.
multithreading ka tööle pannakse siis peaks perf veel meeletult kasvama

_________________
Linux Gaming Videos: Xpander69
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.09.2016 18:23:26 vasta tsitaadiga

https://www.techpowerup.com/225813/cryengine-to-support-vulkan-this-november-dx12-multi-gpu-next-february#comments

CryEngine saab Vulkani ja DX12 toe thumbs_up.gif
ID Tech6 toetab Vulkanit
FrostByte 3 toetab DX12

Asi vaikselt areneb thumbs_up.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Vaidlused »  Võitlustanner »  DirectX vs OpenGL mine lehele eelmine  1, 2
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.